Zapraszamy do lektury streszczenia dziewiętnastej odsłony Around the Verse!
- Dziś zamast Sandi obok Bena pojawia się James Pugh - Flip i Flap Star Citizena
- Jak lata Herald? Podobnie do asymetrycznego Scythe Vanduuli, więcej się przy tym napracuje engine fizyki i wymaga to dodatkowego programowania, ale całość działa.
- Pozdrowienia dla Davida Ladymana za całą jego niedawną pracę.
[3:40] News from Around the Verse
Arena Commander
- Wydano patch V0.9.2
- Trwają prace nad interfejsem kokpitów - obiecane dawno temu przez Chrisa "My coś włączamy, a pilot coś przełącza", pracuje nad tym Zane
- Prace nad tłumaczeniami, na pierwszy ogień wersja francuska, następnie niemiecka
- Prace nad systemem lobby dla V1.0 - stanowi to podstawę dla tworzonych w przyszłości menu wewnątrz świata gry
Squadron 42
- Trwają prace nad statkami wieloosobowymi dla AC 2.0
- Wprowadzanie Idrisa na poziom testowy
- Tworzenie A.I. dla FPS (Moon Collider)
Persistent Universe
- Ukończono projektowanie interfejsu dla sklepów
- Opracowano małe systemy górnicze - coś, co będzie można zainstalować na większości statków
- Trwają prace nad AI NPC-ów
Statki
- Foundry 42 - tworzenie prototypów kolejnych 6 statków dla Vanduuli, w tym Blade i Cleaver.
- Warianty Avengera
- Caterpillar i Starfarer przechodzą z fazy koncepcyjnej do etapu white boxingu, Starfarer będzie używany w pierwszym epizodzie Squadron 42
[8:30] Za kulisami PAX Australia
Zawiera trochę urywków z FPS nie pokazanych na PAX, a także cosplay fanowski UEE Marine.
[13:00] MVP
Dla jeffreyyen za złożenie wszystkich artykułów lore w serię ebooków.
[13:34] Bug Smashers
Dziś naprawa błędu związanego z niepoprawnie wyglądającym 325a (błąd występował podczas gry z innymi graczami).
[19:05] Wywiad: Daniel Kamentsky - grafik 3D, modelarz assetów
[20:22] P: Skąd cię znamy?
O: Należałem do zespołu Shimapan podczas TNGS, budowaliśmy Brutusa.
[21:18] P: Jak to jest pracować dla CIG, i jak można to porównać do potu, krwi i łez podczas TNGS?
O: TNGS było pracą z miłości. Z CIG jest podobnie, tyle że płacą mi za robienie tego co kocham.
[22:30] P: Jaki jest twój ulubiony statek?
O: Mustang, a firma Origin.
[21:18] P: Styl której firmy ze Star Citizen najbardziej pasuje do twojej własnej filozofii designu? Jak przystosowałeś się do pracy w CIG z robienia czegoś, co wcześniej było hobby?
O: Lekko nie było, choć wciąż to lubię, fajnie jest być na bieżąco z tym co się teraz tworzy i na jakim jest etapie. Jeśli idzie o sprzęt to Gleison Tactical, lubię high-endowe utylitarne bronie. Co do stylu producenta statków uwielbiam Origin, ale jeśli idzie o estetykę to Anvil, wszystko pasuje, widać jak pociski są ładowane do broni, dużo szczegółów itp.
[22:30] P: Co z obecnych lub przyszłościowych projektów latających zainspirowało twoją pracę nad statkami? Czy pomagasz przy innym modelowaniu 3D oprócz tego?
O: Obecnie nie pracuję nad statkami, a głównie nad komponentami. Inspiracją dla broni są np. działka przeciwlotnicze na statkach. Helikoptery - Brutusa był zainspirowany rosyjskim helikopterem. Chcę by broń miała wagę. Inspirację można znaleźć w czymkolwiek.
[27:22] P: Czym różni się proces tworzenia modeli w CIG od tego jak robiłeś to podczas TNGS lub jako uczeń?
O: Chris wymaga dużego poziomu detali, tak więc to marzenie artysty - nie ma oszczędzania polygonów. Wcześniej nawet jeszcze przed TNGS, nie tworzyłem z aż taką ich ilością. Studiowałem w Savannah College of Art and Design.
[27:22] P: Co byś radził osobom aspirującym do tworzenia zawartości do Star Citizena w przyszłości?
O: Po prostu to róbcie! Wszystko zależy od tego, jak bardzo tego chcecie.
P: Ulubiona rasa obcych?
O: Trzymam się ludzi!
- Kolejny mini patch powinien poprawić kilka powtarzających się problemów.
- Redeemer i Herald jeszcze przez kilka dni do nabycia z LTI.
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia