W tym odcinku Around the Verse dwa wywiady - ale tym razem bez pytań od społeczności. Oprócz tego zestaw standardowych pozycji programu.
[4:02] News from Around the Verse
Arena Commander
- Poprawki animacji podwozia statków.
- Dodano system paliwa do pocisków.
- Dopasowano 350R.
Squadron 42
- Wciąż trwają prace nad prototypem systemu konwersacji.
- 3 dodatkowe statki Vanduuli w fazie koncepcyjnej.
- Poprawki lootu.
- Trwają prace koncepcyjne nad posągiem Anthony'ego Tanaki.
- Technologia podmiany skinów do łazika została zaaplikowana również w statkach.
- Prace nad chatem.
Statki
- Greyboxing statków Vanduuli.
- Zmiany w stanach uszkodzeń, będzie łatwiej je tworzyć dla statków w przyszłości.
- Zmiana nazwy Bulldoga, od teraz nazywa się Vanguard.
FPS
- Prace nad snajperką.
- Animacje dla generatora grawitacji.
- Teksturowanie zewnętrza Battle Areny.
[8:31] Bugsmashers
Mark naprawia problem z nie ładującym się uzbrojeniem, który spowodował krótkoterminowe wycofanie Auror.
[17:18] Customer Service
Wciąż zawaleni ticketami, ale przekopują się przez nie. Kończy się preorderowanie fizycznych przedmiotów, już wkrótce wysyłka podkładek z Mustangiem. AMD dostało kolejną transzę kodów na Mustangi, tak więc powinno być możliwe ponowne wybranie Star Citizena jako jednaj z nagród w promocji.
[18:10] Wywiad: Jenny Varner i Ryan Archer
Jenny i Ryan to nowe osoby w zespole Community w Austin. Ryan ma stanowisko artysty marketingowego dla zespołu CIG (pracuje z Davidem Ladymanem). Do jego zadań należy praca przy grafikach do Jump Pointów, broszurek statków i na stronę RSI. Robi też zdjęcia Jenny to nowa manager contentu społecznościowego. Pracuje z Benem, Jamesem i Ryanem. Jest podekscytowana nową pracą. Będzie można ją zobaczyć na forum, video, kanałach społecznościowych (jako JenVar).
[23:47] MVP
Lista muzyki stworzonej przez i dla Kosmicznych Obywateli (film oraz oryginalne kompozycje).
[24:30] Wywiad: Ortwin Freyermuth - współzałożyciel i wiceprezes CIG
Ortwin to osoba której wcześniej zapewne nie widzieliście, ale był niezbędny by Star Citizen w ogóle powstał. Zajmuje się wsparciem biznesowym i prawnym (od lat pracuje jako producent filmowy i prawnik specjalizujący się w prawie dotyczącym przemysłu rozrywkowego - filmów i gier). Dba o to, aby wszystkie kwestie prawne były dopięte. Szef Toasta. Z Chrisem poznali się podczas różnych projektów filmowych, podczas wspólnej pracy zaprzyjaźnili się. Ortwin podczas wcześniejszej kariery (w 1997 r.) pracował jako producent przy trwającej 3,5h wersji reżyserskiej Das Boot Wolfganga Petersena.
[34:00] Rozmowa na temat podatku VAT. Operacja na terenie Europy ma być ze znacznym pożytkiem dla tutejszej społeczności i Europejczyków wspierających grę. Ortwin przytacza przykłady benefitów płynących z posiadania studia w UK (zwroty podatku pozwalające na redukcję kosztów i zainwestowanie zaoszczędzonych środków w rozwój gry). Niestety operowanie w Europie pociąga za sobą konieczność postępowania zgodnego z lokalnym prawem - i tu wchodzi kwestia VAT (zmiana dotycząca pobierania lokalnej stawki podatku obowiązuje od stycznia 2015). Operując w Niemczech CIG jest w stanie nie zmieniać cen euro w swoim sklepie mimo znacznego spadku kursu tej waluty w stosunku do dolara (mam nadzieję że zakupy w sprzedaży przedvatowej robiliście właśnie w euro, bo po raz pierwszy to ta waluta oznaczała niższe koszty - przyp. red.). Różnica w kursach może w znacznym stopniu zniwelować różnice między cenami dla USA a Europy - nawet jeśli bierzemy pod uwagę VAT.
Najdziwniejsza sytuacja prawna? W zasadzie to quasi-prawna. Przeprojektowanie Idrisa który wstępnie miał być korwetą. Ale po uwzględnieniu wszystkiego, co miało być w tym statku okazało się że jest o kilka metrów dłuższy i nie mieści się w definicji korwety - zamiast tego powinien być nazywany fregatą. Znalazła się osoba która się bardzo zdenerwowała i złożyła skargę o naruszenie ze strony CIG - on chciał kupić korwetę a tu nagle Idris jest fregatą. Sprawę udało się jakoś rozwiązać.
[40:52] Konkurs Terra Wrap
Konkurs polegający na stworzeniu grafiki koncepcyjnej przedstawiającej miejsce gdzie chcielibyście zrobić zakupy w uniwersum gry. Swoje prace można zamieszczać w tym wątku.
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia