Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

  • Nebthtet
    Nebthtet

    Elite Dangerous kończy wsparcie dla systemów 32 bit i DirectX 10?

    Frontier Developments zbiera informacje zwrotne odnośnie tego pomysłu, ale wygląda na to, że taka zmiana nastąpi niezależnie od opinii graczy, jeśli wierzyć wypowiedzi z oficjalnego forum Elite Dangerous.

    David Braben, szef studia tworzącego grę 19 września wypowiedział się tam informując, że studio zastanawia się nad zaprzestaniem wspierania DirectX i 32-bitowych wersji Windows.

    "Jak wiecie spędzamy sporo czasu planując na przyszłość i jedną z kwestii (i możliwości) jakie rozważamy jest skutek wspierania Win32 i DX10, a także benefity jakie zyskalibyśmy porzucając te wsparcie. Jak wiecie wspieramy wiodące technologie jak 4K, 8K, VR i w Horizons pokonaliśmy wiele ograniczeń, ale niektóre pozostają w Win32 (szczególnie ilość pamięci możliwej do adresowania w jednym czasie). Dla DX10 konieczne było alternatywne rozwiązanie kwestii renderingu w naszym kodzie. Pozbycie się Win32 i DX10 pomogłoby nam ze wsparciem high-endowych efektów z lepszymi rezultatami - jednocześnie czyniąc grę lepszą."

    -- David Braben

    Pozbycie się 32-bitowego dźwięku wygląda na stosunkowo prostą kwestię, ponieważ z danych posiadanych przez Frontier wynika że tylko ok. 0,5% graczy uruchomiło grę na 32-bitowym systemie, a przesiadka na wersję 64-bit niekoniecznie będzie wymagać modernizacji sprzętu. Porzucenie DirectX 10 (używa go mniej niż 2% graczy Elite) będzie trudniejsze, bo używające tych bibliotek osoby będą zmuszone do upgrade sprzętu by móc korzystać z DX11 lub lepszego.

    Wg słów Brabena użytkownikom wciąż korzystającym z porzucanych rozwiązań pozostało co najmniej sześć miesięcy na ulepszenie sprzętu.



    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Brak komentarzy do wyświetlenia


  • FotoZawody

    1. Marcin Przybyłek

      Na orbitę


      • Wyświetlenia

        1 760

      • Głosy

        6

      • komentarze

        1

    2. Maciejozaman

      Noc na Deymarze


      • Wyświetlenia

        1 587

      • Głosy

        5

      • komentarze

        0

    3. Marcin Przybyłek

      Czuję zapach morza


      • Wyświetlenia

        1 577

      • Głosy

        4

      • komentarze

        0

    4. parasite

      Ucieczka przed dniem


      • Wyświetlenia

        1 652

      • Głosy

        4

      • komentarze

        1

    5. Maciejozaman

      Reliant w podróży


      • Wyświetlenia

        1 519

      • Głosy

        3

      • komentarze

        1

    6. parasite

      Poranek przed pracą?


      • Wyświetlenia

        1 469

      • Głosy

        2

      • komentarze

        0

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności