Zapraszamy do zapoznania się ze streszczeniem trzydziestego siódmego odcinka Around the Verse!
Empire Report
- Wybuch na Synthworld - kilometrowej długiści płomienie buchają ze stacji.
- Zmarł gubernator Fiedler Alderone - mąż stanu z Saisei. Miał 162 lata. Czy na pewno był to zgon z przyczyn naturalnych?
- Ogłoszono zwycięzców tegorocznego Scientifica Honorarium - ich badania mogą zmienić to, w jaki sposób słyszymy dźwięki w kosmosie.
[1:04] Intro
- Wypuszczono patch 1.1 - nowy latający statek, REC, nowy statek do hangaru, niestety trzeba pobrać nowego klienta gry od zera (25 GB).
- Opublikowano zaktualizowaną instrukcje oraz broszurę o Retaliatorze.
- Popularność przerosła oczekiwania CIG i musieli uruchomić dodatkowe serwery.
- Trwają prace nad kolejnym patchem i debata nad nowym sposobem ich numeracji.
- Retaliator już dostępny w hangarze.
- Gladius otrzymał zezwolenie na loty.
- Star Citizen jest na Instagramie.
[3:53] News From Around the Verse
Santa Monica
- Trwają prace nad naprawą rozbieżności w punktach mocowań dla statków z rodziny Aurora.
- Endeavour, Crucible, Genesis Starliner i inne statki trafiły do fazy projektowania.
- Trwają prace nad zmuszeniem Connie do lotu, nadal przeprojektowywane jest wnętrze statku.
CIG UK
- Prace nad małym statkiem dla Idris służącym do transportu zapasów, statek nazywa się Argo.
- Pomaganie Illfonic przy pracach nad balansem broni dla Star Marine.
- Prace nad systemem zdejmowania przedmiotów z zabitych przeciwników, ze względu na immersje podczas grabienia będzie można się rozglądać.
Illfonic
- Trwa poprawianie błędów w Star Marine.
- Dużo pracy pochłania system oddychania, szybsze oddychanie po sprincie ma oznaczać niski poziom staminy co przełoży się na problemy z celnością.
- Naprawa kolizji dla postaci w środowisku bez grawitacji, wcześniej używany efekt "rugdoll" nie daje pożądanego efektu.
- Zdecydowano by w momencie zderzenia wszystkim zajął się system fizyki, a nie sztywny układ animacji, system tych zderzeń nosi nazwę "Articulated Entity Generalised Impuls System", Travis żartuje że ma się nazywać AEGIS.
Austin
- Tworzenie grafik dla PU.
- Behaviour pracuje nad Terra i Nyx.
- Ukończono whiteboxing Nyx - jako dawna kolonia górnicza posiada wiele przepaści, jaskiń, tuneli itp.
- Dużo prac nad Terrą - stanowi jeden z głównych portów handlowych w grze.
[16:15] BugSmashers
Mark naprawia problem ze zdublowaną masą statku.
[22:40] MVP
- W tym tygodniu wyróżniony zostaje Walter za diagram wyjaśniający jak uzyskać pożądany statek / wariant korzystając z CCU.
- Wyróżnioną organizacją zostali Grim Reapers.
[23:40] Rozmowa o Vanguardzie
Rozmawiają Lance Powell i Gurmukh Bhasin
- Myśliwiec dalekiego zasięgu służący do dalekich lotów.
- Posiada duży zapas paliwa przez co nie jest uzależniony od częstych jego dostaw.
- Będzie posiadał dużą siłę ognia oraz sporą odporność na uszkodzenia.
- Statek jest inspirowany P38 Lighting z okresu II Wojny Światowej.
- Gladius i Retaliator wpłynęły na styl formy Aegis, co pozwoliło ustalić podobny wygląd dla tego statku.
- Aegis to głównie kontraktor militarny.
- Statek jest modułowy, z czasem mogą pojawić się nieco inne z wyglądu skrzydła lub kokpit, lecz nie wszystko.
[32:56] Wywiad: Jake Ross - Associate Producer (CIG Austin)
P: Czym zajmujesz się w CIG?
O: Jestem producentem, pracuję z Jasonem Hudginsem i pomagam z organizowaniem wielu rzeczy. Jestem mediatorem między naszymi oddziałami, wiem nad czym konkretnie pracuje dane studio i jeśli są pytanie o dany projekt, jestem w stanie coś o nim opowiedzieć.
P: Byłeś wcześniej grafikiem?
O: Tak, pod to wybrałem szkołę - niestety z czasem zauważyłem że przeznaczone jest mi zarządzanie projektami.
P: Czy podstawy związane z grafiką pomagają w zrozumieniu naszych grafików?
O: Jestem w stanie zrozumieć grafików i pomóc w przekazie informacji do programistów gdyż wiem z jakich narządzi korzystają.
P: Dużo pracujesz z Markiem Skeltonem?
O: Tak, dużo pracujemy razem, on jako główny grafik i ja jako facet który pomaga programistom go zrozumieć.
P: Co sądzisz o twojej pracy z grafikami?
O: Siadam wraz z zespołem od tworzenia postaci i świetnie się bawimy. Tematy rozmów bywają bardzo dziwne, spuszczam głowę i skupiam się na pracy byle tylko się nie wciągnąć w rozmowę. Jest bardzo wesoło.
P: Podoba ci się klimat studia w Austin?
O: Tak, chyba nie ma tu osoby której bym nie lubił. Czasem zdarza się w pracy, że trafi się ktoś z kim nie można się dogadać. Tutaj tego nie czuję.
P: Co najlepiej wspominasz z pracy nad Star Citizenem?
O: Chyba pracę z Markiem, kierowanie Behaviour i zespołem tutaj. Fajnie patrzeć jak rosną te lokalizacje (Arc-Corp, Nyx, Terra). Przez jakiś czas studiowałem architekturę, tak więc interesuje mnie tworzenie stylów architektonicznych dla Star Citizena. Chcemy, by dało się odczuć że te budynki są starsze od innych (przykładem jest Terra i centralna wieża, którą można porównać do stacji Elysium), ale jak zjedziemy na niższe poziomy miasta - da się odczuć że znajdujące się tam budynki są starsze.
P: Czy masz jakiś ulubiony statek?
O: M50 ze względu na prędkość i styl reklamy jaką zrobiliśmy. Ciekawi mnie także Herald, szybki kurier do przekazywania informacji.
[42:11] Outro
- Darmolot Tygodnia: Gladius.
- W piątek początek sprzedaży koncepcyjnej Vanguarda.
- Już niedługo pojawią się informacje o biletach na Gamescom i CitizenCon.
- Informacje dla subskrybentów trzeciego roku.
- Nowa strona CIG.
[43:21] Art Sneak Peek
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia