Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

Logo Electronic Access - ekran ładowania
 
© Cloud Imperium Games

Logo Electronic Access - ekran ładowania

Nebthtet

Ekranów ładowania zaprezentowany w PTU 1.1.5 - jak widać logo jednoznacznie kojarzy się z tym, które w latach 80-tych miała pewna bardzo popularna firma w branży growej ;)


Prawa autorskie

© Cloud Imperium Games

Informacje o zdjęciu


Rekomendowane komentarze

Wiem że to kpina, ale zastanawia mnie co na to prawnicy EA? :P Zwłaszcza że teraz Origin będzie przemianowany na platformę EA Games czy jakoś tak. Chociaż w sumie może własnie dlatego "rozszerzyli" Original Systems o markę Electronic Access? :P

Edytowane przez Quelen

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Ortwin na pewno zbadał sprawę nim zastosowano coś takiego. Poza tym jest jeszcze kwestia prawa do parodii - oni na Electronic Access nie zarabiają :)

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Brakuje tylko buy season pass na dwa skiny ;) Co do prawników to bym się nie przejmował, bo samo logo nie ma na celu zarobku a bardziej żart.

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      Przez cały tydzień statki wojskowe są dostępne w darmolocie! Cała oferta Hornetów oraz Gladius i Gladiator stoją w waszych hangarach gotowe by siać zniszczenie!
      Pełna lista statków to:
      Anvil Hornet F7C Anvil Hornet F7C-R Anvil Hornet F7C-S Anvil Hornet F7C-M Anvil Gladiator Aegis Gladius Pamiętajcie, że testy dostarczają CIG cennych danych testowych pomagających w budowaniu lepszej gry. Jeśli znajdziecie buga, czy macie sugestie nie omieszkajcie ich umieścić na odpowiednim subforum CIG.
      Uwaga: ten rodzaj darmolotów wymaga posiadania pakietu z grą!
    • Przez Nebthtet
      Alpha 2.0 Star Citizena przygotowuje grunt pod implementację żyjącego uniwersum gry. Umożliwia graczom dostęp do statków wieloosobowych, dużych map oraz walki w trybie FPS. Możecie spodziewać się, że w przyszłości w miarę rozwoju gry do tej podstawy zostaną dodane dodatkowe statki, lokalizacje i mechanika gry. Alpha 2.0 to pierwszy przedsmak żyjącego, oddychającego świata Star Citizena - tak więc bierzcie się do eksploracji uniwersum!  
      Duże światy - Crusader
      17 misji w otwartym świecie
      8 misji Comm Array polegających na starciach statków w kosmosie i działaniach EVA. 8 misji Research polegających na ochronie cywilów lub odzyskaniu utraconych danych. 1 misja Exploration - przeszukanie i eksploracja opuszczonej stacji. ponad 20 losowych wydarzeń - większość to losowe walki w kosmosie, często z różną kombinacją statków wrogich i przyjaznych. 4 z nich to losowe misje eksploracyjne polegające na odnajdywaniu zaginionych wraków.
      Naprawa przekaźników telekomunikacyjnych
       
      Strzelanka z perspektywy pierwszej osoby (FPS)
      Doładowujące się bronie energetyczne. Przedmioty do podniesienia w świecie gry - w tym uzbrojenie balistyczne, amunicja i MediPeny. Leczenie graczy. Ze względu na otwartą architekturę systemu Crusader walka FPS może mieć miejsce na stacjach kosmicznych, pokładach statków a nawet podczas działań EVA. Stacja kosmiczna - lokalizacja specjalnie zaprojektowana i dedykowana walce FPS, zawierająca mnóstwo schowków z uzbrojeniem osobistym.
       
      Jeszcze więcej opcji!
      Stałe i trwające potyczki kosmiczne pomiędzy frakcjami piratów i wewnątrzsystemowymi siłami porządkowymi w pasie asteroid Yela. Wraki do złupienia w pasie asteroid Yela. Naprawy statków, tankowanie i uzupełnianie amunicji w Cry-Astro. EVA - działania w kombinezonie poza statkami. Statki wieloosobowe. Rozgrywka w statkach wieloosobowych. Nie jesteś przywiązany do fotela, możesz chodzić po statku ze znajomymi, a także obsługiwac różne stanowiska takie jak pilot, kopilot, działonowy, inżynier. Przejścia ze statku w kosmos, Rozgrywka z perspektywy pierwszej osoby bez szwów. Przechodź pomiędzy wnętrzem statku a kosmosem na zewnątrz i z powrotem bez ekranu ładowania! Lataj, walcz i przemieszczaj się w kosmosie w jednej grze.
      Podróż kwantowa
      Quantum Travel - podróż kwantowa - włącznie z ograniczoną mechaniką paliwa. Wszystkie jednostki nie będące myśliwcami są wyposażone w napęd kwantowy pozwalający na podróż przez przestrzeń lokalną z 0,2 prędkości światła. MobiGlas z systemem Dziennika i Misji. Walka EMP w Avengerze Warlocku. Technologia dużych światów pozwalająca na istnienie ogromnych obszarów przestrzeni do eksploracji bez ekranów ładowania. Nowe modele lotu IFCS. Naprawa, tankowanie i uzupełnianie amunicji w statkach. System party (drużyn). Stanowiska do obsługi na statkach wieloosobowych.
      Tryby lotu IFCS – Precision, SCM i Cruise. Dopalacze. EMP działające na zasadzie statek vs statek oraz zniszczenia na jego skutek.  
      Lokalizacje
      1 planeta: Crusader. 3 księżyce: Yela oraz jej pas asteroidów, Cellin ze stacją i Daymar ze stacją. 3 różniące się stacje: Port Olisar (nowy port przeładunkowy oraz kosmiczny hotel gdzie zaczynasz grę), Security Post Kareah (lokacja FPS PvP), Covalex Shipping Hub (opuszczony port przeładunkowy służący jako lokacja do eksploracji EVA dla graczy). 1 stacja naprawy i uzupełniania zapasów Cry-Astro. 9 lokalizacji comm array (przekaźniki telekomunikacyjne) z walkami, misjami i eksploracją EVA.
      Stacja Naprawczo-Zaopatrzeniowa Cry-Astro
       
      Arena Commander
      W lore gry Arena Commander jest modułem symulacyjnym do którego piloci mogą wskoczyć by poćwiczyć. Służył jako poligon testowy dla wielu doświadczeń związanych z lotem i walkami. Wszystkie statki wymienione jako zdatne do lotu przed publikacją PTU wersji 2.0.0 mogą być wykorzystane do lotu w dowolnym z trybów.
      6-częściowy samouczek, który wprowadza graczy do podstawowych i zaawansowanych sposobów kontroli lotu, w tym startu, lądowania i walki. Tryb wyścigów Racing Mode (single oraz multiplayer), z trzema unikalnymi "torami" o rosnącym poziomie trudności. W lore jest znany jako Puchar Murraya. Tryb swobodnego lotu, bez limitu czasowego, wrogów AI lub zadań. Do wyboru są dwie unikalne mapy, Dying Star or Broken Moon. Vanduul Swarm na dwóch mapach, Dying Star lub Broken Moon. Walcz z kolejnymi falami coraz bardziej wymagających wrogich statków Vanduuli. W trybie dla pojedynczego gracza masz sojuszników sterowanych przez AI. Tryb multiplayer to do czterech graczy w zespole vs rój Vanduuli.
      300i w akcji
       
      Tryby tylko dla wielu graczy:
      Battle Royale - tryb walki "wszyscy na wszystkich" dla 4-16 graczy. Ten, który zdobywa najwięcej punktów w wyznaczonym limicie czasowym zwycięża. Squadron Battle - tryb walki "zespół vs zespół" dla 4-8 graczy po każdej ze stron. Zespół, który zdobędzie najwięcej punktów w wyznaczonym limicie czasowym zwycięża. Capture the Core - zespołowy tryb CTF z zespołami 4-6 graczy po każdej ze stron. Pierwsza drużyna, która osiągnie pięć przechwyceń wygrywa. Wszystkie tryby moga być rozgrywane na dwóch unikalnych mapach - Dying Star oraz Broken Moon. Publiczne wolne rozgrywki są ograniczone do 4 graczy na stronę.
      Lot Vanduuli
        
      Moduł Social: ArcCorp
      Area 18 to miasto na ArcCorp, planecie w układzie Stanton i pierwsze udostępnione interaktywne środowisko znajdujące się na planecie.
      Rozgrywka skupia się na indywidualnej eksploracji i interakcjach społecznych Strefa ta zawiera obszar celny, sklepy, szpital, przedmioty (póki co niemożliwe do zakupu) oraz bar. Tryb Augmented Reality (rzeczywistości rozszerzonej) pozwala graczom na zobaczenie jak nazywają się inne postacie oraz podejrzenie nazw / opisów / cen przedmiotów na które patrzą. W pełni zniszczalne łaziki Greycat, którymi gracze mogą jeździć po strefie - z możliwością przejechania i zabicia innych graczy lub zniszczenia pojazdu. Pierwszy kontakt graczy ze śmiercią i respawnem w szpitalu po tym jak zostaną przejechani. NPC - interakcja z nimi jest w trakcie developmentu. Wprowadzenie chatu i animowanego / opatrzonego głosem systemu emotek. Istnieje możliwość tworzenia i dołączania do wielu kanałów chatu, wchodzenia do instancji ArcCorp ze znajomymi i interakcja z nimi na o wiele bardziej osobistym poziomie. Do 36, ze sztywnym limitem 40. Miękki limit pozwala na dołączanie do tej samej instancji co znajomi.
      ArcCorp
        
      Moduł Hangar
      Hangary to miejsce, gdzie gracze mogą obejrzeć i zwiedzić swoje statki, jak również podziwiać przedmioty dekoracyjne i prezenty dla subskrybentów jakie są sprzedawane w sklepie. Mogą się powiększać od jednej do pięciu zatok w zależności od ilości statków załadowanych na stronie. Poradnik jak zarządzać hangarem znajdziesz tutaj.
      Każda zatoka pomieści 3 małe statki, 1 średni lub 1 duży. Rozszerzone opcje są w trakcie developmentu. Wyjątkiem jest hangar VFG Industrial (zwany też asteroidowym). Centralna zatoka VFG Industrial może pomieścić tylko 3 małe lub 1 średni statek. Obecnie dostępne są cztery typy hangarów: SelfLand, Aeroview, Revel &York oraz VFG Industrial. Rozgrywka: Oglądaj, zwiedzaj i wchodź w interakcję ze swoimi statkami lub hangarami. Używaj Holostołu aby dodawać, usuwać lub zmieniać wyposażenie statków. Wchodź w interakcję z ozdobami hangaru - od plakatów po mały barek lub szafę grającą. Przejedź się Greycatem (jeśli go posiadasz).
      Avenger w hangarze 
      UWAGA: Gra jest udostępniona jako alpha - cały czas jest rozwijana. Jej część już udostępniono do testów i w celu zbierania opinii graczy. Oczywiście wersje alpha to prace w toku - będą mieć bugi i inne problemy. Zachęcamy do zgłaszania sugestii na forum RSI, natomiast decyzja czy zostaną one zaimplementowana leży w całości po stronie developerów.  
       
      Status dostępności statków
      Małe statki
      Statek Dostępny w hangarze Zdatny do lotu P-52 Merlin Tak Tak M50 Interceptor Tak Tak Seria Aurora Tak Tak Seria Mustang Tak Tak Seria 300 Tak Tak Seria Hornet Tak Tak Gladius Tak Tak Seria Avenger Tak Tak Vanduul Scythe Tak Tak Vanduul Glaive Tak Tak Gladiator Tak Tak  
      Średnie statki
      Statek Dostępny w hangarze Zdatny do lotu Cutlass Black Tak Tak Cutlass Red/Blue Tak Nie Seria Freelancer Tak Nie Vanguard Warden Tak Nie  
      Duże statki
      Statek Dostępny w hangarze Zdatny do lotu Retaliator Bomber Tak Tak Constellation Andromeda Tak Tak Constellation Taurus Tak Nie Constellation Aquila Tak Nie Constellation Phoenix Tak Nie Redeemer Tak Nie
       
      W kolejnych aktualizacjach...
      Lista może ulec zmianom:
      Nowe dodatki
      Klub Million Mile High: Ekskluzywny bar, który będzie dostępny (tymczasowo) za pośrednictwem windy w Hangarze. Będą do niego mieć dostęp jedynie osoby które wcześnie wsparły grę kupując najdroższe pakiety. Zmiana wyglądu postaci (pancerz / ubrania). Zwiększenie liczby wspieranych graczy. System osłon FPS. Starty i zatrzymania FPS. Rozdział pozy celowania / rozglądania się w FPS. Fizyka EVA.
      Widok na Million Mile High Club
      Ulepszenia
      Ulepszenia Holstołu. Grafika menu głównego. Reakcja na trafienia FPS. Poruszanie się bez broni w FPS. Dopracowanie FPS P4AR. FPS ArcLight polish. Lot w kosmosie - optymalizacja UI. Lot w kosmosie - dopracowanie trybu Focus.
      Kokpit Freelancera
    • Przez Nebthtet
      "Wypożyczane" statki są czymś obecnym w Star Citizenie od bardzo dawna. Jeśli posiadacie maszynę, która jeszcze nie jest ukończona na tyle, by była udostępniona w Arena Commanderze CIG zapewnia wam grywalny zamiennik do czasu implementacji posiadanego statku do gry. Prosta sprawa.
      Od wersji 2.0 CIG zaktualizował matrycę na podstawie której przydzielane są "pożyczaki" tak, aby maksymalnie uprościć tę kwestię.
      Według nowych zasad właścicielom wszystkich niegotowych statków wieloosobowych zostanie udostępniona Constellation Andromeda, a posiadacze jednoosobówek dostaną do zabawy bazowy model Horneta. Jest kilka wyjątków, ale w większości przypadków będzie stosowana powyższa zasada. W chwili obecnej jest ona zaimplementowana na PTU i wejdzie w życie na serwerach LIVE po publicznym udostępnieniu wersji 2.0.
      Dajcie nam znać na forum i w komentarzach pod tekstem co sądzicie o zmianach!
      Poniżej znajdziecie ostateczną listę "pożyczaków" dla Alphy 2.0 Star Citizena.
      Statek posiadany Typ Udostępnione w 2.0 do lotu AEGIS AVENGER Jednoosobowy AEGIS AVENGER AEGIS AVENGER TITAN Jednoosobowy AEGIS AVENGER TITAN AEGIS AVENGER WARLOCK Jednoosobowy AEGIS AVENGER WARLOCK AEGIS GLADIUS Jednoosobowy AEGIS GLADIUS AEGIS IDRIS M Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA AEGIS IDRIS P Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA AEGIS JAVELIN Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA AEGIS RECLAIMER Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA AEGIS REDEEMER Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA AEGIS RETALIATOR Wieloosobowy AEGIS RETALIATOR AEGIS RETALIATOR BASE Wieloosobowy AEGIS RETALIATOR AEGIS SABRE Jednoosobowy ANVIL F7C HORNET AEGIS VANGUARD Jednoosobowy ANVIL F7C HORNET AEGIS VANGUARD HARBINGER Jednoosobowy ANVIL F7C HORNET AEGIS VANGUARD SENTINEL Jednoosobowy ANVIL F7C HORNET ANVIL CARRACK Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA ANVIL CRUCIBLE Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA ANVIL F7C HORNET Jednoosobowy ANVIL F7C HORNET ANVIL F7CM SUPER HORNET Jednoosobowy ANVIL F7CM SUPER HORNET ANVIL F7CR HORNET TRACKER Jednoosobowy ANVIL F7CR HORNET TRACKER ANVIL F7CS HORNET GHOST Jednoosobowy ANVIL F7CS HORNET GHOST ANVIL GLADIATOR BOMBER Jednoosobowy ANVIL GLADIATOR BOMBER BANU MERCHANTMAN Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA CRUSADER GENESIS STARLINER Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA DRAKE CATERPILLAR Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA DRAKE CUTLASS BLACK Wieloosobowy DRAKE CUTLASS BLACK DRAKE CUTLASS BLUE Wieloosobowy DRAKE CUTLASS BLACK DRAKE CUTLASS RED Wieloosobowy DRAKE CUTLASS BLACK DRAKE HERALD Jednoosobowy ANVIL F7C HORNET ESPERIA VANDUUL GLAIVE Jednoosobowy ESPERIA VANDUUL GLAIVE KRUGER P52 MERLIN Jednoosobowy KRUGER P52 MERLIN KRUGER P72 ARCHIMEDES Jednoosobowy KRUGER P52 MERLIN MISC ENDEAVOR Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA MISC FREELANCER Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA MISC FREELANCER DUR Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA MISC FREELANCER MAX Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA MISC FREELANCER MIS Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA MISC HULL A Jednoosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA MISC HULL B Jednoosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA MISC HULL C Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA MISC HULL D Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA MISC HULL E Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA MISC RELIANT Jednoosobowy ANVIL F7C HORNET MISC STARFARER GEMINI Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA MISC STARFARER TANKER Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA ORIGIN 300i Jednoosobowy ORIGIN 300i ORIGIN 315p Jednoosobowy ORIGIN 315p ORIGIN 325a Jednoosobowy ORIGIN 325a ORIGIN 350r Jednoosobowy ORIGIN 350r ORIGIN 890 JUMP Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA ORIGIN M50 INTERCEPTOR Jednoosobowy ORIGIN M50 INTERCEPTOR OUTLAND MUSTANG Jednoosobowy OUTLAND MUSTANG OUTLAND MUSTANG BETA Jednoosobowy OUTLAND MUSTANG BETA OUTLAND MUSTANG DELTA Jednoosobowy OUTLAND MUSTANG DELTA OUTLAND MUSTANG GAMMA Jednoosobowy OUTLAND MUSTANG GAMMA OUTLAND MUSTANG OMEGA AMD Jednoosobowy OUTLAND MUSTANG OMEGA AMD RSI AURORA Jednoosobowy RSI AURORA RSI AURORA CL Jednoosobowy RSI AURORA CL RSI AURORA ES Jednoosobowy RSI AURORA ES RSI AURORA LN Jednoosobowy RSI AURORA LN RSI AURORA LX Jednoosobowy RSI AURORA LX RSI CONSTELLATION ANDROMEDA Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA RSI CONSTELLATION AQUILA Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA RSI CONSTELLATION PHOENIX Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA RSI CONSTELLATION TAURUS Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA RSI ORION Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA VANDUUL CAPTURED SCYTHE Jednoosobowy VANDUUL CAPTURED SCYTHE XI'AN SCOUT Jednoosobowy ANVIL F7C HORNET
    • Przez Nebthtet
      Z okazji CitizenConu można po raz kolejny pobrać Arena Commandera i za darmo testować wszystkie statki - a jest ich już całkiem sporo. Ciekawi cię jak wygląda obecnie gra? Skorzystaj i przekonaj się na własne oczy!
      Kod CITCONFLIGHT2K15 wpisujemy na tej stronie - daje dostęp do Arena Commandera aż do 25 października. Przyjemnych lotów! A jeśli macie pytania bądź wątpliwości to zajrzyjcie na nasze forum - pomożemy!

    • Przez Nebthtet
      Z ogromną przyjemnością ogłaszam, że Szefem Kuchni zostaje...
      @Niobe
      Usmażyła 89 776 plasterków vanduulskiego bekonu zwyciężając praktycznie rzutem na taśmę, a teraz będzie mieć okazję również do popróbowania sił w wyścigach - Mustang Omega w końcu właśnie do tego został stworzony! Walka była zażarta - konkurencja nie odpuszczała do samego końca! Mam nadzieję że zapał nie opuści was i w przyszłości!
      Gratulujemy Zwyciężczyni, pozostałym pilotom również dziękujemy za udział i zapraszamy do regularnego odwiedzania Star Citizen Polska - to nie ostatni konkurs jaki tu zagości!
      Za ufundowanie nagrody Redakcja dziękuje @Quelenowi - zapraszamy również do podzielenia się wrażeniami po konkursie na naszym forum!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności