45. edycja Around the Verse - a w niej m. in. dodatkowe informacje o Reliancie!
[0:00] Intro
- Ben nadal prowadzi program sam - Sandi nadal jest na zdjęciach w Anglii.
- Update z nagrań motion capture - Sandi i Chris prezentują strój do motion capture ciała aktora, oraz hełm służący nagrań mimiki twarzy. W sumie mają 50 kamer do śledzenia znaczników na strojach, oraz kilka zwykłych które pozwalają nanieść poprawki gdy jakiś element scenografii zastawia punkty które śledzą kamery motion capture.
- Studio Santa Monica cieszy się z sukcesu sprzedaży Starfarera.
- Wydano patch 1.1.3.
- Brak daty premiery dla FPS.
[05:00] News from Around the Verse
Santa Monica
- Trwają prace nad Merlinem (mały myśliwiec podpinany pod Constellation), by był zdolny do lotu.
- Końcowe poprawki pod radar dla trybu FPS.
- Trwają prace nad systemem podpinania elementów do broni (magazynki, latarki, celowniki).
- Mark Amber pracuje nad poprawnym działaniem statków wieloosobowych.
- Dalsze prace nad systemem GOST.
Illfonic
- Podpinanie depth of field (efekt symulujący akomodację oka ludzkiego -przyp. red.) pod różne hełmy - tak aby zmieniało się w zależności od hełmu i używanej broni.
- Naprawianie błędów.
Austin
- Dużo pracy przy Social Module.
- Rozwijanie „Subsumption” - pokojowego systemu A.I., który pozwoli odpowiednio kształtować zachowanie NPC na planetach i stacjach.
Foundry 42, UK
- Trwają prace nad wyglądem postaci.
- Trwają prace nad systemem ubrań.
[19:08] Ship Shape
Lisa opowiada o różnych (nieaktualnych) koncepcjach powstawania najnowszego statku od MISC – Relianta.
- Statek będzie zawierał elementy japońskiej kultury i / lub architektury.
- Będzie mógł zmieniać kształt i latać w pozycji pionowej jak i poziomej.
- Jest to statek użytkowy – jak na MISC przystało. Ma się skupiać na przewozie towarów.
[22:44] Wywiad: Ricky Jutlet – menadżer projektu
P: Odwiedzasz nas z Anglii, co cię do nas sprowadza?
O: Jestem menadżerem projektu dla Arena Commander. Przyjechałem żeby zobaczyć jak postępują prace oraz zaplanować rzeczy, które wypuścimy w przyszłości.
P: Jak postępują prace, czy zobaczymy coś powiedzmy w ciągu miesiąca?
O: Nasze planowanie jest bardziej długofalowe, nie na najbliższy czas.
P: Czy inne moduły mają wpływ na Arena Commander?
O: Tak, ogromny. AC to obecnie nasz główny produkt. Docelowo ma do niego trafić FPS, a w efekcie końcowym to co jest w AC trafi do Squadron 42 i pełnego uniwersum gry. Chcemy utrzymać AC przy życiu po wydaniu PU – pozwoli to na organizowanie turniejów itp. bez strachu przed utratą maszyn w które inwestujemy ciężko zarobione UEC.
(Tylko czy to nie zabije PU, skoro każdy się będzie bał o swój statek? - @Zerat_KJ
Nie sądzę, w realiach turniejowych będziesz mógł latać bardziej ryzykownie, robić coś, czego normalnie w PU byś nie próbował. Porównaj sobie chociażby jazdę prawdziwym samochodem vs grę wyścigową - @Nebthtet)
[26:35] Daniel Kamentsky opowiada o materiałach wykorzystywanych w tworzeniu statków.
[31:41] Outro
Od 22.05 sprzedaż koncepcyjna MISC Reliant – statek ma kosztować 50 USD (+ VAT).
Rekomendowane komentarze