Zapraszamy do lektury pierwszego po PAX Australia odcinka 10ftC. Nie jest chyba zaskoczeniem to, że sporo pytań dotyczy modułu FPS.
[3:10] P: Co według ciebie było najtrudniejsze w przekuciu twojej wizji w grę?
O: Trochę wcześnie by na to odpowiedzieć, od strony technicznej przerobić silnik gry FPS na silnik do walk kosmicznych. Z innej strony przekazanie mojej wizji wszystkim zespołom, które pracują nad Star Citizenem.
[6:13] P: Czy piraci też będą mieli tablice ogłoszeń z dostępnym misjami, podobnie jak łowcy nagród? Tak aby piraci mogli eliminować najlepszych łowców, powstrzymując ich przed polowaniem na innych piratów.
O: Planujemy kilka rodzajów takich tablic, niektóre od NPCów, inne od graczy, oraz z podziałem np. od kupców, od najemników, itp.
[7:55] P: Statki takie jak Bengal mają być rzadkością, Czy organizacje będą mieć możliwość przećwiczenia pilotażu takich maszyn zanim uda się przechwycić tego typu jednostkę?
O: Na pewno będzie symulacja Idrisa, nie wiem czy będzie można pilotować w AC większe jednostki, ale raczej dacie sobie radę jak już wejdziecie na pokład.
[8:35] P: Jako że 90% populacji to A.I., czy to, co robimy będzie powodować że pójdą za naszym przykładem? Np. jeśli część społeczności stworzy blokadę, czy część NPC się przyłączy podczas gdy inna część będzie stawiać opór?
O: A.I. będzie dynamicznie reagować na to co robią gracze, taka blokada wywoła sytuację że towary nie docierają na planetę, A.I. zamówi kolejną porcje wymaganych materiałów - tym razem z eskortą, starając się pozbyć blokady - w tym mogą brać udział gracze i A.I. (pamiętajmy jednak o systemie instancji - przyp. red.)
[10:40] P: Czy walki FPS i walki kosmiczne będą odbywać się w osobnych instancjach?
O: Ogólnie nie, akcje abordażowe podczas walk kosmicznych będą odbywać się we wspólnej instancji. Jeszcze trochę czasu minie nim zobaczymy to w akcji, AC 2.0 to statki wieloosobowe, a abordaż będzie możliwy dopiero w AC 3.0.
[11:41] P: Odnośnie FPS - jak bardzo można modyfikować hełmy? Czy będzie można kupić różne hełmy do konkretnych ról, a może jakieś modyfikacje które ulepszą hełm zapewniając taktyczną przewagę i lepsze osiągi w walce?
O: Zależnie co podepniesz do hełmu / stroju - różne rzeczy będą wyświetlane na HUD. Docelowo chcemy, by statki miały różne HUDy, Aurora będzie miała podstawowe funkcje w porównaniu do Horneta, który jest jednostka militarną. Oczywiście wszystko będzie można upgrade'ować.
[14:27] P: Czy planujecie system osiągnięć podobny do Steam Achievements?
O: Nie w takiej formie, ale bardziej coś kolekcjonerskiego; lecisz do Nowego Jorku, kupujesz tam pamiątkę, np. figurkę Statuy Wolności. Aktualnie w grze istnieje np. akwarium, które jest stworzone właśnie w takim celu.
[15:30] P: Czy planujecie zapobiec sytuacjom gdzie gracz obraca się o 180 stopni w ułamku sekundy i precyzyjnie trafia wroga między oczy z odległości 200 metrów? Nie jest to realistyczne.
O: Zgadzam się z tym, demo z PAX tego nie pokazało, ale dlatego stworzony jest system oddychania (zmęczenia). Po sprincie nigdy nie będzie można idealnie trafić w cel (w porównaniu ze strzelaniem gdy postać nie biegła). Z czasem będzie to bardziej widoczne.
[17:20] P: Czy będzie możliwe zniszczenie planety, jeśli będziemy posiadali odpowiednią broń / siłę ognia?
O: Nie planujemy żadnej Gwiazdy Śmierci, tak więc na to bym nie liczył. Wyjątkiem może być jakiś event gdzie w planetę uderza meteoryt i rozbija ją na dwie części.
[18:13] P: Czy jest plan na jakiś system sądowy, gdzie odbywać się będą sprawy sądowe zanim kryminalista idzie do więzienia?
O: Nie planujemy czegoś takiego. Jeśli dasz się złapać to po prostu idziesz do więzienia / płacisz karę. Planujemy swojego rodzaju trybunał graczy, ale jeszcze za wcześnie by określić szczegóły.
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia