Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

  • Nebthtet
    Nebthtet

    Trzy progi padły!

    W kolejnym liście napisanym po pokonaniu aż trzech progów Chris Roberts dzieli się kolejnymi planami rozwoju Star Citizena. Dajcie znać co o nich sądzicie w komentarzach i na naszym forum!

    ChrisRobertsDirecting.jpgTo był aktywny tydzień dla zespołu Star Citizena! Spory odsetek liderów projektów zebrał się w Manchesterze gdzie skupialiśmy się na wszystkich kwestiach związanych z postaciami, animacją, przerywnikami filmowymi i Squadron 42. Celem konferencji była synchronizacja reszty studiów z niesamowicie utalentowanym zespołem Foundry 42 celem zintensyfikowania działań aby wypuścić pierwszy rozdział Squadron 42 gdzieś w połowie przyszłego roku. To był fantastyczny tydzień, pełen zapamiętałych rozmów i czystej kreatywności o której z dumą mogę powiedzieć że jest siłą napędową tego projektu… Ale wygląda na to, że padł próg czy dwa w czasie gdy my zatraciliśmy się w pracy nad tym, aby zapewnić że Squadron 42 dotrzyma kroku większej wizji jaką mamy dla Star Citizena :).

    Pomiędzy ostatnimi dniami sprzedaży rocznicowej i ujawnieniem platformy eksploracyjnej Anvil Carrack zdołaliśmy przekroczyć 66 milionów zebranych funduszy! To oszałamiająca kwota której zebranie było możliwe dzięki nowym i starym Obywatelom. Wiele osób które już wcześniej wsparły grę zdecydowało się na zakup Carracków, ale oprócz tego dołączyło do nas 7400 nowych Obywateli, którzy postanowili sprawdzić o co to całe zamieszanie. Dziękuję wam wszystkim i wytam naszych nowych graczy, cieszymy się że jesteście z nami!

    Po osiągnieciu poziomu 64 milionów odblokowany został próg:

    Zwierzaki – mamy boty naprawcze, mamy rybki… Ale nie zaimplementowaliśmy jeszcze tradycyjnego systemu zwierzaków w Star Citizenie. Po osiągnięciu progu 64 mln $ ulegnie to zmianie. Od kota Jones w Alienie po Daggita z Battlestar Galactica zwierzaki mają swoje miejsce na pokładzie statku kosmicznego… A my chcemy dać wam opcję posiadania takowego w grze. Oczekujcie standardowych ziemskich opcji, plus wszystkich egzotycznych jakie tylko będziemy mogli wymyślić do uniwersum Star Citizena (te kraby Torshu Grey które wiecznie uciekają to dopiero początek). Ten próg jest uhonorowaniem Paddingtona, psa UEES Paula Steeda. W jednym z naszych pierwszych wideo Paddington pomógł nam osiągnąć 4 miliony $ w pierwotnej kampanii i niestety niedawno umarł.

    Ostatni list sugerował próg dla 65 milionów – przeróbkę naszego projektu modularności statków na podstawie informacji jakie otrzymujemy od społeczności. Na chwilę obecną statki są niezmiernie dostosowywalne. Można wymieniać silniki główne i manewrowe, uzbrojenie, pociski, wieżyczki, sensory, skanery, zasobniki na ładunek i niektóre „siedzenia” wewnątrz statku (i wiele więcej). Wraz z AC1.0 dodaliśmy pierwszą iterację tej technologii dla systemu malowań który pozwoli nam na stworzenie obiecanych skinów i ostatecznie pozwoli na zmianę wyglądu zewnętrznego statków. Dla 1.0 system odpowiada za poszczególne malowania wariantów. Ale na dłuższą metę pozwoli nam na danie każdemu skinów za które zapłacili i nawet pozwoli na stworzenie malowań generowanych przez użytkowników!

    Caterpillar-Separated-Command-Module01_.jpg

    Rysunek koncepcyjny technologii modułowej dla Caterpillara

    Jednoznacznym komunikatem jaki otrzymaliśmy po sprzedażach Constellation i Cutlassa było to, że wspierający chcą więcej – chcą móc dostosowywać role i wnętrza statków w znacznie większym stopniu niż wstępnie zakładała nasza wizja. W oparciu o te informacje zamierzamy dokonać zmian w statkach tam gdzie to ma sens, aby lepiej reprezentowały to, co chcecie. Zespół w Foundry 42 już teraz buduje modułowe duże statki (jak np. Javelin) które mogą zmieniać swoje wewnętrzne i zewnętrzne czynniki formy poprzez szereg opcjonalnych, konfigurowalnych przez użytkownika modułów. Teraz zamierzamy wziąć technologię i prace projektowe wykonane dla tych jednostek i użyć je do zmian mniejszych jednostek.

    Rozbudowana modułowość statków – a więc masz już statek marzeń, ale chcesz móc go dopasować aby pasował do twoich potrzeb bardziej niż model prosto od producenta? Ten nowy, ogromny cel cię zainteresuje. Zamierzamy przerobić wszystkie nadające się do tego statki (wliczając Cutlassa, Avengera, Retaliatora i Redeemera) by można było w nich instalować i wymieniać modułowe komponenty. Na przykład jeśli kupiłeś Redeemera, to używając nowego systemu będziesz mieć do dyspozycji całą gamę nowych modułów do zewnętrznego i wewnętrznego refitu statku, tak aby odpowiadał twoim wymaganiom. Jeśli chcesz zrobić z niego statek dla łowcy nagród możesz dokupić „moduł z komorą stazy” na niższy pokład, gdzie będzie można przechowywać złapanych zbiegów. Będziesz mógł skonfigurować górny pokład instalując tam „moduł komunikacji dalekiego zasięgu” pozwalający na utrzymanie kontaktu z waszym „Infoagentem” nawet jeśli będziesz w głębokim kosmosie. Masz dość kariery łowcy nagród? Wstaw powiększony moduł ładowni na niższy pokład, aby wybrać się na ten lukratywny rejs który planowałeś przez jakiś czas, albo dodaj moduł eksploracyjny zawierający pojazd aby dokonać zwiadu planetarnego. Producenci w dalszym ciągu będą oferować prekonfigurowane warianty, ale jeśli będziesz chciał zaadaptować kadłub do konkretnej roli, to statek będzie na to gotów.

    Oczywiście próg 65 milionów nie jest jedynym jaki powinien zostać omówiony w tym liście. Poczynając od 66 milionów $ chciałbym zacząć wszystkich skupiać na poziomie detali i immersji jaką umożliwia udzielane nam nieustające wsparcie.

    Tym razem opowiemy wam o możliwościach stwarzanych przez wieloosobowe statki w Star Citizenie. Wraz z udostępnieniem Carracka pojawiło się wiele dyskusji na temat tego, jak statki można obsługiwać solo, czy potrzebują załogi… A także było wiele pytań o to jak wszystko to będzie działać (będziecie mogli o tym przeczytać już wkrótce na naszych łamach – przyp. red.).

    To nie znaczy ze nie będziemy okazjonalnie nagradzali osób wspierających nas zawartością wewnątrz gry (ozdoby, UEC, ulepszenia do statków, i nie tylko!) lub proponowali nowych typów statków aby uczcić duże progi, ale chciałbym aby skupiać się nie na zebranych ilościach środków, ale bardziej na niesamowitej grze jakiej stworzenie umożliwiacie. Prawda jest taka, że ze społecznością i zespołem dzielącymi taką pasję by stworzyć coś sprcjalnego i z nieustającym wsparciem od was mamy możliwość tworzenia historii.

    Jak zawsze dziękuję wam za umożliwienie tego wszystkiego. To wielki zaszczyt być na czele developmentu gry która już teraz znaczy tak wiele dla tak wspaniałej grupy osób ją wspierającym. Naprawdę zasłużyliście na swoje Obywatelstwo! Dajcie znać na RSI.com czy ten nowy system wam się podoba? Będziemy słuchać!

    — Chris Roberts



    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • FotoZawody

    1. Marcin Przybyłek

      Na orbitę


      • Wyświetlenia

        64

      • Głosy

        6

      • komentarze

        1

    2. Maciejozaman

      Noc na Deymarze


      • Wyświetlenia

        72

      • Głosy

        5

      • komentarze

        0

    3. Marcin Przybyłek

      Czuję zapach morza


      • Wyświetlenia

        69

      • Głosy

        4

      • komentarze

        0

    4. parasite

      Ucieczka przed dniem


      • Wyświetlenia

        64

      • Głosy

        4

      • komentarze

        1

    5. Maciejozaman

      Reliant w podróży


      • Wyświetlenia

        46

      • Głosy

        3

      • komentarze

        1

    6. parasite

      Poranek przed pracą?


      • Wyświetlenia

        81

      • Głosy

        2

      • komentarze

        0

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności