Trzynastka wcale nie okazała się pechowa dla (już nie) nowego starcitizenowego show - oprócz tego co przygotowali dla społeczności Ben i Sandi tym razem i my mamy dla was niespodziankę - streszczenie i podsumowanie dzisiejszego ATV znajdziecie poniżej!
A oto najważniejsze rzeczy jakie zobaczycie w aktualnym ATV: Rozstrzygnięto konkurs rozpoznania kokpitów. Zwycięzca - Darkstar - prawidłowo zidentyfikował kokpity następujących maszyn: robota górniczego, Gladiusa, F8 Lightninga, Retaliatora. Nagrodą w konkursie był M50.
Nadal brak potwierdzonej daty wypuszczenia patcha V0.9, CIG dopracowuje ostatnie szczegóły i będą informować o postępach prac na stronie głównej.
News From Around the Verse
Arena Commander
- Trwa nieustająca walka z bugami
- Poprawa wyglądu Vanduul Glave - będzie bardziej rozpoznawalny
- Trwają prace nad statystykami wyścigów oraz trybem wyścigowym dla pojedynczego gracza
- Trwają prace nad wariantami istniejących statków
SQ42 (Wielka Brytania)
- Walka FPS vs A.I. jest grywalna (testy wewnątrz firmy, nie dla nas)
- Trwają przygotowania do ważnej sesji motion capture
Persistent Universe
- Praca nad efektami towarzyszącymi wchodzeniu w atmosferę i lądowaniu.
- Dialogi NPC-ów oraz ich podstawowe scenariusze działania
- Zakończono prace nad narzędziem do budowy systemów gwiezdnych (ułatwia i przyspiesza proces tworzenia układów słonecznych)
Statki
- Gladius - udźwiękowienie w Hangarze
- Idris - końcowy etap prac nad statkiem
- Mustang (dużo Mustanga!) - prace nad wariantami, postęp prac od szkiców przez modelowanie a nawet niektórymi wersjami można już latać
- M50 i 350r - ukończone!
MVP
dla Mister Combustible za Freelancera wydrukowanego na drukarce 3D
Wywiad z Chrisem Smithem - Liderem Modelowania Statków
[6:00] P: Jakie osobiste opinie odnośnie designu statków sprzeczne z predefiniowanym stylem danego producenta jest Ci najtrudniej zignorować podczas projektowania statków? Czy możesz podać przykład takiej sytuacji i jaki był rezultat?
O: Własna opinia i poczucie estetyki zawsze wchodzą do gry prawie przy wszystkim co jest robione. Póki co nie było wielkich konfliktów. 300i była kanciasta i fasetowa, została przerobiona na bardziej opływową. Sporo zmian w M50, Chris Roberts chciał czegoś kojarzącego się z F1.
[8:19] P: Gdybyś chciał zaprojektować statek o którym nikt jeszcze nie pomyślał, lub wariant istniejącego co by to było?
O: Statek o którym nikt nie pomyślał, nie myślałem nad tym . Ze statkami które mamy jest wystarczająco dużo pracy, aby nie myśleć nad innymi. Osobiście lubię samochody i wyścigi, więc warianty wyścigowe wszystkich statków.
[9:43] P: Jak ewoluował proces tworzenia statków i w jaki sposób tok prac wpłynął na sposób projektowania statków?
O: Dużo się zmieniło. Na początku tworzyliśmy je szybko i były dość proste. Teraz dbamy o więcej szczegółów wiec projektowanie jest znacznie dłuższe, a mimo to nie jest trudno, gdyż do pierwszych statków nie mieliśmy nic, teraz mamy już wiele materiałów które można wykorzystać nawet na etapie prac koncepcyjnych.
[12:15] P: Czy możesz opisać wpływ produkcji stanów zniszczenia statku na czas jego tworzenia i wydajność?
O: Stany zniszczeń to poważna sprawa. Tworzy się je dopiero gdy statek jest ukończony. Prace nad nimi trwają od 2 do 5 tygodni zależnie od wielkości statku.
[14:24] P: Jakie standardy statki muszą spełniać by pasowały do gry? CR podczas TNGS wspominał że niektóre jednostki bardziej " "pasują" mu wizualnie do wizji gry. Czy macie jakieś wytyczne których się trzymacie?
O: Tak, Chris Roberts jest taką wytyczną . Nie ma formalnie ustalonego stylu. Każdy producent statków w świecie gry ma swój własny. Linią przewodnią jest jakość. Ulubione statki Chrisa Smitha to 350r, M50, Mustang... maszyny wyścigowe.
Obsługa klienta
- Kończą nadrabianie zaległości, w ciągu kilku dni wszystkie zgłoszenia zostaną zaadresowane.
- Nieśmiertelniki są na etapie wytrawiania napisów, będą gotowe do wysyłki za 2 tygodnie.
- Modele Constellation zaczną wysyłać w przyszłym tygodniu.
Chris Roberts - ogłoszenie
W tym roku CitizenCon odbędzie się 10 października w Los Angeles w Avalon Theater. Będzie livestream oraz grywalne dema. Sprzedaż biletów planowana jest w piątek 12.09 w 3 partiach po 100 biletów każda o 9:00 czasu PST (18:00 GMT), 18:00 PST (3:00 GMT- Sobota), 1:00 PST (10:00 GMT- Sobota).
Bug Smashers z Markiem Abentem
- M50 brak animacji używania joysticka.
Już za tydzień
- Gurmukh Bhasin - artysta konceptualny
Art Sneak Peek
- kokpit Retaliatora
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia