Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

  • Zerat_KJ
    Zerat_KJ

    Star Citizen: Around the Verse - odcinek 35

    Zapraszamy do zapoznania się z treścią trzydziestego piątego odcinka Around the Verse! Tym razem wywiadu udziela Jeremy Masker. 

    Empire Report

    • 5 sposobów jak ochronić dane przed kradzieżą.
    • Vanduule zabijają nasze dzieci!
    • Kuchnia Xi'nu - nowe spojrzenie na kulinaria.

     

    [1:02] Intro

    • Krótkie nagranie z PAX.
    • Prezentacja Retaliatora.
    • Miesięczny raport z lutego jest już od tygodnia dostępny na RSI.

     

    [3:40] News from Around the Verse

    Santa Monica

    • Herald - trwa tworzenie modelu 3D, będzie mniej asymetryczny niż pierwszy koncept.
    • Retaliator prawie ukończony, będzie w hangarze wraz z patchem 1.1. To na nim będą testowane statki wieloosobowe oraz GOSt (Game Object State).
    • Patch 1.1 - końcowe poprawki.
    • Nowy system uszkodzeń, usprawni to wczytywanie statków i obniża wymogi co do ilości pamięci. Starsze statki będą musiały zostać skonwertowane na nowy system.

    Illfonic

    • PAX uznany za sukces, wszyscy zadowoleni z prezentacji nowego trybu FPS.
    • Dalsze prace nad animacja postaci.
    • Ruch w Zero-G wymaga jeszcze dopracowania - to jeszcze nie do końca jest to, co chcą osiągnąć.

    Austin

    • Trwają przygotowania demo social/ArcCorp na prezentację SXSE.
    • Trwa implementacja mechaniki górnictwa.
    • MobiGlas - dopracowywanie modelu.
    • Gladius gotowy do lotu.

    Foundry 42, UK

    • Trwają testy multiplayerowego trybu Free Flight.
    • Prośba o zgłaszanie wszystkich błędów na forum.
    • System REC jest gotowy na 1.1.

     

    [16:40] BugSmashers

    W tym tygodniu Mark eliminuje problem Vanduuli którzy się nie spawnowali po rozpoczęciu rozgrywki w trybie Vanduul Swarm.

     

    [27:29] MVP

    Wyróżniony zostaje Mofesto za dokonanie udanego abordażu i przejęcia Vanduul Scythe:

    Wyróżnioną organizacją jest Black Star Initiative zajmująca się szkoleniami pilotów ochrony.

     

    [28:25] Customer Support

    • Dziewczyny w końcu odkopały się z nadmiaru zgłoszeń i czas odpowiedzi na zgłoszenia powinien wrócić do normy.
    • Zatrudniono więcej osób które rozpoczynają pracę już wkrótce.
    • Już wkrótce będzie można zakupić czapki z logo gry oraz będą wysyłane koszulki.
    • Podziękowania za prezenty.

     

    [30:06] Wywiad: Jeremy Masker - Director of Game Operations

    P: W tym studiu jesteś przejazdem, co cię sprowadza?
    O: Przyjechałem pogadać z Chrisem jak się trzyma studio w Austin od strony organizacyjnej.

    [30:40] P: Czym właściwie zajmuje się dyrektor d./s. funkcjonowania gry (Director of Games Operations)?
    O: Pracując w Blizzard byłem producentem, tutaj pełnię nieco inną rolę. Pomagam w badaniu nowych technologii i pomysłów które można wdrożyć do Star Citizen, oraz organizowaniu zasobów w celu tworzenia infrastruktury pod grę.

    [32:00] P: Jako dyrektor d./s. funkcjonowania gry czy możesz zdefiniować i podsumować KPI (kluczowe wskaźniki efektywności) oraz inne specyfikacje używane podczas developmentu gry?
    O: Na chwile obecną nie ma żadnych, gra jest jeszcze w zbyt wczesnym stadium by tworzyć takie listy - pojawią się za jakiś czas.

    [33:40] P: Czy mógłbyś wyjaśnić jak bedą działać dynamiczne instancje bitewne? Jeśli instancja bitewna się przepełni czy będzie rozdzielana na dwie przylegające pomiędzy którymi gracze mogą przechodzić w niezauważalny sposób?
    O: Na chwilę obecną jeśli instancja będzie przeludniona zostanie do niej podpięty kolejny serwer, aby odciążyć maszyny już ją obsługujące. Jeśli mamy stacje kosmiczną w pasie asteroid, możemy rozdzielić instancję na wnętrze stacji na jednym serwerze i pole asteroid na drugim.

    [35:54] P: Co twoim zdaniem będzie najwęższym gardłem wydajności systemowej dla PU?
    O: Mimo że da się dzielić bitwy na mniejsze niestety największym ograniczeniem jest klient - ile statków jest w stanie wyrenderować komputer gracza. Jeśli mamy jakiś system planetarny gdzie gracze będą rozproszeni, to będzie można to obsłużyć jednym serwerem instancji. Chcielibyśmy zmieścić jak najwięcej graczy w jednej lokalizacji, lecz to wszystko wymaga jeszcze licznych optymalizacji.

    [37:35] P: Mając na uwadze twoje doświadczenie z Diablo i World of Warcraft, jak wg ciebie będzie się starzeć Star Citizen? Czy założenia developmentowe są zbliżone do tych gier? Czy będzie więcej studiów? Jeśli tak to jakie?
    O: WoW i Diablo to całkiem różne gry, my też będziemy nieco inni bazując na technologii chmury. Możemy stworzyć wiele systemów i o ile gracze nie będą siedzieć tylko w jednym - będzie dobrze. Nie chcemy różnych serwerów (shardów), osobne dla Europy, Ameryk itp. Star Citizen idzie o krok naprzód w tej dziedzinie. Wiele będzie też zależeć od samych graczy, World of Warcraft miał ten problem, że gracze często siedzieli w jednym miejscu, nie chcąc zwiedzać świata. Na chwilę obecną budujemy fundamenty. Wiele jeszcze przed nami, dużo prób i zmian, ale od czego mamy serwery PTU - będziemy je wykorzystywać.

     

    [40:48] Podsumowanie

    • 1.1 bliżej niż tydzień temu.
    • Zbliża się Tydzień z Darmolotem dla wszystkich statków.
    • Skradziono banner Star Citizen z PAX East - CIG prosi o zwrot przedmiotu.
    • Przedmioty dla subskrybentów dostępne już w piątek.
    •  

    [41:46] Art Sneak Peek

    Zapraszamy do podzielenia się opinią na temat aktualnego AtV w komentarzach lub na naszym forum!



    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • FotoZawody

    1. Marcin Przybyłek

      Na orbitę


      • Wyświetlenia

        389

      • Głosy

        6

      • komentarze

        1

    2. Maciejozaman

      Noc na Deymarze


      • Wyświetlenia

        390

      • Głosy

        5

      • komentarze

        0

    3. Marcin Przybyłek

      Czuję zapach morza


      • Wyświetlenia

        399

      • Głosy

        4

      • komentarze

        0

    4. parasite

      Ucieczka przed dniem


      • Wyświetlenia

        384

      • Głosy

        4

      • komentarze

        1

    5. Maciejozaman

      Reliant w podróży


      • Wyświetlenia

        306

      • Głosy

        3

      • komentarze

        1

    6. parasite

      Poranek przed pracą?


      • Wyświetlenia

        398

      • Głosy

        2

      • komentarze

        0

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności