Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

  • Zerat_KJ
    Zerat_KJ

    Star Citizen: Around the Verse - odcinek 14

    Zapraszamy na kolejny odcinek Around the Verse! Tym razem oprócz tradycyjnych pozycji programu zmiana prowadzących, wywiad z grafikiem koncepcyjnym (Gurmukh Bhasin), dodatkowe informacje o CitizenConie.

    Od tego odcinka nie ma Bena, będą rotacje prowadzących, w tym tygodniu jest to Sandi Gardiner.

    CitizenCon - Bilety wyprzedane. Będzie 400 osób w tym prasa i reprezentacja CIG. Będzie miejsce na robienie zdjęć z użyciem greenscreenu (nie zalecamy zielonych ubrań jeśli ktoś się wybiera ;)).

     

    News From Around the Verse

    Arena Commander
    • Mamy V0.9 i rozpoczęły się prace nad 1V.0
    • w aktualizacji 13.1 dodane zostaną elementy customizacji i sporo poprawek
    • Ukończono prace nad symulacją oddechu które będziemy słyszeć podczas przeciążeń
    • Trwa integracja Mustanga (i jego wariantów) do gry
    • Rozpoczęto prace nad systemami rakiet i rozpoznawania celu
    • trwają prace nad HOTASem dedykowanym Star Citizen - czas produkcji od zera wynosi co najmniej 12 miesięcy

    SQ42

    • Systemy lądownicze myśliwców (podwozie)
    • Interakcje przy zerowej grawitacji
    • Stacja Górnicza na etapie GreyBoxing (średni poziom szczegółów) dla stref lądowania i ramienia dźwigowego

    Behavior

    • Strefa lądowania dla Terry (projekt, detale graficzne)

    Moon Collider

    • AI Roadmap dla PU

    Persistent Universe

    • Live Demo Persistent Universe w przygotowaniu

    Statki

    • Tworzenie podzespołów dla statków
    • Rozpoczęto prace nad Anvil Carrack (concept)
    • Planowanie wariantów dla Avengera
    • Ostateczne warianty Mustanga

     

    MVP

    Dla Darken za Przewodnik Handlowca Will zachęca również do wsparcia projektu Horneta w wersji LEGO.

     

    Bug Smashers

    [5:05] Część 1 - Rozmowa zespołu testerów o tym jak znajdują błędy. Wywiad z zespołem Kontroli Jakości w Foundry 42. Wyzwania pojawiające się w związku ze znajdowaniem bugów w trybie multiplayer, koniecznośc replikacji problemów wywołanych przez interakcję pomiędzy wieloma graczami oraz odtwarzania konkretnych sekwencji wydarzeń. Chodzenie po statkach innych graczy w multiplayerze.

    [8:52] Część 2 - Mark Abent - namierzenie i usunięcie błędu powodującego crash edytora, okazuje się że to wina JJ Abramsa ;) ponieważ problem jest wywołany przez efekty lens flare.

     

    Wywiad z grafikiem koncepcyjnym - Gurmukh Bhasin

    [17:25] P: Co traktujesz jako swój styl? Jak próbujesz to stosować do swoich prac?
    O: Osobisty styl to "im mniej tym lepiej." Z wykształcenia jestem architektem, przy projektowaniu budynków zaleca się prostotę. Wszystko co dodaje ma mięć jakiś cel.

    P: Jako architekt wolisz bardziej projektować otoczenie? Obecnie projektujesz statki.
    O: Uznaje się jako specjalista od powierzchni (textury), tutaj zajmuje się statkami, jest w tym cos z architektury.

    [19:21] P: Od czego zaczęła się twoja kariera i jak wylądowałeś w CIG?
    O: Zacząłem jako architekt, w 2010 przyjaciel zapoznał mnie z artystą koncepcyjnym. Później pracowałem na pełny etat i jednocześnie pracowałem nad portfolio. Na konferencji poznałem Davida Hobbinsa, po jego prezentacji rozmawialiśmy, dał mi kilka rad, adres mailowy i zaczęła się nasza znajomość. Pewnego dnia zadzwonił że CIG szuka kogoś na takie stanowisko.

    [21:36] P: Co cię najbardziej inspiruje? Czy jesteś w stanie normalnie spać gdy pracujesz nad koncepcją statku?
    O: Najlepszą inspirację czerpię z życia, zwiedziłem trochę świata - w pewnych sytuacjach po prostu coś się przypomni i mamy pomysł. Dodatkowo zbieram fotografie wielu rzeczy - sprzęt budowlany, wojskowy, natura, itp. nawet samo zbieranie coś daje, ale jednak bardziej pomaga doświadczenie życiowe.

    [23:02] P: Co byś radził zespołom TNGS które poszukują kogoś kto za darmo lub opłatą warunkową pomoże przy projektowaniu?
    O:  Najlepiej aby to była osoba rozpoczynająca karierę lub jeszcze studiująca. Pokażcie im że ich ciężka praca zwróci się w postaci waszego wysiłku włożonego w projekt. Polecam kogoś, kogo znacie, śledzicie jego prace. Wielu artystów koncepcyjnych chętnie zobaczy swoje dwuwymiarowe prace przełożone na model 3D ,zwłaszcza jeśli jeszcze nie mieli takiej możliwości.

    [24:22] P: Jak bardzo zmienia się statek od "wyobrażonego w głowie" przez kolejne etapy produkcji? Czy któryś z twoich wyobrażonych statków dotrwał w całości po ukończeniu prac nad nim?
    O: Korzystam z narzędzi 3D żeby sprawdzić czy wygodnie by się po takim statku chodziło. Przekazując dalej szkice i wstępny model  unikam sytuacji w której ktoś musi się domyślać jakie to miało być wysokie itp. Jeszcze się nie zawiodłem jeśli chodzi o szkice kontra efekt końcowy. Constellation Phoenix nad którą pracowałem w 90% pokrywa się z moją wizją.

    [26:20] "Speed build" specjalnej grafiki z Mustangiem z logo ATV Grafikę tę można wygrać w konkursie - opiszcie w jednym akapicie wymarzony scenariusz na reklamę Mustanga. Zwycięzca otrzyma podpisaną grafikę.

     

    [27:10] Plany na PAX Australia

    • Grill w piątek 30 października
    • Wielka impreza w sobotę, prawdopodobnie do 2 w nocy
    • Bilety po 20 USD, nieco droższe niż na GamesCom ze względu na wyższe koszty przelotu. Będzie ich 1350.
    • CIG będzie na stoisku Logitech
    • Bilety na sprzedaż od piątku 19.09

     

    [28:28] Art Sneak Peek

    Wygląda na jakąś stację Obcych - pytanie jakiej rasy? Za tydzień m.in. premiera szkiców koncepcyjnych nowego statku, kolejny prowadzący.



    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • FotoZawody

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności