Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

Taketsu Starfarer 9
 
© © Cloud Imperium Games
Narzędzia grafik

Taketsu Starfarer 9

Quelen

Prawa autorskie

© © Cloud Imperium Games
  • Dzięki! 1


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      W piątek rozpoczęła się rocznicowa tygodniowa sprzedaż statków, których normalnie próżno by szukać w dostępnej ofercie sklepu CIG. Możecie stać się właścicielami prawie każdego typu dotychczas sprzedawanego statku. Tym razem całą oferta dostępna jest przez pełny tydzień, aż do 1 grudnia. Oprócz tego w sprzedaży pojawi się jeden ekstremalnie limitowany statek - więcej o nim można przeczytać niżej.
      Jeśli kupujecie jakiś statek to zapraszamy do podzielenia się tą informacją w komentarzach i na forum!
      Proces zakończy wyczekiwana sprzedaż statków koncepcyjnych. 28. listopada udostępniony do sprzedaży zostanie koncept Carracka - statku służącego do eksploracji. Ma on kosztować 345$, oraz posiadać LTI i standardowe bonusy (ozdoby do hangaru - plakat + figurka).
       
      Javelin

      Oprócz limitowanych statków do sprzedaży trafi również ograniczona ilość całkiem nowej dużej jednostki! W piątek 28 listopada zobaczymy największy statek jaki będzie dostępny dla graczy podczas kampanii finansującej Star Citizena: niszczyciel Javelin. 200 tych jednostek zostanie sprzedane za 2500$ każda. Kolejne pule będą udostępniane według grafika poniżej. Więcej o tym statku dowiemy się w piątek, ale warto odnotować że to nie jest najlepszy okręt bojowy dla osób które na to stać: Javeliny będą sprzedawane odarte z wojskowego sprzętu i kolejnym wyzwaniem dla graczy będzie wspólna praca ze swoją organizacją aby tę jednostkę wyposażyć. Javelin będzie mieć LTI.
      Ale to nie wszystko - dochód ze sprzedaży Javelinów będzie subsydiować pakiety zniżkowe dla nowych graczy. 200 Javelinów to 5000 Auror za 20$ dostępnych w sprzedaży w tym samym czasie!
      Grafik dostępności Javelina
      Data i godzina Dostępna pula 28 listopada, 15:00 CET 50 28 listopada, 21:00 CET 50 29 listopada, 3:00 CET 50 29 listopada, 9:00 CET 50  
      Ceny i ubezpieczenie kadłubów
      Tylko w tym cyklu sprzedaży ceny pozostaną takie same jak wtedy, gdy statki były wprowadzane do sprzedaży ostatni raz. Dodatkowo na czas trwania akcji promocyjnej wszystkie limitowane statki będą oferowane z dwuletnim ubezpieczeniem zamiast standardowego sześciomiesięcznego. Jeśli kiedyś kupiłeś któryś z nich z krótszym ubezpieczeniem, najlepiej go stopić i teraz zakupić za uzyskane fundusze wersję tegoroczną.
      Czy muszę kupować kolejny statek? NIE! Pamiętajcie: statki są oferowane do sprzedaży by pomóc sfinansować rozwój gry, a także bo jest na nie popyt ze strony graczy. Wszystkie będą dostępne do zakupu za kredyty w grze. Nie są wymagane by rozpocząć grę. Celem projektowym jest udostępnienie graczom dodatkowych statków umożliwiając im przeżycie innego doświadczenia w grze, a nie stworzenie przewagi w dniu startu Persistent Universe. Każda sprzedana sztuka wspiera rozwój Star Citizena, ale żadna nie jest wymagana aby móc czerpać pełną przyjemność z gry.
       
      Oferta rocznicowa - limitowane statki
      Do nabycia przez czas wyprzedaży są edycje limitowane następujących statków:
      AURORA LX - ANNIVERSARY - zestaw  $    45.00 AURORA LX - ANNIVERSARY - sam statek  $    30.00 350R - ANNIVERSARY - zestaw  $  140.00 350R - ANNIVERSARY- sam statek  $  125.00 7C-M SUPER HORNET - ANNIVERSARY - zestaw  $  180.00 7C-M SUPER HORNET - ANNIVERSARY - sam statek  $  165.00 FREELANCER MIS - ANNIVERSARY- zestaw  $  180.00 FREELANCER MIS - ANNIVERSARY- sam statek  $  165.00 M50 INTERCEPTOR - ANNIVERSARY- zestaw  $  115.00 M50 INTERCEPTOR - ANNIVERSARY- sam statek  $  100.00 CUTLASS BLUE - ANNIVERSARY- zestaw  $  165.00 CUTLASS BLUE - ANNIVERSARY- sam statek  $  150.00 ANVIL GLADIATOR - ANNIVERSARY- sam statek  $  165.00 AEGIS RETALIATOR - ANNIVERSARY- sam statek  $  275.00 XI'AN KHARTU-AL - ANNIVERSARY- sam statek  $  150.00 DRAKE CATERPILLAR - ANNIVERSARY- sam statek  $  245.00 BANU MERCHANTMAN - ANNIVERSARY- sam statek  $  250.00 STARFARER - ANNIVERSARY- sam statek  $  195.00  
      Jeśli posiadasz inną maszynę i chcesz ją ulepszyć, to pojawiła się również oferta upgrade'ów:
      Oferta upgrade'ów
      Upgrade z
      Link
      Aurora MR ► Aurora LX Upgrade 300i ► 350r Upgrade 315p ► 350r Upgrade 325a ► 350r Upgrade M50 ► 350r Upgrade F7C Hornet ► 7C-M Super Hornet Upgrade F7C-S Ghost ► 7C-M Super Hornet Dostępne gdy Super Hornet będzie gotowy do lotu F7C-R Tracker ► 7C-M Super Hornet Dostępne gdy Super Hornet będzie gotowy do lotu Freelancer ► Freelancer MIS Upgrade Freelancer DUR ► Freelancer MIS Dostępne gdy MIS będzie gotowy do lotu Freelancer MAX ► Freelancer MIS Dostępne gdy MIS będzie gotowy do lotu Aurora MR ► M50 Upgrade Aurora LX ► M50 Upgrade Aurora LN ► M50 Upgrade 300i ► M50 Upgrade 315p ► M50 Upgrade 325a ► M50 Upgrade Cutlass Black ► Cutlass Blue Upgrade Cutlass Red ► Cutlass Blue Dostępne gdy Cutlass Blue będzie gotowy do lotu  
      Powróciły również dodatki w postaci broni i strojów dla postaci:
      Dodatki
      MODEL II ARCLIGHT SIDEARM- dodatki  $      5.00 ORIGIN RACING SUIT- dodatki  $    10.00 UEE ENVIRONMENT COAT- dodatki  $      5.00 ADVOCACY TOOLS- dodatki  $      5.00
    • Przez Nebthtet
      Mechanika paliwa
      Jak to działa dziś i co przyniesie przyszłość
      Wprowadzając na rynek serię Origin 100 i jej unikalny system AIR, CIG chciało poświęcić trochę czasu na omówienie obecnej i przyszłej roli paliwa w Star Citizenie. Kariera polegająca na dowozie paliwa, a przez to element rozgrywki z tym związany jest jedną z wielu pętli rozgrywki nie dotyczących walki i kluczem do stworzenia wiarygodnego wszechświata.
       
      Ten artykuł jest wstępem do projektu tej mechaniki i kariery - będą one omawiane szerzej w przyszłości podczas przygotowań do jej udostępnienia.
       
      Mechanika paliwa w Alpha 3.1 Star Citizena
      W Alfa 3.1 wszystkie nasze statki mają zbiorniki na paliwo wodorowe, a większość z nich ma zbiorniki na paliwo kwantowe, (za wyjątkiem myśliwców snub, które stanowią wyjątek). Napędy statków zużywają paliwo przechowywane w zbiorniku paliwa wodorowego i przekształcają je w ciąg przy niewielkim poborze z generatora zasilania. Podczas podróży kwantowej generatory ciągu wykorzystują paliwo znajdujące się w zbiorniku paliwa kwantowego.
       
      Często błędnym założeniem jest to, że paliwo jest używane tylko podczas lotu z wykorzystaniem boosterów lub dopalaczy. W rzeczywistości zamierzenie jest takie, że paliwo zużywa się podczas każdego użycia generatorów ciągu. Większość statków (poza myśliwcami snub) ma systemy poboru paliwa, które regenerują je z otoczenia. Powinno zazwyczaj regenerować się szybciej niż być spalane przez standardowe manewrowanie w przestrzeni. Przedłużone manewry z wykorzystaniem boosterów lub dopalacza, jak również lot w atmosferze zużywają więcej paliwa niż można regenerować. Spowoduje to zmniejszanie się paska paliwa znajdującego się na HUD. Zaprzestanie tych manewrów zwykle powoduje ponowne napełnienie się paska paliwa, chociaż większość statków musi się poruszać, aby nastąpiła regeneracja. Dlatego też, jeśli pozostawisz statek z włączonym silnikiem po wylądowaniu, możesz wrócić i odkryć, że masz mniej paliwa.
       
      W przypadku całkowitego wyczerpania się któregokolwiek rodzaju paliwa, jedynym sposobem na zatankowanie statku jest odwiedzenie stacji Cry-Astro lub zgłoszenie roszczenia ubezpieczeniowego w terminalu ASOP.
        Przyszły cykl paliwowy

       
      Pierwszym krokiem do przemieszczania swojego statku kosmicznego jest wytworzenie ciągu i wystrzelenie go z silników. Mechanizm generacji tego ciągu "w grze" jest następujący:
      Instalacja pobrania paliwa czerpie gazy naturalne z otoczenia i odprowadza je na statek. Aby pobrać jak największą ilość gazu na statek, należy poszukiwać obszarów skoncentrowanego gazu. Korzystanie z instalacji pobierania paliwa w normalnej przestrzeni może skutkować pobieraniem ograniczonych ilości gazu lub wręcz jego brakiem. Te gazy są konwertowane na plazmę. Instalacja poboru paliwa dokonuje podstawowej konwersji dla ograniczonego zakresu rodzajów gazu. Rafinerie będą zapewniać więcej możliwości konwersji. Przekształcona plazma jest przechowywana w zbiorniku paliwa, zwanym wcześniej zbiornikiem na paliwo wodorowe. Te zbiorniki mogą przechowywać jeden typ plazmy w danym momencie. W razie potrzeby plazma jest przepompowywana przez generator zasilania, gdzie jest konwertowana / agitowana w naenergetyzowaną plazmę. Naenergetyzowana plazma jest kierowana do generatorów ciągu Produkowany jest ciąg wskutek czego statek odpowiednio się przemieszcza.  
      Wodór jest najbardziej powszechnym pierwiastkiem w przestrzeni kosmicznej. Wszystkie statki mogą wykorzystywać wodór do napędzania swoich generatorów ciągu, ale nie jest to jedyny rodzaj gazu, który może być przetwarzany. Niektóre statki mogą zbierać i przekształcać różne rodzaje gazu, który po rafinacji przynosi dodatkowe korzyści, takie jak zwiększona wydajność lub redukcja emisji. W każdym zbiorniku paliwa można przechowywać tylko jeden rodzaj plazmy, więc należy wybierać ostrożnie. Jeśli chcesz zmienić typ przechowywanej plazmy, musisz opróżnić zbiornik przed napełnieniem, co nie jest zalecane w głębokiej przestrzeni.
       
      Rafinerie są kluczem do przetwarzania innych gazów w paliwo użytkowe. Podczas gdy instalacje poboru paliwa wykonują przyzwoitą konwersję gazu na paliwo, rafinerie przenoszą ten proces na wyższy poziom. Można je znaleźć na szerokiej gamie statków, takich jak seria 100, Freelancer DUR, a w górnym segmencie tego spektrum - Starfarer.
       
      W ramach rozgrywki rafineryjnej możesz wybrać rodzaj paliwa, które chcesz zebrać i miejsce, gdzie ono trafi pod warunkiem, że posiadasz statek z wieloma zbiornikami paliwa, taki jak Starfarer. Będziesz musiał monitorować sytuację, ponieważ stężenie gazu będą się różnić w zależności od lokalizacji, a nawet w tej samej lokalizacji.
       
      Powiedzmy, że chmura gazu w przestrzeni jest mieszaniną amoniaku, wodoru i azotu. Amoniak będzie najbardziej wydajnym/gęstym paliwem, więc możesz być kuszącym celem do zebrania. Ale stanowi tylko 9% składu gazu, podczas gdy azot to 40%. Oznacza to, że uzyskanie takiej samej ilości plazmy z amoniaku zajmie ci nieco ponad 4x więcej czasu niż dłużej plazmy z azotu. Z drugiej strony, plazma amoniakalna jest wyższej klasy i sprzedaje się za większą cenę.
       
      Paliwo kwantowe pozostanie bez zmian. Będzie on zużywane wyłącznie podczas lotu kwantowego i uzupełniane na wyznaczonych stacjach, takich jak Cry-Astro.
       
      Jak paliwo będzie się zmieniać w przyszłych patchach
      Największą zmianą zauważalną dla graczy jest to, że niektóre statki nie mają już domyślnie możliwości regeneracji lub czerpania paliwa. Ta część mechaniki została odłożona na później, aż do chwili, gdy CIG wdroży funkcje wsparcia, które zapewnią pozytywne wrażenia dla graczy. Owe funkcje to:
      Sposób na wezwanie pomocy. Sposób na uzyskanie paliwa w dowolnej lokalizacji.  
      Pierwszy problem rozwiązano poprzez wprowadzenie Service Beaconów w wersji 3.1, a drugi stanie się przeszłością, gdy Starfarer zyska funkcjonalność tankowania paliwa w przyszłym patchu. Inne statki mogące uzupełniać paliwo, takie jak Aegis Vulcan, będą również zapewniać funkcjonalność tankowania po ich udostępnieniu.
       
      Statki mają możliwość poboru paliwa, albo nie, lub mają możliwość się w takowy wyposażyć. Aby określić, które statki należą do której kategorii, developerzy przyjrzeli się ich planowanym karierom i rolom (takjak szczegółowo opisano w serii The Shipyard).
       
      Walka (krótki zasięg) - odpowiednik w grze to statek stacjonujący na lotniskowcu, taki jak Gladius i Hornet. Statki te nie będą wyposażone w instalację do pozyskiwania paliwa ani nie będzie można jej na nich zamontować. Walka (długi zasięg) - statki takie jak Vanguard i Retaliator - będą miały sprzęt do pozyskiwania paliwa, ponieważ ich rola wymaga pokonywania długich dystansów. Eksploracja  - statki te będą domyślnie wyposażone w mechanizmy pozyskiwania paliwa. W ich naturze  leży podróżowanie na duże odległości, z dala od najbliższego miejsca tankowania. Przemysłowe i transportowe - zazwyczaj statki te domyślnie mają możliwość pozyskiwania paliwa - ponieważ muszą pokonywać duże odległości. Wsparcie - oczywiście Starfarer i większość innych statków w tej karierze zachowa możliwość poboru paliwa, ponieważ często oczekuje się od nich wykonywania długo trwających misji wymagających pokonania dużych odległości. Zawody - jednostki te różnią się w zależności od typu, jaki reprezentują. Niektóre statki jak np. Razor, są wyposażone w technologię umożliwiającą im pobieranie paliwa, podczas gdy inne (jak M50), radzą sobie z tym problemem w inny sposób - dysponują większymi zbiornikami paliwa.  
      Niektóre rodziny statków, takie jak serie Aurora i 300, mają warianty, które są domyślnie dostarczane z instalacją poboru paliwa, podczas gdy reszta serii może zostać wyposażona w takowy, jeśli nabędziesz go oddzielnie lub przeniesiesz z innego statku. Ponadto sam fakt, że statek nie może mieć takiej instalacji nie oznacza, że nie może on działać w głębokim kosmosie. Nie ma żadnych twardych ograniczeń, które by to uniemożliwiały, wystarczy tylko uważniej zastanowić się nad swoimi działaniami. Możesz zostawić sobie wystarczającą ilość paliwa, aby wrócić, wezwać kogoś by dostarczył ci paliwa lub po prostu odbyć podróż w jedną stronę.
       
      W jaki sposób Air System w Originie 100 na tym zyskuje?
      Seria 100 korzysta na tym, że ma instalację poboru paliwa i rafinerię, co pozwala im przetwarzać więcej rodzajów gazu niż innym statkom w swojej klasie. Ponadto domyślnie montowane w nich układy poboru paliwa są wyższej klasy niż standardowe (B vs C). Seria 100 ma również rafinerię, która może zbierać więcej typów gazów niż porównywalne systemy w tym przedziale cenowym.
       
      Ze wszystkich statków startowych seria 100 ma być najbardziej ekonomiczna pod względem zużycia paliwa. Dzięki systemowi AIR osiąga ten cel poprzez połączenie naturalnie wydajnych generatorów ciągu, wyższej jakości instalacji poboru paliwa oraz szerszej gamy gazów, korzystając z których może napełniać zbiorniki za pośrednictwem rafinerii.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności