Skocz do zawartości
Goomich

SKOK!

Rekomendowane odpowiedzi

A co będzie, jak jednak "screw up"?  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_tongue.png">

 

No i jak jump to trza porządnie: https://www.youtube.com/watch?v=BTN-16q1WB4

Edytowane przez duszy

Time for some thrillin' heroics

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś CR wypominał o możliwości, że podczas skoku coś pójdzie nie tak i wyrzuci Cie gdzieś po drodze, możliwe że z częściowym uszkodzeniem statku.


Skutki niepożądane obejmują: suchość w ustach, zawroty głowy, mdłości, zatrzymywanie wody, bolesne swędzenie odbytu, halucynacje, demencję, psychozę, śpiączkę, śmierć i cuchnący oddech. Star Citizen nie jest dla każdego. Przed uruchomieniem zapoznaj się z treścią licencji dołączonej do instalatora bądź skonsultuj się z Chrisem lub Benem, gdyż każda gra w fazie pre-alfa niewłaściwie potraktowana zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

drunk.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I oczywiście tam gdzie się dzieje coś ciekawego nie ma streamu, a tam gdzie nudy,flaki i olej to stream jest...

 

EDIT:

 

No własnie...

 

 

Link od Szakala.  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

Edytowane przez Dastro

ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie mi moją ignorancję, ale jestem z SC dopiero od miesiąca i jeszcze nie zgłębiłem całego Lore. Może ktoś podrzucić link, albo wskazać, gdzie szukać informacji na temat "co to jest i jak to działa" podróży międzygalaktycznych i wormhole"ów w świecie Crisa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ale w tym 'skoku' nie widzę nic poza dodatkową podgierką w grze... jak w highwayu w x-rebirth. Jasne grafika jest pewnie ładna ale co poza tym? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie mi moją ignorancję, ale jestem z SC dopiero od miesiąca i jeszcze nie zgłębiłem całego Lore. Może ktoś podrzucić link, albo wskazać, gdzie szukać informacji na temat "co to jest i jak to działa" podróży międzygalaktycznych i wormhole"ów w świecie Crisa?

 

Proszę uprzejmie

 

2262

Trójkąt Neso

 

Przestrzeń kosmiczna staje się coraz bardziej popularnym miejscem. Statki wszelkiego rodzaju, federalne, komercyjne, jak i prywatne, spotykane są na zwiedzaniu krawędzi Układu Słonecznego.

 

W sierpniu 2262, Goodman statek towarowy typ IV (załoga osiem osó  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_cool.png">, wykonywał lot z rutynową dostawa do platformy orbitalnej umieszczonej na orbicie Neptuna. Około trzech godzin od miejsca przeznaczenia, odłamek kosmicznego gruzu uderzył w prawą osłonę silnika, spychając go z obranego kursu.

 

Goodman dryfował przez kilka godzin, zanim udało się przywrócić statkowi jego podstawowe funkcje. To co  wydarzyło się potem, stało się celem badań i dociekań największych umysłów Ziemi. Poniżej znajduje się ostatnia transmisja z Goodmana, jest to zapis rozmowy z operatorem najbliższej stacji Comm.

 

NAGRANIE DŹWIĘKOWE:

 

 

https://robertsspaceindustries.com/media/vbjjy7liyz02tr/source/Time_capsule22626.ogg

 

Badania ostatniej znanej pozycji nie ujawniło żadnego wraku. Goodman po prostu zniknął.

 

W ciągu najbliższych kilku miesięcy, więcej statków zniknęło w obszarze w podobnej sposób. Wszelkie próby ustalenia co było tego powodem nie dały żadnych wyników.

 

Ostatecznie, obszar ten został uznany za strefę zakazu lotów.

 

 

https://robertsspaceindustries.com/comm-link/spectrum-dispatch/12682-2262-The-Neso-Triangle

 

 

2271

Jeden mały skok dla człowieka

 

JUMPER Review

 

US/Color/123min

 

By.  Kevin Lazarus

 

Gdy Global / Nexus oświadczył że w zeszłym roku, wprowadził jeszcze jeden biopic słynnego astro-pioniera Nicka Croshaw, pomysł wydał się niedorzeczny. Wszyscy, nawet ich matki znały jego historię nieustających badań anomalii w przestrzeni, które zdawały się połykać w całości statki kosmiczne. Dzięki badaniom stał się pierwszym człowiekiem, który odkrył i z powodzeniem przemieścił się przez jump-point. Wszyscy byliśmy tu wcześniej. Widzieliśmy jak tego dokonał na Vid, słyszeliśmy w piosence, jestem pewien, że ktoś namalował na ten temat obraz, ale to coś tutaj... jest naprawdę dobre.

 

Począwszy od scenariusza nowicjusza Thomas Goss. Prods (producenci) byli w stanie przyciągnąć takie talenty jak Michaela Forbe (Croshaw) a Lima Hannigan (Baxter) oraz reżysera Ariela Kalil (Requiem Run). Tekst i obraz ma pokazać prawdę, bez protekcjonalnego tonu. Dodaje witalności i usuwa to, co zawsze było przeszkodą w poprzednich próbach uwiecznienia tej historii. Faktycznie ten okres życia Croshaw był pełen prób i błędów. Próbując zrozumieć, co spowoduje i jakie konsekwencje wywoła udowodnienie istnienia anomalii. Otwierając drogę do suchych dyskursów, osłabił argumenty dotyczące fałd czasoprzestrzennych. Obniżenie tonu tej dyskusji spowodowało, że stała się ona bardziej przystępna i mniej emocjonalna, ale bez utraty wyzwań intelektualnych.

 

Film pokazuje pierwszą próbę przekroczenia krawędzi przez Croshaw’a. To zmienia go w bardziej konwencjonalną historię przygodową. Przygotuj się na coś w szybkim tempie.  Każdy wie, że przejście przez jump-point jest równie trudne jak lot przez pole asteroid na dopalaczu. Tak jak powiedzieliśmy. Teraz można doświadczyć tego co on, oślepiająca prędkości, skrajne przerażenie, ale także, szaleńczą jazdę przez krawędź i powrót na drugą stronę. Wydążyło się to naprawdę, to sprawia, że jest to jeszcze bardziej szalone i niesamowite.

 

Zdjęcia w których Croshaw wychodzi z drugiej strony jump-point’u są nienagannie wykonane, przenosi się, co wszyscy wiemy, do Systemu Croshaw’a widzimy to co prawdopodobnie zobaczył kiedy widział go po raz pierwszy z całym jego pięknem. Jestem pewien, że on czuł to samo.

 

Była to najwyższa zdobycz techniki w całej swojej rozciągłości. Williama Kurtz osiągnął zarówno poczucie rozmachu i kameralności.

 

Film skierowany jest do szerokiej publiczności, choć wielu małym dzieciom demo prawdopodobnie nie spodoba się. Jest dostępne w tym tygodniu w zestawie Dish i Wave. Standardowa cena ul/dl.

 

 

https://robertsspaceindustries.com/comm-link/spectrum-dispatch/12685-2271-One-Small-Jump-For-Man

 

Writer's Guide 9 Tłumaczony nie będzie:

 

JUMP POINTS
 
As covered in the previous entry on Technology, moving between systems is possible through jump points. Each of these jump points allow crossing massive distances in a short time. To briefly recap, the area around the first jump point was nicknamed the Neso Triangle because ships kept disappearing without a trace. Nick Croshaw discovered that the anomaly was in fact a gap in time/space and successfully navigated through to become the first NavJumper and discover what would come to be known as the Croshaw System.
 
Jump points are invisible to the naked eye. They are generally discovered using very narrow and precise scan sweeps, but these scans can even be fooled by some jump points that will only appear at certain angles. In short, we want them to be tough to spot; that’s why discovering one is an event.
 
The area between the two jump points is known as Interspace. While the scientific community has often wondered what exists there, every attempt to explore or study Interspace has failed. Travelling through Interspace is very dangerous and many would-be NavJumpers have died attempting the traverse. In the past they’ve been described as a blurring of time, like moving fast and slow at the same time, having to navigate around obstacles that are in front of and behind you at the same time. Ultimately, this will be part of the game mechanics, so this will be amended as it’s designed further.
 
If a pilot or crew successfully navigate through a new jump point, they should record the route they took to their NavDrive. They can then sell this data to the UEE (or privately if they wish) who will copy the NavData (making necessary calculation adjustments to accommodate ship size) so all ships will mirror the same path as the original NavJumper and therefore open up the new system to everyone.
 
Aliens & Jump Points
 

 

Do the Xi’An, Banu, Vanduul or Kr’Thak all use the same technology as us to navigate jump points? While each of the cultures has its own method of traversing/discovering/maintaining them, jump points are the main conduit of interstellar travel for all civilizations. This section crosses somewhat into game mechanic territory and also is currently under discussion, so expect this to be clarified and refined in the future.
Edytowane przez Jazz

 

 

JFK (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jazz wielkie dzięki, ale wystarczyło napisać, żebym wziął się porządnie z "time capsule"... 

Pamiętam że czytałem o trójkącie, a "jeden mały skok..." zostawiłem na później. Tak blisko, a tak daleko.

Jest gdzieś polska kapsuła czasu? Nie ukrywam - wolałbym sobie to przeczytać w rodzimym języku.

 

Edit: zaraz Ty to tłumaczyłeś tylko dlatego, że ktoś poprosił o przybliżenie wątku wormhole'ów?

(Jeśli tak to polajkuję jeszcze 2 losowe, Twoje posty!)

Edytowane przez Morzan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tekst kapsuły jest przeze mnie przetłumaczony w całości, jednak cały czas czeka na opublikowanie.

 

Niestety osoba, która miała pomóc nam (Ścisłej mi) dostała poważne zlecenie dlatego nie będzie mogła pomóc w redakcji tekstów nieopublikowanych. Przez co Neb jest nadal sama.

Edytowane przez Jazz

 

 

JFK (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
Czyli nie wszystkie systemy będą od razu dostępne? Dopiero po odkryciu przez graczy, będą się pojawiać na mapie? Ciekawie by było, zwłaszcza, że to daje fajny sposób wprowadzania nowego kontentu.

Time for some thrillin' heroics

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Będą odkryte wszystkie systemy które są w zapisach UEE, te nieodkryte będą z czasem przybywać w PU a zadaniem graczy będzie odkrycie ich oraz zbadanie i wysłanie/sprzedaż map do tych systemów graczom lub UEE.

 

Jeżeli coś przekręciłem to niech mnie poprawi.  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pamietam, z 2 10 di Chrisa albo przelecisz,
albo cie wywali po drodze (jesli bedzie cos po drodze) i bedziesz powaznie uszkodzony statek

albo dolecisz i bedziesz padniety jak pilot z trailera Connie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyznam że tego się spodziewałem po poprzednich opisach, skok kwantowy będzie bardzo mocno zręcznościowym elementem, szkoda że nie pokazali co się stanie jak się w taki filar uderzy, podejrzewam że jedno walnięcie to zero osłon i małe uszkodzenia, następne pewnie i statek będzie przypominał lekki wrak nie mówić już o tym że trzeciego błędu jaskinia nie wybacza  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_tongue.png">

 

Szkoda że skoki są takie krótkie ale to pewnie tylko pogląd, pewnie długość lotu tunelem będzie mocno uzależniona od odległości do celu.

Na razie wygląda to bardzo przyjemnie dla oka, podoba mi się ta feeria kolorów !   ;)


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To też możliwe, tylko myślałem że będzie nieco prościej, tzn będzie można dać ciała ale w różnym stopniu, a dopiero ostateczność to wyrzucenie gdzieś w unknown space, lub śmierć  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogliby zrobić jakieś proceduralnie generowane fragmenty przestrzenie w których wywala przy zwalonym skoku- w stylu możesz wylądować w pasie asteroidów, gdzieś w przestrzeni opanowanej przez vanduuli/piratów. przy jakimś derelic shipie/whatever. Żeby nie było, że po prostu się rozwalasz  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


Time for some thrillin' heroics

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na filmiku jest Gladiator, to mały statek, więc zgodnie z założeniami CIG, dla tych statków tunel kwantowy jest mały i ciasny, podjeżdżam że dla większych jednostek tunel będzie olbrzymi a akcja działa się nieco wolniej, myślę też że większe statki zniosą znacznie więcej niepowodzeń, wszystko będzie w pewnym stopniu zależne od skali o typu statku. Trochę porażką było by aby np taki Carrack miał największy problem z przelotem przez tunel, wg mnie specyfikowane statki powinny mieć jakiś bonus wynikający ze swojego zastosowania - może mnie powyginany tunel, bardziej stabilny lot i tego typu elementy. Inaczej w PU okaże się że dedyk jest nie używany bo łatwiej przelecieć czymś inny o podobnych gabarytach.

 

No ale wszytko jeszcze przed nami  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png"> 


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Przynajmniej mamy wytlumaczenie dlaczego jump pointy beda posiadac rozne rozmiary, poprostu wieksze statki sie nie zmieszcza .. moze dlatego ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Dokładnie tak, dla większych statków będzie po prostu inna droga, może gdzie indziej itd.. to czyni tą grę jeszcze lepszą i ciekawszą  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mati
      Tak przewrotnie zapytam:
      Skoro parafrazując klasyka "I nie ma tu już nikogo" to kto teraz zgasi światło?
       
    • Przez Frosty
      Sprzedam konto w Star Citizen.
      W skład wchodzi:
      - paczka z Aurorą MR (24 miesiące ubezpieczenia);
      - Dragonfly Black ( Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
    • Przez number10
      Cześć, ostatnimi czasy myślę coraz bardziej nad poszerzeniem swojej floty, jedyne co mnie powstrzymuje to dosyć wysokie ceny jak na grę,  z tym związane jest moje pytanie. Jakie są wasze triki na obniżenie ceny? Podzielcie się proszę swoimi sposobami na oszczędzanie. Wprowadzam ten temat do poradników aby inni gracze również mogli  przeczytać wszystkie porady. 
    • Przez Riddick88
      Witajcie. Chciałbym odzyskać pieniądze za grę i w mojej paczce mam opcje exchange i mam napisane 
      ATTENTION
      You are about to exchange your PACKAGE - AURORA MR SC STARTER pledge.
      This will remove the pledge, including any upgrades (such as customizations or CCUs) from your account awarding $195.00 USD in store credit.
      This process is intended to be final, although some pledges may be available for reacquisition using the BuyBack system, if applicable and as long as the BuyBack system remains available. Items acquired with the use of store credits are BOUND TO YOUR ACCOUNT and non-giftable.
      WARNING!
      SOME LIMITED AVAILABILITY ITEMS INCLUDED OR CONTAINED WITHIN THE EXCHANGED PLEDGE ARE PERMANENTLY RELINQUISHED.
      Type in your password to confirm:
       
      Jak mi przejdą te pieniądze do kredytów mogę je jakoś przelać na konto??
       
    • Przez Candidate
      Możecie polecić jakieś dobre miejscówki do kopania Prospectorem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności