Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

  • Zerat_KJ
    Zerat_KJ

    Star Citizen: 10 for the Chairman - odcinek 46

    W czterdziestym drugim odcinku 10 for the Chairman Chris odpowiada na kolejną porcję pytań zadanych przez subskrybentów Star Citizena.

    [3:54] P: Czy rozważaliście stworzenie mechaniki łapania złoczyńców na podobnych zasadach na jakich ma działać mechanika śmierci? Zbyt wiele aresztowań spowoduje skazanie na dożywocie.

    O: Rozmawialiśmy o tym, Wstępny pomysł to coraz trudniejsza ucieczka, aż w końcu skok do kolejnej postaci

     

    [6:02] P: Czy ciała w trybie FPS będą mieć hitboxy, co pozwoli na wykorzystanie ich jako osłony?

    O: Tak, martwe ciała, lub jak je nazywamy "rag dolls" (ang. szmaciane lalki) mają swój system kolizji, strzał w takie obiekt pochłania zwykłe pociski, więc mogą służyć jako osłony.

     

    [6:28] P: Co można zrobić gdy np. po ciężkiej misji, wrócisz ledwie żywy i za ostatnie pieniądze naprawisz statek ale braknie funduszy na paliwo? Czy będą misje które nie będą wymagały własnego statku?

    O: Do takich sytuacji planujemy dwa scenariusze: gracze będą brać kredyt, oczywiście szybko go spłacając, albo będą mogli zaciągnąć się do wykonania misji opłacanych przez innych graczy lub NPC. Nie zarobi się tyle ile własnym statkiem, ale na trochę paliwa wystarczy.

     

    [7:59] P: W związku z misją sondy Rosetta, czy gracze będą mogli zobaczyć i może napotkać komety w Star Citizenie? Dodatkowo czy było rozważane stworzenie "mechaniki wydobycia lodu" z komet i/lub póki lodowych?

    O: Komety na pewno będą, tak jak i ciekawa mechanika pozyskiwania surowców (górnictwo). Mamy w planach kilka sposobów na zarabianie w kosmosie - od górnictwa, przez eksplorację, zbieranie i przetwarzanie paliwa, itp. Przypuszczam że komety gdzieś tam się pojawią.

     

    [9:00] P: W kwestii utraty kończyn i instalacji cybernetycznych protez na ich miejsce - czy strącę nad taką protezą kontrole, gdy w moim pobliżu wybuchnie granat EMP?

    O: Dobre pytanie, przypuszczam że taka proteza na chwile przestała by działać, coś jak efekt granatu ogłuszającego. Nie mamy nic takiego jeszcze zaimplementowanego, ale to logiczne wyjście z takiej sytuacji.

     

    [9:38] P: Wraz z 315 pojawia się promień ściągający. Czy będzie możliwe manipulowanie otoczeniem na swoją korzyść podczas walki? Np. przesuwanie asteroid lub miotanie ich we wroga?

    O: Jeszcze nic z tego nie zaczęliśmy implementować, ogólnie działanie planujemy aby działanie tractora przypominało "holowanie" jakiejś masy za statkiem za pomocą liny. Nie wiemy jeszcze jakiej mocy będą promienie ściągające, ale jeśli uda wam się holować asteroidę za sobą to czemu tego nie wykorzystać?

     

    [11:03] P: Czy łóżka będą miały jakąś konkretną funkcję w PU? To samo z toaletą i prysznicem? Czy korzystanie z nich da nam jakieś plusy, czy stanowią jedynie interaktywną dekoracje?

    O: Same łóżka to punkt zapisu gry, gdy jesteśmy w kosmosie, oczywiście przy zastrzeżeniu że w pobliżu nie ma wrogów. Toalety, prysznice i jedzenie trochę to inna sprawa. Chcemy by ludzie z nich korzystali, rozważamy lekkie negatywne efekty gdy np. ktoś nie chce z nami gadać bo śmierdzimy, lub jakieś zawroty głowy gdy dawno nie jedliśmy. Chcemy by ten efekt był delikatny tak aby nie irytował, lecz z drugiej strony chcemy zachęcić ludzi do korzystania z tego, co zbudowaliśmy.

     

    [14:25] P: Jaką mechanikę planujecie dla badaczy naukowych i w jaki sposób planujecie tę ścieżkę uczynić interesującą/intratną? Jak duży wpływ może mieć nasza działalność naukowa na wszechświat gry?

    O: Rozważaliśmy statek naukowy, lecz stwierdziliśmy że lepiej będzie się ograniczyć do eksploracji, skanowania, rozszyfrowywania artefaktów lub adaptacji technologii Xi'An do działania na ludzkim statku. Być może nieco później wprowadzimy jakieś sytuacje w których artefakt znaleziony przez gracza znacząco wpłynie na rozwój UEE.

     

    [17:19] P: Czy jest możliwość wyboru naszego "domu" na planecie? Powiedzmy że odkryje się piękną planetę i zdecyduje że chce się tam rozbić obóz i mieszkać. Czy będzie można wtedy zbudować lub kupić tam nasz dom/hangar?

    O: W planach mamy system posiadłości dla graczy, na początek tylko na rozwiniętych planetach, np. hangar na ładnej planecie lub penthouse z pięknym widokiem. Z czasem gdy będziemy mieli więcej miejsca a planety będą w stanie podtrzymać życie - możliwe powstanie jakaś kolonia, która będzie się rozwijać (trochę jak w SimCity) i na skutek tego pojawi się możliwość posiadania jakiegoś domu na takiej planecie. Na pewno nie od dnia premiery.

     

    [18:31] P: Jaki planujecie szacowany czas życia danego bohatera aż zostanie zastąpiony przez spadkobiercę?

    O: To trudne pytanie, zależnie od stylu grania, częstotliwości grania, czasu spędzonego w grze, itp. Nie chcemy aby działo się to jakoś super często. Dziedziczenie majątku do kolejnej postaci nastąp po stracie 6 - 8 żyć, mogą być tacy którzy nie zginą przez kilka realnych lat, o ile w ogóle. Inny gracz może "tracić" postać co tydzień bo regularnie będzie brać udział w walkach i innych aktywnościach wysokiego ryzyka. Nie chcemy by było to zbyt często.



    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • FotoZawody

    1. Marcin Przybyłek

      Na orbitę


      • Wyświetlenia

        389

      • Głosy

        6

      • komentarze

        1

    2. Maciejozaman

      Noc na Deymarze


      • Wyświetlenia

        391

      • Głosy

        5

      • komentarze

        0

    3. Marcin Przybyłek

      Czuję zapach morza


      • Wyświetlenia

        400

      • Głosy

        4

      • komentarze

        0

    4. parasite

      Ucieczka przed dniem


      • Wyświetlenia

        385

      • Głosy

        4

      • komentarze

        1

    5. Maciejozaman

      Reliant w podróży


      • Wyświetlenia

        306

      • Głosy

        3

      • komentarze

        1

    6. parasite

      Poranek przed pracą?


      • Wyświetlenia

        398

      • Głosy

        2

      • komentarze

        0

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności