Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

  • Nebthtet
    Nebthtet

    System Geddon

    • Przynależność: Protektorat Banu
    • Planety: 1
    • Okres planetarny: 299 SED
    • Import: żywność
    • Eksport: czarne szkło, szara oliwa
    • Status kryminalny: niski
    • Czarny rynek: chemikalia
    • Wartość strategiczna UEE: zielona

     

    Geddon to system należący do Protektoratu Banu, leżący dwa skoki za linią Perry'ego. Mieści on jedną planetę - Tat'Ko. Jest to jałowa, smagana wiatrami masa wulkanicznej skały. To nie miejsce dla człowieka - zwłaszcza jeśli nie jest wyposażony przynajmniej w lekki kombinezon ciśnieniowy - ale za to stanowi idealne środowisko dla Banu.

     

    Kipiące podziemne wulkany planety produkują główne towary eksportowe tego układu: czarne szkło do produkcji elektroniki i szarą oliwę - znaną również jako 'krew planety' którą wykorzystuje się jako wysokiej jakości lubrykant do silników. Oba produkty są wyjątkowej czystości, "Pieczęć Tat'Ko" potwierdzająca ich miejsce pochodzenia to symbol wysoce szanowanych produktów.

     

    Geddon-TatKo03_fe.jpg

     

    Najlepsza pogoda na Tat'Ko jest co najwyżej burzliwa, a w przeciętny dzień zabójcza. Ze względu na to, miasta to olbrzymie odgrodzone od nieprzyjaznych warunków arkologie wcinające się głęboko w powierzchnię planety. Zadokowanie do iglicy może być wyjątkowo trudne, wypadki przy lądowaniach na tej planecie to codzienność.

     

    Regiony polarne Tat'Ko są źródłem zło-lodu, wysoce nielegalnej zmrożonej kombinacji wody i rafinowalnych trucizn.



    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • Promowane produkty

  • Kategorie

  • Game Armada / Star Citizen Polska / Ater Dracones
    Discord server
    13
    kanały
    46
    online
  • 5 Drake Corsair

    1. 1. Czy kupujesz Corsaira?


      • Tak, wersję warbond
      • Tak, za store credit
      • Tak, ale w grze
      • Nie
    2. 2. Czy interesuje cię eksploracja?


      • Tak
      • Nie
      • Być może, muszę najpierw zobaczyć jak to będzie działać w grze
    3. 3. Jakie statki do eksploracji już masz?


      • Anvil Carrack
      • Drake Corsair
      • RSI Constellation Aquila
      • Anvil Terrapin
      • CNOU Mustang Beta
      • Origin X1
      • Origin 600i Explorer
      • RSI Aurora LX
      • MISC Freelancer DUR
      • Jeszcze nie mam żadnego

  • Odpowiedzi

    • Świetny trik by zareklamować SC, ekipa od PRu tym razem się popisała i to raczej nie jest zasługa Sandi
    • Zaktualizowałem tabelkę o asortyment CENTERMASS z ArcCorp, tak więc wszystkie bronie jednak są dostępne i jest parę których wcześniej nie widziałem w rozmiarze 1. Nagrałem też wideo jak tam trafić 😊  
    • Newsweek nie odpuszcza, tym razem wywiad traktujący o tym, jak Chris Roberts naprawiłby Anthem. Tekst znalazł @Ojciec.  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png">  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.  WWW.NEWSWEEK.COM “Star Citizen” Director Chris Roberts knows about creating sci-fi open worlds. He sat down with us to discuss how he would fix BioWare’s “Anthem.”  
    • Pierwsze misje kampanii zaliczone (innych trybów nie grałem jeszcze - za mało rozwinięta postać) więc i mogę się pokusić o pierwsze wrażenia. Na start z grubej rury: gra ma obecnie zawyżoną cenę (a przynajmniej takie jest moje odczucie). Jakby jej cena był w okolicach 50% obecnej byłoby ok.  Sterowanie w porównaniu do Diablo jest... inne. Czy gorsze? Gdyby grało się podobnie do Diablo to tak, jest gorsze. A to dlatego, że cały czas masz zaangażowane w sterowanie obie dłonie - WSADem się co prawda poruszasz, ale myszką wybierasz kierunek w którą obrócona jest Twoja postać. Ale Pagan Online nie jest kolejnym klonem Diablo (przynajmniej jeśli chodzi o misje w kampanii). Na misjach spędzasz co najwyżej kilka minut i większość tego czasu to szalona walka hack,n,slash. Jedyne przestoje to te na rozmowy z npcem lub szybka eksploracja bardzo ograniczonej okolicy tuż przed rozmową z npcem lub po samej walce gdy masz już wrócić do swojego huba. W czasie walki ta mechanika jaką serwuje PO nawet się sprawdza, ale poza walką często irytuje. Chcesz odwiedzić jakiegoś NPCa w hubie, poniszczyć po walce beczki w okolicy, czy po prostu pochodzić? Zapomnij o tym by oderwać dłonie od klawiatury i myszki, by łyknać napój, zjeść czipsa, czy podrapać się po głowie! Każde oderwanie ręki od myszy i klawiatury powoduje problemy z poruszaniem się (no chyba, że ktoś lubi chodzić bokiem/tyłem i do tego zygzakiem  ). Ogólnie sterowanie jest nieintuicyjne i trzeba się go nauczyć niemal od podstaw - dla mnie jest to minus który może pogrzebać tą grę.  jak przystało na Early Acces jeszcze nie wszystko w grze jest zaimplementowane/odblokowane dla graczy (w tym część trybów rozgrywki). Jest też sporo bugów oraz zdarzają się crashe gry. Grafika troszkę trąci "nieświeżością" i jak chyba wszystko w tej grze jest "zapożyczona" z innych produkcji. W sumie z wyjątkiem samej "dziwacznej" mechaniki co chwila się łapałem na tym, że gdzieś już widziałem poszczególne elementy - Diablo nie jest tu jedyną pozycją z której coś wrzucono do Pagana. Po godzinie gry czułem się jakbym trafił na miks przynajmniej kilku tytułów. I większość tego jest w zasadzie pozytywna. Ale to troszkę za mało.  Na duży minus zasługuje według mnie system doboru postaci. Jest ich obecnie osiem, ale na start dostajemy do wyboru jedną z trzech w z góry ustalonych postaci. I uwaga - wybór ten zdeterminuje następne kilka/kilkanaście kolejnych godzin gry (i to lekko licząc). A to dlatego, że poza pierwszą postacią (która zostaje przypisana do Twojego konta) wszystkie pozostałe należy odblokować (brzmi znajomo? - tak, to element jako żywo przypominający gry MOBA). Szkopuł w tym, że żeby odblokować jakąś postać należy skolekcjonować jej części. Z wyjątkiem jednej postaci należy zebrać 50 części danej postaci by ją odblokować. W czym problem? Ano w tym, że przynajmniej w kampanii dostajemy dosłownie jedną część na koniec każdej misji i co gorsza do losowo wybranego bohatera. Ponoć tryb "zabójstwo" ma mieć możliwość szybszego zdobywania tych części, ale jeszcze nie zdołałem go odblokować (nawet nie wiem czy jest on udostępniony). Niemniej oznacza to straszny i ogromny grind jedną postacią by móc odblokować pozostałe. I tu mała uwaga - Wargaming zarzeka się że nie będzie w PO mikrotransakcji. Także zły wybór postaci na start (a przecież na tym etapie gry nie wiemy czy dana postać nam podpasuje czy nie) może szybko zniechęcić do grania.   Postacie - tutaj jest jedno wielkie połączenie hack'n'slasha z MOBA. Każda postać ma swój unikalny zestaw umiejętności które na późniejszym etapie gry będzie można ulepszać, niemniej te umiejętności są stałe. Zawsze dany bohater ma ten sam zestaw umiejętności (które się dość szybko odblokowuje). Oprócz tego każdy bohater ma swój ekwipunek. Część przedmiotów jest uniwersalna, ale przynajmniej część (w tym bronie) jest przypisana do konkretnego bohatera - bardzo podobnie jak ma to miejsce w Diablo). Jest też system craftingu który jest dość ciekawy. Opiera się on o (w zdecydowanej większości) znajdowane (i być może kupowane u kupca w hubie) jednorazowego użytku schematy. Oprócz schematu musisz mieć jeszcze komponenty i... podstawową (czyli szarą) wersję przedmiotu który wymaga schemat.    Podsumowując, gra jest co najwyżej przeciętniakiem w którego gra się wbrew pozorom dość przyjemnie. Niemniej kilka kilka rozwiązań powoduje, że sporo osób może się od niej odbić. Gra dobra na odstresowanie (krótkie misje pełne radosnej rozwałki), ale nie jest warta obecnej ceny - można ją kupić ja będzie jakaś promocja tak do około połowy obecnej ceny. 
    • O kurde, Hans wydaje płytę! Zdaje się, że to druga jego solowa płyta. Biorąc pod uwagę, że Pięć Dwa wydało krążek we wrześniu zeszłego roku, to ten solowy album jest strasznie szybko. Dzięki za cynk! Na prawdę No i polecam. Tutaj można w preordery 😛 Nawet w ciemno. Normalnie kocham oldschoolowe, samplowane bity... Zrobiłaś mi sobotę ;)))
  • Tematy

  • Blogi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności