Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

  • Nebthtet
    Nebthtet

    Star Citizen: 10 for the Chairman - odcinek 75

    Zapraszamy do lektury skróconego streszczenia siedemdziesiątego piątego odcinka 10 for the Chairman, gdzie Chris Roberts odpowiada na pytania subskrybentów. Artykuł powstał na podstawie transkrypcji z INN.

    [2:18] P: 2-stopniowa weryfikacja przy logowaniu?

    O: Jest na etapie planowania do implementacji wkrótce (soon™)

     

    [2:53] P: Jeśli część załogi oraz właściciel statku wieloosobowego zginie lub przejdzie w stan offline to czy statek zniknie z nimi?

    O: Nie. Idea jest taka by statek nie znikał graczom spod siedzeń ale jest jeszcze ileś procesów do opracowania tak by tego mechanizmu nie można było nadużywać. Będzie to stopniowo wprowadzane od 2.1 i kolejnych wersji.

     

    [3:56] P: Czy w Star Citizena będzie można grać na przeciętnym komputerze, czy tylko na high-endowych maszynach?

    O: Optymalizacja jest w toku i nawet nie zbliża się jeszcze do końca (bo i gra nie jest ukończona) ale cel jest taki, aby można było komfortowo grać na przeciętnych maszynach.

     

    [05:32] P: Możliwość podnoszenia losowych przedmiotów w tym roślin?

    O: Na niektórych planetach będą możliwe do podniesienia przedmioty. Nie jest jeszcze wiadomo czy będziecie mogli podnosić pojedyncze rośliny rosnące sobie gdzieś, ale istnieje taka potencjalna możliwość w przyszłości.

     

    [6:56] P: Jakie są wasze długoterminowe plany zniechęcania albo karania graczy za nieodpowiednie zachowanie?

    O: Postrzegamy Mini PU jako poligon doświadczalny – nie chcemy implementować „systemu niańki” od samego początku, ale będziemy ewoluować systemy tam, gdzie zaobserwujemy nadużycia ze strony graczy. Zawsze mieliśmy plany wprowadzenia listów gończych, które egzekwować będą mogli gracze oraz NPC. Kiedy zostaniesz zaatakowany twój statek wysyła o tym komunikat. Jeśli ten komunikat zostanie przechwycony przez satelity komunikacyjne i atak miał miejsce w bezpiecznej strefie, to za atakującym zostanie wysłany list gończy. To może prowadzić również do inicjowanych przez graczy akcji jak np. wyłączenie / uszkodzenie satelitów komunikacyjnych przed napadem co z kolei będzie powodować generowanie się misji jakie aktualnie możecie wykonywać w Crusaderze. W miarę wprowadzania większej trwałości poczynań gracza w uniwersum gry będziemy zaczynali również implementować elementy systemu reputacji.

     

    [11:57] P: Tryby HUD oraz możliwości jego dostosowywania

    O: Tak, na dłuższą metę pojawi się możliwość dostosowywania widgetów oraz wprowadzania ustawień domyślnych monitorów w kokpicie. To również gra dużą rolę w tworzeniu lepszego doświadczenia dla nowych graczy którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę. Aktualizacja / zmiany samouczka.

     

    [14:47] P: Czy członkowie załogi na statkach wieloosobowych będą w stanie reagować na nagłe wypadki na pokładzie?

    O: Tak, członkowie załogi będą musieli naprawiać statek w miarę jak będzie on podlegać uszkodzeniom. Pilot też będzie mógł oddelegować funkcje do drugiego pilota oraz stanowisk inżynieryjnych na pokładzie statku. To będzie wpięte w nowy system przedmiotów który mamy nadzieję wprowadzić w wersji 2.3.

     

    [17:47] P: Ile wersji alpha 2.x nim otrzymamy 3.0?

    O: To jeszcze nie zostało ustalone, ponieważ jest sporo rzeczy do wprowadzenia w kolejnych wersjach 2.x.

     

    [18:34] P: Co jest w planach dla Star Marine?

    O: Aby wyjaśnić błędne przekonania jakie ma część osób: Star Marine nigdy nie został anulowany, po prostu elementy FPS były gotowe w tym samym czasie co inne assety (Large world, 64-bit, itp.) tak więc miało sens stworzenie alphy 2.0 w takiej formie jaką znacie teraz i w miarę jak cechy FPS będą uruchamiane implementowanie ich w kolejnych wersjach jak 2.2., 2.3. i 2.4. Gdy podstawowe cechy FPS zostaną ukończone udostępnimy Star Marine w stylu Arena Commandera razem z lobby i podobnymi cechami, ale teraz będziemy dalej używać alphy S.C. jako poligonu testowego dla FPS i innej zawartości.

     

    [21:18] P: Czy będą walki statków wewnątrz dużych struktur w kosmosie?

    O: W SQ42 pojawią się walki w bardzo małej odległości od struktury Shubin Station. Są również plany bitew wewnątrz pól asteroidowych itp. Jeśli to będzie można zaimplementować do PU na pewno to uczynimy, gdyż takie scenariusze nagradzają umiejętności pilotażu.



    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • FotoZawody

    1. Marcin Przybyłek

      Na orbitę


      • Wyświetlenia

        1 575

      • Głosy

        6

      • komentarze

        1

    2. Maciejozaman

      Noc na Deymarze


      • Wyświetlenia

        1 421

      • Głosy

        5

      • komentarze

        0

    3. Marcin Przybyłek

      Czuję zapach morza


      • Wyświetlenia

        1 422

      • Głosy

        4

      • komentarze

        0

    4. parasite

      Ucieczka przed dniem


      • Wyświetlenia

        1 464

      • Głosy

        4

      • komentarze

        1

    5. Maciejozaman

      Reliant w podróży


      • Wyświetlenia

        1 348

      • Głosy

        3

      • komentarze

        1

    6. parasite

      Poranek przed pracą?


      • Wyświetlenia

        1 309

      • Głosy

        2

      • komentarze

        0

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności