Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

  • Zerat_KJ
    Zerat_KJ

    Star Citizen: Around the Verse - odcinek 28

    Dwudziesty ósmy odcinek AtV został nadany w przededniu PAX East z biura Austin. Tym razem zmiana prowadzącego - z Benem przed kamerą zasiadł Pete Mckay. Odcinek specjalny nadawany z biura w Austin. Benowi tym razem towarzyszy Pete Mackay znany starszym Obywatelom jako pogodynka z programu Wingman's Hangar.

    • Mija tydzień mustanga, dostępne dla wszystkich było wszystkie pięć wariantów (w tym oba limitowane modele Delta oraz Omega).
    • W sklepie wciąż zbierane są preordery na nieśmiertelniki Drugiej Floty Star Citizen, koszulki Squadron 42- BDSSE oraz duże podkładki pod myszkę z Mustangami.
    • Do końca miesiąca powracają do sklepu "fizyczne" wersje gry (trwają estymacje ilości komponentów do produkcji).
    • Już wkrótce zostanie udostępniony zapis prezentacji z BAFTA.
    • Ostatnie przygotowania do panelu na PAX East - zaproszenie na imprezę.

     

    [6:07] News from Around the Verse

    Arena Commander

    • Trwają prace nad systemem modularnego wyposażenia dla Retaliatora - Chris widział model podczas pobytu w Europie, jest zachwycony.
    • Trwają prace nad wydawaniem rozkazów pilotom w innych maszynach.
    • Trwa poprawianie systemu katapulty ze wszystkich statków.

    Squadron 42

    • Są zaplanowane sesje motion capture, część będzie reżyserować Chris.
    • Końcowe poprawki systemu lądowania.
    • Misje zaczynają nabierać kształtu.

    Persistent Universe

    • Trwa tworzenie rekwizytów (krzesła, stoły, talerze, itp.).
    • Zaprojektowano menu zarządzania misjami dla MobiGlas - więcej danych w artykule który zostanie opublikowany za niecałe dwa tygodnie.
    • Trwają prace nad wyglądem stacji przekaźnikowej - zapewne mowa o urządzeniach odpowiedzialnych za przesyłanie danych przez punkty skokowe.

    Statki

    • Bulldog w fazie projektowania.
    • Orion w faziew whiteboxing.
    • Tworzenie kolejnych broni - spora szansa że zobaczymy coś do kupienia w Voyager Direct wraz z nowym patchem.

    Moduł FPS

    • Ukończono projektowanie systemu uszkodzeń kończyn i ich wpływu na rozgrywkę - prezentacja za miesiąc.
    • Implementacja animacji przeładowywania dla pozycji przykucniętej.
    • Trwają poprawki poruszania się w środowisku bez grawitacji.

     

    [12:50] BugSmashers

    Tym razem Mark naprawia zachowanie hangarowego łazika Greycat, który po tym gdy gracz na niego wpadnie powoli przesuwał się do przodu.

     

    [20:10] MVP

    W tym tygodniu wyróżnienie otrzymuje Gen. Jack Oneill za stworzenie wątku, w którym organizacje umieszczają swoje plakaty promocyjno-rekrutacyjne.

     

    [20:43] Customer Support

    Dziewczyny nic nie mówią, jedynie "odpisują" na zgłoszenia graczy.

     

    [21:05] Wywiad: John Erskine - szef studia w Austin

    P: Wyglądasz na zapracowanego, czy mógłbyś wymienić czym się zajmujesz podczas swojego tygodnia pracy?
    O: Jestem szefem tego studia, a także odpowiadam kilka tematów ogólnofirmowych - stroną, IT korporacyjne, kontrolę jakości (QA) i DevOps. Pracuje z managerami (Austin Office Manager Nanetta Wade, Benoit Beausejour - Turbulent, Mike Jones - IT korporacyjne, Jeremy Master - Manager zespołu DevOps, QA - Justin Binford) i pilnuje by mieli wszystko co potrzebują.

    P: Co jest robione aby usprawnić nowym graczom korzystanie ze strony RSI? Ostatnia aktualizacja nie ułatwiła tego procesu - wręcz utrudniła nowym Obywatelom poruszanie się po serwisie.
    O: Nowa strona główna wyszła tuż przed świętami, podoba nam się odtwarzanie filmów, nagłówki i inne nowe elementy. Wiemy że wygląda to nieco inaczej, więc stale pracujemy nad poprawkami. Tworzony jest "przewodnik", który przeprowadzi gracza od wyboru paczki z grą, przez stworzenie konta po pobranie klienta w najprostszy sposób jaki jest tylko możliwy. Pracujemy też nad nową podstroną którą nazywamy Community Hub (centrum społecznościowe) gdzie gracze mający już grę mogą poczytać najnowsze artykuły itp.

    P: Na ilu różnych platformach i konfiguracjach dział QA przeprowadza testy?
    O: Praktycznie cały czas powstaje dziewięć wersji gry: dwie do trzech dla testerów, główna wersja gdzie programiści ciągle coś dodają, wersje skupiające się na grafice, na tłumaczeniach, wersje ze zmodyfikowanym silnikiem gry, jest tego dużo. Niektóre powstają każdego dnia, inne tylko gdy są potrzebne. W efekcie po naszym dniu pracy gdy już zostaną naniesione poprawki w nocy jest tworzona wersja dla testerów, powstaje ona o takiej godzinie, by zespół z UK mógł testować gdy my jeszcze śpimy. Przychodzimy rano i mamy już trochę danych od nich co należy poprawić. Testerzy pracują na różnych kartach graficznych, różnych procesorach, maszynach z niskiej (nawet nieco poniżej wymagań gry), średniej i wysokiej półki cenowej. Mimo młodego statusu, gra jest bardzo skomplikowana, musimy sprawdzić każdy tryb, każdy statek, sigle- jak i multiplayer, system lobby, lista przyjaciół, przekazywanie danych na tablicę wyników na stronie głównej.

    P: Nad czym spędzasz najwięcej czasu? Zarówno na poziomie samego Austin jak i całego CIG? Jak udaje ci się to wszystko pogodzić?
    O: Nie ma stałego podziału. W zależności od potrzeb spędzam więcej czasu nad jednym, a kilka dni później nad czymś innym. Najwięcej chyba nad stroną internetową. Teraz chyba nad poprawą systemu patchowania i tworzenia instalek. Obecny system jest tak skomplikowany że często coś się sypie, chcemy go uprościć co ułatwi nam pracę. Pracuję w branży od 20 lat - głównie przy MMO, tak więc jestem uczulony na punkcie aktualizacji.

    P: Czy jest w planach możliwość kupowania płacąc kartą kredytową bezpośrednio CIG bez korzystania z pośredników jak Amazon Payments?
    O: Tak i Nie, nie chcemy przechowywać pewnych danych w naszych systemach (nr kart kredytowych), nie chcemy być obciążani tymi danymi, niech pośrednicy jak Amazon czy PayPal się o to martwią. My tylko przekierowujemy do pośrednika i czekamy na potwierdzenie przelewu. Pracujemy nad usprawnieniem tego procesy, ale na chwilę obecną nie jestem gotowy by cokolwiek ogłaszać.

     

    [41:35] Art Sneak Peek

    Tym razem coś trochę innego niż zwykle ;)



    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • FotoZawody

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności