Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

  • Zerat_KJ
    Zerat_KJ

    Star Citizen: 10 for the Designers - odcinek 3

    W tym tygodniu na pytania odpowiadali  Matt Sherman (projektant techniczny ze studia Santa Monica) i Pete Mackey (projektant ze studia Austin).

    [00:51] P: Jeśli lecę frachtowcem i na miejsce misji eskortuje mnie kolega to czy jeżeli dostanę nową misję na przewóz towaru to czy kolega wtedy automatycznie dostanie misję by mnie eskortować?

    PM: Nie pracowaliśmy jeszcze nad szczegółami, ale postaramy się by graczy byli trzymani razem.

    MS: Stworzenie odpowiedniego matchmakingu nie będzie łatwe do naszego uniwersum, ale postaramy się by graczy nie byli rozdzielani.

     

    [01:49] P: Odnośnie uszkodzeń kadłuba na statkach wieloosobowych. Czy nie przypięty pasami gracz zostanie wyssany ze statku w przypadku odpowiednio dużej wyrwy w poszyciu? Byłoby fajnie móc dekompresować przedziały statku w przypadku abordażu lub robić dziury w kadłubie by pozbyć się załogi.

    MS: Tak, w sumie to już pokazywaliśmy podczas prezentacji multicrew na Constellation. Chcemy by takie uszkodzenia były odczuwane przez załogę, zalecamy też użycie obuwia magnetycznego.

     

    [02:45] P: Hull ma silniki TR8, które wyglądają na fizycznie mniejsze od TR5 w które wyposażona jest Constellation. Czy będę mógł przełożyć te z Hulla na Constellation?

    P: Mamy tutaj dwie rzeczy do omówienia. Pierwsza to fakt, że oznakowanie TR nie wiąże się z rozmiarem silnika - chodzi o maksymalny ciąg jaki da się osiągnąć. Druga sprawa to faktyczne przepięcie tych silników. Przypuszczam że siła TR8 zamontowanych na Constelation zwyczajnie by oderwała silniki od reszty statku.

     

    [03:48] P: Czy możliwe jest podpięcie ciągu silników manewrowych do przepustnicy?

    MS: Właściwie trwają nad tym badania. Pomysł nam sie podoba jednak musimy to zrobić sensownie by dało się to intuicyjnie i szybko to załączyć bez zbyt dużej ilości przycisków.

    PM: Rozważamy zmniejszenie czułości przepustnicy, będzie to przydatne zamkniętych przestrzeniach (co pokazały "akrobacje" użytkowników testujących tutorial - Nebthtet)

     

    [05:00] P: Jaka jest różnica w wydajności paliwowej pomiędzy dużymi i małymi statkami? Jeśli przewożą taką samą wagę jaka będzie różnica w zużyciu paliwa? Ile będziemy potrzebować aby dopasować statek do konkretnej misji?

    PM: Dobre pytanie, obecnie próbujemy ustalić koszty podróży poszczególnymi statkami. Musimy to tak zbalansować by dało się zarobić na handlu małymi statkami, ale także by przewożenie towarów dużymi było przynajmniej równie opłacalne.

     

    [06:18] P: Czy będą modele broni o rozmiarach np 1 i 3 ale równej sile rażenia, czy zawsze większa broń będzie silniejsza?

    MS: System tuningowania uzbrojenia pozwoli na poprawienie wydajności uzbrojenia. Dodatkowo pracujemy także nad Sledge II, które praktycznie były zbyt silne.

     

    [07:34] P: Częstym problemem jaki się pojawia w AC jest fakt, że jedyny sposób doładowania rakiet i amunicji to strata statku. Czy będzie kiedyś możliwość ucieczki z obszaru walki?

    PM: Wiem że pracuje nad tym zespół z LA i szykują się jakieś zmiany.

    MS: Arena Commander to nasze podłoże gdzie testujemy mechanikę gry by mogła zostać później użyta w uniwersum gry. Naprawa statku wraz z uzupełnieniem amunicji to ważny element gry. Na chwilę obecną te elementy gry nie sa jeszcze gotowe.

     

    [08:40] P: Czy docelowo wszystkie statki będą miały taką sama prędkość maksymalną różniąc się jedynie przyspieszeniem, czy może jednak będą różne prędkości?

    MS: Pracujemy nad tym przy okazji wspomnianej przed chwilą siły silników manewrowych.

    PM: Wkładamy teraz dużo pracy w silniki. Szukamy sposobu by szybko ustawiać konkretną prędkość jaka nas interesuje podczas walki. Chcemy stworzyć coś ciekawszego niż ograniczanie statków do pewnej prędkości.

     

    [10:10] P: Jak będzie wyglądała interakcja z ładunkiem na statkach takich jak Aurora lub cywilny Hornet i raczej nie ma szansy na zmieszczenie tam zasobnika?

    PM: Proste - towar idzie bezpośrednio do ładowni, lecz nie można wejść z nim w bezpośrednią interakcje podczas lotu.

    MS: W małych statkach jak Aurora, Hornet, możliwe że 300i można oglądać towar lecz od zewnątrz. Z wnętrza statku jedynie możemy spojrzeć na listę przewożonego towaru na ekranie komputera. (zewnętrzna ładownia dla 300i potwierdzona? - Zerat).

     

    [11:19] P: Czy możliwa będzie podmiana dolnego modułu załogo w Redeemerze na moduł umożliwiający hakowanie, zakłócanie sygnału, zbieranie danych wywiadowczych itp.?

    MS: Może nie koniecznie w sprzęt jaki normalnie można by znaleźć na dużych statkach lecz zdecydowanie będzie można prawie każdy statek przygotować pod prawie każdy rodzaj zadania.



    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • FotoZawody

    1. Marcin Przybyłek

      Na orbitę


      • Wyświetlenia

        386

      • Głosy

        6

      • komentarze

        1

    2. Maciejozaman

      Noc na Deymarze


      • Wyświetlenia

        387

      • Głosy

        5

      • komentarze

        0

    3. Marcin Przybyłek

      Czuję zapach morza


      • Wyświetlenia

        396

      • Głosy

        4

      • komentarze

        0

    4. parasite

      Ucieczka przed dniem


      • Wyświetlenia

        380

      • Głosy

        4

      • komentarze

        1

    5. Maciejozaman

      Reliant w podróży


      • Wyświetlenia

        304

      • Głosy

        3

      • komentarze

        1

    6. parasite

      Poranek przed pracą?


      • Wyświetlenia

        395

      • Głosy

        2

      • komentarze

        0

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności