Tym razem pracownicy Foundry 42 oraz Moon Collider dzielą się informacjami o swojej pracy, oraz wrażeniami z tworzenia tak nietypowego tytułu jakim jest Star Citizen.
Squadron 42
- Erin Roberts - szef studia, brat Chrisa Robertsa
- Nick Elms - dyrektor kreatywny - koordynuje prace grafików Luc Presley - główny projektant Arena Commander - odpowiedzialny za system lobby, tablice wyników, nowe tryby gry itp.
- Paul Jones - szef grafików
- Ian Leyland - grafik otoczenia
- Bjorn Seinestra - główny projektant pojazdów
- Jay Malhotra - projektant pojazdów
- Obaj panowie skupiają się na statkach: Gladiator, Gladius, Retaliator, oraz większych nieokreślonych jednostkach
Studio pracuje między innymi nad:
- tworzeniem postaci
- funkcjonowaniem statków
- projektowaniu map
- tworzeniem systemu emisji (wykrywanie celu)
- trybem power down pozwalającym na obniżenie sygnatury statku i np ukrywanie się w polu asteroid
Moon Collider (podwykonawca)
- tworzenie punktów interakcji dla sztucznej inteligencji na mapach, żyjące uniwersum
- rozwijanie A.I. dla wieloosobowych statków (załoga NPC wykonująca zadania)
- AI walk kosmicznych
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia