Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

Banu Merchantman - wnętrze

Frosty


Informacje o zdjęciu


Rekomendowane komentarze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      Przynależność: Protektorat Banu Planety: 1 Okres planetarny: 299 SED Import: żywność Eksport: czarne szkło, szara oliwa Status kryminalny: niski Czarny rynek: chemikalia Wartość strategiczna UEE: zielona Geddon to system należący do Protektoratu Banu, leżący dwa skoki za linią Perry'ego. Mieści on jedną planetę - Tat'Ko. Jest to jałowa, smagana wiatrami masa wulkanicznej skały. To nie miejsce dla człowieka - zwłaszcza jeśli nie jest wyposażony przynajmniej w lekki kombinezon ciśnieniowy - ale za to stanowi idealne środowisko dla Banu.
      Kipiące podziemne wulkany planety produkują główne towary eksportowe tego układu: czarne szkło do produkcji elektroniki i szarą oliwę - znaną również jako 'krew planety' którą wykorzystuje się jako wysokiej jakości lubrykant do silników. Oba produkty są wyjątkowej czystości, "Pieczęć Tat'Ko" potwierdzająca ich miejsce pochodzenia to symbol wysoce szanowanych produktów.

      Najlepsza pogoda na Tat'Ko jest co najwyżej burzliwa, a w przeciętny dzień zabójcza. Ze względu na to, miasta to olbrzymie odgrodzone od nieprzyjaznych warunków arkologie wcinające się głęboko w powierzchnię planety. Zadokowanie do iglicy może być wyjątkowo trudne, wypadki przy lądowaniach na tej planecie to codzienność.
      Regiony polarne Tat'Ko są źródłem zło-lodu, wysoce nielegalnej zmrożonej kombinacji wody i rafinowalnych trucizn.
    • Przez Zerat_KJ
      Po raz pięćdziesiąty drugi Chris Roberts odpowiada na nadesłane przez subskrybentów pytania dotyczące Star Citizena.
      [2:28] P: Omawialiście różne skiny i inne sposoby customizacji statków, ale czy były brane pod uwagę też dostosowywalne mundury dla załogi? Być może coś na wyłączność dla konkretnej organizacji?
      O: Częścią naszego planu jest by istniała różnorodność strojów, będzie to możliwe przez zmianę koloru przedmiotów. Będą też dostępne dodatkowe ozdoby (decals), także będzie można ustalić oficjalny strój dla organizacji, oczywiście członkowie muszą jeszcze chcieć je nosić. [3:25]
       
      P: Czy CIG rozważa dodanie ambasad Banu i Xi'An na terytorium UEE? W ten sposób moglibyśmy porozmawiać z konsulami z innych ras na planetach takich jak Prime.
      O: W jakimś momencie ambasady się pojawią, mam nadzieje że w wersji 1.0 pełnej gry, lecz nie jestem pewien czy się uda. Na początku nie udostępnimy możliwości interakcji z tymi rasami, ale z czasem rozwiniemy ich terytoria. W planach mamy układy graniczne, gdzie będzie można lądować i handlować z różnymi rasami. Pozwoli to poczuć, że w kosmosie są nie tylko ludzie.
       
      [4:30] P: Czy będą misje zaprojektowane dla więcej niż jednego statku? Na przykład to samo zlecenie na dostawę towaru wymagające jednocześnie jednostki eskortowej?
      O: Tak, mogą pojawić się misje typu przewiezienie towaru na inną planetę, a gdy ta zostanie przyjęta pojawi się misja eskortowa dla tego transportu.
       
      [5:04] P: Jak ma działać inwentarz? Czy będziemy musieli wynajmować magazyny w różnych krańcach galaktyki by mieć gdzie przechowywać uzbrojenie, paliwo i towary czy pojawi się jakiś panel dzięki któremu będzie można wyciągnąć wszystko co mamy pochowane na innych planetach? Dodatkowo czy będzie jakiś ograniczenie inwentarza?
      O: Działanie będzie zbliżone do prawdziwego świata. Nie będzie magicznych skrzyń, gdzie wkładamy coś po jednej stronie galaktyki i wyciągamy po drugiej. Statki mają ładownie, gracze kieszenie (czyli małe sloty na przedmioty), można kupić plecak co pozwoli na uzyskanie dodatkowego miejsca. Pancerze mogą posiadać sloty na broń, granaty, amunicję itp. Nawet pistolety mają swój inwentarz. Więcej szczegółów zdradzimy wraz z informacjami o systemie kontenerów. Przedmiot umieszczamy w kontenerze, ten jest na statku w hangarze, inwentarz w inwentarzu. Także jeśli lecicie przez galaktykę i chcecie użyć jakiegoś przedmiotu który został w domu, to albo po niego wracacie i wozicie ze sobą, albo kupujecie nowy na miejscu.
       
      [7:22] P: Wcześniej była już mowa o sprzedaży elementów czysto kosmetycznych jako potencjalnym dodatkowym źródle przychodów. Czy planujecie sprzedaż pakietów głosowych do naszych statków/hangarów/itp? Jestem pewien że pakiety z głosami Marka Hamilla (Star Wars), Nathana Filliona (Firefly) lub GLaDOS (Portal) sprzedałyby się znakomicie.
      O: Mamy w planach jakieś pakiety głosowe, na 100% pojawią się takie do naszych maszyn z głosem męskim lub żeńskim - coś na kształt obecnych paczek głosowych do nawigacji GPS. Nie obiecuję znanych i charakterystycznych głosów, ale wybór będzie możliwy.
       
      [8:27] P: Aby nadać znaczenie ogromnej inwestycji czasu i wysiłku jakich wymaga zdobycie dużych jednostek (capital shipy) jaki typ czynności w grze będzie dawać organizacjom szansę na ich wykorzystanie? Na przykład czy organizacje będą mogły zostać przez rządy systemu planetarnego lub inne lokalne władze do pełnienia służby jako siły zbrojne tak jak dziś czynią to prywatne firmy świadczące takie usługi? Czy organizacje będzie można zatrudnić zarówno do wykonania konkretnych zadań jak i na bardziej otwartych lecz trwających konkretny czas kontraktach?
      O: Dobre pytanie. Coś dla organizacji się pojawi, przykładowo "szukam organizacji, minimum 10 osób w celu patrolowania trasy na której leci mój ładunek". Misja może zostać przyjęta zarówno przez graczy jak i organizacje A.I. Dodatkowo poza tymi generowanymi przez system ekonomii mogą pojawić się zadania specjalne stworzone przez mistrzów gry.
       
      [9:42] P: Czy planety będą poddawane kwarantannie? Jeśli tak, to czy osoby pracujące jako medyk zostaną wezwane do służby? Czy przemytnicy łamiący kwarantannę będą roznosić zarazę na inne planety?
      O: Fajny pomysł. A.I. będzie pod coś takiego przystosowane, wybuch epidemii spowoduje wzrost zapotrzebowania na produkty medyczne. Może nawet pojawić sie blokada nad planetą by uniemożliwić lądowanie. Co do próby ucieczki, nie mam pewności, ale może mistrzowie gry takie sytuacje wywołają, pomysł mi się bardzo podoba.
       
      [10:50] P: Czy pojawi się coś w rodzaju dungeonów/instancji FPS? Coś w stylu pięcioosobowego desantu na stację górniczą Vanduuli lub fabrykę broni a następnie cichego lub w stylu Rambo wykonania konkretnego zadania?
      O: Tak, w sumie na tym będzie się opierać PvE dla trybu FPS, dla Squadron 42 jak i PU. Budujemy całkiem ciekawy system tworzenia misji. W pewnych sytuacjach misje mogą się na siebie nakładać. Jeśli graliście w Shadow of Mordor i kojarzycie "Nemesis system" - chcemy zbudować coś znacznie lepszego. Częścią tego systemu będzie generowanie scenariuszy np. podczas odwiedzin jakichś ruin zaatakuje nas jakaś grupa łupieżców. Oczywiście będzie to działać zarówno na planetach (dla FPS) jak i w kosmosie (dla statków). Takie wydarzenia pojawiać się będą zarówno dla pojedynczego gracza jak i współpracy między nimi. Będą istniały dungeony raidowe znane z innych gier, lecz zostaną udoskonalone, by były ciekawsze i tworzone przez sam PU.
       
      [13:19] P: Jakie postępy zrobiliście jeśli chodzi o Tevarinów, Czy jest szansa że niedługo ich zobaczymy?
      O: Nie, powstało kilka rysunków, lecz za bardzo przypominają Xi'An. Jako że brak ich w Squadron 42 nie mają wysokiego priorytetu. Vanduule i Xi'An pojawiają się w Squadron 42 przez co na nich się skupiamy. Jak wspomniałem mamy troche rysunków, ale oni i Banu spadają na dalszy plan.
       
      [14:21] P: Zastanawiałem się jakie narzędzia zarówno w grze jak i poza nią będą dostępne dla szefostwa organizacji w celu zarządzania flotami i graczami?
      O: Narzędzia będą udostępnione przez naszą stronę internetową. Dzięki temu możliwe będzie korzystanie z nich nawet na urządzeniach mobilnych. Umożliwimy przyjmowanie nowych ludzi, zarządzanie rangami, wypłatami itp, oczywiście będzie to też możliwe z wnętrza gry przy pomocy mobiGlas. Zarządzanie organizacjami będziemy traktować jak zarządzanie firmą. Wspomniane narzędzia w pierwszej kolejności pojawią się na naszej stronie, później w grze, a na koniec na urządzeniach mobilnych.
    • Przez Nebthtet
      Ark Visual Archive przedstawia
      Millennium Wspomnień: fotografie w locie
      Top 500 kultowych obrazów z ostatniego tysiąclecia podróży wśród gwiazd.

      #136: Merchantman w podróży
      Data: 2803-09-09 SET
      Fotograf: Arthur Wurrel
      Arthur Wurrel był reporterem na delegacji z New United gdy uchwycił te zdjęcie Merchantmana Banu. Wurrel spędził wiele tygodni mieszkając z górnikami i pisząc kronikę ich codziennego życia na potrzeby reportażu. Szybko dowiedział się, że po miesiącach kompletnej izolacji od rozdzin, przyjaciół i zwykłych wygód wizyta podróżujących handlowców Banu była wyczekiwaną przerwą monotonii dręczącej odległe platformy górnicze.
      Nie jest niczym niespotykanym to, że niejednokrotnie górnicy wydawali niezdrowe ilości pieniędzy na rzadkie i unikalne przedmioty jakie kupcy Banu zebrali podczas swoich podróży. A gdy ostatni klient odleciał w swoim statku, Merchantman po prostu zamykał swój sklep i odlatywał do kolejnego systemu.

       
      Dlaczego Merchantman to super maszyna?
       
      Banu Merchantman - widok od tyłu
      Banu Merchantman to nie jest po prostu statek, to dom i sposób życia. Developerzy wiedzą, że wiele osób, które wsparły grę chce zostać handlarzami i kupcami w Persistent Universe, i stworzyli jednostkę która jest czymś więcej niż tylko sterylnym transporterem ładunków. Merchantman to podróżujący bazar, zdolny do lądowania lub zadokowania i zaproszenia lokalnych tubylców na pokład, aby zobaczyli co jest w ofercie kupca. Dopracowany przez pokolenia Banu projekt statku ma w zamierzeniu oferować połączenie wysokiej szybkości i wytrzymałości. Mimo że Banu jest mniej konfigurowalny niż Caterpillar czy Starfarer, to wciąż można wykorzystać tę jednostkę na wiele sposobów - od czarnorynkowej platformy handlowej po statek-pułapkę. To siła z którą trzeba się liczyć!
       
      Na jakim etapie developmentu jest Merchantman?
       
      Pomieszczenie do negocjacji w Merchantmanie
      Merchantman Banu został dodany do długoterminowych planów dla Star Citizena jako część jednego z progów, a koncepcję samego statku stworzył Emmanuel Shiu. Faza koncepcyjna jest ukończona i jak widać zaprojektowane zostały wnętrze i zewnętrze statku. Następnym krokiem będzie implementacja statku w engine gry. CIG zamierza udostępnić Merchantmana (i podobne do niego duże statki) wraz z lub krórko po Arena Commanderze 2.0, w miarę zbliżania się alphy persistent universe. Podczas gdy latanie tymi statkami będzie wspaniałym doświadczeniem ze względu na szereg przyczyn, ich role nie są zorientowane na walkę, tak więc nie mają one priorytetu w implementacji do trybów walki (a takowym jest Arena Commander). Ale nie martwcie się - Merchantman będzie bardziej niż gotowy by się bronić!
       
      Czym zainspirowany jest Merchantman?
       
      Pierwszy artwork koncepcyjny Merchantmana
      Merchantman Banu pierwotnie był inspirowany XIX-wiecznymi żaglowcami, jankeskimi handlowcami i im podobnymi ludźmi podróżującymi od portu do portu i sprzedającym różne (czasem podejrzane) towary. To z kolei mocno wpłynęło na rozwój i historię Banu jako gatunku. Quasi-organiczny, postarzony wygląd Merchantmana sugeruje bardziej bezpośrednie połączenie pomiędzy Banu i wędrówkami międzygwiezdnymi. Podobnie jest z jego historią (jest szczególnie rzadką zdobyczą dla kupców w ogóle. W kontekście rozgrywki Banu zostali zainspirowani grami takimi jak Ultima Online, gdzie gracz mógł rozstawić własny "stragan" i sprzedawać wyprodukowane lub zebrane towary.
       
      Oryginalny opis
      Kupcy Banu są znani ze swoich umiejętności handlowych. Podróżują szlakami kosmicznymi i handlują z każdym - od ludzi po Vanduuli! Ich trwałe, dedykowane do handlu statki są cenione ponad inne środki transportu, niejednokrotnie przechodząc z pokolenia na pokolenie w rodzinach Banu. Po osiągnięciu progu 23 milionów $ CIG dedykował dodatkowe zasoby aby uczynić statek Xi'An unikalnym doświadczeniem. 27 milionów $ przyniosło to samo dla Merchantmana. Poczynając od statku handlowego zespół designerski będzie rozwijać technologię Banu aby zaoferować graczom całkowicie inny sposób doświadczania wszechświata gry.
       
      Wnętrze Merchantmana - wczesny projekt (polski opis)
    • Przez Nebthtet
      W piątek rozpoczęła się rocznicowa tygodniowa sprzedaż statków, których normalnie próżno by szukać w dostępnej ofercie sklepu CIG. Możecie stać się właścicielami prawie każdego typu dotychczas sprzedawanego statku. Tym razem całą oferta dostępna jest przez pełny tydzień, aż do 1 grudnia. Oprócz tego w sprzedaży pojawi się jeden ekstremalnie limitowany statek - więcej o nim można przeczytać niżej.
      Jeśli kupujecie jakiś statek to zapraszamy do podzielenia się tą informacją w komentarzach i na forum!
      Proces zakończy wyczekiwana sprzedaż statków koncepcyjnych. 28. listopada udostępniony do sprzedaży zostanie koncept Carracka - statku służącego do eksploracji. Ma on kosztować 345$, oraz posiadać LTI i standardowe bonusy (ozdoby do hangaru - plakat + figurka).
       
      Javelin

      Oprócz limitowanych statków do sprzedaży trafi również ograniczona ilość całkiem nowej dużej jednostki! W piątek 28 listopada zobaczymy największy statek jaki będzie dostępny dla graczy podczas kampanii finansującej Star Citizena: niszczyciel Javelin. 200 tych jednostek zostanie sprzedane za 2500$ każda. Kolejne pule będą udostępniane według grafika poniżej. Więcej o tym statku dowiemy się w piątek, ale warto odnotować że to nie jest najlepszy okręt bojowy dla osób które na to stać: Javeliny będą sprzedawane odarte z wojskowego sprzętu i kolejnym wyzwaniem dla graczy będzie wspólna praca ze swoją organizacją aby tę jednostkę wyposażyć. Javelin będzie mieć LTI.
      Ale to nie wszystko - dochód ze sprzedaży Javelinów będzie subsydiować pakiety zniżkowe dla nowych graczy. 200 Javelinów to 5000 Auror za 20$ dostępnych w sprzedaży w tym samym czasie!
      Grafik dostępności Javelina
      Data i godzina Dostępna pula 28 listopada, 15:00 CET 50 28 listopada, 21:00 CET 50 29 listopada, 3:00 CET 50 29 listopada, 9:00 CET 50  
      Ceny i ubezpieczenie kadłubów
      Tylko w tym cyklu sprzedaży ceny pozostaną takie same jak wtedy, gdy statki były wprowadzane do sprzedaży ostatni raz. Dodatkowo na czas trwania akcji promocyjnej wszystkie limitowane statki będą oferowane z dwuletnim ubezpieczeniem zamiast standardowego sześciomiesięcznego. Jeśli kiedyś kupiłeś któryś z nich z krótszym ubezpieczeniem, najlepiej go stopić i teraz zakupić za uzyskane fundusze wersję tegoroczną.
      Czy muszę kupować kolejny statek? NIE! Pamiętajcie: statki są oferowane do sprzedaży by pomóc sfinansować rozwój gry, a także bo jest na nie popyt ze strony graczy. Wszystkie będą dostępne do zakupu za kredyty w grze. Nie są wymagane by rozpocząć grę. Celem projektowym jest udostępnienie graczom dodatkowych statków umożliwiając im przeżycie innego doświadczenia w grze, a nie stworzenie przewagi w dniu startu Persistent Universe. Każda sprzedana sztuka wspiera rozwój Star Citizena, ale żadna nie jest wymagana aby móc czerpać pełną przyjemność z gry.
       
      Oferta rocznicowa - limitowane statki
      Do nabycia przez czas wyprzedaży są edycje limitowane następujących statków:
      AURORA LX - ANNIVERSARY - zestaw  $    45.00 AURORA LX - ANNIVERSARY - sam statek  $    30.00 350R - ANNIVERSARY - zestaw  $  140.00 350R - ANNIVERSARY- sam statek  $  125.00 7C-M SUPER HORNET - ANNIVERSARY - zestaw  $  180.00 7C-M SUPER HORNET - ANNIVERSARY - sam statek  $  165.00 FREELANCER MIS - ANNIVERSARY- zestaw  $  180.00 FREELANCER MIS - ANNIVERSARY- sam statek  $  165.00 M50 INTERCEPTOR - ANNIVERSARY- zestaw  $  115.00 M50 INTERCEPTOR - ANNIVERSARY- sam statek  $  100.00 CUTLASS BLUE - ANNIVERSARY- zestaw  $  165.00 CUTLASS BLUE - ANNIVERSARY- sam statek  $  150.00 ANVIL GLADIATOR - ANNIVERSARY- sam statek  $  165.00 AEGIS RETALIATOR - ANNIVERSARY- sam statek  $  275.00 XI'AN KHARTU-AL - ANNIVERSARY- sam statek  $  150.00 DRAKE CATERPILLAR - ANNIVERSARY- sam statek  $  245.00 BANU MERCHANTMAN - ANNIVERSARY- sam statek  $  250.00 STARFARER - ANNIVERSARY- sam statek  $  195.00  
      Jeśli posiadasz inną maszynę i chcesz ją ulepszyć, to pojawiła się również oferta upgrade'ów:
      Oferta upgrade'ów
      Upgrade z
      Link
      Aurora MR ► Aurora LX Upgrade 300i ► 350r Upgrade 315p ► 350r Upgrade 325a ► 350r Upgrade M50 ► 350r Upgrade F7C Hornet ► 7C-M Super Hornet Upgrade F7C-S Ghost ► 7C-M Super Hornet Dostępne gdy Super Hornet będzie gotowy do lotu F7C-R Tracker ► 7C-M Super Hornet Dostępne gdy Super Hornet będzie gotowy do lotu Freelancer ► Freelancer MIS Upgrade Freelancer DUR ► Freelancer MIS Dostępne gdy MIS będzie gotowy do lotu Freelancer MAX ► Freelancer MIS Dostępne gdy MIS będzie gotowy do lotu Aurora MR ► M50 Upgrade Aurora LX ► M50 Upgrade Aurora LN ► M50 Upgrade 300i ► M50 Upgrade 315p ► M50 Upgrade 325a ► M50 Upgrade Cutlass Black ► Cutlass Blue Upgrade Cutlass Red ► Cutlass Blue Dostępne gdy Cutlass Blue będzie gotowy do lotu  
      Powróciły również dodatki w postaci broni i strojów dla postaci:
      Dodatki
      MODEL II ARCLIGHT SIDEARM- dodatki  $      5.00 ORIGIN RACING SUIT- dodatki  $    10.00 UEE ENVIRONMENT COAT- dodatki  $      5.00 ADVOCACY TOOLS- dodatki  $      5.00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności