Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

  • Zerat_KJ
    Zerat_KJ

    Star Citizen: Around the Verse - odcinek 23

    W tym tygodniu m.in. podsumowanie Anniversary Sale, przygotowania do streamu i podróży po wszystkich studiach CIG, prace nad AC 1.0. oraz wywiad ze Stevenem Kamem (Toast).

    • Zebrano 65 milionów.
    • Nowa ranga na forum - "Kartograf" - za przejście minigry na podstronie z Carrackiem.
    • Studio w UK przygotowuje się do dużej sesji motion capture.
    • Trwają prace nad AC 1.0 który będzie "Soon™".
    • Wystawiliśmy Javelina... szybko się rozeszły. Maszyna już jest na etapie "in engine".
    • Przypominamy o livestreamie 19 grudnia.

     

    [3:28] News from around the Verse

    Arena Commander

    • Tryb obserwatora został poprawiony - służy do oglądania walk, np. do streamowania lub nagrywania.
    • Mustang i Avenger w fazie testów.
    • Poprawki i prace nad kolejnym widokiem kamery typu "cinematic".

    Squadron 42

    • Trwają poprawki nad lądowaniem (automatyczne i ręczne).
    • Trwa tworzenie wstępnej wersji systemu rozmów.
    • Końcowy etap stanów uszkodzeń dla Avengera.

    Persistent Universe

    • Model barmana ukończony.
    • Rozpoczęto prace nad modelem pielęgniarki.
    • Trwa projektowanie dwóch kolejnych stref lądowania.

    Statki

    • Starfarer - obecnie w fazie grey-boxing, trwają pewne zmiany w projekcie.
    • Pięć sztuk floty Vanduul na etapie grey-boxing; niszczyciel, korweta, lekki myśliwiec, jednostka abordażowa.
    • Trwają prace nad prototypem do automatycznego tworzenia modeli zniszczeń dla statków (dotychczas wszystkie były tworzone ręcznie) - system zostanie użyty najpierw na dużych jednostkach, z czasem przeniesiony na myśliwce.

    FPS

    • Zbieranie materiałów na temat systemu poruszania się w środowisku bez grawitacji.
    • Zmiana pomysłu dla systemu chowania się za przeszkodami (cover system).
    • System czołgania się po podłożu dodany do gry.

     

    [8:48] Bug Smashers

    Mark opowiada o nowym systemie pracy silników manewrowych, ich stanach pracy i generowaniu ciepła, ma to związek z nowym systemem namierzania przez radar.

     

    [17:30] MVP

    W tym tygodniu wyróżnienie dostaje Reapinghavoc za temat gdzie opisuje tworzenie fizycznych pakietów startowych z Aurorami które chce podarować swoim siostrzeńcom. Paczki mają zawierać, zdjęcia, broszury, karty dostępu (alpha access).

     

    [18:47] Customer Service

    • Jest dużo zgłoszeń, czekajcie cierpliwie.
    • W sklepie nadal są modele pilotów, te zamówione będą niedługo wysyłane.
    • Jest wiele zgłoszeń by być zapisanym na listę oczekujących na konkretny statek - nie prowadzimy już takich list, będą jeszcze okazje by zakupić różne maszyny, lub zdobyć je już w ukończonej grze.
    • Carrack będzie dostępny do zakupu do poniedziałku - 8 grudnia.

     

    [20:15] Wywiad: Steven Kam - moderator (na forum jako "Toast")

    P: Pamiętam gdy cię zatrudniliśmy, przyszedłeś do biura przedstawiając się imieniem, nie skojarzyłem cię póki nie podałeś ksywki z forum.
    O: Dokładnie, nadal wiele osób tak mnie nazywa, jest chyba tylko jeden wyjątek - Chris.

    [21:07] P: Jak zmieniło się twoje spojrzenie i oczekiwania odnośnie projektu po tym jak awansowałeś z moderatora forum na pełnoprawnego pracownika mającego wgląd to, co dzieje się w CIG?
    O:
    Projekt śledzę od ponad 2 lat, przejście było miłe, bo z wieloma osobami w CIG miałem już dobry kontakt jako moderator. Zdecydowanie mniej gram, nie tylko w Arena Commander ale też w inne gry.

    P: Należysz do tej grupy ludzi którzy są fanami pracy Chrisa od czasów pierwszego Wing Commandera, masz też sporą wiedzę na temat tych gier - chyba tylko Ben przewyższa cię pod tym względem. Podoba mi się że chcesz pokazać młodemu pokoleniu graczy jak fajne gry tworzy Chris Roberts. O: Nie chce dominować tablic wyników, ani być jakiś super sławny w PU. To, co by mnie uszczęśliwiło to widzieć że gra podoba się innym, a liczba graczy to nie 600 tys, lecz kilka milionów.

    [23:15] P: Pracujesz jako praktykant adwokacki (paralegal - osoba znająca prawo, lecz nie posiadająca oficjalnych kwalifikacji by pracować jako prawnik). Czy jest to praca równie nudna jak brzmi?
    O: Zależy tak naprawdę od tego, gdzie jesteś i co robisz. To głównie zarządzanie kontaktami, prowadzenie archiwum. Pracując w CIG, widzę jak powstaje Star Citizen. Praca przy papierkach może być monotonna, lecz ja to widzę jako pomoc w tworzeniu fajnej gry. (Toast nie jest praktykantem, lecz prawnikiem z pełnymi uprawnieniami o czym osoba wysyłająca pytanie nie wiedziała i co wychodzi w rozmowie - przyp. red.)

    [25:10] P: Wiele osób na licznych forach internetowych nie wie dokładnie czym zajmują się moderatorzy i ma ich za forumową inkwizycję. Czy mógłbyś powiedzieć coś więcej o tym stanowisku i jakie są obowiązki z nim związane?
    O: Moderatorem oficjalnie już nie jestem, ale nadal utrzymuje kontakt z innymi moderatorami. Fakt,uważa się nas jako wielkich cenzorów ale w praktyce staramy się utrzymać spokój, żeby wszystkim było fajnie przebywać na forum lub gdy wejdą na chat. Czasem się trafi ktoś, kto ma zły dzień, nie jest miły itp. wtedy trafia na listę obserwowanych (ranga probation). Niestety bywają i ludzie, którzy czerpią radość życia z utrudniania go innym. Wtedy stwierdzamy że niestety nie uda się dogadać i użytkownik jest blokowany. Jesteśmy tu by pilnować porządku.

    [27:19] P: Jako osoba która była moderatorem, co sadzisz o zespole moderatorów aktualnie zarządzającym forum i pokojem rozmów (chat)?
    O: Zespół jest super, gdy zostałem moderatorem, nie miałem żadnego doświadczenia, przez co mogłem się sporo nauczyć. Mamy więcej moderatorów spoza USA niż z kraju, pozwala to lepiej pilnować porządku w tak dużej i międzynarodowej społeczności, zawsze ktoś jest na forum. Nawet mamy czasem rozmowy wśród moderatorów na różne tematy - zawodowe i nie tylko. Ludzie myślą że my wszystko kasujemy, to że jeden moderator czegoś nie lubi, to nie znaczy że wszyscy zareagują taks samo. Jeden chce PvP, inny PvE. Nabór na stanowisko moderatora odbywał się na zasadzie obserwacji i wyboru tych, którzy są oddani i potrafią poświecić ten dodatkowy czas dla dobra całej społeczności.

    [31:05] P: Jak to jest pracować w tym samym budynku i kilkadziesiąt metrów od faceta który stworzył Wing Commandera? Czy nadal masz jakąś tremę, gdy Chris z tobą rozmawia?
    O: Tak, a jakżeby inaczej. Chris jest człowiekiem bardzo oddanym, przez dwa miesiące pracy, rozmawiałem z nim może pięć minut, z czego dwie i pół to zapytanie "jak użyć czajniczka do herbaty?". Staram mu się nie marnować czasu. To coś jak marzenie z dzieciństwa, gdy spotykamy ulubionego reżysera, profesora lub piosenkarza. Miałem taką sytuacje podczas prac nad 0.9 - obserwowałem przez chwile jak Chris i Zane pracowali nad nowym sterowaniem. Chris mnie łapie, sadza przed komputerem ze sterowaniem HOTAS i mówi "...dobra, zobaczymy jak sobie poradzi". Nie miałem wcześniej doświadczenia z tym sterowaniem, ale miło było wziąć w tym udział.

    P: Skąd wziął się nick "Toast"?
    O: Zazwyczaj tak źle radzi sobie w PvP - "uh oh I am toast" (toast - usmażyć, I am toast - już po mnie. - przyp. red.)

     

    Już wkrótce

    • Big Live Streamie 19 grudnia, (19:00-23:00 naszego czasu). Planowane jest odwiedzenie wszystkich oddziałów CIG, kilka niespodzianek, być może jakaś reklama, może dodatkowa sprzedaż statków.
    • Zwycięzcą konkursu na projekt HUD dla Heralda został Bob the Hobo.
    • Od piątku Hornet jest dostępny w Arena Commanderze dla wszystkich przez tydzień.

     

    [38:04] Art Sneak Peek - Vanduul Heavy Fighter

     



    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • FotoZawody

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności