Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

  • Zerat_KJ
    Zerat_KJ

    Star Citizen: Around the Verse - odcinek 36

    Zapraszamy na kolejną, 36 edycję Around the Verse! W wywiadzie tym razem na pytania odpowiada Juston Hutchins - Senior Game Producer.

    Empire Report

    • Wzrost popularności wzmacnianych protez - skąd bierze się DNA do nich?
    • Zagubiony w kosmosie? Jak zadbać o swoje bezpieczeństwo.
    • Reaktywacyjne tournee Black Jacket.

     

    [0:57] Intro

    • SXSW uznany za sukces.
    • Star Citizen otrzymał nagrodę za "najbardziej wyczekiwany projekt croudfundingowy".
    • Kilku Backerów którzy biorą udział w wyścigach Rally umieściło loga firm ze Star Citizen na swoim samochodzie.
    • Film Wing Commander ma już 16 lat.

     

    News from Around the Verse

    CIG Santa Monica

    • Aktualnie tworzone / poprawiane są trzy statki: Merlin, Freelancer, Herald.
    • Dalszy ciąg prac nad standaryzacją klasyfikacji uzbrojenia.
    • Merlin będzie statkiem typu "glass canon", co oznacza ze będzie w stanie mocno uderzyć, lecz łatwo go zniszczyć.
    • Whiteboxing wyjaśniony jako etap gdy wymagane moduły są umieszczane na wstępnym modelu.
    • Greyboxing wyjaśnione jako etap gdy wszystko jest porozmieszczane, nie wystaje i rozpoczyna się pełnoprawne modelowanie statku.

    CIG UK

    • Mike Snowden opowiada o efektach wizualnych silników zależnych od poziomu zaawansowania technologicznego dla danego modelu.

    Illfonic

    • Przygotowania do wypuszczenia modułu FPS.
    • Stacja ładująca do broni energetycznej.
    • Poprawiane animacji ruchów w środowisku bez grawitacji.
    • Travis przebywa w Illfonic w celu przyspieszenia komunikacji, nie straszenia batem.
    • REC (kredyty do wypożyczania przedmiotów) - będą też dostępne dla FPS gdy ten już zostanie wydany.

    Austin

    • Trwa modelowanie otoczenia dla planety Terra.
    • Trwają prace nad panelami słonecznymi oraz antenami do stacji kosmicznych.
    • Wstępne tworzenie mechaniki górnictwa - prototyp już wkrótce!

     

    [20:01] Wywiad: Jason Hutchins - Senior Game Producer, PU

    P: Czym się zajmujesz?
    O: Jestem głównym producentem dla projektu PU.

    P: Pracujesz głównie z grafikami i programistami od PU?
    O: Są jeszcze projektanci, dodatkowo jestem praktycznie asystentem dla Tony'ego Zuroveca, oraz nadzoruję innych producentów.

    P: Praca nad jakim aspektem gry sprawiła ci najwięcej frajdy?
    O: Komunikacja między oddziałami jest czymś wyjątkowym w tym projekcie, brzmi może nudno ale dobra komunikacja pozwala na wiele.

    P: Tak więc podoba ci się infrastruktura?
    O: Tak, dodatkowo lubię pracować z grafikami i programistami, we wcześniejszej pracy kontakt miałem głównie z inżynierami.

    P: Nad czym pracowałeś u Blizzarda?
    O: Przez ye 16 lat głównie World of Warcraft.

    P: Z czego najbardziej się cieszysz jeśli chodzi o tę grę?
    O: Jest to coś, w co zawsze chciałem zagrać. Ciekawi mnie przejście z pojazdów do FPS - czyli akcje abordażowe. Praktycznie od czasów Battledield 1942 i Desert Combat gdzie bardzo ładnie było zrobione przejście pomiędzy grą pojazdem i człowiekiem chciałem by powstała podobna gra osadzona w realiach kosmosu.

    P: Jesteś więc fanem sci-fi?
    O: Tak, trochę fantasy i trochę sci-fi. Na słynne pytanie: Star Wars, czy Star Trek odpowiadam - czemu nie oba?

    P: Wiemy już że preferujesz prace z projektantami, co jest takiego w pracy z nimi?
    O: Dawniej brałem pomysł od projektanta, rozkładałem na etapy i decydowałem o kolejności tworzenia, coś bardziej dla producenta niż projektanta. Tutaj owszem planujemy z innymi producentami, ale mamy też wkład własny w projekty, to duża gra. Tony ma wiele na głowie, sporo mniejszych rzeczy ja robię za niego.

    P: Miałem okazje jeść obiad z Tonym, podziwiam go za ilość detali jakie ma w głowie na pewne tematy. Czy jest to coś co lubisz w pracy z nim?
    O: Tak, on bardzo dba o detale, zarówno ułatwia jak i utrudnia to pracę. Przez to że bardzo dbamy o szczegóły ludzie wiedzą czym się mają zajmować, ale z drugiej strony utrudnia to pracę gdyż skupiamy się na dopracowywaniu szczegółów zamiast pracować już nad kolejnymi rzeczami.

    P: Chrisowi się podoba fakt, że udaje nam się pracować mimo takiego rozmieszczenia naszych oddziałów. Co sądzisz o takim stylu pracy?
    O: Stanowi pewne wyzwanie, idealnie byłoby gdyby wszyscy byli w jednym miejscu. Z drugiej strony mamy sytuację gdzie jedno studio mówi co zrobiło i przekazuje prace kolejnemu, co ze względu na rozmieszczenie umożliwia prowadzenie prac prawie non stop. Z drugiej strony zdarzają się też sytuacje gdy np. ktoś z UK ma problem i wie, że osoba z Austin mógłaby to szybko rozwiązać. Niestety Amerykanie ze Wschodniego Wybrzeża przez większość europejskiego dnia pracy jeszcze śpią, więc powstają opóźnienia. Ostatnio powstały oddział w Frankfurcie jest bardzo przydatny. Crysis to FPS, a my chcemy z tego zrobić MMO - oni najlepiej będą nam w stanie pomóc z silnikiem gry.

    P: Czy jest to największa gra nad którą pracowałeś?
    O: To bardziej kwestia czy WoW jest małą grą? Chciałem zrobić coś ambitnego, chyba lepiej nie mogłem trafić.

     

    [29:16] MVP

     

    Sandi Gardiner Goes to Flight School

    • Tym razem bez wesołego wstępu, lekcja dotyczny obsługi HUD.

     

    Podsumowanie

    • Jump Point z Retaliatorem.
    • Patch 1.1 już niedługo (Gladius, Retaliator, system lądowania, REC itp.).

     

    Art Sneak Peak



    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • FotoZawody

    1. Marcin Przybyłek

      Na orbitę


      • Wyświetlenia

        21

      • Głosy

        5

      • komentarze

        0

    2. Maciejozaman

      Noc na Deymarze


      • Wyświetlenia

        35

      • Głosy

        4

      • komentarze

        0

    3. Marcin Przybyłek

      Czuję zapach morza


      • Wyświetlenia

        18

      • Głosy

        3

      • komentarze

        0

    4. parasite

      Ucieczka przed dniem


      • Wyświetlenia

        17

      • Głosy

        3

      • komentarze

        0

    5. parasite

      Poranek przed pracą?


      • Wyświetlenia

        15

      • Głosy

        2

      • komentarze

        0

    6. Maciejozaman

      Reliant w podróży


      • Wyświetlenia

        18

      • Głosy

        2

      • komentarze

        0

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności