Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

  • Zerat_KJ
    Zerat_KJ

    Star Citizen: Around the Verse - odcinek 30

    To już 30 edycja Around the Verse! Tym razem w programie m. in. nowy kącik, wycieczka po biurze w Austin, nowy projekt twórców Ultimy Underworld i rzut oka na efekty skoku.

    • Zebrano 72 miliony USD.
    • Nowy sklep - koniec z opłatami za przewalutowania (rzecz jasna nie dla Polaków :()
    • Bilety na PAX East i SXSW w sprzedaży.
    • Ben postara się pojawić na PAX East.
    • CIG dzieli stoisko z Logitech.
    • Portal Gamespot opublikował pozytywny artykuł na temat prezentacji CIG podczas PAX South.
    • Artykuł na Kotaku opisujący m.in. pilota Aurory kopiącego tyłki przy pomocy HOTAS-a.

     

    [3:10] News from Around the Verse

    Arena Commander

    • Nowe skórki dla statków, początkowo będą działać tylko dla Aurory, z czasem będzie można skinować też inne statki.
    • Pojawią się trzy skiny: piracka, UEE oraz Operation Pitchfork.
    • Trwa projektowanie mapy która ma służyć jako tutorial. CIG nie obiecuje że pojawi się ona w V1.1.
    • Zaimplementowano nowy system kontroli zasilania w Aurorach.

    Squadron 42

    • Druga faza koncepcyjna struktury "skydock" będącej ważnym elementem pierwszych misji Squadron 42.
    • Rozpoczęto prace nad efektami wizualnymi podczas skoku przez jump point - wcześniej pracował nad tym Chris Olivia, wygląda na to że teraz kontynuuje swoje dzieło na zlecenie.

    Persistent Universe

    • Analiza zapotrzebowania na odzież typu buty i nakrycia głowy.
    • Ukończono model drona naprawczego - znany i oczekiwany przez wielu wczesnych backerów.
    • Trwają prace nad modelem marine którego zobaczymy w module FPS (podobno w kwietniu - przyp. red.).

    Statki

    • Avenger - trwają prace nad niepoprawnym działaniem silników manewrowych.
    • 350r - badanie problemu z nieśmiertelnością statku.
    • Constellation - trwa zmiana wnętrza statku (obszar wieżyczki, korytarzy dziobowych i ładowni) dla AC 2.0. Statek przygotowywany do etapu "gotowy do lotu".

    FPS

    • Dodano animacje dla środowiska bez grawitacji.
    • Amunicja - pociski smugowe dla broni zapalającej
    • Dodano nowe efekty do balistycznej broni podręcznej.

     

    [6:52] Wycieczka po biurze Austin z Jenny i Markiem

    • Mark i Jenny zaczynają wycieczkę od fragmentu dekoracji użytej podczas filmowania filmu Wing Commander.
    • Główna recepcja z kilkoma grafikami z gry, oraz TV ze wszystkimi reklamami gry.
    • Kuchnia z maszyną do popcornu.
    • Sekcja programistów.
    • Sekcja projektantów - aż 2 wśród nioch Pete, znany jako Weekly Weather Wizard z programu Wingman's Hangar.
    • Sekcja grafików.
    • Grafiki z ArcCorp.
    • Sekcja animatorów.
    • Chris Smith i Josh Koons - "Chłopcy od statków".
    • Kącik testerów - tylko grają :)

     

    [12:36] Wywiad gościnny: Underworld Ascendant

    Naprawdę ciekawe jest to, jak CIG wspiera przyjaciół i znajomych - mowa o rozpoczynającej się 4 lutego zbiórce na Kickstarterze na tworzoną przez autorów Ultimy Underworld gry Underworld Ascendant. Twórcy chcą tworzyć więź ze społecznością podobną do tej jaką ma CIG. Cel zbiówki to 600 000 $ - na dzień dzisiejszy (7.02) osiągnięto go już w 50%.

     

    [14:43] MVP

    W tym tygodniu wyróżnienie otrzymuje Anti-Squeaker za post, w którym stworzył pozew Drake Interplanetary vs Original Systems (twórcy symulatora Arena Commander in-game) gdzie Drake zgłasza roszczenia odszkodowawcze z tytułu nieprawidłowego odzwierciedlenia manewrowości Cutlassa.

     

    [15:15] Wywiad: Rob Irwing

    P: Co porabiałeś odkąd cię widzieliśmy ostatnim razem?
    O: Pracowałem. Zmieniliśmy to czym ten oddział się zajmuje, wcześniej byliśmy "od wszystkiego", teraz jesteśmy od tworzenia PU. Ja patrzę na to, co robią inne oddziały i pilnuję aby wszystko się złożyło w spójną całość. Straciłem kontakt z pojedynczymi osobami, lecz zyskałem kontakt z zespołami w innych oddziałach (Santa Monica, ekipa z Anglii).

    P: Czy trudno jest nad tym wszystkim zapanować?
    O: Jest to wyzwanie, ale przynoszące sporo satysfakcji.

    P: Jak się zmieniło samo studio?
    O: Jest spokojniej, pierwszy rok to przypominało kilku wariatów w piwnicy, teraz już widać większą całość. Częścią pracy jest to, bym wiedział kto nad czym teraz pracuje co nie jest łatwe. Jeśli ja tego nie wiem to mam informację kto powinien. Jeśli ta osoba nie wie to mamy problem.

    P: Jak się zmieniła społeczność Star Citizena?
    O: Nie mam już na tyle czasu co dawniej żeby śledzić każdą imprezę jaką organizujemy, ale każdy skrawek lore trafia też na moje biurko. Scenarzyści chcą się wyróżnić, czasem dadzą coś co nie bardzo pasuje do naszej wizji gry i trzeba wtedy poprawiać tekst (np. małe roboty które przejmują ludzi i zmieniają w obcą rasę - fajnie brzmi, ale tego nie chcemy).

    P: A kosmiczne czary?
    O: Każda forma zaawansowanej technologii to kosmiczne czary.

    P: Podaj przykład czegoś z innych MMO, czego nie chciałbyś widzieć w Star Citizen.
    O: Dla mnie to "Chcę być offline i zarabiać pieniądze", ty pewnie myślisz o craftingu.

    P: Czy mógłbyś powiedzieć coś więcej o mapie galaktyki?
    O: To jest jedna z rzeczy które zmieniają się z czasem. Na początku nie mieliśmy czegoś takiego jak wielkości jump pointów - musieliśmy przemyśleć cały jej układ, za jakiś czas wam to już pokażemy.

     

    [22:50] Sandi Gardiner Goes to Flight School

    Ben "pokonuje" Sandi podczas pojedynku, ta podirytowana idzie się podszkolić w pilotażu w nowej sekcji w programie Around the Verse pt. "Sandi Gardiner idzie do szkoły latania". W pierwszej edycji pokazane są podstawy sterowania statkiem. Sekcję tę polecamy osobom nie zaznajomionym z symulatorami lotu. Kolejna lekcja będzie na temat uzbrojenia.

     

    [30:40] Sneak Peek

    R28HNTr.gif Zalecamy obejrzeć film do końca gdzie jest mała niespodzianka z udziałem Jenny i Marka



    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • FotoZawody

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności