Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty, gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

System chłodzenia - mały zestaw

Dako


Informacje o zdjęciu


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      Przynależność: UEE Planety: 5 Planetarne okresy orbitalne: 342 SED (Hyperion) Import: dobra luksusowe, żywność, robocizna Eksport: krzemionka Status kryminalny: pełny Czarny rynek: narkotyki, seksboty Wartość strategiczna UEE: niebieska Fora jest z braku lepszego określenia znanym systemem pirackim w przestrzeni UEE – jedynym w swoim rodzaju. Mieszcząca pylistą planetę Hyperion, Fora wyewoluowała w bezpieczną strefę w regionie kosmosu zaśmieconym Outsiderami i Banu. Piraci, przemytnicy i gorsze szumowiny często zwą to miejsce domem i zazwyczaj są ignorowani przez lokalny garnizon policyjny.
      Problemy z terraformowaniem spowodowały, że planeta spowita jest w wieczną burzę pyłową. HiperGlina pokrywa praktycznie każdą powierzchnię i ma tak niską zawartość krzemionki, że jest bezużyteczna z górniczego punktu widzenia. Hyperion ma jedno lądowisko, Shoel i żadnych praktycznych materiałów eksportowych. To dobra kryjówka, jeśli musisz zniknąć – łowcy głów rzadko docierają w ten obszar kosmosu.
      Inne światy w tym układzie są całkiem martwe, lecz mogą posłużyć za dobrą kryjówkę dla większych jednostek. Fora ma jeszcze jedną ciekawą cechę – to prawdopodobnie najbezpieczniejsze miejsce w którym można przekroczyć niepostrzeżenie do przestrzeni Banu. Na skutek tego w okolicy tego systemu prawdopodobnie napotkasz wielu przemytników, a czasem nawet i zespół operacji specjalnych UEE.
    • Przez Nebthtet
      Przynależność: Protektorat Banu Planety: 1 Okres planetarny: 299 SED Import: żywność Eksport: czarne szkło, szara oliwa Status kryminalny: niski Czarny rynek: chemikalia Wartość strategiczna UEE: zielona Geddon to system należący do Protektoratu Banu, leżący dwa skoki za linią Perry'ego. Mieści on jedną planetę - Tat'Ko. Jest to jałowa, smagana wiatrami masa wulkanicznej skały. To nie miejsce dla człowieka - zwłaszcza jeśli nie jest wyposażony przynajmniej w lekki kombinezon ciśnieniowy - ale za to stanowi idealne środowisko dla Banu.
      Kipiące podziemne wulkany planety produkują główne towary eksportowe tego układu: czarne szkło do produkcji elektroniki i szarą oliwę - znaną również jako 'krew planety' którą wykorzystuje się jako wysokiej jakości lubrykant do silników. Oba produkty są wyjątkowej czystości, "Pieczęć Tat'Ko" potwierdzająca ich miejsce pochodzenia to symbol wysoce szanowanych produktów.

      Najlepsza pogoda na Tat'Ko jest co najwyżej burzliwa, a w przeciętny dzień zabójcza. Ze względu na to, miasta to olbrzymie odgrodzone od nieprzyjaznych warunków arkologie wcinające się głęboko w powierzchnię planety. Zadokowanie do iglicy może być wyjątkowo trudne, wypadki przy lądowaniach na tej planecie to codzienność.
      Regiony polarne Tat'Ko są źródłem zło-lodu, wysoce nielegalnej zmrożonej kombinacji wody i rafinowalnych trucizn.
    • Przez Orothus
      Przynależność: UEE Wartość strategiczna UEE: biała Planety: 14 Okres orbitalny: Magma MacArthur (488 SED) Osha Keene Kilian VIII Corin Gimbal (690 SED) Import: uzbrojenie, metale ciężkie, towary luksusowe, części zamienne Eksport: uzbrojenie (nadwyżki) Czarny rynek: narkotyki, hazard Punkty skokowe: Ellis, Magnus, Min, Terra Przestępczość: niska Kilian to miejsce do którego młodzi żołnierze udają się by poznać sztukę wojny, a starzy powracają by odejść w zapomnienie. Dla nich oraz dla większości ludzkości jest to wcielenie potęgi militarnej UEE. System mieszczący się w sercu Imperium, jeden skok od Terry, stanowiący dom dla niezliczonej ilości koszarów wojskowych, ośrodków szkoleniowych oraz stoczni i placówek wsparcia. Gospodarka systemu Kilian opiera się całkowicie na potężnej obecności wojska, a producenci broni oraz projektanci statków kosmicznych ściągają do tego układu by oferować swoje produkty. Począwszy od stoczni w stacji marynarki MacArthur aż do kwatery głównej Marines na Corin, Kilian jest prawdopodobnie najbezpieczniejszym miejscem w galaktyce . . . jeśli oczywiście jesteś po właściwej stronie prawa.
      W sercu Kilian znajduje się gwiazda typu A, wokół której orbituje czternaście planet. System został odkryty wcześnie podczas ekspansji ludzkości w galaktyce. Terraformowanie planet z zielonego pasma rozpoczęto bardzo wcześnie, podobnie jak koszarowanie sił militarnych w tym systemie. Mimo iż nie było konkretnych planów, aby rozwijać układ jako bazę wojskową, to w miarę jak układ sił przesunął się w kierunku obszaru przestrzeni otaczającego Terrę Kilian naturalnie wyewoluował z roli wysuniętego przyczółka do najważniejszej kwatery sił zbrojnych w galaktyce. Jedynie armia UEE w dalszym ciągu utrzymuje swoją formalną siedzibę główną na Ziemi; zwierzchnicy Marynaki oraz Marines obecnie kierują ruchami wojsk i flot z opancerzonych baz-miast na planetach w układzie Kilian. Jako zabezpieczenie rozwoju, system ten wygenerował bardzo dużą ilość ludności cywilnej i jest w pełni reprezentowany w senacie UEE.

       
      Trzy Siostry
      Pierwsze trzy planety w Systemie Kilian są ciałami karłowatymi, nieoficjalnie nazywanymi „Trzema Siostrami”. Poruszają się blisko gwiazdy i zasadniczo nie nadają się do zamieszkania. Ograniczone zasoby używane w przemyśle hutniczym są wydobywane z najmniejszej z sióstr, Kilian III. W większości planetki te przeznaczono do testowania broni przez UEE: ich powierzchnie pokryte są setkami kraterów powstałych na przestrzeni lat w wyniku wybuchów antymaterii oraz testów dział elektromagnetycznych.
       
      Magma
      Kilian IV jest główną placówką wydobywczą systemu. Jak wskazuje sama nazwa nadana przez obdarzonego nieszczególną wyobraźnią odkrywcę, planeta pokryta jest superrozgrzanymi metalami, a także charakteryzuje się ogromną aktywnością wulkaniczną. Żaden obszar lądowania na tej planecie nie jest stabilny, dlatego górnicy używają latających transporterów zdolnych do przenoszenia całych kompleksów rafineryjnych z miejsca na miejsce.
       
      MacArthur
      Główna kwatera dowództwa Marynarki UEE oraz miejsce narodzin jednostek klasy Bengal! MacArthur (nazwana na cześć słynnego generała z poprzedniego tysiąclecia, w czym sporo zabawnej ironii widzi personel marynarki) jest największą bazą marynarki wojennej ludzkości w galaktyce. To miejsce gdzie każdego roku szkoli się dziesiątki tysięcy pilotów wojskowych, tutaj również planuje się oraz koordynuje wszystkie duże ćwiczenia.
      Wokół planety orbituje niezliczona ilość pierścieni dokowych i suchych doków. Największe statki w znanym wszechświecie, włącznie z Bengalem, są konstruowane na orbicie wokół MacArthura. Na skutek tego jest to miejsce, w którym handlowcy mogą zbić fortunę. Z legalnych towarów mogą importować przetworzone rudy, elementy uzbrojenia, generatory osłon i mnóstwo innych elementów potrzebnych do budowy dużych okrętów wojennych.
      Natomiast ci, którzy związani są z czarnym rynkiem też mogą się wzbogacić ma MacArthurze - samotni członkowie załóg wojskowych mają różne potrzeby, niekoniecznie możliwe do zaspokojenia legalnymi towarami. Ale amatorzy takich zysków powinni mieć na uwadze, że w systemie Kilian można napotkać więcej patroli militarnych niż gdziekolwiek indziej po tej stronie frontu z Vanduulami.
       
      Osha
      Osha jest małą planetą po terraformacji, domem dla wielu rodzin oraz personelu wsparcia wojskowej populacji układu. To świat z umiarkowanym klimatem, w dużym stopniu zabudowany: usiane na całej powierzchni planety arkologie zapewniają dom dla setek tysięcy mężów, żon i dzieci personelu militarnego stacjonującego w innych miejscach systemu lub oddelegowanego do dalekich gwiazd. Tutaj pojawia się szansa na profity dla tych, którzy przywożą towary na Oshę, ponieważ jej populacja zazwyczaj poszukuje dóbr luksusowych pochodzących z innych obszarów zasiedlonej przez ludzkość przestrzeni.
       
      Keene
      Nieco większa niż Osha, Keene jest kolejnym cywilnym światem. W przeciwieństwie do Oshy jest domeną związanych z wojskiem korpoeacji i firm. Jeśli producent ma kontrakt militarny możesz być pewien, że znajdziesz jego biuro gdzieś na Keene. Producenci konkurują o miejsce pod fabryki na planecie, ponieważ posiadanie takowych w systemie pozwala im na bycie bardziej wydajnym dostawcą. Oznacza to, że niezależnie od surowców wszystko od papieru toaletowego aż do grodzie statków kosmicznych produkowane jest właśnie tutaj. Roberts Space Industries oraz Anvil Aerospace posiadają na Keene swoje salony sprzedaży, do których wstęp mają i cywile.
       
      Kilian VIII
      Kilian VIII to oceaniczna planeta. Tajemnicą poliszynela jest że stanowi miejsce wysoce toksyczne i całkowicie niegościnne. Co z orbity może przypominać tropikalny raj, w rzeczywistości jest kulą płynu o wysokiej gęstości, składającego się z wody, amoniaku i bardziej lotnych płynów. Żadna obecnie stosowana technologia nie jest w stanie ochronić człowieka na powierzchni Kilian VIII; również większość kadłubów statków kosmicznych rozpuści się po minimalnym kontakcie z atmosferą tej planety.
       
      Corin
      Corin będąca domem dla Marines UEE, to zabójczy lodowy świat wykorzystywany przez Marines jako placówka dowodzenia, mieszkaniowa oraz szkoleniowa. Usiana lodowymi tundrami i skalistymi jaskiniami technicznie rzecz biorąc znajduje się poza zielonym pasmem układu. Marines mają tutaj ogromną bazę podziemną, ale i  wymagają od rekrutów przetrwania sześciomiesięcznego obozu szkoleniowego na powierzchni planety. Jednostki które nie są w terenie prowadzą tutaj ciągłe gry wojenne. Corin jest jedną z najlepiej chronionych planet w galaktyce - stacjonujący tam lotniskowiec Marines nie dopuszcza w jej pobliże nieupoważnionych gości. Najlepsza rada: nie zbliżać się.
       
      Planety zewnętrzne
      Planety od Kilian X po XIV nie nadają się do zamieszkania. X ma cienką powłokę atmosferyczną, a jego powierzchnia bogata jest w przeróżne minerały. Prawa do wydobycia są obecnie uwiązane w trwającej batalii prawnej, tak więc jedynie ludzie przeskakujący pomiędzy działkami wydobywczymi  mogą się nimi interesować... A ogromna ilość wojska w regionie potrafi odstraszyć wszystkich poza najśmielszymi górnikami.
      Kilian XI jest gazowym olbrzymem wykorzystywanym głównie jako systemowe źródło paliwa. Zautomatyzowane platformy wydobywcze otaczają planetę i pozyskują zasoby dla stoczni UEE. Kilian XII, XIII i XIV są małymi, praktycznie martwymi światami, na których nie ma za bardzo czegokolwiek interesującego. Kilian XIII czasem nazywany „Nawiedzoną Planetą” ma cechę szczególną w postaci powierzchni z dymnego kwarcu będącej niespotykanym w galaktyce widokiem.
    • Przez Nebthtet
      Niniejszy przewodnik to wersja zaktualizowana i lepiej odzwierciedlająca aktualny design systemu. Na własne oczy jego część widzimy w aktualnie dostępnym fragmencie Persistent Universe.
      Przynależność: UEE Wartość strategiczna UEE: purpurowa Planety: 4 Okres orbitalny: MicroTech (350 SED) Hurston (588 SED) ArcCorp (730 SED) Crusader (1554 SED) Import: nieprzetworzone surowce, siła robocza Eksport: uzbrojenie, elektronika, technologie komputerowe Czarny rynek: brak Punkty skokowe: Chronos, Kallis, Pelles, Sol Przestępczość: niska  
      Zasiedlenie
      Nawet bez nieuniknionej ingerencji ludzkiej, Stanton byłby anomalią. System oferujący szeroką zieloną strefę z czterema nadającymi się dla ludzi biosferami niewymagającymi dużej ilości terraformowania jest niezwykły z kosmologicznej perspektywy. Ściślej rzecz biorąc, systemy gwiezdne tak bardzo nadające się do zamieszkania jak Stanton, są ekstremalnie rzadkie. Tymczasem rozbieżność ekosystemów na czterech światach układu Stanton ma duże znaczenie dla naukowców wszelkich dyscyplin.
      Nikt nie jest pewien, kto pierwszy osiedlił się w systemie Stanton. Wszystko wskazuje na to, że został on odkryty przez niezrzeszonego handlowca i że wieści o lokalizacji oraz potencjalnych bogactwach układu rozprzestrzeniając się spowodowały szybki napływ osadników. Gdy UEE zauważyło istnienie systemu, Imperium ogłosiło, że podlega on prawu do wywłaszczenia. Jako powód podano konieczność ochrony i rozszerzenia pobliskich tras skokowych. Nie będąc formalnie zarejestrowaną kolonią ówcześni mieszkańcy nie mieli innego wyboru niż porzucenie swoich domostw.  wybór: poszukiwacze, ludzie parający się sztuką przetrwania i inni dzicy lokatorzy nie mieli środków by obronić się przed potęgą jednostki klasy Bengal.
      Później Imperium wyhamowało. Jak to często bywa, chęć posiadania były dużo bardziej interesująca niż osiągnięcie tego celu. Ze spowolnioną ekonomią w samym środku stuletniego zastoju kolonizacyjnego UEE miało niewiele opcji na to by w ogóle wykorzystać Stanton. Po przeprowadzeniu przez inżynierów marynarki UEE małej ilości wymaganego terraformowania wybudowano pewną liczbę niedofinansowanych placówek wojskowych, a następnie system istniał sobie nietknięty do czasu aż została podjęta decyzja iż zostanie on rozprzedany po kawałku najwyższym oferentom. Po cichu nawiązano kontakt z megakorporacjami i poproszono o oferty przetargowe na własne planety. Uważa się, że zwycięzcy (microTech, Hurston Dynamics, ArcCorp i Crusader Industries) wpompowali biliony w gospodarkę UEE. W godnym uwagi braku oryginalności, cztery światy noszą teraz nazwy microTech, Hurston, ArcCorp i Crusader.
      Megakorporacje wprowadziły się powoli lecz W megakorporację przeniósł się powoli, ale systematycznie i system przeszedł pełną industrializację. Cztery światy są teraz usiane fabrykami, siedzibami korporacji, poligonami testowymi, kopalniami i innymi placówkami firmowymi. Tylko ci, którzy pracują dla korporacji (lub ktokolwiek, kto wynajmuje od owych firm przestrzeń) przybywają by żyć w systemie Stanton, zamieszkując firmowe miasta.
      Dziś Stanton jest doskonałym celem podróży, pod warunkiem, że jesteś zainteresowany materiałami wytwarzanymi przez kilka odnoszących największe sukcesy korporacji w galaktyce… Albo jeśli, że możesz zarobić przewożąc dla nich towary, których potrzebują do pracy.
       
      Stanton I: Hurston
      Stanton I jest siedzibą Hurston Dynamics, prowadzonego przez arystokratyczna rodzinę koncernu zbrojeniowego który wykrwawił ową planetę. Ekosfera Stantona I została w dużej mierze zniszczona, a większość rdzennego życia wybita na skutek działalności górniczej i produkcyjnej. Hurston produkuje szeroką gamę broni, na której można polegać, a piloci szukający wyspecjalizowanych broni powinni odwiedzić tę planetę. Świat ten produkuje także szeroki wybór amunicji, która jest sprzedawana innym firmom, a pomoc przy transporcie jest zawsze sowicie wynagradzana. Pracownicy są sprowadzani na roczne kontrakty w fabrykach lub kopalniach. Rzadko kiedy decydują się na odnowienie umowy. Hurston zawsze potrzebuje taniej siły roboczej i jest dobrym źródłem dla handlowców poszukujących prekursorów antymaterii.
       
      Stanton II: Crusader
      Stanton II to Crusader, nazywany „CI” przez tubylców; to gigant gazowy o niskiej masie mający atmosferę nadającą się do oddychania na niskich wysokościach. Dzięki wykorzystaniu tej niezwykłej cechy planeta stała się domem dla zbudowanej przez wojsko sieci nadających się do zamieszkania unoszących się platform. Okazały się one idealnym rozwiązaniem dla Crusadera, który w normalnej sytuacji musiałby konstruować swoje wielkoskalowe handlowe statki transportowe poza atmosferą. Możliwość budowy na otwartej przestrzeni ale w atmosferze pozwala na redukcję kosztów końcowych o 40%. Ta oszczędność przechodzi na konsumentów. Po przejęciu instalacji przez Crusader Industries platformy zostały rozbudowane by sprostać potrzebom firmy. Zbudowano również wysokiej jakości kwatery mieszkalne dla pracowników w konstrukcjach wplecionych w kratownice platform. Obszar planety dostępny dla gości jest uważany przez wielu za najładniejszy port w układzie. Stocznie same w sobie są niepokojąco piękne, z wielkimi statkami transportowymi zawieszonymi w atmosferze i otoczonymi lekką siecią placówek Crusadera.

       
      Stanton III: ArcCorp
      Stanton III czyli ArcCorp jest obecnie najbardziej imponującym wizualnie światem. Podczas gdy inne planety (nawet zanieczyszczona Hurston Dynamics) zachowały jakieś pierwotne cechy, ArcCorp jest obecnie prawie całkowicie skonstruowanym światem. Prawie cały teren planety został wyrzeźbiony, podzielony na strefy i zabudowany pozostawiając naprawdę niewiele dla natury. ArcCorp masowo produkuje silniki fuzyjne dla setek tysięcy cywilnych statków kosmicznych każdego roku. Handlowcy dokujący w ArcCorp powinni mieć na uwadze że oprócz dobrych cen na rzeczone silniki mogą znaleźć na tej planecie praktycznie wszystko. ArcCorp dzierżawi powierzchnię i lokale absolutnie każdemu kto jest w stanie za to zapłacić, więc setki mniejszych firm znalazło swoje miejsce w okolicy północnego bieguna tej planety. Antropolodzy zaznajomieni z Xi’An postawili twierdzenie, że ArcCorp jest najbliższym ludzkim odpowiednikiem fabrycznego świata Xi’An i wielu przewiduje, że nasza cywilizacja pewnego dnia ewoluuje w podobny sposób.
        
       
      Stanton IV: MicroTech
      Stanton IV, planeta która stała się domem dla korporacji microTech, jest dużą i przeważnie zimną planetą. Temperatura jest wynikiem błędu popełnionego przez UEE podczas terraformowania planety, na skutek którego na świecie tym powstają niezwykle gęste chmury. MicroTech produkuje tutaj mobiGlas – cyfrowe urządzenie wspomagające, które stało się standardem i obecnie jest używane prawie przez każdego w Imperium. Chociaż mobiGlas stał się ich wszechobecnym produktem microTech wytwarza szeroką gamę elektroniki, włącznie z tą, jaką można znaleźć w statkach. Ten świat jest dobrym miejscem na poszukiwanie zaawansowanych sensorów mogących dać przewagę w walce. Przestrzeń tego świata jest dzierżawiona mniejszym firmom – w tym konkurentom microTech, co ugruntowało reputację planety jako miejsca najbardziej zaawansowanych badań i rozwoju technologicznego. Na Stanton IV przejęcia startupów, które osiągnęły sukces są czymś normalnym. Odwiedzającym planetę poleca się poszukiwanie pracy i informacji odnośnie przewozów w barze Wally’ego. Tylko nie pytajcie o niego samego.
       

      OSTRZEŻENIE DLA PODRÓŻNYCH

      Goście powinni zwrócić uwagę na fakt, że pomimo tego iż standardowy kodeks karny UEE technicznie rzecz biorąc obowiązuje w systemie Stanton, UEE nie utrzymuje sił policyjnych w tym regionie. Prywatne eskadry i najemnicy przynależący do mających tu swe siedziby superkorporacji egzekwują w systemie swoje własne prawa.
       
       
       
      Zasłyszane w eterze
      "Mam dość ludzi kwestionujących nasze prawo do działania na tej planecie. Czym jest korporacje jeśli nie przedłużeniem ludzi? Rząd wybierany jest za pośrednictwem głosowania, podczas gdy nas wybrały wasze kredytki."
      - „Pułkownik” Gavin E. Stanton, zacytowany w „Mocy Nabywczej”. Terra Gazette 2941.04.21
       
      "Jeśli mam być szczery to wciąż trochę dziwne. Budzić się i oglądać słońce wschodzące nad horyzont i myśleć 'Tak. To wszystko jest naszą własnością'."
      - Jess Alfonz, CEO microTech, 2928
    • Przez Nebthtet
      Przynależność: UEE Scientific Outlay Planety: 9 Planetarne okresy orbitalne: Kalis IV 322 SED Import: sprzęt do prowadzenia badań, dobra luksusowe Eksport: rzadkie surowce Status kryminalny: niski Czarny rynek: brak Wartość strategiczna UEE: szara Kallis to system będący wciąż w bardzo wczesnym stadium istnienia. Wszystkie masy planetarne wciąż jeszcze się formują i chłodzą. Nie jest to idealne miejsce dla kolonistów i za wyjątkiem niektórych rzadkich metali w niezwykłym skupieniu nie nadaje się też zbytnio dla handlowców... Ale za to Kellis skupia wzrok całej społeczności naukowej. W związku z powyższym system nie ma natywnej populacji lub reprezentacji w senacie UEE - jest oficjalnie rządzony przez zespół badaczy imperialnych.
      Kalis IV oznaczona numerem badawczym DXP-55.7c, zwróciła na siebie szczególnie dużo uwagi ze względu na to, że uważa się iż jest podobna do Ziemi na podobnym etapie formowania się systemu planetarnego. Ekipy badawcze obserwują planetę ze stacji orbitalnych i przy pomocy dronów zwiadowczych dwadzieścia trzy godziny na dobę - praca ta nie należy do specjalnie pasjonujących. Potencjał badania tego, jak formuje się ziemiopodobna planeta jest ekscytujący, ale wszyscy biorący udział w projekcie zdają sobie sprawę że zebranie niezbędnych danych zajmie dziesiątki tysięcy lat. Jeśli handlujesz nie do końca legalnym towarem miej na uwadze, że załogi stacji badawczych na pewno będą szukać innych źródeł rozrywki aby zapełnić swoje dni.
      Siódma planeta układu - gigant gazowy - została oznaczona jako potencjalna stacja paliwowa, chociaż obecnie istnieje tam tylko mała platforma Lagrange'a. Wierzy się, że Kallis może zostać centrum skokowym w miarę jak posuwa się ekspansja w ten region galaktyki. Obrotnym inwestorom nieruchomości doradza się natychmiastowy zakup parcel w systemie jeśli tylko będą dostępne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności