Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez trurl3
      Jeśli jakakolwiek firma potrafi połączyć klasę i wyrafinowanie z ryzykiem lotów kosmicznych, oraz bezlitosną naturą międzygwiezdnych walk statków, Origin Jumpworks udało się to prawie idealnie. Ich szeroka oferta wysokiej klasy statków kosmicznych znana jest z eleganckich i wyrafinowanych linii. Wychowali sobie także ekskluzywną bazę klientów wśród potężnych i bogatych ludzkiej cywilizacji. Perfekcyjnie wymuskani przedstawiciele handlowi Origin entuzjastycznie przekonują, że wybór projektu Origin oznacza coś więcej niż zakup statku… To wybór stylu życia.
      Origin Jumpworks powstała w połowie 28 wieku i początkowo produkowała wysokiej jakości silniki odrzutowe, używane przez wojsko UEE i montowane na ostentacyjnych jachtach gwiezdnych od Roberts Space Industries. W związku z wykładniczo rosnącym zapotrzebowaniem na osobiste statki kosmiczne, Origin zaprzestał produkcji komponentów i postanowił konkurować z firmami, którym je początkowo dostarczał. W ciągu dziesięciu lat od tej zmiany produkowali statkek w średniej skali będący w top 5 sprzedaży, a w ciągu pięćdziesięciu, ich niewielka i wyjątkowa baza klientów wywindowała zyski brutto firmy Origin na wyżyny porównywalne z oddziałem pojazdów kosmicznych RSI.
      Założony na brzegach Renu w Kolonii, Origin początkowo miał silne powiązania z Ziemią na skalę taką, że produkcja wszystkich komponentów elitarnej linii 600 miała miejsce w Sol. Te silne więzy zostały zerwane w 2913 roku, kiedy Dyrektor Generalny Jennifer Friskers niespodziewanie zadeklarowała Terrę nową kulturową stolicą UEE i ogłosiła zamiar przeniesienia siedziby głównej i zespołu projektantów z Ziemi do New Austin. W konsekwencji prawie cała produkcja Origin opuściła system Sol, pozostawiając tam jedynie mieszczącą się na księżycu Ziemi instalację testową silników. Od czasu przeprowadzki rządowe kontrole firmy stały się bardzo skrupulatne, co czterokrotnie zwiększyło ilość problemów podatkowych firmy. W 2944 włamanie hakerów do systemów Origin spowodowało wyciek prototypu statku o nazwie "Goldfinch". Skandal, jaki nastąpił po tym wydarzeniu spowodował podejrzenia, że za organizacją kradzieży danych stało Senackie Biuro Usług Wykonawczych (OES), jednakże nie wniesiono żadnych formalnych zarzutów.
      Od tamtych czasów New Austin zostało "miastem Origin", a firma szybko uzyskała status głównego pracodawcy. System stał się mekką dla entuzjastów Origin, miejscem dokąd zamożni nabywcy przybywają podróżując przez galaktykę, aby kupić swoje statki prosto z fabryki. Wspaniała wystawa firmy w centrum miasta reklamuje statki z serii M50, 300-tki i 890-tki szeregiem naturalnych rozmiarów kosztownych w budowie i ekspozycji dioram. Dodatkowo Origin zasponsorował prawa do nazw lokalnych stadionów, ośrodków edukacyjnych i ulic. Turyści, którzy nie planowali zakupu luksusowego statku, zamiast tego opuszczają New Austin z zestawem szklanek do koktajli z wyrytym laserowo logo Origin, ubraniami z logo firmy, lub bardzo szczegółowymi modelami statków Takuetsu.
      Przez lata Origin pozostawał synonimem luksusu, oferując jednocześnie zróżnicowaną linię produktów w skład której wchodzą otwarte krążowniki, jednomiejscowe ścigacze i luksusowe jachty. Dyrektor Generalny Jennifer Friskers stale popycha firmę do nieustannego wynajdywania koła. Często prosi inżynierów i projektantów o ponowne przyjrzenie się starym pomysłom, aby przekonać się, czy świeże oko lub najnowsze osiągnięcia technologii mogą ponownie uczynić je godnymi marki Origin. Rezultatem takiego podejścia jest ogromna gama statków o różnorakich funkcjach, które mogą podołać wielu zadaniom zachowując jednocześnie elegancki i wyrafinowany styl Origin.
       
      Luksusowa oferta Origin
      X1
      W opowieściach o tworzeniu statków często mieszają się mity z rzeczywistością. Inżynier Alberto Vara zaręczał, że stworzenie pierwszego szkicu X1 zajęło mu tylko 10 minut. Cierpiąc na blokadę twórczą podczas pracy nad M50, potraktował stworzenie tego pobieżnego szkicu jako pomoc w przywołaniu weny twórczej. Po utworzeniu  został on odłożony i zapomniany na dziesięciolecia.
      Kiedy Origin zdecydowało się na projekt ścigacza z otwartym kadłubem, przeszukanie archiwów zaowocowało odkryciem tego szkicu. Do tego czasu Vara stał się jednym z najbardziej znanych astroinżynierów w UEE. Dwukrotnie zdobył Aron Award i po drabinie korporacyjnej Origin wspiął się na stanowisko głównego inżyniera, nim w 2932 odszedł, by założyć Infinity Customs - studio do pełnej personalizacji statków oraz warsztat. Origin zdecydował, że jedynym sposobem na stworzenie X1 jest uzyskanie błogosławieństwa i pomocy Vary.
      Origin oraz Infinity Customs współpracowały przy X1, aby stworzyć model otwartego ścigacza, który na nowo zdefiniował granicę między pilotem a statkiem. Innowacyjna konstrukcja bezproblemowo integruje technologię silnika ze wspólnym wektorowym sterowaniem napędu, dzięki czemu ten pojazd o wysokich osiągach daje naprawdę wyjątkowe doświadczenia płynące z lotu.
       
      Seria 100
      Model pokazowo przetestowany w locie, a następnie porzucony. Origin skreślił oryginalny projekt serii 100 z powodu obaw, że nie w pełni ucieleśnia luksus. Seria 200 i 300 miały pierwszeństwo, a prace nad serią 100 zamarły na dziesięciolecia. Stan ten trwał do wczesnych lat 2940, kiedy firma opracowała najnowocześniejszy układ paliwowy AIR (Adaptive Intake Refinery). AIR znacznie zmniejszył emisję napędów i mógł w trakcie lotu zbierać i przekształcać szeroką gamę gazów w użyteczną plazmę, aby zmniejszyć potrzebę uzupełniania paliwa.
      Gdy wczesne symulacje pokazały, że lżejsze statki odniosą największe korzyści z AIR, Dyrektor Generalny Jennifer Friskers odkurzyła schematy serii 100. Od lat chciała rozszerzyć linię produktów Origin o nowy statek poziomu podstawowego, aby łatwiej skusić nowych klientów na produkty marki Origim. ale wiedziała, że będzie to wymagało czegoś szczególnego. AIR to było to. Projektanci zintegrowali rewolucyjny nowy system ze starym kadłubem i wykorzystali dekady rafinowania stylu Origin aby zapewnić, że seria 100 wyglądała, dawała się czuć i latała jak wytwór luksusowego rzemiosła.
       
      Seria 300
      Aktualny 'koń roboczy' w ofercie firmy (jeśli można tak opisać jakikolwiek produkt Origin), to "luksusowy" myśliwiec. Wielką zasługą firmy jest brak wewnętrznej sprzeczności takiego opisu: gładkie, aerodynamiczne linie podstawowej konstrukcji 300i doskonale odzwierciedlają zarówno artyzm techniczny, jak i idealną maszynę do zabijania. Każdy element serii 300 wydaje się być troskliwie zaprojektowany: od wgłębionych zaczepów na pociski rakietowe po opływowe metalowe końcówki dział… I oczywiście tak jest: tysiące godzin pracy poświęcono na rozwój każdego pojedynczego elementu tego statku kosmicznego.
      Origin produkuje obecnie cztery standardowe modele serii 300 i oferuje szereg opcji dostosowywania dla pilotów, którzy chcą spersonalizować swój statek, lub przykroić go do swoich preferencji. Chociaż oferta reklamowa sugeruje, że zaawansowane modele pasują do każdego stylu życia, obserwatorzy mogą łatwo przypisać im konkretne zadania: model 315p, wyposażony w opcje dalekiego zasięgu i ulepszone skanery jest modelem do eksploracji, a model 325a z cięższą bronią i pancerzem jest bardziej skoncentrowany na walce. Ostatnim standardowym modelem serii 300, produkowanym w małych ilościach, ale prawdopodobnie najlepiej znanym, jest model 350r. Ten dedykowany ścigacz jest używany przez profesjonalne zespoły wyścigowe w całej galaktyce. 350r mają już całą historię, w tym imponującą liczbę zwycięstw w Carrington Derby. Począwszy od wielosystemowych rajdów wytrzymałościowych, po międzysystemowe wyścigi sprinterskie, dwusilnikowy 350r jest powszechnym widokiem na torach wyścigowych.
       
      M50
      Origin M50 jest często określany jako generator mocy z dołączonym kokpitem. Wprowadzony na rynek w roku 2920 model M50 był kolejnym krokiem naprzód w dziedzinie technologii silników, który stanowi równorzędną konkurencję dla 350r. Pomimo mocno (jeśli nie nadmiernie) upublicznionych trudności z wieku dziecięcego, jakie były udziałem prototypów i statków testowych serii Y, obecna linia M50 jest solidną konstrukcją, która obiecuje wyjątkową szybkość i wielokrotnie udowodniła, że potrafi wielokrotnie wygrać  Murray Cup.
      Pod koniec lat 30-tych XX wieku UEE Advocacy nabyło sporą partię tych ścigaczy, aby przekształcić je w statki przechwytujące. Te niestandardowe modele stały się sławne pośród organizacji bandyckich, z których kilka ogłosiło nagrodę dla każdego, kto zaryzykowałby zniszczenie któregoś z nich i w konsekwencji narażenie się na gniew Advocacy.
       
      600i
      Mając na celu nadanie linii Origin nieco wszechstronności, linia 600 zaczęła być przedstawiana jako pierwszy środek transportu średniej wielkości, który miał być idealny zarówno do pracy jak i przyjemności. Jednak wielkość sprzedaży nigdy nie zbliżyła się do innych statków Origin, ponieważ zarówno klienci, jak i krytycy nie mogli do końca pojąć, dla kogo właściwie jest on przeznaczony. Pomimo obojętności rynku firma nadal uważała go za sukces. Zastosowana strategia budowy statku całkowicie w Sol uczyniła markę niezwykle popularną na Ziemi pośród lokalnych, potężnych polityków i wielu bardzo bogatych właścicieli firm, które zaopatrywały ich fabryki. Strategia produkcyjna "made in Sol" zmieniła się, gdy firma przeniosła swoją siedzibę i docelowo również produkcję statku na Terrę.
      W miarę jak Origin definiował swoją wersję luksusu, firma powróciła do deski kreślarskiej, aby dostosować model 600 do kultowej estetyki firmy. Inżynierowie użyli tego samego kadłuba, ale udoskonalili wymowę kształtu wnętrza, zastosowali materiały wyższej jakości i dodali masywne panele z laminatu diamentowego, aby stworzyć taras widokowy. Rozpoczynając pełnoskalową produkcję dla roku modelowego 2947, Origin oznaczył tę aktualizację dodając "i" do nazwy statku. Ci, którzy chcą kupić statek na rynku wtórnym, powinni uważać na pozbawionych skrupułów sprzedawców, którzy chcą wyprzedać starsze, nieaktualne modele.
       
      890J
      Flagowy produkt Origin, który ma symbolizować luksusowe podróże kosmiczne. Statek posiada imponującą, kultową sylwetkę i jest wyposażony w szerokie spektrum udogodnień. Bezkonkurencyjny w stylu i wyrafinowaniu -  wielu dyrektorów generalnych, polityków i gwiazd Spectrum uważa teraz 890 Jump za swój dom z dala od domu.
      Pomimo osławionego statusu 890 Jump był poważnym ryzykiem dla Origin, kiedy po raz pierwszy wprowadzono go do produkcji w 2858 roku. Astronomiczne koszty produkcji przyciągnęły uwagę inwestorów i analityków, którzy obawiali się, że będzie to finansowa czarna dziura, ponieważ nie znajdzie się wystarczająca ilość nabywców aby zwrócić koszty produkcji. Origin trzymało się swoich badań rynkowych, które wykazały istnienie popytu na taki statek, ale nawet oni byli zaskoczeni jego ogromnym sukcesem. Firma zmniejszyła nawet budżet marketingowy po tym, jak właściciele zalali sieć obrazami i filmami eleganckiego i wykwintnego statku.
      Późniejsze wersje 890 Jump, począwszy od 2903 roku, standardowo są wyposażane w 85x Limited, luksusowy dwumiejscowy  statek turystyczny, idealny do szybkich wycieczek. Origin obdarzyło go tymi samymi silnikami co serię 300, czyniąc tę jednostkę unikalną hybrydą statku wyścigowego i turystycznego. Szybki, zwinny i elegancki, jest idealnym towarzyszem dla 890 Jump.
       
      Niniejszy artykuł pierwotnie opublikowano w Jump Point 1.7. Został zaktualizowany w maju 2019, aby dokładniej odzwierciedlać statki i historię firmy. Ów numer Jump Point możecie znaleźć rzecz jasna w naszej plikowni:
    • Przez Nebthtet
      Przez cały tydzień statki wojskowe są dostępne w darmolocie! Cała oferta Hornetów oraz Gladius i Gladiator stoją w waszych hangarach gotowe by siać zniszczenie!
      Pełna lista statków to:
      Anvil Hornet F7C Anvil Hornet F7C-R Anvil Hornet F7C-S Anvil Hornet F7C-M Anvil Gladiator Aegis Gladius Pamiętajcie, że testy dostarczają CIG cennych danych testowych pomagających w budowaniu lepszej gry. Jeśli znajdziecie buga, czy macie sugestie nie omieszkajcie ich umieścić na odpowiednim subforum CIG.
      Uwaga: ten rodzaj darmolotów wymaga posiadania pakietu z grą!
    • Przez Nebthtet
      Alpha 2.0 Star Citizena przygotowuje grunt pod implementację żyjącego uniwersum gry. Umożliwia graczom dostęp do statków wieloosobowych, dużych map oraz walki w trybie FPS. Możecie spodziewać się, że w przyszłości w miarę rozwoju gry do tej podstawy zostaną dodane dodatkowe statki, lokalizacje i mechanika gry. Alpha 2.0 to pierwszy przedsmak żyjącego, oddychającego świata Star Citizena - tak więc bierzcie się do eksploracji uniwersum!  
      Duże światy - Crusader
      17 misji w otwartym świecie
      8 misji Comm Array polegających na starciach statków w kosmosie i działaniach EVA. 8 misji Research polegających na ochronie cywilów lub odzyskaniu utraconych danych. 1 misja Exploration - przeszukanie i eksploracja opuszczonej stacji. ponad 20 losowych wydarzeń - większość to losowe walki w kosmosie, często z różną kombinacją statków wrogich i przyjaznych. 4 z nich to losowe misje eksploracyjne polegające na odnajdywaniu zaginionych wraków.
      Naprawa przekaźników telekomunikacyjnych
       
      Strzelanka z perspektywy pierwszej osoby (FPS)
      Doładowujące się bronie energetyczne. Przedmioty do podniesienia w świecie gry - w tym uzbrojenie balistyczne, amunicja i MediPeny. Leczenie graczy. Ze względu na otwartą architekturę systemu Crusader walka FPS może mieć miejsce na stacjach kosmicznych, pokładach statków a nawet podczas działań EVA. Stacja kosmiczna - lokalizacja specjalnie zaprojektowana i dedykowana walce FPS, zawierająca mnóstwo schowków z uzbrojeniem osobistym.
       
      Jeszcze więcej opcji!
      Stałe i trwające potyczki kosmiczne pomiędzy frakcjami piratów i wewnątrzsystemowymi siłami porządkowymi w pasie asteroid Yela. Wraki do złupienia w pasie asteroid Yela. Naprawy statków, tankowanie i uzupełnianie amunicji w Cry-Astro. EVA - działania w kombinezonie poza statkami. Statki wieloosobowe. Rozgrywka w statkach wieloosobowych. Nie jesteś przywiązany do fotela, możesz chodzić po statku ze znajomymi, a także obsługiwac różne stanowiska takie jak pilot, kopilot, działonowy, inżynier. Przejścia ze statku w kosmos, Rozgrywka z perspektywy pierwszej osoby bez szwów. Przechodź pomiędzy wnętrzem statku a kosmosem na zewnątrz i z powrotem bez ekranu ładowania! Lataj, walcz i przemieszczaj się w kosmosie w jednej grze.
      Podróż kwantowa
      Quantum Travel - podróż kwantowa - włącznie z ograniczoną mechaniką paliwa. Wszystkie jednostki nie będące myśliwcami są wyposażone w napęd kwantowy pozwalający na podróż przez przestrzeń lokalną z 0,2 prędkości światła. MobiGlas z systemem Dziennika i Misji. Walka EMP w Avengerze Warlocku. Technologia dużych światów pozwalająca na istnienie ogromnych obszarów przestrzeni do eksploracji bez ekranów ładowania. Nowe modele lotu IFCS. Naprawa, tankowanie i uzupełnianie amunicji w statkach. System party (drużyn). Stanowiska do obsługi na statkach wieloosobowych.
      Tryby lotu IFCS – Precision, SCM i Cruise. Dopalacze. EMP działające na zasadzie statek vs statek oraz zniszczenia na jego skutek.  
      Lokalizacje
      1 planeta: Crusader. 3 księżyce: Yela oraz jej pas asteroidów, Cellin ze stacją i Daymar ze stacją. 3 różniące się stacje: Port Olisar (nowy port przeładunkowy oraz kosmiczny hotel gdzie zaczynasz grę), Security Post Kareah (lokacja FPS PvP), Covalex Shipping Hub (opuszczony port przeładunkowy służący jako lokacja do eksploracji EVA dla graczy). 1 stacja naprawy i uzupełniania zapasów Cry-Astro. 9 lokalizacji comm array (przekaźniki telekomunikacyjne) z walkami, misjami i eksploracją EVA.
      Stacja Naprawczo-Zaopatrzeniowa Cry-Astro
       
      Arena Commander
      W lore gry Arena Commander jest modułem symulacyjnym do którego piloci mogą wskoczyć by poćwiczyć. Służył jako poligon testowy dla wielu doświadczeń związanych z lotem i walkami. Wszystkie statki wymienione jako zdatne do lotu przed publikacją PTU wersji 2.0.0 mogą być wykorzystane do lotu w dowolnym z trybów.
      6-częściowy samouczek, który wprowadza graczy do podstawowych i zaawansowanych sposobów kontroli lotu, w tym startu, lądowania i walki. Tryb wyścigów Racing Mode (single oraz multiplayer), z trzema unikalnymi "torami" o rosnącym poziomie trudności. W lore jest znany jako Puchar Murraya. Tryb swobodnego lotu, bez limitu czasowego, wrogów AI lub zadań. Do wyboru są dwie unikalne mapy, Dying Star or Broken Moon. Vanduul Swarm na dwóch mapach, Dying Star lub Broken Moon. Walcz z kolejnymi falami coraz bardziej wymagających wrogich statków Vanduuli. W trybie dla pojedynczego gracza masz sojuszników sterowanych przez AI. Tryb multiplayer to do czterech graczy w zespole vs rój Vanduuli.
      300i w akcji
       
      Tryby tylko dla wielu graczy:
      Battle Royale - tryb walki "wszyscy na wszystkich" dla 4-16 graczy. Ten, który zdobywa najwięcej punktów w wyznaczonym limicie czasowym zwycięża. Squadron Battle - tryb walki "zespół vs zespół" dla 4-8 graczy po każdej ze stron. Zespół, który zdobędzie najwięcej punktów w wyznaczonym limicie czasowym zwycięża. Capture the Core - zespołowy tryb CTF z zespołami 4-6 graczy po każdej ze stron. Pierwsza drużyna, która osiągnie pięć przechwyceń wygrywa. Wszystkie tryby moga być rozgrywane na dwóch unikalnych mapach - Dying Star oraz Broken Moon. Publiczne wolne rozgrywki są ograniczone do 4 graczy na stronę.
      Lot Vanduuli
        
      Moduł Social: ArcCorp
      Area 18 to miasto na ArcCorp, planecie w układzie Stanton i pierwsze udostępnione interaktywne środowisko znajdujące się na planecie.
      Rozgrywka skupia się na indywidualnej eksploracji i interakcjach społecznych Strefa ta zawiera obszar celny, sklepy, szpital, przedmioty (póki co niemożliwe do zakupu) oraz bar. Tryb Augmented Reality (rzeczywistości rozszerzonej) pozwala graczom na zobaczenie jak nazywają się inne postacie oraz podejrzenie nazw / opisów / cen przedmiotów na które patrzą. W pełni zniszczalne łaziki Greycat, którymi gracze mogą jeździć po strefie - z możliwością przejechania i zabicia innych graczy lub zniszczenia pojazdu. Pierwszy kontakt graczy ze śmiercią i respawnem w szpitalu po tym jak zostaną przejechani. NPC - interakcja z nimi jest w trakcie developmentu. Wprowadzenie chatu i animowanego / opatrzonego głosem systemu emotek. Istnieje możliwość tworzenia i dołączania do wielu kanałów chatu, wchodzenia do instancji ArcCorp ze znajomymi i interakcja z nimi na o wiele bardziej osobistym poziomie. Do 36, ze sztywnym limitem 40. Miękki limit pozwala na dołączanie do tej samej instancji co znajomi.
      ArcCorp
        
      Moduł Hangar
      Hangary to miejsce, gdzie gracze mogą obejrzeć i zwiedzić swoje statki, jak również podziwiać przedmioty dekoracyjne i prezenty dla subskrybentów jakie są sprzedawane w sklepie. Mogą się powiększać od jednej do pięciu zatok w zależności od ilości statków załadowanych na stronie. Poradnik jak zarządzać hangarem znajdziesz tutaj.
      Każda zatoka pomieści 3 małe statki, 1 średni lub 1 duży. Rozszerzone opcje są w trakcie developmentu. Wyjątkiem jest hangar VFG Industrial (zwany też asteroidowym). Centralna zatoka VFG Industrial może pomieścić tylko 3 małe lub 1 średni statek. Obecnie dostępne są cztery typy hangarów: SelfLand, Aeroview, Revel &York oraz VFG Industrial. Rozgrywka: Oglądaj, zwiedzaj i wchodź w interakcję ze swoimi statkami lub hangarami. Używaj Holostołu aby dodawać, usuwać lub zmieniać wyposażenie statków. Wchodź w interakcję z ozdobami hangaru - od plakatów po mały barek lub szafę grającą. Przejedź się Greycatem (jeśli go posiadasz).
      Avenger w hangarze 
      UWAGA: Gra jest udostępniona jako alpha - cały czas jest rozwijana. Jej część już udostępniono do testów i w celu zbierania opinii graczy. Oczywiście wersje alpha to prace w toku - będą mieć bugi i inne problemy. Zachęcamy do zgłaszania sugestii na forum RSI, natomiast decyzja czy zostaną one zaimplementowana leży w całości po stronie developerów.  
       
      Status dostępności statków
      Małe statki
      Statek Dostępny w hangarze Zdatny do lotu P-52 Merlin Tak Tak M50 Interceptor Tak Tak Seria Aurora Tak Tak Seria Mustang Tak Tak Seria 300 Tak Tak Seria Hornet Tak Tak Gladius Tak Tak Seria Avenger Tak Tak Vanduul Scythe Tak Tak Vanduul Glaive Tak Tak Gladiator Tak Tak  
      Średnie statki
      Statek Dostępny w hangarze Zdatny do lotu Cutlass Black Tak Tak Cutlass Red/Blue Tak Nie Seria Freelancer Tak Nie Vanguard Warden Tak Nie  
      Duże statki
      Statek Dostępny w hangarze Zdatny do lotu Retaliator Bomber Tak Tak Constellation Andromeda Tak Tak Constellation Taurus Tak Nie Constellation Aquila Tak Nie Constellation Phoenix Tak Nie Redeemer Tak Nie
       
      W kolejnych aktualizacjach...
      Lista może ulec zmianom:
      Nowe dodatki
      Klub Million Mile High: Ekskluzywny bar, który będzie dostępny (tymczasowo) za pośrednictwem windy w Hangarze. Będą do niego mieć dostęp jedynie osoby które wcześnie wsparły grę kupując najdroższe pakiety. Zmiana wyglądu postaci (pancerz / ubrania). Zwiększenie liczby wspieranych graczy. System osłon FPS. Starty i zatrzymania FPS. Rozdział pozy celowania / rozglądania się w FPS. Fizyka EVA.
      Widok na Million Mile High Club
      Ulepszenia
      Ulepszenia Holstołu. Grafika menu głównego. Reakcja na trafienia FPS. Poruszanie się bez broni w FPS. Dopracowanie FPS P4AR. FPS ArcLight polish. Lot w kosmosie - optymalizacja UI. Lot w kosmosie - dopracowanie trybu Focus.
      Kokpit Freelancera
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności