Raport z głównego studia Cloud Imperium mieszczącego się w słonecznej Kalifornii.
Zespół
- Alex Mayberry - producent wykonawczy - koordynuje prace pomiędzy studiami pracującymi nad Star Citizen
- Travis Day - producent - koordynuje prace nad Arena Commander, tworzeniem statków, oraz modułem FPS
- Sandi Gardiner - marketing, nadzór nad obsługą klienta
- Paul Reindell - główny programista silnika gry
- Forrest Stephan - główny grafik techniczny - komunikacja grafik <-> programista (technical artist)
- Dan Tracy - główny projektant techniczny - pracuje też przy bug smashers
- Mark Abent - programista gry - główny pogromca bugów :)
- Gurmukh Bhasin - tworzy concept arty - obecnie pracuje nad Carrackiem
- Dave Haddock - scenarzysta - tworzy wątek Squadron 42
- Ben Lesnick - projektant gry / Senior Community Manager - komunikacja ze społecznością Star Citizen
- Zane Bien - projektant HUD i interface użytkownika
Plany i osiągnięcia studia
- wydanie Arena Commander
- tworzenie fizyki dla statków wieloosobowych
- przestawienie się na wspieranie pozostałych oddziałów w tworzeniu Persistent Universe, modułów FPS i Social (planetside)
- poprawki w systemie namierzania celów i radaru
- plany zaistnienia Star Citizen w środowisku e-sportu
- praca nad znacznikami radarowymi (wykrywanie niezidentyfikowanych celów przez radar)
- poprawa immersji w kokpitach statków
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia