Z okazji zebrania 54 mln USD udostępniony został niżej widoczny pokaz aktualnego etapu projektowania na jakim jest bombowiec Retaliator, a także zgodnie z tradycją Chris Roberts napisał list do społeczności wspierającej Star Citizena.
Przekroczyliśmy próg 54 milionów – możemy za to podziękować dwóm grupom: fanom ścigania się którzy zakupili M50-ki i 350R-ki podczas ostatniego cyklu sprzedaży oraz nowym osobom które dopiero odkrywają Star Citizena! Z dumą chciałbym ogłosić że od czasu listu z okazji osiągnięcia pułapu 53 mln $ prawie 10,000 nowych Obywateli zasiliło nasze szeregi! Dziękuję wam za umożliwienie tego i co więcej umocnienie wiary w to, że najlepszym sposobem na sprzedaż Star Citizena jest rekomendacja osób które już wsparły projekt. Każdy nowy wspierający czyni grę lepszą – tak więc powiedzcie o nas swoim znajomym!
Zanim zaczniemy rozmowę o progach chciałbym podzielić się częścią prac z Foundry 42. Być może widzieliście kilka sekund tego video w niedawnym Around the Verse, ale dziś macie okazję na ujrzenie go w całej okazałości: aktualizacja statusu greyboxingu Retaliatora! Jest to ciężki, wieloosobowy bombowiec którym będzie się grało inaczej niż czymkolwiek, co mieliście okazję widzieć wcześniej w symulatorach kosmicznych. Mam nadzieję że sprawi wam radość widok ile szczegółowości zespół z Manchesteru wkłada w ten statek.
Na poziomie $54 milionów odblokowaliście dodatkowe czynności AI w Persistent Universe!
Bardziej uszczegółowione czynności AI – dodamy dziesięć konkretnych typów AI dla ról pełnionych przez NPC w środowiskach planetarnych! Będą to barman, lekarz, komik, pielęgniarka, pracownik oczyszczania, strażnik ochrony, klient na zakupach, turysta, włóczęga, i wandal. Przyszłe role AI będą dodawane z kolejnymi progami! Każda dodatkowa ‚klasa’ postaci będzie w pełni ekspresyjna i dostanie swoją rolę do odegrania w interakcji planetarnej ORAZ szerzej pojętej ekonomii gry.
Jedną z wielkich rzeczy jakie Tony Zurovec wniósł do procesu tworzenia gry jest chęć ulepszenia części planetarnej ponad to, co wstępnie planowałem. Chciałby zobaczyć żywy, oddychający świat na naszych portach planetarnych, zawierający AI oraz role graczy których nie kojarzylibyśmy normalnie z grą o walce w kosmosie. Tak więc dodanie takich postaci jak ochroniarze, kupujący, turyści, włóczędzy – każdy z nich ze swoją własną formą i funkcją – do gry będzie kolejnym krokiem w uczynieniu jej bardziej realnym światem!
Zwycięzcą poprzedniej ankiety była…
Balistyczna kartaczownica Gatlinga: Preacher Armament Inquisition XXII: Stworzona przez Preacher Armament Inquisition XXII jest bronią po jaką sięgasz gdy chcesz roznieść swój cel na strzępy. Jego dwukanałowy podajnik amunicji pozwala na podmianę jej typu bez wychodzenia ze statku dając w ten sposób właścicielowi swobodę doboru typu amunicji najlepiej pasującego do sytuacji.
Każdy, kto wesprze grę przed osiągnięciem progu 55 milionów otrzyma parę balistycznych kartaczownic Gatlinga Inquisition XXII! Ze względu na to że ankieta cieszyła się takim powodzeniem, będziemy ją kontynuować. Usunęliśmy najmniej popularną opcję i dodaliśmy trzy nowe! Każdy z ttych nowych upgrade’ów skojarzony jest z konkretnym już grywalnym typem kadłuba statku. Tak więc możecie dokonać wyboruy na bazie komponentu lub statku! Co wolicie jako prezent za przekroczenie 56 milionów?
Silnik – Dragon Stellar STC Silver (Seria 300): STC Silver od firmy Dragon Stellar Transit Company jest silnikiem TR4 cenionym z racji na wysoki możliwy do wygenerowania ciąg oraz niską emisję elektromagnetyczną. Chodzą plotki, że Dragon Stellar korzysta z komponentów niższej jakości, ale dla wielu pilotów jest to akceptowalne, zwłaszcza w tym przedziale cenowym.
Reaktor – Broad & Rabiee Quietech M120 (Hornet): Największa klasa w serii M. Quietech M120 od Broad & Rabiee to dynamiczny reaktor oparty na technologii Superpłynnego Kwantowego Wiru. Jest on w stanie poradzić sobie z zaspokojeniem wszystkich potrzeb energetycznych przy minimalnej emisji i sygnaturze. Idealny dla pilota który nie szuka rozgłosu podróżując przez dany system.
Napęd skokowy – Tarsus Leaper Jump Engine (Aurora): Pierwszy krok do wielkiego wszechświata. Napęd skokowy Leaper od Tarsusa wpinęty w pokładowy NavDrive pozwala twojemu statkowi na uzyskanie dostępu do punktów skokowych. Leaper zawiera również bazowe oprogramowanie skanujące co daje możliwość spróbowania swoich sił w odkrywaniu niezbadanego.
Pełny opis pozostałych opcji znajdziecie w poprzednim liście.
Jak już wcześniej mówiłem i niewątpliwie uczynię to ponownie – dziękuję wam wszystkim. Star Citizen to najlepsze doświadczenie w całej mojej karierze… i jest tak ze względu na niesamowitą społeczność jaka uformowała się by wspierać tę grę. Widok nas osiągających 54 miliony jest niesamowity tak jak i akcja społeczności mająca na celu wsparcie Lego Horneta, widok urządzanych prze naszych Obywateli eventów i przyjaźnie nawiązywane przez was dzięki tej grze. Jestem niesamowicie szczęśliwy że działacie wspólnie na tak wiele sposobów aby uczynić świat jaki buduję swoim.
— Chris Roberts
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia