Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

  • Nebthtet
    Nebthtet

    Aktualizacja Roadmapy: plany na wersję 3.9

    Roadmapa Star Citizena została w kwietniu rozbudowana o sekcję dedykowaną wersji 3.9.0 zaplanowanej na pierwszy kwartał 2020. Wygląda na to, że jeśli do tego czasu nie będzie dużych opóźnień, to w końcu w tej wersji zostanie skończony układ Stanton. Czyżby 4.0 to technologia skoków międzysystemowych? Jeśli macie swoje spekulacje, to podzielcie się z nami :) 

    3.9.0 - Q1 2020 - nowa sekcja

    Postacie

    • Zleceniodawca Lisa Gibbs - stworzenie i implementacja nowego zleceniodawcy -  projekt, motion capture, animacja, audio, zachowania, zawartość misji, oraz utworzenie ubrań, rekwizytów i środowiska. Powyższe uwzględnia również napisanie treści misji skojarzonych z tą postacią. Gibbs jest partnerką Devina Bautisty.
    • Zleceniodawca Devin Bautista - stworzenie oraz implementacja nowego zleceniodawcy - projekt, motion capture, animacje, audio, zachowania, zawartość misji, oraz utworzeni ubrań, rekwizytów i środowiska. Powyższe uwzględnia również napisanie treści misji skojarzonych z tą postacią. Bautista jest partnerem Lisy Gibbs.

    Lokalizacje

    • Crusader - projekt, stworzenie i implementacja giganta gazowego - Crusadera. W tym lokalizacje wokół planety.
    • Strefa lądowania Orison - implementacja do gry.
    • Strefa lądowania New Babbage v2 - implementacja pierwszej wersji strefy lądowania New Babbage do gry.
    • Stacje kosmiczne Cargo Depot (towarowe). Implementacja do gry.
    • Stacja kosmiczna typu Cargo - niezamieszkana. Implementacja do gry

    large.mjM23YG.jpg.3fa702d2a24e23766351e0

    AI

    • Flight Al- ulepszenia i dopracowywanie. Ostateczne poprawki Al odpowiedzialnej za walki lotnicze oraz zachowań Al.
    • FPS-poprawki i dopracowywanie walki - ostateczne szlify AI bojowej

    Rozgrywka

    • Dynamiczny system misji - generacje misji wzdłuż szlaków QT- implementa cja systemu pozwalającego na dostosowywanie treści związanych z misjami. System umożliwi dostosowywanie misji w czasie rzeczywistym w oparciu a wskazówki z makroekonomii. W to wejdzie możliwość różnicowanie gdzie misje będą oferowane, w jakiej ilości, oraz jaka będzie wysokość wynagrodzenia. Pozwoli to również na wstrzykiwanie do szablonów misji informacji środowiskowych w chwili uruchamiania szablonu, co umożliwi generację treści, które będą zarówno bardziej zróżnicowane jak i dokładniej odwzorowującą symulowane uniwersum w danej chwili.
    • Czasy transferu towarów - dodanie dodatkowych timerów do automatycznego ładowania i rozładunku cargo.
    • Aplikacja księgowa - projekt oraz implementacja w mobiGlas aplikacji księgowej (Accounting App). Wyświetli ona mnogość informacji o aktualnych zobowiązaniach finansowych gracza, w tym powtarzalnych kosztach wynajmu, ubezpieczeń, składkach członkowskich organizacji i powiązanych benefitach, itp. Aplikacje pozwoli również na przedłużanie lub anulowanie takich zobowiązań.
    • Multicrew - poszerzona rola pilota-dodanie możliwości otrzymywania oraz wykonywanie rozkazów przez pilotów. Będą mogli oni otrzymywać instrukcje i wyświetlać informacje aby wykonać konkretne polecenie. np. udanie się w wyznaczone miejsce lub podróż QT do konkretnego punktu.
    • Terminale wyświetlanie ekonomii (Economy Display Terminals) - projekt oraz implementacja. Takie terminale to billboardy pozwalające na wyświetlanie w czasie rzeczywistym informacji ekonomicznych w tym cen towarów, dostępnych misji wraz z ich wynagrodzeniami, wyprzedaży i promocji, poziomów zagrożeń obszarowych, itd.
    • Seated Item Handling - obsługa przedmiotów przez postacie w pozycji siedzącej. Implementacja możliwości korzystania z uzbrojenia dla postaci siedzącym w pojazdach.
    • Multicrew - poszerzona rola działonowego. Dodanie możliwości wyznaczania celów działonowym oraz wypełniania przez nich rozkazów.

    Statki i pojazdy

    • Drake Vulture - implementacja statku do gry.
    • RSI Constellation Taurus - implementacja zaktualizowanego modelu Constellation Taurus do gry.

    large.1521764838_DRAK_Vulture_Promo_InAc

    Uzbrojenie i przedmioty

    • Gemini C 54 Ballistic SMG- utworzenie oraz implementacja balistycznego pistoletu maszynowego- nowej broni FPS.
    • Behring P 6- LR Ballistic Sniper Rifle- utworzenie i implementacja balistycznego karabinu snajperskiego -nowej broni FPS.
    • Lightning Bolt Co. Yubarev Electron Pistol- utworzenie i implementacja pistoletu elektronowego - nowej broni FPS.

    Core Tech (główne technologie)

    • Dostosowywanie broni oraz przedmiotów- umożliwienie graczom dostosowywania niektórych broni i przedmiotów w trybie inspekcji przy pomocy dodatków, komponentów i pod- przedmiotów, np. dodanie lub usunięcie tłumika, zmiana celownika optycznego lub wymiana baterii w radiu.
    • Ulepszenia systemu drzwi-przeróbka technologii drzwi tak, aby działały w połączeniu z Object Container Streaming oraz poprawa synchronizacji pomiędzy klientami. Dodanie nowych funkcjonalności dla animacji, audio i VFX w celu poprawy wyglądu i wrażeń.
    • Server to Client Acton Networking Rework - ulepszenia sieciowe mające poprawić komunikację akcji gracza od serwera do klienta.
    • Optymalizacja wydajności-ulepszenia mające poprawić ilość FPS na wszystkich specyfikacjach sprzętowych. 


    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Będzie to wielki moment, jeśli uda im się zrealizować plany będzie można zacząć nazywać SC grą ;) 

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Istnieje prawdopodobieństwo, że wymagałoby to najpierw wdrożenia server meshingu. Tak czy inaczej serwerowego OCS wciąż na mapie nie ma. 

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    Nie wiem jak bardzo będą chcieli tą grę rozbudować ile mają w planach systemów i czy będzie można odkrywać nowe, w epickim rozmiarze to by się przydały serwery Googla. Skupianie się na najdrobniejszych szczegółach jest fajne pytanie jak będzie się to miało do skali gry i czas jej realizacji? Patrząc na prace dotychczasowe to przewidując min 10 lat jeszcze ;). Cieszyłby mnie fakt gdyby zrobili rdzeń gry z max pięcioma kompletnymi systemami i rozwijali świat stopniowo go rozszerzając o kolejne, w planowanej ekspansji ludzkości. Zawsze byłoby to podyktowane realiami świata, który ludzkość odkrywa i zdobywa o kolejne systemy gwiezdne. Poza tym powodzenia twórcom :)

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

    @DANAD systemów ma być ponad sto, serwery mają od Amazonu. Niby pipeline'y mają później przyśpieszyć tworzenie kolejnych układów (jak dotąd budowane też są narzędzia, mechaniki, elementy engine i netcode'u).

    I owszem - jak już gdzieś pisałam niech zrobią 4 systemy (tak jak było w Privateerach) i już będzie po czym hasać.

    Podziel się komentarzem


    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach

  • FotoZawody

    1. Marcin Przybyłek

      Na orbitę


      • Wyświetlenia

        17

      • Głosy

        4

      • komentarze

        0

    2. Maciejozaman

      Noc na Deymarze


      • Wyświetlenia

        29

      • Głosy

        4

      • komentarze

        0

    3. Marcin Przybyłek

      Czuję zapach morza


      • Wyświetlenia

        13

      • Głosy

        3

      • komentarze

        0

    4. parasite

      Ucieczka przed dniem


      • Wyświetlenia

        14

      • Głosy

        3

      • komentarze

        0

    5. parasite

      Poranek przed pracą?


      • Wyświetlenia

        12

      • Głosy

        2

      • komentarze

        0

    6. Maciejozaman

      Reliant w podróży


      • Wyświetlenia

        15

      • Głosy

        2

      • komentarze

        0

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności