Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

  • Zerat_KJ
    Zerat_KJ

    Star Citizen: 10 for the Chairman - odcinek 59

    Wygląda na to, że jest to ostatni odcinek 10 for the Chairman na jakiś czas. Chris na początku kwietnia wyleciał do UK by reżyserować nagrania Motion Capture - ma to potrwać co najmniej do końca czerwca. Pojawiły się ciekawe informacje odnośnie Squadron 42:

     

    • Ustalono już obsadę ale póki co nic nie jest ogłaszane.
    • Inaczej niż w Wing Commanderze będzie ułożona rozgrywka - tu możesz "wylatać" misję w kosmosie, wysiąść ze statku, wdać się w strzelaninę, gonić pirata, wskoczyć do statku i włączyć się do bitwy. To jedna misja w SQ42 - w WC byłyby to co najmniej trzy.
    • Łuk fabularny SQ42 jest ogromny, całość zostanie wydana jako trylogia:
      • Epizod 1 planowany na ten rok ma zawierać około 70 misji w stylu Wing Commandera (więcej niż obiecywano podczas wstępnej kampanii gdzie była mowa o 50), czyli ok 20 misji/rozdziałów SQ42, około 20 godzin gry.
      • Epizod 2 pokaże co dzieje się za liniami wroga, Otrzyma go bez dodatkowej opłaty każdy, kto wsparł grę przed osiągnięciem progu 6 milionów (w hangarze widoczny jako "Original and Veteran Backers Reward" Squadron 42 Mission Disk - przyp. Nebthtet). Zostanie prawdopodobnie wydany w 2016 r.
      • Epizod 3 planowany jest prawdopodobnie na 2017 - Chris nie podał konkretnie roku, ale wspmniał o tym że będziemy grać w SQ42 przez następne ok 2 lata.

    [06:23] P: W grze mamy już wielu zdolnych pilotów - im dłużej latają, tym lepiej im idzie. Jak wzrost umiejętności i koncepcja "im dłuższy staż tym lepsze wyniki będzie się odnosić do medyków i chirurgów?

    O: Dobre pytanie, ciężko mi odpowiedzieć jak to będzie wyglądać dla tych profesji. Różnice będzie zdecydowanie widać u górników lub eksploratorów. Typowemu medykowi wystarczy stimpack lub stacja medyczna która pozwoli na opatrzenie ran. Każdy na początku zacznie jako asystent - podstawowe opatrywanie ran i pomoc w dotarciu pacjenta do stacji medycznej, z czasem dojdą inne rzeczy, jednak jest jeszcze zbyt wcześnie i tego nie omawialiśmy.

     

    [08:12] P: Odnośnie uzbrojenia statków - czy możemy spodziewać się że zobaczymy cokolwiek oprócz tradycyjnych kolorowych kresek lecących po prostej? Może coś w stylu błyskawicy albo fali uderzeniowej?

    O: Będzie zróżnicowanie, nie wnikaliśmy w to jeszcze tak bardzo, ale każdy rodzaj broni - elektryczna, neutronowa, plazmowa itp. będzie mieć inny wygląd lecącego pocisku, co pozwoli na rozróżnienie z daleka jaką bronią przeciwnik się posługuje.

     

    [09:02] P: Czy będzie jakiś inne zastosowanie dla wydobytych surowców poza możliwością ich sprzedaży w punkcie ekonomicznym?

    O: Ogólnie wydobywamy surowce, a następnie przetapiamy i sprzedajemy. Możemy też zlecić komuś przetopienie i sprzedaż. W pierwszej iteracji surowce będziecie sprzedawać do punktów ekonomicznych (economic nodes), które będą własnością NPC. Z czasem pozwolimy graczom posiadać takie punkty, być może nawet całe łańcuchy produkcyjne np. dla statków.

     

    [10:21] P: Czy gracze będą mogli samodzielnie wytwarzać uzbrojenie/opancerzenie/części statków?

    O: Gracze będą mogli posiadać punkty ekonomiczne, jeśli dany punkt będzie fabryką broni - tak. Oczywiście nie każdy będzie mógł posiadać taki punkt. Chcemy aby w przyszłości możliwość prowadzenia interesów czy tworzenia i zarządzania własnym imperium handlowym była jedną z możliwych ścieżek kariery zamiast tylko handlu lub walki. Co do wytwarzania produktów "dla siebie"? Nie przewidujemy tego, być może kiedyś zrobimy jakiś statek-fabrykę (mini economic node) gdzie gracz będzie mógł dostarczyć surowce i posiadając odpowiednią załogę wyprodukować jakieś przedmioty.

     

    [12:10] P: Czy są plany implementacji łącz/kamer na hełmach w celu ułatwienia dowódcom zarządzania bitwami?

    O: Planujemy stworzenie pełnego trybu widza (spectator mode). Pozwoli to obserwować rozgrywkę, zamiast w niej walczyć. CryEngine bardzo nie lubi wielu widoków na ekranie, tym bardziej że będzie to wymagało renderowanie wielu światów (punktów widzenia) na raz. Planujemy też możliwość streamowania bezpośrednio z klienta gry bez programów third-party. Być może uda nam się zintegrować kamery ze świata gry z naszą stroną, pozwoli to na oglądanie właśnie trwających rozgrywek lub wyścigów. Być może nawet oglądanie poczynań danego gracza na żywo na jego profilu RSI.

     

    [15:46] P: Dlaczego odeszliście od asymetrycznego projektu Heralda?

    O: To co widzieliście to jeden z rysunków wykonanych przez Jima Martina, po tej prezentacji wykonał on jeszcze kilka szkiców. Wybrałem jeden z tych nie pokazanych wcześniej. Nie jest on całkiem symetryczny, nam się wydaje że ciekawiej wygląda gdy ma kilka takich anten. Gdybym wcześniej zobaczył szkice Jima wy zobaczylibyście aktualny styl Heralda, nie ten który został zaprezentowany pierwotnie.

     

    [16:52] P: Jak w Vanguardzie będą działać osłony skoro są 2 x S2?

    O: W takiej sytuacji gdy mamy dwa generatory, każdy z nich pokrywa połowę maszyny. W przypadku zniszczenia jednego, drugi się nie wyłączy. Na dużych statkach takich generatorów będzie jeszcze więcej. Generowane przez nie pola będą się nachodzić, dzięki temu uszkodzenie jednego generatora nie odsłoni statku.

     

    [17:52] P: Jakie gry były inspiracją dla trybu FPS? Czy opisalibyście Space Marine jako grę mającą znajomy klimat? Jak ta część gry będzie się różnić od innych doświadczeń FPS?

    O: Zależy nam na grze zespołowej, co widać w wieloosobowych statkach. Styl CoD nie pasuje mi aż tak bardzo, bardziej FarCry i Battlefield. Lubię ARMA 3 za realizm, zapewne ku temu będziemy się skłaniać. Battlefield ze względu na zachowanie broni i poruszanie się. Do końcowego efektu jeszcze daleko, wiele jeszcze może się zmienić.

     

    [22:35] P: czy będą jakieś benefity płynące z korzystania z lekkiego, i średniego pancerza vs ciężki?

    O: Stamina (zmęczenie), szybkość poruszania się, otrzymywane obrażenia, no i hełm ograniczający pole widzenia.

     

    [23:28] P: Jakiego poziomu kontroli nad NPC w trybie FPS możemy się spodziewać? Jak będziemy to robić?

    O: Zacznę od wyjaśnienia że FPS jaki otrzymacie nie będzie miał NPC, tylko tryb gracz kontra gracz. Z czasem dodamy NPC, ich lista poleceń będzie dość podstawowa - "atakuj mój cel", "pilnuj mojego ogona", itp.



    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • FotoZawody

    1. Marcin Przybyłek

      Na orbitę


      • Wyświetlenia

        387

      • Głosy

        6

      • komentarze

        1

    2. Maciejozaman

      Noc na Deymarze


      • Wyświetlenia

        389

      • Głosy

        5

      • komentarze

        0

    3. Marcin Przybyłek

      Czuję zapach morza


      • Wyświetlenia

        397

      • Głosy

        4

      • komentarze

        0

    4. parasite

      Ucieczka przed dniem


      • Wyświetlenia

        383

      • Głosy

        4

      • komentarze

        1

    5. Maciejozaman

      Reliant w podróży


      • Wyświetlenia

        305

      • Głosy

        3

      • komentarze

        1

    6. parasite

      Poranek przed pracą?


      • Wyświetlenia

        397

      • Głosy

        2

      • komentarze

        0

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności