Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

  • Zerat_KJ
    Zerat_KJ

    CitizenCon 2014 - Raport ze studia Austin

    Raport ze studia w Austin - poznajcie pracujących tam ludzi i dowiedzcie się czym się zajmują.

    • Tony Zurovec - Szef projektu Persistent Universe - chętnie tworzy ten ogromny i bogaty wszechświat dla graczy
    • Chris Smyth - główny projektant statków - Lubi projektować statki, szczególnie warianty wyścigowe.
    • James Wright - Programista silnika gry - Tworzy podstawy do stworzenia stabilnej gry
    • Tom Davies - programista mechaniki gry - Współtworzy mapę galaktyki
    • Sean Tracy - szef programistów silnika gry - Zadziwia go ogrom projektowanej gry
    • Tony opowiada o projektowaniu algorytmów odpowiedzialnych za ciekawe questy, nie tylko "idź i zabij 10 piratów". Gracze będą się lepiej wczuwać w rolę widząc ile NPC-ów jest wokół nich. Dzięki dużej ilości ról, fakt że dany NPC jest w tym a nie innym miejscu oznacza że ma tutaj konkretną pracę, gdy ją wykona pójdzie lub poleci gdzie indziej.
    • Brian Brewer - główny animator - Opowiada o tworzeniu nowego szkieletu dla postaci którą sterujemy w hangarze. Obecny szkielet jest znacznie bardziej dopracowany.
    • Tony opowiada o aktywnościach NPC - barman nie będzie tylko stał przy barze - będzie rozlewał drinki, pracował z miotłą itp. Miliony NPC będą symulowane aby ożywić świat gry. Np. jedyny powód dla którego zobaczymy w kosmosie jakiś konkretny frachtowiec, to dlatego że ten ma to sens w kontekście całości symulowanego przez grę wszechświata - leci on przez galaktykę z punktu A do punktu B.
    • John Erskine - szef zarządzania infrastrukturą firmy (serwery, przesył danych, itp.) - w pierwszej połowie 2013 roku wszystie serwery praktycznie stały pod biurkami pracowników, teraz znajdują się w oddzielnych pomieszczeniach.
    • Zespół QA (testerzy) opowiada o kilku ciekawszych błędach na jakie natrafili.
    • Pracownicy z Austin wymieniają ulubione momenty z ich dotychczasowej pracy


    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • FotoZawody

    1. Marcin Przybyłek

      Na orbitę


      • Wyświetlenia

        1 812

      • Głosy

        6

      • komentarze

        1

    2. Maciejozaman

      Noc na Deymarze


      • Wyświetlenia

        1 638

      • Głosy

        5

      • komentarze

        0

    3. Marcin Przybyłek

      Czuję zapach morza


      • Wyświetlenia

        1 627

      • Głosy

        4

      • komentarze

        0

    4. parasite

      Ucieczka przed dniem


      • Wyświetlenia

        1 710

      • Głosy

        4

      • komentarze

        1

    5. Maciejozaman

      Reliant w podróży


      • Wyświetlenia

        1 573

      • Głosy

        3

      • komentarze

        1

    6. parasite

      Poranek przed pracą?


      • Wyświetlenia

        1 509

      • Głosy

        2

      • komentarze

        0

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności