W tym tygodniu w 10 for the Chairman widać wpływ CitizenConu - Chris odpowiada m.in. na pytania związane ze statkami luksusowymi czy szpitalnymi. Oprócz tego sporo innych ciekawych informacji.
Opóźnienie związane z publikacją dzisiejszego odcinka wynikało z nagrywania go później niż zwykle. CitizenCon namieszał trochę w grafikach CIG.
Chris pokazuje torby z gadżetami jakie można było otrzymać na CitizenCon.
[4:55] P: Macie już stworzoną linię produkcyjną do tworzenia statków. Czy planujecie coś podobnego do ich balansowania? Jak zamierzacie zająć się zagadnieniem balansu statków w przyszłości?
O: Balansowanie odbywa się podczas produkcji, mogą się zdarzyć sytuacje gdzie coś się przeoczy, wtedy będziemy to poprawiać po wydaniu pełnej gry. Małe zmiany mogą mieć wpływ na balans i chcemy je wychwycić przed premierą. Na przykład dobry pilot w Aurorze powinien być w stanie pokonać kiepskiego pilota w Hornecie.
[8:34] P: Jaką rolę będzie odgrywać paliwo w PU, zwłaszcza w regionach gdzie panuje bezprawie? Czy dostęp do niego będzie czymś, o co będą walczyć organizacje aby być w stanie dotrzeć do najbardziej oddalonych i wartościowych zakątków kosmosu?
O: Dopalacze i silniki manewrowe mają skończoną ilość paliwa. Kwestia długodystansowych podróży nie jest do końca ustalona. Jeśli braknie nam paliwa będzie można zebrać wyłapać trochę wodoru w kosmosie, wezwać pomoc lub zebrać je z olbrzyma gazowego. Paliwo do dopalaczy nie będzie wisiało w kosmosie i trzeba będzie je kupować. Wciąż rozważane są różne rodzaje paliwa - osobne do napędu skokowego, typy różniące się wydajnością względem objętości.
[11:00] P: Pokazaliście 890 - czy możesz powiedzieć cokolwiek na temat tego, jak będzie działać luksusowa turystyka / rejsy? Co będzie robione żeby takie loty różniły się od przewożenia towarów?
O: Głównie będzie się widywać te jednostki w bezpiecznych strefach, a ich rolą będzie miejsce do spędzania czasu z innymi graczami. Dobry przykładem jest oglądanie wyścigów (Murray Cup) będąc nad trasą. Jednostka była zaprojektowana jako podrasowana baza dla organizacji. Taki statek nie będzie się poruszać z dużą prędkością, ale jest dobrze uzbrojony.
[13:54] P: Mamy już firmy które robią statki kosmiczne, pojazdy lądowe oraz hangary, czy zobaczymy formy robiące sprzęt retro, np. samochody lub samoloty śmigłowe?
O: Jest firma która robi modele statków do kolekcjonowania, wielu firm jeszcze nie widzieliśmy, jednak nie przewidujemy latanie starymi samolotami ani jazdy starymi autami.
[16:15] P: Jeśli moja wieloosobowa jednostka jest bliska zniszczenia podczas walki to czy ja i moja załoga będziemy musieli zgadywać kiedy opuścić statek, czy będzie sekwencja jednoznacznie wskazująca że statek skazany jest na zagładę (np. seria pomniejszych eksplozji i/lub alarm AI) tak abyśmy mieli czas dotrzeć do kapsuł ewakuacyjnych?
O: Na większych jednostkach na pewno będzie „alarm stanu krytycznego”, wtedy już lepiej się ewakuować. Prawdopodobnie będzie to reakcja łańcuchowa która zacznie się od reaktora i kolejne wybuchy zakończą żywot jednostki. Oczywiście lepiej nie być zbyt daleko od kapsuł ratunkowych gdy to się zacznie.
[17:25] P: Czy są w planach misje wymagające jednostek luksusowych jak Phoenix lub 890 Jump?
O: Tak, wynajem jachtu do odbycia rejsu lub przewiezienia VIP-a. Misje czarterowe – jak w rzeczywistości. Oczywiście bogate osoby mogą być celem dla piratów.
[18:40] P: Czy ktoś będzie mógł ukraść mobiGlas podczas abordażu lub w trybie FPS i jeśli tak to czy w takiej sytuacji będzie możliwość jego ubezpieczenia i zachowania bezpiecznej kopii danych w urządzeniu?
O: MobiGlas jest przypisany do twojego DNA, kradzież przedmiotu jest możliwa, lecz nie będzie można odczytać z niego danych. W przypadku takiej sytuacji nie ma problemu z uzyskaniem nowego egzemplarza i odzyskaniem danych (przechowane w chmurze/sieci Spectrum).
[19:35] P: Moja organizacja ma plany ekspedycji w skład których wejdzie wiele statków. Czy będzie możliwość przejścia między nimi bez lądowania na planecie / stacji?
O: Tak, Po to statki maja śluzy powietrzne i pierścienie dokujące.
[20:22] P: Jak jednostki szpitalne maja się do mechaniki śmierci (Death of a Space Man)? Czy taki statek szpitalny może służyć jako mobilny punkt wskrzeszenia?
O: Tak, taki jest ich cel.
[21:52] P: Czy można prosić o trochę detali na temat tworzenia wyglądu postaci? Wiem że4 sporo osób chciałoby wiedzieć czy będziemy mieć bliską nieskończoności liczbę opcji czy zostaniemy ograniczeni do z góry ustalonej ilości.
O: Będzie wiele rzeczy do wyboru, wiele nosów, podbródków, oczu itp. Wraz z doborem stroju możliwości jest względnie nieskończona ilość, jednak system nadal jest rozwijany. Zastanawiamy się jak zapobiec tworzeniu nierealistycznie wyglądających postaci. Sporo ubrań, kapelusze, zaawansowane technologicznie gadżety, monokle w stylu google glass. Może tatuaże. Będzie można również dostosowywać wygląd statków.
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia