Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

  • Zerat_KJ
    Zerat_KJ

    Star Citizen: Around the Verse - odcinek 22

    W tym tygodniu gwiazdą wieczoru jest Carrack o projektowaniu którego opowiadają Gurmukh Bhasin i Omar Aweidah. Omar odpowiada również na pytania subskrybentów w wywiadzie.

    • Trwa rocznicowa akcja sprzedażowa, świętujemy zakończenie akcji Kickstartera z 2012 roku.
    • Zebrano 62 i 63 miliony.
    • Zbierane są dane o serii Origin 300, RSI prosi jak najwięcej informacji.
    • Trwa sprzedaż figurek, notesów, oraz modeli Constellation.
    • Customer support zapchany zgłoszeniami, są sukcesywnie rozpatrywane.

     

     

    [3:15] News from Around the Verse

    Arena Commander

    • Trwają prace nad kamerami specjalnych ujęć (cinematic camera), dla wabików ogłupiających rakiety, pocisków, widoku z ogona.
    • Vandul Swarm rozszerzony do 18 fal, trwa poprawianie A.I. Vanduuli, można spodziewać się innych zagrożeń.

    Squadron 42

    • Misja 10 przeszła do etapu whiteboxing - pierwszy etap tworzenia obiektów
    • Trwają prace nad systemem dialogowym, Chris nie chce systemu dialogowego znanego z Mass Effect
    • Trwają prace nad systemem zarządzania wyposażeniem / zmiany uzbrojenia dla postaci

    Persistent Universe

    • Przedmioty związane z leczeniem, oraz stacje przekaźnikowe weszły w etap projektowania
    • Zaczęto projektować postacie z systemu Nyx
    • Ukończono projektowanie baru ArcCorp oraz sklepu Dumpers Depot

    Statki

    • Stany uszkodzeń dla Avengera zostały zaprojektowane
    • Vanduul Blade i Cleaver przechodzą do etapu grey-boxingu
    • Modele 890 Jump, 85X (mały myśliwiec dla 890J), Reclaimera oraz Heralda zostały przeniesione do silnika gry

    FPS

    • Rozpoczęto tworzenie efektów dla broni laserowej - docelowo każdy rodzaj broni będzie można rozpoznać po tym jak strzela
    • Ukończono obiekty otoczenia: kuchenka mikrofalowa, kuchenny zlew, oraz worek treningowy

    [7:40] Gurmukh Bhasin i Omar Aweidah opowiadają o projektowaniu Carracka

     

    [17:05] Bug Smashers

    Mark opowiada o nowym system ogłupiania rakiet. W prezentacji rakiety nie będą śledzić dipoli odbijających (chaff). Ten typ wabika będzie tworzyć chmurę która ogłuszy czujniki rakiety. Jeśli gracz oddali się zanim rakieta z niej wyleci, mamy sporą szanse że nas już nie namierzy.

     

    [22:50] MVP

    Tym razem wyróżnienie trafia do HardyHero za pomysł stworzenia serii kart kolekcjonerskich z organizacjami Star Citizen.  

     

    [23:28] Wywiad: Omar Aweidah - grafik 3D

    P: Jak długo tu pracujesz?
    O: Jakieś 2 miesiące.

    P: Pracowałeś już w tym biznesie?
    O: Tak, dział animacji w Blur Studios, oraz nad animacjami do Master Chief, a potem trafiłem tutaj.

    [24:08] P: Gdybyś miał szanse zaprojektować jakikolwiek statek, niezależnie od klasy i typu (fregata, niszczyciel, lotniskowiec), co by to było?
    O: Coś do wyścigów, są małe więc byłaby to względnie szybka sprawa, choć dodałbym coś żeby pilot nie siedział, lecz leżał, jak w saneczkarstwie.

    [26:05] P: Czy oprócz wnętrz Carracka pracujesz nad czymś nie powiązanym ze statkami?
    O: Tak, ostatnio skończyłem generator osłon. Staramy się by wszystko było modularne, mając już taki mały generator, wiemy jak wygląda i na jego bazie będzie się tworzyć większe wersje. Obecnie pracuje nad bronią balistyczną do statków, one także są odpowiednio skalowane (system wielkości uzbrojenia), wydaje mi się że broń do FPS nie będzie skalowana, ale nie cytujcie mojej wypowiedzi.

    [27:38] P: Carrack ma bardzo ciekawe wnętrze. Jaki był proces myślowy stojący za jego stworzeniem i jak wyobrażasz sobie pracę załogi na dwupoziomowym mostku?
    O: David Hobbins zaczął projekt, później dostał to Gurmukh i dołączyłem ja, czerpaliśmy z Prometeusza, Avatara, ale też z samego Star Citizen. Chcieliśmy stworzyć coś co by na pierwszy rzut oka wyglądało nas statek eksploracyjny. Sam mostek chcieliśmy od początku duży i przeszklony, nic ci nie zastawia widoku, wszystko upchaliśmy po bokach. Są jeszcze jakieś statki w trakcie projektowania które mają wielopoziomowy kokpit, lecz nie mogę nic zdradzić. Funkcjonowanie załogi, hm mamy dwa panele sterownicze na dole oraz jeden i pół na górze, ta połówka to taki specjalny interface który będzie wyświetlał dane na szkle z przodu. Dodatkowo z tyłu będzie duży ekran gdzie załoga z obu poziomów będzie wszystko widzieć.

    [31:24] P: Co było największą inspiracja dla Carracka, czym się wyróżnia na tle innych maszyn?
    O: Inspiracja to Prometeusz, potem inne statki firmy Anvil, sporo też pomogli goście od fabuły świata, oni stworzyli style tych firm.

    [32:50] P: Jaki wariant Carracka zbudowałbyś gdybyś miał szanse?
    O: W pierwszej kolejności dodał duuużo silników i zrobił z tego wyścigówkę, później coś z ciemniej strony mocy, przerobić wszystkie pomieszczenia na cele więzienne. Ostatni to coś z jakimś ogrodem dla zwierząt gdzie można je badać.

    [34:30] Ben porównuje Carracka do Voyagera ze Star Treka skoro Constellation to Sokół Millennium. Na wyposażeniu specjalne czujniki, łazik i loża gdzie załoga może odpocząć.

     

    [35:38] Art Sneak Peek - Carrack

    Na koniec Ben i Sandi wspominają o sprzedaży Javelina oraz tanich paczek z Aurorami - wszystko rozeszło się w zastraszającym tempie. Oraz ich wesołe oraz "niezręczne" wygłupy i docinki na koniec odcinka.



    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • FotoZawody

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności