Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

Takuetsu Khartu

BHoleVX

Prawa autorskie

© BHoleVX

Informacje o zdjęciu


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      W tym miesiącu bonusem dla subskrybentów jest model Freelancera MIS! Jeśli masz subskrypcję to model powinien być już w twoim hangarze, a także możesz dokupić dodatkową kopię w sklepie dla subskrybentów. Model zawiera ekspozytor oraz pudełko kolekcjonerskie. Jeśli nie masz subskrypcji to nie martw się, te modele będą dostępne w końcowej wersji uniwersum Star Citizena. Galerię screenów oraz więcej informacji na temat firmy produkując modele znajdziesz w rozwinięciu.
       
      Takuetsu Starships
      Założona w 2894 firma Takuetsu Starships to wiodący producent odlewów modeli statków kosmicznych mająca siedzibę w Fujin City na Centauri. Firma posiada licencje od producentów statków takich jak Anvil Aerospace czy RSI. Takuetsu to marka znana wśród kolecjonerów z produkcji najbardziej szczegółowych i dopracowanych modeli najwyższej jakości. Są twórcami perfekcyjnych replik osobistych, komercyjnych, wojskowych i nawet obcych statków w różnych skalach. 
       
      Model
      Odlewane z metalu,  ultra-realistyczne repliki statków kosmicznych z naszej historii. Takuetsu Starships to firma znana z tego, że kupuje statki i rozbiera je na czynniki pierwsze aby zdobyć najbardziej dokładne wymiary komponentów w celu produkcji perfekcyjnych replik. Każda seria a więc i każdy model to limitowana edycja. Niektórych wyprodukowano tylko 500. Źródłem dumy dla firmy jest to, że żadna seria nie będzie wydana ponownie bez chociażby minimalnych zmian. Ceny modeli są różne w galaktyce ze względu na popyt w każdym z systemów gwiezdnych. Mimo tego, że statki kosmiczne to najbardziej cenione elementy kolekcji Takuetsu Starships projektuje i produkuje również części do statków, uzbrojenie i stacje kosmiczne.
       
      Kolekcja
      Każdy model jest częścią jasno oznaczonej kolekcji z dedykowanym ekspozytorem zawierającym miejsce i plakietkę  dla każdego modelu w danej kolekcji. Na przykład kolekcja MISC-2944 składa się z trzech statków tego producenta (Freelancer MIS, Hull-C, Starfarer).
       
      Półki kolekcjonerskie (gabloty)
      Projekt półki jest klasyczny, prestiżowy, pasujący do profesjonalnych biur, pokojów konferencyjnych lub muzeów. Półka jest oznaczona logo kolekcji oraz nazwą (MISC collection) oraz nazwą i logo Takuetsu Starships (podobnie jak miniatury Citadel). Wykonano ją ze szkła, a statki wewnątrz podtrzymywane są przez nie rzucające się w oczy klamry podczepione pod każdym statkiem. Półka ma miejsca dla brakujących modeli z plakietkami zawierającymi nazwy każdego z nich. Gdy miejsce na model jest puste, oświetlenie nad nim zredukowane jest do minimum.
       
      Pudełka
      Modele pakowane są w pudełka, zazwyczaj pojedynczo (chociaż są wyjątki). Pudełka są bardzo proste, wykonane ze zwykłego kartonu i owinięte dwiema warstwami papieru - brązowym oraz kredowym z nadrukiem. Normalne, najczęściej spotykane pudełka oznaczone są nazwą kolekcji, statku, logo producenta oraz nazwą i logo Takuetsu Starships.
       


    • Przez Zerat_KJ
      Po raz pięćdziesiąty drugi Chris Roberts odpowiada na nadesłane przez subskrybentów pytania dotyczące Star Citizena.
       
      [2:28] P: Omawialiście różne skiny i inne sposoby customizacji statków, ale czy były brane pod uwagę też dostosowywalne mundury dla załogi? Być może coś na wyłączność dla konkretnej organizacji?
      O: Częścią naszego planu jest by istniała różnorodność strojów, będzie to możliwe przez zmianę koloru przedmiotów. Będą też dostępne dodatkowe ozdoby (decals), także będzie można ustalić oficjalny strój dla organizacji, oczywiście członkowie muszą jeszcze chcieć je nosić. [3:25]
       
      P: Czy CIG rozważa dodanie ambasad Banu i Xi'An na terytorium UEE? W ten sposób moglibyśmy porozmawiać z konsulami z innych ras na planetach takich jak Prime.
      O: W jakimś momencie ambasady się pojawią, mam nadzieje że w wersji 1.0 pełnej gry, lecz nie jestem pewien czy się uda. Na początku nie udostępnimy możliwości interakcji z tymi rasami, ale z czasem rozwiniemy ich terytoria. W planach mamy układy graniczne, gdzie będzie można lądować i handlować z różnymi rasami. Pozwoli to poczuć, że w kosmosie są nie tylko ludzie.
       
      [4:30] P: Czy będą misje zaprojektowane dla więcej niż jednego statku? Na przykład to samo zlecenie na dostawę towaru wymagające jednocześnie jednostki eskortowej?
      O: Tak, mogą pojawić się misje typu przewiezienie towaru na inną planetę, a gdy ta zostanie przyjęta pojawi się misja eskortowa dla tego transportu.
       
      [5:04] P: Jak ma działać inwentarz? Czy będziemy musieli wynajmować magazyny w różnych krańcach galaktyki by mieć gdzie przechowywać uzbrojenie, paliwo i towary czy pojawi się jakiś panel dzięki któremu będzie można wyciągnąć wszystko co mamy pochowane na innych planetach? Dodatkowo czy będzie jakiś ograniczenie inwentarza?
      O: Działanie będzie zbliżone do prawdziwego świata. Nie będzie magicznych skrzyń, gdzie wkładamy coś po jednej stronie galaktyki i wyciągamy po drugiej. Statki mają ładownie, gracze kieszenie (czyli małe sloty na przedmioty), można kupić plecak co pozwoli na uzyskanie dodatkowego miejsca. Pancerze mogą posiadać sloty na broń, granaty, amunicję itp. Nawet pistolety mają swój inwentarz. Więcej szczegółów zdradzimy wraz z informacjami o systemie kontenerów. Przedmiot umieszczamy w kontenerze, ten jest na statku w hangarze, inwentarz w inwentarzu. Także jeśli lecicie przez galaktykę i chcecie użyć jakiegoś przedmiotu który został w domu, to albo po niego wracacie i wozicie ze sobą, albo kupujecie nowy na miejscu.
       
      [7:22] P: Wcześniej była już mowa o sprzedaży elementów czysto kosmetycznych jako potencjalnym dodatkowym źródle przychodów. Czy planujecie sprzedaż pakietów głosowych do naszych statków/hangarów/itp? Jestem pewien że pakiety z głosami Marka Hamilla (Star Wars), Nathana Filliona (Firefly) lub GLaDOS (Portal) sprzedałyby się znakomicie.
      O: Mamy w planach jakieś pakiety głosowe, na 100% pojawią się takie do naszych maszyn z głosem męskim lub żeńskim - coś na kształt obecnych paczek głosowych do nawigacji GPS. Nie obiecuję znanych i charakterystycznych głosów, ale wybór będzie możliwy.
       
      [8:27] P: Aby nadać znaczenie ogromnej inwestycji czasu i wysiłku jakich wymaga zdobycie dużych jednostek (capital shipy) jaki typ czynności w grze będzie dawać organizacjom szansę na ich wykorzystanie? Na przykład czy organizacje będą mogły zostać przez rządy systemu planetarnego lub inne lokalne władze do pełnienia służby jako siły zbrojne tak jak dziś czynią to prywatne firmy świadczące takie usługi? Czy organizacje będzie można zatrudnić zarówno do wykonania konkretnych zadań jak i na bardziej otwartych lecz trwających konkretny czas kontraktach?
      O: Dobre pytanie. Coś dla organizacji się pojawi, przykładowo "szukam organizacji, minimum 10 osób w celu patrolowania trasy na której leci mój ładunek". Misja może zostać przyjęta zarówno przez graczy jak i organizacje A.I. Dodatkowo poza tymi generowanymi przez system ekonomii mogą pojawić się zadania specjalne stworzone przez mistrzów gry.
       
      [9:42] P: Czy planety będą poddawane kwarantannie? Jeśli tak, to czy osoby pracujące jako medyk zostaną wezwane do służby? Czy przemytnicy łamiący kwarantannę będą roznosić zarazę na inne planety?
      O: Fajny pomysł. A.I. będzie pod coś takiego przystosowane, wybuch epidemii spowoduje wzrost zapotrzebowania na produkty medyczne. Może nawet pojawić sie blokada nad planetą by uniemożliwić lądowanie. Co do próby ucieczki, nie mam pewności, ale może mistrzowie gry takie sytuacje wywołają, pomysł mi się bardzo podoba.
       
      [10:50] P: Czy pojawi się coś w rodzaju dungeonów/instancji FPS? Coś w stylu pięcioosobowego desantu na stację górniczą Vanduuli lub fabrykę broni a następnie cichego lub w stylu Rambo wykonania konkretnego zadania?
      O: Tak, w sumie na tym będzie się opierać PvE dla trybu FPS, dla Squadron 42 jak i PU. Budujemy całkiem ciekawy system tworzenia misji. W pewnych sytuacjach misje mogą się na siebie nakładać. Jeśli graliście w Shadow of Mordor i kojarzycie "Nemesis system" - chcemy zbudować coś znacznie lepszego. Częścią tego systemu będzie generowanie scenariuszy np. podczas odwiedzin jakichś ruin zaatakuje nas jakaś grupa łupieżców. Oczywiście będzie to działać zarówno na planetach (dla FPS) jak i w kosmosie (dla statków). Takie wydarzenia pojawiać się będą zarówno dla pojedynczego gracza jak i współpracy między nimi. Będą istniały dungeony raidowe znane z innych gier, lecz zostaną udoskonalone, by były ciekawsze i tworzone przez sam PU.
       
      [13:19] P: Jakie postępy zrobiliście jeśli chodzi o Tevarinów, Czy jest szansa że niedługo ich zobaczymy?
      O: Nie, powstało kilka rysunków, lecz za bardzo przypominają Xi'An. Jako że brak ich w Squadron 42 nie mają wysokiego priorytetu. Vanduule i Xi'An pojawiają się w Squadron 42 przez co na nich się skupiamy. Jak wspomniałem mamy troche rysunków, ale oni i Banu spadają na dalszy plan.
       
      [14:21] P: Zastanawiałem się jakie narzędzia zarówno w grze jak i poza nią będą dostępne dla szefostwa organizacji w celu zarządzania flotami i graczami?
      O: Narzędzia będą udostępnione przez naszą stronę internetową. Dzięki temu możliwe będzie korzystanie z nich nawet na urządzeniach mobilnych. Umożliwimy przyjmowanie nowych ludzi, zarządzanie rangami, wypłatami itp, oczywiście będzie to też możliwe z wnętrza gry przy pomocy mobiGlas. Zarządzanie organizacjami będziemy traktować jak zarządzanie firmą. Wspomniane narzędzia w pierwszej kolejności pojawią się na naszej stronie, później w grze, a na koniec na urządzeniach mobilnych.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności