Po udostępnieniu wariantów Freelancera kolejny próg pokonany został w rekordowym tempie. Z tej okazji Chris napisał kolejny list do osób które wsparły grę.
W ostatnim liście który napisałem parę dni temu, wspomniałem że wygląda na to, że Freelancer jest hitem. Skorygujmy to stwierdzenie - po przekroczeniu progu 46 milionów dolarów, mamy solidny dowód że „kosmiczny pickup” jest supergwiazdą! Dziękuje Wam za wsparcie. Cieszy mnie to że ludzie są zainteresowani innymi rolami niż sama walka w kosmosie, sukces zorientowanego na handel lub eksplorację wariantu Freelancera to dobre podkreślenie tego że moduł Arena Commander to tylko nasz pierwszy krok do zbudowania żyjącego uniwersum!
Próg 46 milionów dolarów zapewnia osobom które wsparły projekt przed jego przekroczeniem następującą nagrodę, która została wybrana podczas głosowania w forum RSI, przez graczy:
Updated Scanning Software (ulepszone oprogramowanie skanujące):
Chimera Communications przedstawia najnowszą wersje oprogramowania skanującego SBit jednocześnie ogłaszając jednorazową darmową aktualizację dla klientów z długim stażem oraz aktualnych, Aktualizacja SBit oferuje wykraczające daleko ponad to co jest dostępne w bazowych modelach możliwości skanowania asteroid pod kątem bogactw naturalnych. SBit jest systemem opartym na FIB który bombarduje skanowany obszar energią, po czym przetwarza częstotliwości zwrotne energii odbitej z powrotem dostarczając użytkownikowi obrazy kompozytowe potencjalnych złóż. Do nowej wersji oprogramowania Chimera Communications dodała zaktualizowaną blibliotekę wyszukiwalnych częstotliwości jak i możliwość przeprowadzania skanów o różnych zakresach zezwalając na analizę mniejszych powierzchni w wyższej rozdzielczości. Wersja ta zostanie udostępniona publice do zakupu po oficjalnej premierze pakietu Sbit.
Zwycięzcą zeszłotygodniowego głosowania dotyczącego następnego statku dla którego będzie przygotowany materiał reklamowy zostaje bombowiec Retaliator (szedł łeb w łeb z Avengerem, ale w ostatniej chwili wybił się na prowadzenie). Na skutek tego jednostka ta zostanie wypromowana zaraz po tym jak w swoich reklam doczekają się statki Constellation i Cutlass. Nasi twórcy już zastanawiają się nad tym jak złożyć fajną i odmienną od reszty reklamę dla bombowca!
Aby uhonowować wasz wybór chciałbym przedstawić parę obrazów przedstawiających Retaliatora. To co widzicie to już zdjęcie „in-engine” wczesnego modelu oraz wewnętrznego przedziału uzbrojenia. Te grafiki mają już kilka tygodni - poprosiłem zespół z UK aby przygotował małą galerię Retaliatora aby pokazać aktualny stan prac. Zobaczycie ją w innym wpisie.
Warto poruszyć również kwestię celów dla kolejnych progów. Kiedy rozpoczęliśmy kampanię Star Citizen, ten mechanizm miał na celu umożliwienie realizacji założeń jakie nie były dla nas dostępne ze względów ekonomicznych - podsystemy dużych statków, wdrożenie generacji proceduralnej, zatrudnienie dodatkowych artystów aby stworzyli więcej statków i tak dalej. Dodatkowe środki cały czas pomagają rozszerzyć zakres gry i czynią to co robimy możliwym... ale jest coraz trudniej skwantyfikować to dodatkowymi progami (jak i wyjaśnić to reszcie świata która skupia się raczej na tym ile pieniędzy zebrano).
Preferowałbym aby w przyszłości używać tych listów w przyszłości jako sposobu informowania was na co są wydawane pieniądze, a także dzielenia się częściowymi informacjami dotyczących rozwoju Star Citizena. Oczywistym jest również że nadal będziemy nagradzać naszą obecną społeczność przy przekraczaniu kolejnych progów. Jeśli tylko odkryjemy nowe technologie lub wymyślimy nowe elementy wzbogacające projekt gry damy wam znać. Lecz to już decyzja dla społeczności - dajcie znać co sądzicie na ten temat głosując w ankiecie
— Chris Roberts
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia