Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.


Z albumu:

Osiris: New Dawn

  • 3 grafiki
  • 0 komentarzy
  • 0 komentarzy do grafik

Informacje o zdjęciu


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      Widzę, że jeszcze nikt nie napisał a to grzech normalnie. Between the Stars to całkiem ciekawa propozycja będąca realizacją pomyślnie ufundowanego projektu na Kickstarterze. Wcielamy się w rolę kapitana statku płci dowolnej, którego tworzymy samodzielnie. Postać ma cechy pozytywne i negatywne, statystyki, zdobywa doświadczenie. Członkowie załogi również. W grze jest ciekawie pociągnięty aspekt RPG - kośćmi będziemy rzucać nieraz, dialogów jest sporo, craftować można, zmieniać wyposażenie statku i kombinować na wiele sposobów też.
      Tak, statki też można zmieniać.
      Gra jest indie, mocno indie, co widać i czuć. Ale ma klimacik. Aktualnie w early accessie, tak więc są szanse że voice acting, balans (pociski rakietowe są ponoć totalnie OP) i bugi się poprawią. Widok w grze z trzeciej osoby na statek - ale jakoś mi to nie przeszkadzało. Decyzje wpływają na przebieg fabuły, jest wiele układów pomiędzy którymi skaczemy wykonując misje... Nie powinno być nudno.

      Na Steamie (i nie tylko) można pobrać bezpłatne demo zawierające prolog gry i uczące, jak w to grać. Przeszłam i chciało się więcej. Gra aktualnie jest za ok. 65 zł i nie powiem - kusi mnie.
       
      Tutaj krótkie spojrzenie od SidAlpha:
       
    • Przez Nebthtet
      Osiris New Dawn to nowy survival od Fenix Fire Entertainment. Po rozbiciu się na odległej planecie możemy budować tam kolonię (sami lub w trybie co-op), walczyć, wydobywać surowce i oswajać różne stworzenia.
      Akcja gry ma miejsce w 2046 roku. Dzięki odkryciu technologii umożliwiającej podróż z prędkością bliską tej, jaką osiąga światło rozpoczęto misje załogowe do systemu Gliese 581 (jeśli interesujecie się astronomią, to ta nazwa nie jest wam obca). Gracze w wyniku przymusowego lądowania na jednej z planet muszą stworzyć tam kolonię, która pozwoli im na przetrwanie w nieprzyjaznych warunkach.
       
      Osiris New Dawn oferować ma następujące atrakcje:
      Kolonizacja w trybie multiplayer - w trybie online można wspólnie budować bazę i bronić jej przed lokalnymi gatunkami zwierząt oraz innymi graczami. Zbieranie surowców i materiałów niezbędnych do przetrwania, uprawa żywności, odkrywanie nowych technologii. Możliwość budowy modularnych baz, pojazdów i droidów. Zmienne warunki pogodowe, deszcze meteorów. Podziemne lokalizacje z unikalnymi odkryciami. Możliwość budowy statków kosmicznych i podróż na inne planety w obrębie układu słonecznego w którym toczy się gra. Inteligentne obce gatunki z instynktami drapieżnika - i gama uzbrojenia do negocjacji z nimi.  
      Fenix Fire Entertainment obiecuje również grafikę na poziomie produkcji AAA, szczegółowe tekstury, efekty HDR, system kinematyki dbający o płynność ruchów postaci graczy oraz stworów, jakie będzie można napotkać.
       
      Od premiery nie upłynął jeszcze nawet tydzień, a już pojawiło się kilka aktualizacji, developerzy opublikowali również listę rzeczy nad którymi aktualnie pracują:
      Problemy z zapisywaniem prywatnych serwerów (znikające budynki, korytarze, pojazdy itp.) Bugi z umieszczaniem koszarów i korytarzy. Problemy z rozdzielczościami, spawnowaniem statków kosmicznych. Zużycie paliwa przez statki kosmiczne Limity budowlane (część prac optymalizacyjnych) Problemy z wykopywaniem z publicznego multiplayera (część problemów z Photon Cloud) Dziennik misji ładujący się w poprawnym miejscu po powtórnym zalogowaniu do gry/serwera. Twórcy są również aktywni na forum gry reagując na zgłaszane przez graczy sugestie i problemy. Aktualnie Osiris New Dawn może poszczycić się ponad tysiącem recenzji graczy na Steam - i ponad 3/4 są pozytywne. Gra ma też swoją oficjalną wikipedię, gdzie jest już ponad pół tysiąca wpisów. Patrząc na zainteresowanie jakie ten tytuł wywołuje można mieć nadzieję, że będzie jeszcze lepiej.
      Jeśli grasz w tę grę, podziel się opinią na jej temat w komentarzach, lub na naszym forum.  
    • Przez Nebthtet
      Jeśli na graniu w FTL spędziliście długie godziny, a gry roguelike to coś, za czym przepadasz, powinieneś spróbować Space Rogue - gry niedawno wydanej przez Red Beat.
       
      Space Rogue to gra oferująca 6 różniących się od siebie ras, bitwy kosmiczne, losowo generowany świat i wydarzenia, możliwość wydobywania surowców oraz tryb piaskownicy. To wszystko opakowane jest w grafikę stylizowaną na złoty okres science fiction i okraszone klimatyczną ścieżką dźwiękową.  

      Od czasu rozpoczęcia Early Access do gry wprowadzono następujące zmiany:
      Globalny system postępów - pozwala na odblokowanie nowych statków, misji, cech kapitana itp. Cechy kapitana - permanentne pasywne umiejętności postaci zmieniające grę. Nowe statki - różne jednostki dopasowane do różnych stylów rozgrywki. Nowe historie - 4 różne misje główne gdzie gracz może zdecydować o losach galaktyki. Dynamicznie generowane wydarzenia. Kosmiczne wiadomości - globalne tymczasowe wydarzenia mające wpływ na całość rozgrywki. Nowe typy wrogów - Magnapod i Crystallid. Cała gama nowych broni, przedmiotów i dronów oraz wiele zmian i nowości.  
    • Przez Nebthtet
      Keen Studios wypuściło kolejną z regularnie wydawanych aktualizacji Space Engineers. Łatka opatrzona jest numerem 01.155 DEV i wprowadza szereg zmian.
      Aktualizacja wprowadza serię poprawek błędów i ulepszeń. Włączono ponownie obsługę voxeli na stacjach (opcja "unsupported stations" w zaawansowanych ustawieniach świata). Usunięte problemy to np. niewykrywanie dużych gridów przez sensory, skały na planetach zawierające tylko żelazo, problemy z rozbijaniem statków podczas patrzenia przez kamery.
      Pełną listę poprawek znajdziecie na oficjalnym forum gry.
    • Przez Nebthtet
      Wersja PC gry Warhammer 40 000: Eternal Crusade już 23 września opuści tryb Early Access na Steamie. Jest to to strzelanka oferująca tryb kooperacji, gdzie wraz ze znajomymi możesz wykonując zadania zdobywać terytorium dla swojej frakcji.
       
      Dostępne w grze strony konfliktu to Space Marines, Eldarzy, Orkowie oraz Chaos Space Marines. Oprócz tego jest około 20 podfrakcji, masa uzbrojenia i opcji dostosowywania wyglądu postaci. Gra oprócz walki vs AI oferuje również możliwość rozgrywki PvP.
       
      Niestety jak dotąd gra zbiera mieszane oceny na Steamie - najczęściej przytaczane problemy to balans gry, optymalizacja, problemy z prowadzeniem pojazdów i walką. Martwi również, że gra kosztująca ponad 20€ zawiera mikrotransakcje.
      W planach na bliżej nieokreśloną przyszłość są jeszcze konwersje konsolowe (prace aktualnie wstrzymano), ale na konkrety musimy jeszcze poczekać - całkiem możliwe że termin ich wydania będzie uzależniony od wyników sprzedażowych edycji pecetowej.
       
      Kilka dni temu deweloperzy z Behaviour Interactive poinformowali, że wstrzymują prace nad odsłonami PlayStation 4 i Xbox One, decydując się właśnie na skupieniu wysiłków na komputerach osobistych.
      Kanadyjskie studio Behaviour Interactive to twórcy m. in. mobilnej wersji Fallout Shelter.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności