Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

  • Zerat_KJ
    Zerat_KJ

    Star Citizen: Around the Verse - odcinek 39

    Zapraszamy do zapoznania się ze streszczeniem trzydziestego dziewiątego odcinka Around the Verse!

    Empire Report

    • Czy terraformowanie Marsa się cofa? Spoglądamy na dane pokazujące iż krajobraz marsjański może być mniej stabilny niż się wydaje.
    • Black Mountain Tea - miliony ją piją ale czy ten stymulant nie stoi czasem za nową przypadłością nękającą ludzi?
    • 5 najbardziej irytujących rzeczy podczas wizyty na Stanton 3.

     

    [00:56] Intro

    • Patch 1.1.1 powinien być dostępny w tym tygodniu - Gladiator zdolny do lotu, maszyny dwuosobowe (Gladiator, Cutlass, Super Hornet) będzie można pilotować w dwie osoby w trybie multiplayer free flight.
    • Chris obecnie jest w Londynie, reżyseruje sesje motion capture do Squadron 42.

     

    [02:25] News From Around the Verse

    CIG Santa Monica (Darian i Lisa - zespół produkcyjny)

    • Developerzy stworzyli prywatną mapkę - siłownię gdzie sprawdzają zachowanie A.I. oraz interakcje z otoczeniem.
    • Genesis Starliner (duży statek wycieczkowy) - trwają prace koncepcyjne.
    • Trwają prace nad patchem 1.1.1.

    Illfonic (David i Travis)

    • Końcówka tworzenia prototypu Sataball na mapie Astro Arena.
    • Trwa dopracowywanie animacji dla ruchu wzorowej grawitacji. Podczas ruchu gracza ruszać się będzie cale ciało, nie tylko od pasa w górę jak to często ma miejsce w innych grach.
    • Tworzenie efektów broni od nowa. Próba zrównania broni statków z bronią dla graczy - każdy typ broni ma mieć identyczny efekt (zamontowany na statku i jako broń osobista gracza).

    CIG Austin (Jake i Nathan - projektanci PU)

    • Tony Zurovec pracuje nad dokumentem opisującym profesję Pioniera (eksploracja), dokument ma być podobny do tego który opisuje zawód górnika.
    • Trwają prace nad systemem podnoszenia przedmiotów.
    • Trwają prace nad systemem kupowania przedmiotów.
    • Jest pomysł umieszczenia strzelnicy w sklepie "Cubby Blast" który zajmuje się sprzedażą broni dla postaci - możliwość wypróbowania broni przed zakupem.

    Foundry 42 (Luke i Danny - starszy i młodszy projektant)

    • Trwają prace nad samouczkiem - będzie to militarne szkolenie prowadzone przez doświadczonego instruktora.
    • Trwają prace nad ukończeniem asteroidowego hangaru by umieścić go zarówno na mapie szkoleniowej, jak i free flight celem ćwiczenia lądowań.

     

    [11:35] Arena Commander Highlight

    Video nadesłane przez gracza

     

    [12:00] Rozmowa: Zespół graficzny z CIG Austin

    Jenny Varner prowadzi kilkuminutową rozmowę w której udział biorą: Patrick Thomas (główny artysta PU), Vanessa Landeros (animator i specjalista od motion capture), Josh Coons (artysta 3D), Lee Amarakoon (artysta od efektów, zrobił kule śnieżne)

    Jenny: w Austin powstaje PU. Czy chcielibyście powiedzieć coś, o czym według was fani chcą wiedzieć?

    Patrick: Poziomy wyglądają niesamowicie. Docieramy do takiego punktu w grach gdzie jakość zbliża się do kinowej. Również jestem bardzo podekscytowany etapem whiteboxingu. Niesamowite efekty.

    Vanessa: Zaludniamy je setkami animacji, jak np. scena z wymiotowaniem podczas oczekiwania na lekarza. Będą różne zachowania NPC jak nieśmiały czy naćpany tancerz.

    Josh: Ja pracuję przy statkach, ale od czasu do czasu wyciągają mnie do zadań przy PU.

    Lee: Pracując z cząsteczkami i efektami próbuję nie wysadzić w powietrze waszych kart graficznych. Tworzenie ekranów, dymu i hologramów to niezła zabawa. Tworzę też reklamy. Gdy robię ekrany wstawiam tam easter eggi. Tworzenie mgławic i asteroid też będzie niezłą przygodą - kosmiczne efekty.

     

    [17:00] Arena Commander Highlight

    Czy M50 zmieści się w Constellation?

     

    [18:15] Wywiad - Will Weissbaum (scenarzysta) oraz Cherie Heiberg (archiwistka)

    Cherie została zatrudniona w celu uporządkowania chaosu jaki powstał na wewnętrznej wikipedii CIG, w późniejszym czasie będzie także nadzorować Galaktapedię.

    P: Co sobie pomyślałaś jak pierwszy raz zobaczyłaś tę ilość informacji?
    O: Pomyślałam "wow". Widać że każdy próbował coś od sobie wrzucić, lecz nie było konkretnie ustalonych zasad. Ktoś sobie wymyślił że jakiś temat ma być np. w dziale o grafice, ktoś inny się z tym nie zgodził i przeniósł do działu projektowania, po jakimś czasie informacja ta była rozbita pomiędzy wieloma stronami.

    P: Z tych danych developerzy korzystają każdego dnia, czy było dużo problemów z przystosowaniem się do tego?
    O: Ludzie się ucieszyli że ktoś pomoże to uporządkować. Rozmawiałam z wieloma osobami z każdego oddziału, było trochę zgrzytów ale udało się wszystko ustalić.

    P: Były jakiś konflikty?
    O: Tak, wtedy staram się tak to rozwiązać by na siebie nie nachodziły, w końcu ustaliliśmy że najlepiej będzie zrobić podział na bazie tworzonych assetów, dzięki czemu dane o jednym statku będą w tym samym miejscu.

    P: A co Chris na to?
    O: Spodobał mu się ten podział, poprosił też o jakieś miejsce na dokumenty które jeszcze nie są ukończone lub zatwierdzone.

    P: Jak właściwie do nas trafiłaś, czym się wcześniej zajmowałaś?
    O: Moja praca dyplomowa dotyczyła cyfryzacji danych, a studiowałam bibliotekarstwo na University of California.

    P: Czytałem fragment twojej pracy, traktuje ona o grach.
    O: Tak, pisałam na temat utrwalania i zachowania historii gier wideo. Nikt nie zwraca na to uwagi, podobnie jak z początkiem telewizji czy filmów, zwyczajnie się wyrzucało taśmy do kosza.

    P: Do przerobienia masz setki o ile nie tysiące stron tekstu, czy nauczenie nowych standardów pisania jest syzyfową pracą?
    O: Jak podstawa nowego systemu będzie gotowa wybiorę sobie jakiś weekend, gdy nikt nie pracuje i przeniosę wszystko do nowego systemu, choć czuję że może mi to zająć nieco więcej czasu.

    P: Twoja praca przy organizacji dokumentów jest niedocenianym elementem tworzenia gier komputerowych.
    O: Tak, łatwo coś zgubić, kilka lat temu człowiek coś napisał i wrzucił do "Dokument 1", a takich dokumentów praktycznie każdy ma setki na komputerze.

    P: Co sądzisz o innych encyklopediach w grach? Czemu nasza będzie tak niesamowita?
    O: Będziemy mieli znacznie więcej danych. Codex z Mass Effect mimo dużej wiedzy o indywidualnych planetach miał niewiele do zaoferowania. To co my tworzymy można porównać do Encyclopedia Brittanica.

    P: Co ciekawe, gdy ruszy pełna gra - Galactapedia będzie się powiększać o odkrycia graczy.
    O: Tak, będzie się rozwijać, i nie będzie statyczna jak w innych grach. To będzie żyjący zasób.

    P: Co cię najbardziej zaciekawiło w Star Citizenie?
    O: Rasa Tevarin, chcieli zbadać wszechświat na swój sposób, przylecieli ludzie i mówią "Hej, chcemy sobie powiększyć nasze imperium". Mimo sprzeciwu i wojny stracili planetę, cała wojna kończy się wydarzeniem znanym jako "Bitwa o Centauri".

     

    [30:25] BugSmashers

    Mark naprawia błąd związany z Gladiatorem gdzie statek zabijał gracza przy wyłączonym G-safe gdy pilot wykonywał zbyt ciasne manewry.

     

    [35:19] Outro

    • Bilety na Gamescom będą w sprzedaży od piątku.
    • Dokument o oddychaniu i pozycjach "stania" (stanie, kucanie, czołganie) będzie już w piątek.
    • Do sprzedaży trafiają Gladiator i Superhornet, które będzie można wypróbować we Free flight (o ile patch wyjdzie).

     

    [36:55] Art Sneak Peek



    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • FotoZawody

    1. Marcin Przybyłek

      Na orbitę


      • Wyświetlenia

        381

      • Głosy

        6

      • komentarze

        1

    2. Maciejozaman

      Noc na Deymarze


      • Wyświetlenia

        382

      • Głosy

        5

      • komentarze

        0

    3. Marcin Przybyłek

      Czuję zapach morza


      • Wyświetlenia

        392

      • Głosy

        4

      • komentarze

        0

    4. parasite

      Ucieczka przed dniem


      • Wyświetlenia

        375

      • Głosy

        4

      • komentarze

        1

    5. Maciejozaman

      Reliant w podróży


      • Wyświetlenia

        298

      • Głosy

        3

      • komentarze

        1

    6. parasite

      Poranek przed pracą?


      • Wyświetlenia

        392

      • Głosy

        2

      • komentarze

        0

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności