Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

Aurora - stara vs nowa

Frosty

Porównanie starej i nowej wersji Aurory.

Kradzione z grupy na Facebooku :P



Informacje o zdjęciu


Rekomendowane komentarze

Nie dość, że karaluch to jeszcze mechaniczny i do tego potrafi latać ;) Dokąd zmierzasz ewolucjo ;) 

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

@Quelen nie bluźnij, pająki są superwspaniałe, a karaluchy to ZUO! Chociaż jeśli ta szupa by miała taką przeżywalność jak karaczany to już co innego :)

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

@Nebthtetprzecież te mechaniczne karaluchy mają swoją przeżywalność. Zabijesz ich sto, przyleci dwieście następnych ;) W tym wypadku jest to uwzględnione w czasie respawnu tych statków. Rozbijesz się i prędzej się zrespawnuje karaluch niż ty sam. 

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez trurl3
      Z niniejszego poradnika dowiesz się jednej z ważniejszych rzeczy, które musi wiedzieć każdy pilot: jak posadzić statek bezpiecznie na płycie lądowiska, oraz jak nie wkurzać Kontroli Lotów. W końcu nie bez powodu pilotom życzy się takiej samej ilości startów, co lądowań, czyż nie? Tak więc bierzmy się do dzieła!
      Uwaga: Podręcznik Pilota odnosi się do standardowych obłożeń klawiatury. Jeśli je zmieniałeś, to podane w tekście przyciski możesz mieć zmapowane inaczej.
      Po podróży przez ciemność przestrzeni następnym krokiem jest wylądowanie statku. W uniwersum Star Citizena jest wiele lokalizacji, takich jak pomniejsze placówki (Outposts) i większe miasta, które oferują usługi dla ciebie i twojego statku. Niniejszy przewodnik skupia się na tych kluczowych lokalizacjach, jednak poza nimi można lądować i podróżować kiedy tylko ma się ochotę po powierzchniach ciał planetarnych, korzystając z takich samych wytycznych, jak zawarte w niniejszym podręczniku.
       
      Strefa zakazu lotów (No Fly Zone)
      Niektóre miejsca w Star Citizen (szczególnie w miastach) mają strefy zakazu lotów. Są to obszary planety lub miasta, nad którymi gracze nie mogą latać. Strefy te są oznaczone poprzez wyświetlaną nad nimi kolorową siatkę na obwodzie obszaru o ograniczonym dostępie, a Twój autopilot w pewnych okolicznościach będzie próbował skierować cię z dala od tych obszarów, jeśli zbytnio się zbliżysz. Zalecamy, abyś był czujny i ostrożny latając w pobliżu strefy zakazu lotów.

      Strefa zakazu lotów - wizualizacja
       
      Proszenie o zezwolenie na lądowanie
      Główne lokalizacje, takie jak Area18, Port Olisar, Levski czy Lorville wymagają zezwolenia na lądowanie. Po jego uzyskaniu lokalna kontrola lotów (Landing Services) przydzieli ci lądowisko, zatokę lub hangar w zależności od wielkości statku, który pilotujesz i dostępności wolnego miejsca. Zazwyczaj statek musi znajdować się w odległości 5 - 7 km od portu, zanim kontakt do kontroli lotów (Landing Services) pojawi się na liście na ekranie Comms.
      Uwaga: mniejsze placówki mogą nie mieć Landing Services - w takim wypadku można po prostu wylądować na dowolnym dostępnym lądowisku.
      Do kontaktu z lokalnymi służbami lądowania możesz wykorzystać ekrany MFD statku lub mobiGlas. Poniżej opisano obydwie metody.
      Ekrany MFD w statku
      Większość statków ma kilka wyświetlaczy MFD, które wyświetlają różne informacje. Możesz się przełączać między nimi bezpośrednio na wyświetlaczu. Na każdym z MFD w lewym górnym rogu znajduje się przycisk menu. Przytrzymaj F, wybierz Menu w lewym górnym rogu dowolnego HUD, a następnie wybierz Comms. Jeśli znajdujesz się w zasięgu usługi lądowania, opcja kontaktu pojawi się na liście:



      MobiGlas
      MobiGlas jest twoim osobistym asystentem i umożliwia między innymi dostęp do twojego inwentarza, listy kontraktów, oraz twoich kanałów komunikacyjnych. Aby uzyskać dostęp do  Commlinka, naciśnij F11 na klawiaturze, a odpowiednia podstrona natychmiast pojawi się na twoim mobiGlas. Jeśli jesteś wystarczająco blisko (w promieniu 5 -7 km) od lądowiska, Landing Services pojawią się jako jedna z pozycji po lewej stronie w menu Contacts. Wybierz strzałkę obok ich nazwy, aby nawiązać połączenie.

       
      Lądowanie w wyznaczonym obszarze
      Landing Services mogą kazać ci czekać, jeśli jest zbyt duży ruch. Gdy autoryzacja zostanie już udzielona, na twoim HUD pojawi się nowa ikona określająca lokalizację przydzielonego miejsca do lądowania. W miarę zbliżania się do wyznaczonego lądowiska zobaczysz, jaki to jest typ (lądowiska i hangary zazwyczaj wymagają lądowania pionowego. Do zatok trzeba wlecieć (jak do tunelu).

      Symbol oznaczający przydzielone lądowisko na HUD
       
      Pamiętaj: wypuść podwozie!
      Upewnij się, że wypuściłeś podwozie naciskając przycisk N. Jeśli tego nie zrobisz, to z lądowania wiele nie będzie... 
      Ostrożnie leć w kierunku wyznaczonego lądowiska i pamiętaj, żeby nie naruszać strefy zakazu lotów. Jak było pokazane wcześniej, granice tego obszaru będą zaznaczone na HUD Twojego statku. Poniższy przykład pokazuje wyznaczoną zatokę z otwartymi wrotami, a także zaznaczone strefy zakazu lotów w najbliższym jej otoczeniu.

      Wyląduj jak najbliżej środka platformy i wyłącz systemy statku. Po pomyślnym lądowaniu otrzymasz wiadomość od Landing Services potwierdzającą twoje przybycie i zezwalającą na opuszczenie statku.
      Procedurę lądowania można uprościć włączając system automatycznego lądowania. Aby to uczynić należy dolecieć nad wyznaczone lądowisko, wypuścić podwozie i przytrzymać N. Uruchomi to system, który samodzielnie posadzi maszynę. Ale nie rozleniwiajcie się, prawdziwy pilot musi również umieć wylądować bez korzystania z takich ułatwień - w końcu nie zawsze są one dostępne.
      Po wyjściu odwróć się i przez chwilę podziwiaj swoje umiejętności lądowania, a następnie ruszaj odkrywać miejsce, do którego właśnie przybyłeś!


    • Przez TyphoidMary
      Jak to miło móc w tułowiu umieścić komuś funt ołowiu...mawiał poeta. Jakie są wasze ulubione narzędzia krzywdzenia biednych npc oraz sióstr i braci w grze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności