Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

  • ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      Ark Visual Archive przedstawia
      Millennium Wspomnień: fotografie w locie
      Top 500 kultowych obrazów z ostatniego tysiąclecia podróży wśród gwiazd.

      #312: Bombardowanie
      Data: 2544-10-01
      Fotograf: Renzo Oui
      Po rozpoczęciu Pierwszej Wojny Tevarińskiej dziennik United Times Tribune zdecydował się oddelegować Renzo Oui jako koresponenta wojennego. Latał on z 71 Skrzydłem Lotniskowców i dostarczał swojej redakcji materiały na wyłączność dokumentujące ten historyczny konflikt. Przez ponad dwa lata  Renzo uwieczniał sukcesy i batalie zarówno osobiste jak i zawodowe lotniskowca Marynarki i jego pilotów, ukazując publice realia wojskowego życia oraz walki na pierwszej linii frontu.
      Cykl nagradzanych fotografii Renzo zrobił towarzysząc pilotom 391 Eskadry podczas nalotów torpedowych przeciwko dużym jednostkom tevarińskim, ale to powyższy obraz stał się jego najbardziej zapadającym w pamięć dziełem. Uchwycone w kadrze podczas Operacji Nemezis Retaliatory z 391-ej miały za zadanie przeprowadzić brawurowy nalot na jeden z niszczycielskich systemów tevarińskiej obrony planetarnej, które trzymały Marynarkę UPE na dystans. To zdjęcie wykonane zdalnie aparatem Renzo doskonale uchwyciło moment w którym Klucz Alpha otworzył ogień. Od tego czasu jest ono uznawane za jedną z ikon tej wojny.
       
      Dlaczego Retaliator to super maszyna?

      Stanowisko pilota w Retaliatorze
      Retaliator jest jednym z pierwszych wieloosobowych statków służących do walki w Star Citizenie! O ile wieloosobowe statki nie są czymś niespotykanym w uniwersum gry, większe jednostki zazwyczaj są zorientowane bardziej na transport i eksplorację niż walkę. Retaliator to walczący bombowiec pokryty wieżyczkami, który przenosi ciężki ładunek bombowy. To idealna opcja do przeprowadzenia uderzenia na bazę wroga lub duże statki! To także wyjątkowo modularna maszyna - została stworzona z założeniem by można było ją dostosowywać do konkretnych sytuacji. W Retaliatorze możesz wymienić całe segmenty kadłuba - w przyszłości będzie można wymienić przedział bombowy na zupełnie inne wyposażenie dostosowane do odmiennych ról (np. ładownię lub dodatkowe kwatery dla załogi).
       
      Czy Retaliator zawiera uzbrojenie?
       
      Koncepcja przedziału torpedowego
      TAK. Developerzy są świadomi długo toczących się dyskusji na ten temat i chcą rozwiać wszelkie niejasności. Aktualnie (i w przeszłości) dostępna do zakupu wersja Retaliatora zawiera przedział bombowy oraz wieżyczki obronne (luk bombowy nie będzie załadowany - do graczy będzie należeć zadanie zapełnienia go).
       
      Na jakim etapie developmentu jest Retaliator?
       
      Wstępny greyboxing Retaliatora
      Koncept jednostki został stworzony przez Ryana Churcha, który zaprojektował też Constellation. Projekt został przekazany do Foundry 42 celem implementacji w CryEngine. Bazowy statek jest aktualnie już w engine i zespół pracuje nad jego podsystemami (wieżyczki powinny zostać w nim zainstalowane już w przyszłym tygodniu!). Celem developerów jest udostępnienie Retaliatora do lotu w Arena Commanderze 2.0 (będzie to najwcześniejszy etap rozwoju gry na którym wieloosobowe statki będą przynosić przyjemność z gry).
      AKTUALIZACJA: Statek jest dostępny do lotu.
       
      Co zainspirowało stworzenie Retaliatora?

      Pierwszy koncept Retaliatora
      Rola tej jednostki została zainspirowana bombowcami strategicznymi B-17 Flying Fortress oraz Lancaster z czasu II Wojny Światowej. Twórcy mają wizję zespołu graczy (lub gracza i NPC) obsługujących różne stanowiska i wieżyczki obronne podczas misji polegających na bombardowaniu. Idea cywilów latających bombowcami wojskowych nadwyżek również ma swój początek w okresie mającym miejsce po II Wojnie Światowej gdy siły powietrzne USA sprzedawały B-17 które konwertowano na mnogość sposobów - od samolotów pasażerskich po strażackie. Developerzy z niecierpliwością wyczekują chwili, gdy ludzie będą mogli pracować na pokładzie takiej jednostki jako jedna załoga. Wizja eskadry bombowców z osłoną myśliwców koordynującej atak na dużą jednostkę pod ostrzałem z ciężkiej broni i kontratakiem jednostek przechwytujących zapowiada się naprawdę ekscytująco!
       
      Oryginalny opis

      Kokpit Retaliatora
      Retaliator to pierwszy (mimo że już starzejący się) model bombowca zdolnego do wykonywania skoków na służbie armii UEE. Ogromne formacje tych jednostek wykonujące ataki dalekiego zasięgu nie jest czymś niecodziennym na obrzeżach imperium. Charakterystyczna wydłużona sylwetka usiana wieżyczkami i przenosząca ogromny ładunek bombowy jest symbolem imperialnej potęgi. Z tej racji często widnieją one na plakatach zachęcających do zaciągnięcia się do sił kosmicznych. Retaliatory stacjonują w bazach naziemnych, a efektywnie wykorzystać je mogą tylko największe lotniskowce. W miarę starzenia się tych konstrukcji mocno zmodyfikowane Retaliatory stają się stałym widokiem na rynkach cywilnych (wcześniejsze wersje tych maszyn masowo sprzedawane są właśnie tam). Wyposażony tak, by przewozić towary zamiast bomb antymateryjnych i ze zbędnymi wieżyczkami zamienionymi na prowizoryczne kwatery mieszkalne Retaliator stanowi dobry statek do handlu lub bazowej eksploracji. Niektóre przerobiono nawet na statki pasażerskie dalekiego zasięgu!
      Czy muszę kupować kolejny statek?
      NIE! Pamiętajcie: statki są oferowane do sprzedaży by pomóc sfinansować rozwój gry, a także bo jest na nie popyt ze strony graczy. Wszystkie będą dostępne do zakupu za kredyty w grze. Nie są wymagane by rozpocząć grę. Celem projektowym jest udostępnienie graczom dodatkowych statków umożliwiając im przeżycie innego doświadczenia w grze, a nie stworzenie przewagi w dniu startu Persistent Universe. Każda sprzedana sztuka wspiera rozwój Star Citizena, ale żadna nie jest wymagana aby móc czerpać pełną przyjemność z gry.
    • Przez Nebthtet
      W piątek rozpoczęła się rocznicowa tygodniowa sprzedaż statków, których normalnie próżno by szukać w dostępnej ofercie sklepu CIG. Możecie stać się właścicielami prawie każdego typu dotychczas sprzedawanego statku. Tym razem całą oferta dostępna jest przez pełny tydzień, aż do 1 grudnia. Oprócz tego w sprzedaży pojawi się jeden ekstremalnie limitowany statek - więcej o nim można przeczytać niżej.
      Jeśli kupujecie jakiś statek to zapraszamy do podzielenia się tą informacją w komentarzach i na forum!
      Proces zakończy wyczekiwana sprzedaż statków koncepcyjnych. 28. listopada udostępniony do sprzedaży zostanie koncept Carracka - statku służącego do eksploracji. Ma on kosztować 345$, oraz posiadać LTI i standardowe bonusy (ozdoby do hangaru - plakat + figurka).
       
      Javelin

      Oprócz limitowanych statków do sprzedaży trafi również ograniczona ilość całkiem nowej dużej jednostki! W piątek 28 listopada zobaczymy największy statek jaki będzie dostępny dla graczy podczas kampanii finansującej Star Citizena: niszczyciel Javelin. 200 tych jednostek zostanie sprzedane za 2500$ każda. Kolejne pule będą udostępniane według grafika poniżej. Więcej o tym statku dowiemy się w piątek, ale warto odnotować że to nie jest najlepszy okręt bojowy dla osób które na to stać: Javeliny będą sprzedawane odarte z wojskowego sprzętu i kolejnym wyzwaniem dla graczy będzie wspólna praca ze swoją organizacją aby tę jednostkę wyposażyć. Javelin będzie mieć LTI.
      Ale to nie wszystko - dochód ze sprzedaży Javelinów będzie subsydiować pakiety zniżkowe dla nowych graczy. 200 Javelinów to 5000 Auror za 20$ dostępnych w sprzedaży w tym samym czasie!
      Grafik dostępności Javelina
      Data i godzina Dostępna pula 28 listopada, 15:00 CET 50 28 listopada, 21:00 CET 50 29 listopada, 3:00 CET 50 29 listopada, 9:00 CET 50  
      Ceny i ubezpieczenie kadłubów
      Tylko w tym cyklu sprzedaży ceny pozostaną takie same jak wtedy, gdy statki były wprowadzane do sprzedaży ostatni raz. Dodatkowo na czas trwania akcji promocyjnej wszystkie limitowane statki będą oferowane z dwuletnim ubezpieczeniem zamiast standardowego sześciomiesięcznego. Jeśli kiedyś kupiłeś któryś z nich z krótszym ubezpieczeniem, najlepiej go stopić i teraz zakupić za uzyskane fundusze wersję tegoroczną.
      Czy muszę kupować kolejny statek? NIE! Pamiętajcie: statki są oferowane do sprzedaży by pomóc sfinansować rozwój gry, a także bo jest na nie popyt ze strony graczy. Wszystkie będą dostępne do zakupu za kredyty w grze. Nie są wymagane by rozpocząć grę. Celem projektowym jest udostępnienie graczom dodatkowych statków umożliwiając im przeżycie innego doświadczenia w grze, a nie stworzenie przewagi w dniu startu Persistent Universe. Każda sprzedana sztuka wspiera rozwój Star Citizena, ale żadna nie jest wymagana aby móc czerpać pełną przyjemność z gry.
       
      Oferta rocznicowa - limitowane statki
      Do nabycia przez czas wyprzedaży są edycje limitowane następujących statków:
      AURORA LX - ANNIVERSARY - zestaw  $    45.00 AURORA LX - ANNIVERSARY - sam statek  $    30.00 350R - ANNIVERSARY - zestaw  $  140.00 350R - ANNIVERSARY- sam statek  $  125.00 7C-M SUPER HORNET - ANNIVERSARY - zestaw  $  180.00 7C-M SUPER HORNET - ANNIVERSARY - sam statek  $  165.00 FREELANCER MIS - ANNIVERSARY- zestaw  $  180.00 FREELANCER MIS - ANNIVERSARY- sam statek  $  165.00 M50 INTERCEPTOR - ANNIVERSARY- zestaw  $  115.00 M50 INTERCEPTOR - ANNIVERSARY- sam statek  $  100.00 CUTLASS BLUE - ANNIVERSARY- zestaw  $  165.00 CUTLASS BLUE - ANNIVERSARY- sam statek  $  150.00 ANVIL GLADIATOR - ANNIVERSARY- sam statek  $  165.00 AEGIS RETALIATOR - ANNIVERSARY- sam statek  $  275.00 XI'AN KHARTU-AL - ANNIVERSARY- sam statek  $  150.00 DRAKE CATERPILLAR - ANNIVERSARY- sam statek  $  245.00 BANU MERCHANTMAN - ANNIVERSARY- sam statek  $  250.00 STARFARER - ANNIVERSARY- sam statek  $  195.00  
      Jeśli posiadasz inną maszynę i chcesz ją ulepszyć, to pojawiła się również oferta upgrade'ów:
      Oferta upgrade'ów
      Upgrade z
      Link
      Aurora MR ► Aurora LX Upgrade 300i ► 350r Upgrade 315p ► 350r Upgrade 325a ► 350r Upgrade M50 ► 350r Upgrade F7C Hornet ► 7C-M Super Hornet Upgrade F7C-S Ghost ► 7C-M Super Hornet Dostępne gdy Super Hornet będzie gotowy do lotu F7C-R Tracker ► 7C-M Super Hornet Dostępne gdy Super Hornet będzie gotowy do lotu Freelancer ► Freelancer MIS Upgrade Freelancer DUR ► Freelancer MIS Dostępne gdy MIS będzie gotowy do lotu Freelancer MAX ► Freelancer MIS Dostępne gdy MIS będzie gotowy do lotu Aurora MR ► M50 Upgrade Aurora LX ► M50 Upgrade Aurora LN ► M50 Upgrade 300i ► M50 Upgrade 315p ► M50 Upgrade 325a ► M50 Upgrade Cutlass Black ► Cutlass Blue Upgrade Cutlass Red ► Cutlass Blue Dostępne gdy Cutlass Blue będzie gotowy do lotu  
      Powróciły również dodatki w postaci broni i strojów dla postaci:
      Dodatki
      MODEL II ARCLIGHT SIDEARM- dodatki  $      5.00 ORIGIN RACING SUIT- dodatki  $    10.00 UEE ENVIRONMENT COAT- dodatki  $      5.00 ADVOCACY TOOLS- dodatki  $      5.00
    • Przez Nebthtet
      Po udostępnieniu wariantów Freelancera kolejny próg pokonany został w rekordowym tempie. Z tej okazji Chris napisał kolejny list do osób które wsparły grę.  
       
      W ostatnim liście który napisałem parę dni temu, wspomniałem że wygląda na to, że Freelancer jest hitem. Skorygujmy to stwierdzenie - po przekroczeniu progu 46 milionów dolarów, mamy solidny dowód że „kosmiczny pickup” jest supergwiazdą! Dziękuje Wam za wsparcie. Cieszy mnie to że ludzie są zainteresowani innymi rolami niż sama walka w kosmosie, sukces zorientowanego na handel lub eksplorację wariantu Freelancera to dobre podkreślenie tego że moduł Arena Commander to tylko nasz pierwszy krok do zbudowania żyjącego uniwersum!
       
      Próg 46 milionów dolarów zapewnia osobom które wsparły projekt przed jego przekroczeniem następującą nagrodę, która została wybrana podczas głosowania w forum RSI, przez graczy:
       
      Updated Scanning Software (ulepszone oprogramowanie skanujące):
      Chimera Communications przedstawia najnowszą wersje oprogramowania skanującego SBit jednocześnie ogłaszając jednorazową darmową aktualizację dla klientów z długim stażem oraz aktualnych, Aktualizacja SBit oferuje wykraczające daleko ponad to co jest dostępne w bazowych modelach możliwości skanowania asteroid pod kątem bogactw naturalnych.  SBit jest systemem opartym na FIB który bombarduje skanowany obszar energią, po czym przetwarza częstotliwości zwrotne energii odbitej z powrotem dostarczając użytkownikowi obrazy kompozytowe potencjalnych złóż. Do nowej wersji oprogramowania Chimera Communications dodała zaktualizowaną blibliotekę wyszukiwalnych częstotliwości jak i możliwość przeprowadzania skanów o różnych zakresach zezwalając na analizę mniejszych powierzchni w wyższej rozdzielczości. Wersja ta zostanie udostępniona publice do zakupu po oficjalnej premierze pakietu Sbit.
       
      Zwycięzcą zeszłotygodniowego głosowania dotyczącego następnego statku dla którego będzie przygotowany materiał reklamowy zostaje bombowiec Retaliator (szedł łeb w łeb z Avengerem, ale w ostatniej chwili wybił się na prowadzenie). Na skutek tego jednostka ta zostanie wypromowana zaraz po tym jak w swoich reklam doczekają się statki Constellation i Cutlass. Nasi twórcy już zastanawiają się nad tym jak złożyć fajną i odmienną od reszty reklamę dla bombowca!
       
      Aby uhonowować wasz wybór chciałbym przedstawić parę obrazów przedstawiających Retaliatora. To co widzicie to już zdjęcie „in-engine” wczesnego modelu oraz wewnętrznego przedziału uzbrojenia. Te grafiki mają już kilka tygodni - poprosiłem zespół z UK aby przygotował małą galerię Retaliatora aby pokazać aktualny stan prac. Zobaczycie ją w innym wpisie.
       
      Warto poruszyć również kwestię celów dla kolejnych progów. Kiedy rozpoczęliśmy kampanię Star Citizen, ten mechanizm miał na celu umożliwienie realizacji założeń jakie nie były dla nas dostępne ze względów ekonomicznych - podsystemy dużych statków, wdrożenie generacji proceduralnej, zatrudnienie dodatkowych artystów aby stworzyli więcej statków i tak dalej. Dodatkowe środki cały czas pomagają rozszerzyć zakres gry i czynią to co robimy możliwym... ale jest coraz trudniej skwantyfikować to dodatkowymi progami (jak i wyjaśnić to reszcie świata która skupia się raczej na tym ile pieniędzy zebrano).
       
      Preferowałbym aby w przyszłości używać tych listów w przyszłości jako sposobu informowania was na co są wydawane pieniądze, a także dzielenia się częściowymi informacjami dotyczących rozwoju Star Citizena.  Oczywistym jest również że nadal będziemy nagradzać naszą obecną społeczność przy przekraczaniu kolejnych progów. Jeśli tylko odkryjemy nowe technologie lub wymyślimy nowe elementy wzbogacające projekt gry damy wam znać.  Lecz to już decyzja dla społeczności - dajcie znać co sądzicie na ten temat głosując w ankiecie
      — Chris Roberts
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności