Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

  • Nebthtet
    Nebthtet

    Star Citizen: 10 for the Developers - odcinek 3

    W trzecim odcinku 10 do Developerów na pytania subskrybentów odpowiadają CG Supervisor Forest Stephan oraz Senior Producer Eric Kieron Davis. Poniżej skrócone streszczenie na podstawie transkrypcji z INN.

    [0:45] P: W jaki sposób projektowane są rasy obcych?

    O: Sporo przemyśleń na temat środowiska i tego jak ewoluowałoby życie na planecie takiej rasy. Z technicznej strony obcy musza przejść przez proces projektowania aby można było zobaczyć jak chodzą, mówią, poruszają się itp. w grze. Ten proces może składać się z ruchów tam i z powrotem nim doprecyzuje się finalną wizję i kontynuuje prace.

     

    [4:26] P: Czego nauczyliście się podczas remodelingu Constellation i ile potrwają przyszłe przeróbki statków?

    O: Sporo się nauczyliśmy i ma to wpływ na to, jak ogólnie budujemy statki (modułowo raczej niż wielkie meshe). Korzystamy z tej wiedzy przy innych statkach i wariantach których produkcja pochłonie znacznie mniej czasu, ale to nie będzie regułą. Jak przy wszystkim będą ciągłe iteracje ale ograniczone do tego co będzie zmieniane.

     

    [9:23] P: Jak długo potrwa tworzenie wariantów Constellation gdy już macie bazowy model w grze? Czy to odnosi się też do reworku Freelancera?

    O: Podobnie jak w przypadku poprzedniego pytania, ale jednak inaczej bo to Freelancer. Tak, na pewno. Freelancer ma niezłą historię i ze względu na to, czego nauczyliśmy się na błędach i przy tworzeniu innych statków będziemy w stanie przyśpieszyć proces. Przewodniki stylu odgrywają dużą rolę jeśli idzie o potrzebny czas ze względu na spójność i ułatwienie developmentu statku lub reworków innych maszyn od tego samego producenta.

     

    [12:34] P: Jak trudno jest przenieść starsze statki na nowy system zniszczeń?

    O: To, co było trudne to implementacja systemu. Ale teraz po wykonaniu tej pracy pozwala on na używanie bazowych ram dla każdego statku.

     

    [15:15] P: W jaki aspekt tworzenia konkretnych postaci jesteś zaangażowany (np. "postacie kryminalistów"). Dodatkowo co trzeba zrobić aby oddać NPC w ręce graczy. Jakie są podobieństwa linii produkcyjnej postaci do linii produkcyjnej statków?

    O: Postacie w Star Citizenie są budowane przez akcesoria, nie modele co pozwala na ogromną różnorodność wyborów jak i daje projektantom możliwość wyboru tego co chcą niż przypisywania artystów od tworzenia postaci do projektanta. Linia produkcyjna postaci jest bardzo podobna do tej dla statków - większość linii produkcyjnych jest taka w różnych aspektach budowania Star Citizena.

     

    [20:55] P: Czy linia produkcyjna i implementacja mniej istotnych postaci jest inna? Czy wygląd tych postaci będzie gorszy (niższa jakość) / będą to szablonowe postacie?

    O: Tier 1 to najwyższa jakość i to są postacie takie jak np. Admirał Bishop. NPC to Tier 0 i będą mieć mniejszą szczegółowość ale nawet te postacie nie będą robione byle jak i raczej nie grozi nam inwazja klonów. Postacie i tak powinny dobrze wyglądać - będzie zeskanowane ok 120 głów do dostosowania ich wyglądu co daje ogromną ilość możliwych wariantów.

     

    [22:58] P: Czy będą producenci odzieży podobnie jak teraz są producenci statków (każdy ze swoim stylem)?

    O: Tak! Są konkretne style dla Ziemi, Terry i głównych lokalizacji. W tychże będą różne podkategorie (np. podział na pracowników umysłowych, fizycznych, rebeliantów, itp.).

     

    [25:44] P: Jak bardzo szczegółowy będzie kreator postaci?

    O: Obecnie jest w fazie R&D aby sprawdzić jak daleko można się posunąć ale poczyniliśmy już wstępne kroki z włosami i oczami - będzie to udostępnione soon™.

     

    [27:49] P: Co się stało z reklamą Retaliatora?

    O: Development zmienia się w miarę upływu czasu. Reklamy były sposobem na pokazanie contentu społeczności graczy, ale teraz są te programy (10 do..., ATV itp - przyp. red.) i nasze priorytety się zmieniły. Również ze względu na to, że nasze zasoby są w dużym stopniu skupione na Squadron 42. Ludzie, których potrzebujemy do robienia reklam nie są obecnie dostępni. Uwielbiamy reklamy ale nie mamy mocy przerobowych by je robić.

     

    [30:11] P: Jakie są postępy prac nad rasami obcych?

    O: Prace postępują w tle. Vanduule są prawie gotowi, ale skupiamy się głównie na ludziach zanim w pełni zajmiemy się pozostałymi rasami.



    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • FotoZawody

    1. Marcin Przybyłek

      Na orbitę


      • Wyświetlenia

        1 760

      • Głosy

        6

      • komentarze

        1

    2. Maciejozaman

      Noc na Deymarze


      • Wyświetlenia

        1 587

      • Głosy

        5

      • komentarze

        0

    3. Marcin Przybyłek

      Czuję zapach morza


      • Wyświetlenia

        1 577

      • Głosy

        4

      • komentarze

        0

    4. parasite

      Ucieczka przed dniem


      • Wyświetlenia

        1 652

      • Głosy

        4

      • komentarze

        1

    5. Maciejozaman

      Reliant w podróży


      • Wyświetlenia

        1 519

      • Głosy

        3

      • komentarze

        1

    6. parasite

      Poranek przed pracą?


      • Wyświetlenia

        1 469

      • Głosy

        2

      • komentarze

        0

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności