Skocz do zawartości

Witaj na pokładzie !

Zarejestruj się aby uzyskać dostęp do wszystkich możliwości oferowanych przez naszą społeczność. Po zalogowaniu możesz zakładać tematy, odpowiadać w istniejących, przeglądać i dodawać zawartość galerii, korzystać z systemu reputacji, prywatnego komunikatora i wielu innych opcji!

Ten komunikat zostanie usunięty gdy się zalogujesz.

Poradniki Star Citizen

Potrzebujesz drogowskazu? Skorzystaj z naszych poradników!

Porozmawiajmy na żywo!

Chcesz pogadać na żywo? Dołącz do nas na Discordzie!

Dołącz do Ater Dracones!

Szukasz wyborowego towarzystwa do gry w Star Citizena i nie tylko? W Ater Dracones znajdziesz sporo interesujących osób, wsparcie i fajny klimat, a także największą lecz posiadającą własny charakter praktycznie najstarszą aktywną polską organizację w SC.

Mimo iż jest nas wielu cenimy sobie indywidualność naszych członków, a aktywni mogą liczyć na możliwość kształtowania losów klanu.

Arena Commander cover
 
© Cloud Imperium Games
Narzędzia grafik

Arena Commander cover

Nebthtet

Prawa autorskie

© Cloud Imperium Games

Informacje o zdjęciu


Rekomendowane komentarze

Pierwsze trzy posty nabijamy i na komentarzach w galerii. Ale sensownie - patrz regulamin.

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Zerat_KJ
      W tym tygodniu Chris Roberts odpowiada na pytania subskrybentów dotyczące m.in o górnictwa, hazardu, możliwości NPC, wynajmowania statków, siedzib organizacji.
      [3:40] P: Jeśli mowa o generowaniu proceduralnym powierzchni planet, czy „mapa” będzie taka sama dla wszystkich? Czy tylko będzie istnieć na czas jaki spędzimy w instancji?
      O: Powierzchnie planet będą tworzone na kilka sposobów. W pierwszych etapach będziemy wszystko tworzyć ręcznie. Później pewne elementy będą generowane przez algorytm proceduralny. Jakiś czas później nawet całe strefy mogą być generowane automatycznie. Sama mapa na planecie będzie identyczna dla wszystkich graczy.
       
      [4:58] P: Czy będziemy mogli zarządzać wynajmowanymi NPC-ami? Przykładowo czy mogę im kazać wziąć moją Constellation i zabrać jakiś ładunek na konkretną planetę, tam zostawić towar i wrócić (wszystko beze mnie na pokładzie)? Albo czy mogę kazać im wykorzystać mojego Horneta żeby mnie eskortowali?
      O: Jakieś zarzadzanie wynajętymi NPC-ami będzie, nie wiem jeszcze w jakim stopniu. Wing Commander miał podstawowe sterowanie "atakuj cel", "wróć do formacji" itp. Na pewno będziemy mogli zatrudniać NPC do wykonywania misji lub eskortowania naszej jednostki.
       
      [6:25] P: Czy organizacje będą miały możliwość posiadania kwatery głównej w PU? Jak wyobrażacie sobie rozwój tego w PU? Czy organizacja będzie mieć możliwość tworzenia własnych stacji kosmicznych w miejscach które nie są kontrolowane przez UEE?
      O: Raczej nie będzie możliwości tworzenia stacji przez organizacje, choć na dłuższą metę byłby to ciekawy pomysł. Na pewno będą jakieś posiadłości oraz opuszczone stacje kosmiczne, które można przejąć. Na planetach na pewno pobawi się możliwość wykupienia "Siedziby Gildii”, która będzie miejscem bezpiecznym w porównaniu ze stacją, która może zostać zaatakowana i odebrana w każdej chwili. Docelowo chcemy też posiadłości dla graczy oraz może nawet fabryki będące własnością organizacji.
       
      [7:55] P: Czy są plany jakiejś szkoły latania gdzie można nauczyć się ciekawych manewrów itp.?
      O: W pełnej grze Squadron 42 ma być treningiem dla każdego gracza - jest tak zaprojektowany aby mieć fajną historię i akcję, ale będzie też zawierać misje pokazujące podstawowe techniki latania. Po ich skończeniu będziecie dobrze zorientowani w zarządzaniu i obsłudze statku. Dla tych niezainteresowanych fabułą będzie opcja ćwiczenia w Arena Commanderze. Planujemy też serię filmów instruktażowych na stronie. Teraz sytuacja się szybko zmienia, dostajemy sporo dobrej informacji zwrotnej i aktualnie analizujemy sterowanie i celowanie przy pomocy gamepadów i joysticków.
       
      [10:10] P: Niektóre kontrolery mają dzielone przepustnice. Czy jest planowane wykorzystanie tego? Np. chcąc wykonać szybki zwrotu dużą jednostką wyłączam jeden silnik, a ciąg w drugim daję na max.
      O: Chcemy to wprowadzić, w teorii jest to możliwe, jako że każda dysza osobno dostarcza ciąg. O ile nie będzie przy tym zbyt dużo roboty to się tym zajmiemy. Zająłby się tym John Pritchett z zespołem od sterowania.
       
      [11:15] P: Czy będzie można wypożyczać statki innym graczom? Jeśli tak to co się stanie jeśli taki statek zostanie zniszczony? Czy ubezpieczenie dalej będzie działać mimo że nie ja byłem pilotem?
      O: Będzie można pożyczać statki, ubezpieczenie będzie pokrywać straty, ale tylko podstawowe ubezpieczenie (nie ładunek, nie dodatkowe niestandardowe wyposażenie). Co do wypożyczeń płatnych, skoro jest mechanika pożyczania i płacenia NPC-om, gdy wykorzystują twoje statki to raczej nie będzie z tym problemu, taki statek będzie też ubezpieczony.
       
      [12:20] P: W filmie Wing Commander widzieliśmy jakiegoś rodzaju tarczę atmosferyczną, załogi mogły normalnie pracować, podczas gdy myśliwce mogły bez problemu przelatywać przez taką osłonę. Czy są plany korzystania z takiej technologii w Star Citizen?
      O: Tak, szczególnie największych jednostkach jak Bengal. Obecnie pracują nad tym graficy.
       
      [13:05] P: Jak będą działać chat VOIP oraz efekty dźwiękowe oparte na lokalizacji? Czy będzie można podsłuchiwać rozmowy? Czy będę mógł usłyszeć echo przyciszonych głosów mojej zbuntowanej załogi przez kadłub statku? Albo podsłuchać handlowców negocjujących umowy i kontrakty?
      O: Docelowo chcemy by przy wykorzystaniu chatu VOIP podczas spaceru głos postaci dochodził z miejsca gdzie ona będzie się znajdować w grze. Obecnie pracujemy nad przejściem na nowy engine dźwięku który to umożliwi. Dodatkowo chcemy dodać filtry, by głos się zmieniał, gdy będę mieć jakiś hełm na głowie zakrywający mi usta. Co do podsłuchiwania rozmów załogi - jeśli będą rozmawiać wykorzystując chat VOIP w grze, a ty będziesz w pobliżu to ich usłyszysz.
       
      [14:55] P: Odnośnie górnictwa: czy wydobyte minerały będziemy przetapiać sami by zaoszczędzić na pośredniku? Czy będzie trzeba je przewieźć na powierzanie planety i tam zapłacić komuś by to za nas zrobił?
      O: Na pewno surowce będziemy przetapiać sami. Na jakimś etapie na pewno będzie możliwe posiadanie własnej rafinerii (na planecie lub statku). Bardzo chcemy by gracze robili coś jeszcze oprócz walki. Zachęcamy graczy do współpracy i to jest jedna z możliwości gdzie ona może zaprocentować.
       
      [17:10] P: Czy w Star Citizen będzie hazard, np. poker z wysokimi stawkami?
      O: Zdecydowanie chcemy coś takiego dodać. Prawdopodobnie jakiś odpowiednik Las Vegas. Na jakimś etapie dodamy mini gry, pokera lub jakieś przyszłościowe odpowiedniki. Niekoniecznie w 1.0, bo tutaj już mamy dużo rzeczy do zrobienia, ale jest to część progu który oznaczyliśmy jako „żyjące uniwersum”. Być może nawet na takiej planecie napadną na nas jakieś podejrzane typki (NPC). Chcemy stworzyć żywy świat gry, rundka pokera z innymi graczami ma szanse przybliżyć nas do tego celu.
    • Przez Nebthtet
      Dzisiaj CIG wypchnęło nową aktualizację do Arena Commandera oznaczoną numerkiem V0.9.1.
      Najważniejszą i najbardziej zauważalną nowością jest możliwość edycji obłożenia urządzeń sterujących (klawiatura, mysz, kontrolery, joysticki/HOTAS-y), o co wielokrotnie prosili gracze muszący dotychczas posiłkować się protezami w postaci komend w konsoli gry lub narzędzi do edycji plików XML wyciągniętych z klienta gry. W obecnej wersji można już dostosować szereg opcji związanych z nawigacją, a w przyszłości pojawią się opcje ustawiania czułości, martwej strefy, odwracania osi, tworzenia profilów i prostych makr.
      Arena Commander V0.9.1 - ekran konfiguracji sterowania
      Kolejna nowinka to lepsze wsparcie dla SLI/Crossfire - wprawdzie użytkowników takich konfiguracji w stosunku do reszty nie będzie jakoś potwornie wielu, ale to istotny znak, że CIG nie ignoruje próśb osób, które wsparły grę.
      Dodatkowa opcja to możliwość wyboru jakie statki będą widoczne w waszych hangarach. Ustawia się to podobnie jak typ hangaru poprzez stronę RSI (klikamy "Account", a później "My Hangar").
      Pełna lista zmian i poprawek we wpisie podlinkowanym poniżej.
    • Przez Nebthtet
      Dziś został wydany kolejny mały patch do Arena Commandera. Jego celem było poprawienie czułości sterowania u graczy korzystających z gamepadów. Oprócz tego został wydany hotfix do serwerów który powinien poprawić sytuację z błędem "no match found" który występował u niektórych osób. Patch pobierze się po uruchomieniu launchera Star Citizena.
      Większa aktualizacja oznaczona numerem 13.1 jest właśnie przygotowywana.
      Osoby które nie mogą uzyskać dostępu do swoich M50 w menu są proszone o cierpliwość - problem jest znany i trwają prace nad jego usunięciem.
    • Przez Nebthtet
      Wraz z kolejną falą zaproszeń do trybu multiplayer w Arena Commanderze został niedawno udostępniony nowy patch zmieniający wersję pre-alpha na 12.3.
      Dodatkowo włączono dostęp do multiplayera kontom do nr 20 000. Jeśli wcześnie wsparliście Star Citizena to sprawdźcie czy będziecie już dziś mogli smażyć innych obywateli zamiast Vanduuli!
       
      Nowe opcje / poprawki błędów
      Arena Commander
      Arena commander menu now accessible through options menu Proper score awarded when an enemy is destroyed in Vanduul Swarm All ballistic weapons now use ammo boxes Frozen effect no longer appears for everyone after ejecting Command pp_rebindKeys layout_joystick_spacesim now properly works HOTAS X55 Joystick is diplayed under controller options menu Run no longer toggled off when user interacts with something Cockpit and ship should now despawn after ejecting All ship controls now have smoother animations X-box right joystick can now be inverted Countermeasures should now be more effective Hornet chaingun audio should no longer cut out No longer stuck unable to respawn if chat open while killed Spawn warping audio no longer heard by everyone in the match Broadsword when equipped now has ammo and properly overheats Ship debris can no longer pass through cockpit Improvments to zero-g movement Various performance improvements Various server and client crash fixes Switched spawn points so that players respawn next to their own bases in CTC Match end after reaching over 100 points. Helmet Animations Various matchmaking tweaks (public matches were requesting private ones) Reduced texture sizes on the 300i Implement new win mechanic into Team Deathmatch. Fixed up next kill wins mode, audio and HUD alerts. Item Balancing Shield energy reallocation does not lose energy but realloc existing energy Loading screen remains on screen after the level has loaded Pausing the game as DFM loads from hangar sticks on a black screen Added directional indication for shield impacts not in view (similar to an older verison of the shield) for gameplay feedback. ReExported LandingGear_deploy animation Player is able to enter ship while he is also able to ‘press X to respawn’. Ship now correctly rez’s out when landed after ejection. Improved lighting but for real this time If a Vanduul becomes sufficiently damaged they disappear from the map and their name in-game becomes “undefined”. Need to be destroyed to progress. Added missing return to fix. Allow custom user CFGs to be specified in cmd line. When one player ejects from their ship, the frozen visor FX may appear on all player’s screens. After destroying another player their body will float in space in a t-pose. MP Fix – Player is now hidden following a vehicle destruction death as in SP.  
      Hangar
      Buggy can now drive properly in the Business Hangar Turrets no longer mountable on missile racks hardpoints Third person camera no longer rotates using Q and E Replace me ball no longer present under Hornet Trainer Improvements to Trainer Hornet rear landing gear geometry No longer able to place 325a engine on other ships Hornet Ghost engine no longer able to be equipped on other ships Resolved issue of no ammo when chaingun removed and added back to ship Fix for third person camera rotating when pressing Q or E when not in zero-g Created basic mapping for Logitech G940. Fixed up a number of asserts it caused in the Joystick device handler. The Logitech G940 completely changes if you install the correct drivers. Updated the mappings to work with those drivers rather than the default windows ones. AC menu can be navigated using a gamepad  
      Znane problemy
      HUD target indicator arrows can be missing Graphical issues can occur while using SLI/Crossfire It can be possible to sometimes load into a black screen when choosing an Arena Commander match Hornet gatling guns take heat damage when not being fired Hornet gatling gun ammo temporarily shown as missile racks in the Holo-Table
    • Przez Nebthtet
      Podczas DREAMHACK - największego na świecie LAN-party mającego miejsce w Szwecji organizacja gamingowa Esport United oraz Asgard, skandynawska organizacja Star Citizen urządziły turniej Arena Commandera.
       
      Zawody rozegrano na imponującym zakrzywionym ekranie na który obraz rzucano z trzech projektorów. Zasady były proste - zwycięża ten, kto w ciągu 15 minut pokona najwięcej fal Vanduuli korzystając z HOTASa Warthog firmy Thrustmaster. To pierwszy taki konkurs lecz nie pierwsze wydarzenie na DREAMHACK w którym gwiazdą jest Star Citizen - poprzednie zawody w 2013 pozwalały na popisanie się umiejętnościami prowadzenia Greycata. Listę nagród i zdjęcia z imprezy znajdziecie poniżej.
       
       
      A oto zwycięzcy oraz lista nagród:

      Pierwsze miejsce - Mikkel (pośrodku na zdjęciu) z Danii - dotarł do szóstej fali
      HOTAS Warthog Zestaw startowy Star Citizen z Aurorą Podkładka pod mysz Qpad Drugie miejsce - Jonas (po prawej) ze Szwecji dotarł do piątej fali
      Joystick Thrustmaster T-16000 Zestaw startowy Star Citizen z Aurorą Podkładka pod mysz Qpad Trzecie miejsce - Martin (po lewej) z Estonii dotarł do piątej fali
      Gamepad Thrustmaster Dual Analog 4 Bluza Drake interplanetary Redacted, rozmiar L Źródło: http://starcitizens.com
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności