Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

Xi'An Scout
 
© Cloud Imperium Games

Xi'An Scout

Nebthtet

Prawa autorskie

© Cloud Imperium Games

Informacje o zdjęciu


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez trurl3
      BIURO WYWIADU WOJSKOWEGO UEE
      Xi'An – zasadnicze pytania
      Kim oni są?
      Imperium Xi'An, położone wzdłuż granicy Systemów Wschodnich składa się z co najmniej czternastu systemów. Rząd Xi'An nie ujawnił dokładnej liczby kontrolowanych przez ich cywilizację systemów, ale zakłada się, że mają więcej terytoriów położonych głębiej w kosmosie.
       
      Jaki maja rodzaj rządu?
      Imperium Xi'An jest dziedziczną monarchią absolutną. Tytuł Imperatora jest przekazywany z ojca na syna. Imperator ma Wysoką Radę Doradców, z których każdy reprezentuje jeden z aspektów rządu.
      Na każdej planecie pod kontrolą Xi'An znajduje się podobnie zorganizowana Rada, która zarządza tym światem. Ci członkowie Rady podlegają bezpośrednio swojemu odpowiednikowi w Radzie Imperatora.
       
      Jaka jest ich struktura militarna?
      Służba wojskowa jest obowiązkowa. Każdy osobnik męski / żeński jest zobowiązany do odbycia piętnastoletniej służby w jednym z oddziałów wojskowych po której jest uważany za członka rezerwy do końca życia. Szacunkowa liczebność sił zbrojnych Xi'An to ponad szesnaście milionów nie wliczając ludności cywilnej, która stale odbywa szkolenia bojowe.
       
      Czy Xi'An są agresywni?
      Od kiedy UEE nawiązało kontakt z Xi'An, nie byli agresorami w żadnej ze znanych nam wojen. Opierając się na informacjach zgromadzonych w Arce (centrum wiedzy w systemie Tayac), ich historia jest pełna wojen domowych i walk o władzę. W ciągu ostatnich pięciu stuleci Xi'An przyjęli alternatywne metody prowadzenia działań wojennych, przedkładając subtelność i manipulację nad jawny konflikt. Analitycy doszli do wniosku, że to dzięki wpływom Xi'A rewolucja i późniejsze obalenie Imperatora Messera XI w 2792 roku powiodły się.
       
      Wiem, że UEE nie miało zbyt przyjaznej historii kontaktów z Xi'An, czy nadal nas nienawidzą?
      W mrocznym okresie ludzkiej historii Imperator i rząd często wykorzystywali zagrożenie ze strony Xi'An jako metodę straszenia własnych obywateli i powiększania siły wojska. Chociaż żadna ze stron nie ogłosiła otwartej wojny, po obu stronach było wiele strat wskutek tajnych operacji, sabotażu i szpiegostwa.
      Ze względu na długowieczność gatunku Xi'An pamiętający tę epokę wciąż żyją. Na przykład cesarz Kr.ē, który w 2789 r. wynegocjował śmiałe porozumienie pokojowe z senatorem Akari, nadal sprawuje władzę.
      Niewątpliwie są członkowie rządu Xi'An, którzy nadal traktują UEE z podejrzliwością i nieufnością. Aktualny Imperator zawsze był pewien, że ich i nasze losy są ze sobą splecione. Fakt coraz większego zaangażowania ludzkich korporacji w transakcje wymiany technologii z firmami Xi'An dowodzi, że są tego samego zdania.
       
      Pomocne frazy (prezentowane fonetycznie)
      Shē’sueren – dosłownie „Witam i pozdrawiam w pokoju”. Jest to formalne powitanie, które ma być używane tylko przez bliskich przyjaciół, zaufanych partnerów biznesowych lub w nadziei na ustanowienie więzi. Użycie tego wyrażenia w swobodny sposób lub w sytuacji znamionującej napięcie czy też obłudę, natychmiast zmarginalizuje cię w oczach Xi'Ana. Można dojść do wniosku, że jest to obietnica prawdy i honoru tak samo jak pozdrowienie.
      Chac – Niezobowiązujące pozdrowienie. Do użycia przez rówieśników lub podwładnych. Użycie tego wyrażenia przez podwładnego w stosunku do przełożonego lub Xi'An wyższej kasty niż twoja jest obraźliwe.
      Athlē-korr – „Bezpiecznej podróży” to formalne pożegnanie. Mniej więcej odpowiednik "Z Bogiem" używanego w starożytnych czasach żeglugi morskiej na Ziemi.
      Gath – Luźne pożegnanie.
       
      Wygląda na to, że ich język jest bardzo tonalny i ma wiele odniesień socjalnych? Co się stanie, jeśli popełnię błąd?
      Większość Xi'An potrafi być bardzo wyrozumiała, jeśli chodzi o drobne naruszenia reguł społecznych. Rozumieją, że najczęściej nie są  one celowe i doceniają wysiłek wkładany w poznanie ich zwyczajów. Ale jeśli kiedykolwiek obrazisz jednego z Xi'An, nie musisz się martwić. Nie będą się denerwować ani próbować cię zabić. Xi'An uważają takie przejawy emocji za niedojrzałe. Po prostu zamkną się w sobie i staną się lakoniczni, zwięźli i trudni w kontakcie.
      Większość z tych zasad społecznych dotyczy tylko pierwszych kilku spotkań. Po ustanowieniu więzi zaufania lub przyjaźni, Xi'An są dość obiecujący i otwarci.
       
    • Przez Zerat_KJ
      Po raz pięćdziesiąty drugi Chris Roberts odpowiada na nadesłane przez subskrybentów pytania dotyczące Star Citizena.
      [2:28] P: Omawialiście różne skiny i inne sposoby customizacji statków, ale czy były brane pod uwagę też dostosowywalne mundury dla załogi? Być może coś na wyłączność dla konkretnej organizacji?
      O: Częścią naszego planu jest by istniała różnorodność strojów, będzie to możliwe przez zmianę koloru przedmiotów. Będą też dostępne dodatkowe ozdoby (decals), także będzie można ustalić oficjalny strój dla organizacji, oczywiście członkowie muszą jeszcze chcieć je nosić. [3:25]
       
      P: Czy CIG rozważa dodanie ambasad Banu i Xi'An na terytorium UEE? W ten sposób moglibyśmy porozmawiać z konsulami z innych ras na planetach takich jak Prime.
      O: W jakimś momencie ambasady się pojawią, mam nadzieje że w wersji 1.0 pełnej gry, lecz nie jestem pewien czy się uda. Na początku nie udostępnimy możliwości interakcji z tymi rasami, ale z czasem rozwiniemy ich terytoria. W planach mamy układy graniczne, gdzie będzie można lądować i handlować z różnymi rasami. Pozwoli to poczuć, że w kosmosie są nie tylko ludzie.
       
      [4:30] P: Czy będą misje zaprojektowane dla więcej niż jednego statku? Na przykład to samo zlecenie na dostawę towaru wymagające jednocześnie jednostki eskortowej?
      O: Tak, mogą pojawić się misje typu przewiezienie towaru na inną planetę, a gdy ta zostanie przyjęta pojawi się misja eskortowa dla tego transportu.
       
      [5:04] P: Jak ma działać inwentarz? Czy będziemy musieli wynajmować magazyny w różnych krańcach galaktyki by mieć gdzie przechowywać uzbrojenie, paliwo i towary czy pojawi się jakiś panel dzięki któremu będzie można wyciągnąć wszystko co mamy pochowane na innych planetach? Dodatkowo czy będzie jakiś ograniczenie inwentarza?
      O: Działanie będzie zbliżone do prawdziwego świata. Nie będzie magicznych skrzyń, gdzie wkładamy coś po jednej stronie galaktyki i wyciągamy po drugiej. Statki mają ładownie, gracze kieszenie (czyli małe sloty na przedmioty), można kupić plecak co pozwoli na uzyskanie dodatkowego miejsca. Pancerze mogą posiadać sloty na broń, granaty, amunicję itp. Nawet pistolety mają swój inwentarz. Więcej szczegółów zdradzimy wraz z informacjami o systemie kontenerów. Przedmiot umieszczamy w kontenerze, ten jest na statku w hangarze, inwentarz w inwentarzu. Także jeśli lecicie przez galaktykę i chcecie użyć jakiegoś przedmiotu który został w domu, to albo po niego wracacie i wozicie ze sobą, albo kupujecie nowy na miejscu.
       
      [7:22] P: Wcześniej była już mowa o sprzedaży elementów czysto kosmetycznych jako potencjalnym dodatkowym źródle przychodów. Czy planujecie sprzedaż pakietów głosowych do naszych statków/hangarów/itp? Jestem pewien że pakiety z głosami Marka Hamilla (Star Wars), Nathana Filliona (Firefly) lub GLaDOS (Portal) sprzedałyby się znakomicie.
      O: Mamy w planach jakieś pakiety głosowe, na 100% pojawią się takie do naszych maszyn z głosem męskim lub żeńskim - coś na kształt obecnych paczek głosowych do nawigacji GPS. Nie obiecuję znanych i charakterystycznych głosów, ale wybór będzie możliwy.
       
      [8:27] P: Aby nadać znaczenie ogromnej inwestycji czasu i wysiłku jakich wymaga zdobycie dużych jednostek (capital shipy) jaki typ czynności w grze będzie dawać organizacjom szansę na ich wykorzystanie? Na przykład czy organizacje będą mogły zostać przez rządy systemu planetarnego lub inne lokalne władze do pełnienia służby jako siły zbrojne tak jak dziś czynią to prywatne firmy świadczące takie usługi? Czy organizacje będzie można zatrudnić zarówno do wykonania konkretnych zadań jak i na bardziej otwartych lecz trwających konkretny czas kontraktach?
      O: Dobre pytanie. Coś dla organizacji się pojawi, przykładowo "szukam organizacji, minimum 10 osób w celu patrolowania trasy na której leci mój ładunek". Misja może zostać przyjęta zarówno przez graczy jak i organizacje A.I. Dodatkowo poza tymi generowanymi przez system ekonomii mogą pojawić się zadania specjalne stworzone przez mistrzów gry.
       
      [9:42] P: Czy planety będą poddawane kwarantannie? Jeśli tak, to czy osoby pracujące jako medyk zostaną wezwane do służby? Czy przemytnicy łamiący kwarantannę będą roznosić zarazę na inne planety?
      O: Fajny pomysł. A.I. będzie pod coś takiego przystosowane, wybuch epidemii spowoduje wzrost zapotrzebowania na produkty medyczne. Może nawet pojawić sie blokada nad planetą by uniemożliwić lądowanie. Co do próby ucieczki, nie mam pewności, ale może mistrzowie gry takie sytuacje wywołają, pomysł mi się bardzo podoba.
       
      [10:50] P: Czy pojawi się coś w rodzaju dungeonów/instancji FPS? Coś w stylu pięcioosobowego desantu na stację górniczą Vanduuli lub fabrykę broni a następnie cichego lub w stylu Rambo wykonania konkretnego zadania?
      O: Tak, w sumie na tym będzie się opierać PvE dla trybu FPS, dla Squadron 42 jak i PU. Budujemy całkiem ciekawy system tworzenia misji. W pewnych sytuacjach misje mogą się na siebie nakładać. Jeśli graliście w Shadow of Mordor i kojarzycie "Nemesis system" - chcemy zbudować coś znacznie lepszego. Częścią tego systemu będzie generowanie scenariuszy np. podczas odwiedzin jakichś ruin zaatakuje nas jakaś grupa łupieżców. Oczywiście będzie to działać zarówno na planetach (dla FPS) jak i w kosmosie (dla statków). Takie wydarzenia pojawiać się będą zarówno dla pojedynczego gracza jak i współpracy między nimi. Będą istniały dungeony raidowe znane z innych gier, lecz zostaną udoskonalone, by były ciekawsze i tworzone przez sam PU.
       
      [13:19] P: Jakie postępy zrobiliście jeśli chodzi o Tevarinów, Czy jest szansa że niedługo ich zobaczymy?
      O: Nie, powstało kilka rysunków, lecz za bardzo przypominają Xi'An. Jako że brak ich w Squadron 42 nie mają wysokiego priorytetu. Vanduule i Xi'An pojawiają się w Squadron 42 przez co na nich się skupiamy. Jak wspomniałem mamy troche rysunków, ale oni i Banu spadają na dalszy plan.
       
      [14:21] P: Zastanawiałem się jakie narzędzia zarówno w grze jak i poza nią będą dostępne dla szefostwa organizacji w celu zarządzania flotami i graczami?
      O: Narzędzia będą udostępnione przez naszą stronę internetową. Dzięki temu możliwe będzie korzystanie z nich nawet na urządzeniach mobilnych. Umożliwimy przyjmowanie nowych ludzi, zarządzanie rangami, wypłatami itp, oczywiście będzie to też możliwe z wnętrza gry przy pomocy mobiGlas. Zarządzanie organizacjami będziemy traktować jak zarządzanie firmą. Wspomniane narzędzia w pierwszej kolejności pojawią się na naszej stronie, później w grze, a na koniec na urządzeniach mobilnych.
    • Przez Game Armada
      Xenolinguist Britton Watkins goes over how your verb and pronoun choices can change how polite or impolite you come across to speaker of uo’aXy’an.
      Anyone interested in learning Xi’an is welcome to join us in Spectrum!
        Przeczytaj całość
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności