Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

  • Zerat_KJ
    Zerat_KJ

    Star Citizen: Around the Verse - odcinek 26

    Dwudziesty szósty odcinek Around the Verse w zmienionym składzie - oprócz standardowych pozycji programu wywiad z Patrickiem Salerno.

    • W tym odcinku Bena zastępuje Travis Day. Niestety Ben wracając do USA z wyjazdu świątecznego utknął na lotnisku we Francji.
    • Wypuszczono AC 1.0, kilku specjalistów zmodyfikowało swoje plany świąteczne z powodu problemów z serwerami - ogromne podziękowania za ich poświęcenie.
    • Wypuszczono reklamę Mustanga, Travis porównuje postać z reklamy (Silas Koerner - właściciel Consolidated Outland) do Howarda Hughesa (pilot, miliarder, konstruktor lotniczy z połowy XX w.).
    • Zaktualizowano stronę główną RSI, trwają prace nad dodatkowymi funkcjonalnościami dla organizacji.
    • Zwiastun "Imagine" - zmodyfikowana wersja fanowskiego trailera.
    • Nowe gadżety dostępne do zakupu:
      • Nieśmiertelniki.
      • Koszulki Squadron 42 - takie, jak ta pokazywana podczas przedświątecznego streamu (z napisem BDSSE na plecach).
      • Podkładki pod mysz Goliath z nadrukiem przedstawiającym Mustanga.
    • Opublikowano wstępny grafik imprez związanych z Star Citizen.
      • BAFTA
      • PU Town Hall January 23rd
      • CR Talk at DICE
      • Pax East Event

     

    [4:04] News from Around the Verse

    Arena Commander

    • Poprawiono wygląd modeli zniszczeń (więcej iskier i dymu) oraz efektów związanych z rakietami (by z daleka określić jaka rakieta leci w przestrzeni).
    • Stabilizacja lobby systemu matchmakingu.

    Squadron 42

    • Dalsze prace nad systemem lądowania.
    • Trwają prace nad wstępnym projektem systemu rozmów - Chris chce by nie dało się przewijać rozmów, przerwanie dialogu NPC-a spowoduje, że się obrazi (na przykład jak odejdziemy w połowie rozmowy bez pożegnania).

    Persistent Universe

    • Prace nad częścią fabularną.
    • Tworzenie wyglądu i skinowanie menadżera misji.
    • Naprawiono problem związany z francuskimi czcionkami (znikną błędne napisy zaczynające się od znaku @).
    • Projektowanie kolejnych lądowisk (Odyssa i Mariana)- etap whiteboxing.
    • Projektowanie systemu przekaźników informacyjnych.

    Statki

    • Naprawiono katapultę Horneta.
    • Wiele statków Vanduuli jest w fazie grayboxingu.
    • Trwa dalsze projektowanie Starfarera.
    • Sandi wyciąga od Travisa informację o tym, że Hull-C także jest już na etapie projektowania.

    FPS

    • Tworzenie nowego interfejsu wyboru broni.
    • Wstępne projekty osłon (cover system) do areny - prezentacja na PAX East.
    • Trwają prace nad prędkością i odpowiednim poruszaniem się postaci podczas czołgania się.

     

    [11:10] BugSmashers

    W tym tygodniu Mark poprawia problem związany z systemem osłon (niepoprawnie przeliczane ilości absorbowanych uszkodzeń), na skutek którego rakiety zadają przesadnie duże obrażenia.

     

    [19:10] MVP

    Wyróżnienie otrzymuje Baior Of Red, który poirytowany siłą rażenia nowych rakiet hostował przez okres świąteczny a nawet dłużej mecze, w których nie wolno używać takiego uzbrojenia.

     

    Customer Service

    Przez okres świąteczny otrzymali ponad 5 tys. zgłoszeń i powoli się przez to wszystko przekopują. Dziś tylko Chelsea, Alexis wraz z Benem utknęła na lotnisku.

     

    [20:28] Wywiad: Patrick Salerno - Junior Technical Designer

    [21:18] P: Jak bardzo wymienne będą komponenty statków? Wyobrażam sobie że proces ulepszania maszyny będzie wymagać balansowania zasilania, sterowności i rozpraszania ciepła?
    O: Ja głównie pracuję nad tym by ulepszenia pasowały do przeznaczonego im obszaru (utrzymanie stałych rozmiarów size 1, size 2 itp.), nie jestem pewien jak bardzo elementy statków będą wymienne, ale staramy się by było tego jak najwięcej. Bardziej pracuję nad standaryzacją rozmiarów sprzętu w zależności od jego klasy, utrzymaniem spójności wyglądu.

    [22:56] P: Gdy mowa ilości poligonów, kiedy jest ich już za dużo? W przypadku obiektów takich jak stacja górnicza Shubin w jaki sposób unikacie spadku fps lub długich czasów ładowania gdy będziemy wlatywać w przestrzeń blisko takich obiektów?
    O: Bez wnikania w szczegóły, Cryengine uwielbia poligony, w Crysis 2 sam teren miał jakieś 2 miliony poligonów. W celach optymalizacji mamy dwie rzeczy, pierwszą jest fakt że nie zawsze widzimy wszystko patrząc na jakiś statek, nie widzimy co jest w środku, więc nie wszystko jest renderowane. Drugą rzeczą jest tzw. LOD - patrząc na statek z kilku metrów widzimy wręcz nity na skrzydłach, po oddaleniu się od niego wczytywany jest model z mniejszą ilością detali, powiedzmy że pełny statek ma 10 tys. polygonów, a na dystansie 50m będzie to już tylko 5 tys., itp.

    [25:34] P: Czy możesz nakreślić plany dla stanów zniszczeń naprawdę wielkich statków jak Bengal lub Kingship? Ile fragmentów kawałków tych statków serwery i nasze komputery będą w stanie wytrzymać?
    O: Dla maszyn większych po których można się poruszać musimy stworzyć oprócz zewnętrznych modeli zniszczeń, także te wewnętrzne, nie mamy tego jeszcze dopracowanego, ale chcemy by dało się zrobić w jakimś statku wyrwę i zajrzeć do środka lub patrząc z wewnątrz być wyssanym w przestrzeń gdy zostanie rozerwane poszycie naszej maszyny.

    [27:58] P: Co było najtrudniejszą rzeczą nad jaką pracowałeś jak dotąd?
    O: Przerabianie samego modelu stworzonego przez grafika na funkcjonalny obiekt w grze, trzeba znaleźć złoty środek między wyglądem a funkcjonalnością. To trudne, ale zarazem fajne doświadczenie.

     

    [30:30] Art Sneak Peek



    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • FotoZawody

    1. Marcin Przybyłek

      Na orbitę


      • Wyświetlenia

        73

      • Głosy

        6

      • komentarze

        1

    2. Maciejozaman

      Noc na Deymarze


      • Wyświetlenia

        89

      • Głosy

        5

      • komentarze

        0

    3. Marcin Przybyłek

      Czuję zapach morza


      • Wyświetlenia

        86

      • Głosy

        4

      • komentarze

        0

    4. parasite

      Ucieczka przed dniem


      • Wyświetlenia

        74

      • Głosy

        4

      • komentarze

        1

    5. Maciejozaman

      Reliant w podróży


      • Wyświetlenia

        53

      • Głosy

        3

      • komentarze

        1

    6. parasite

      Poranek przed pracą?


      • Wyświetlenia

        106

      • Głosy

        2

      • komentarze

        0

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności