Skocz do zawartości
Kyokushin

Poruszanie się między systemami i w obrębie systemu

Rekomendowane odpowiedzi

Wiadomo jak będzie wyglądało poruszanie się między systemami i w obrębie systemu?

O ile lotów między systemami spodziewam się skoków ( tu pytanie, czy mozna je będzie robić z każdego miejsca czy tylko z jump pointów jak było w privateerach), natomiast jestem bardzo ciekaw lotów wewnątrz systemu, między planetami. W Elite zrobi to fantastycznie (supercruise), ciekaw jestem jak będzie tutaj?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak, ponoc bedzie to troche skomplikowane, ale ogolnie Wing Commanderowa / Privateerowa formula bedzie zachowana.

 

Czyli dla statkow nie posiadajacych silnikow skokowych mozliwosc przenoszenia sie przez system bedzie tylko dzieki Jump Gate, tak jak w wiekszosci gier, czyli doleciec, wleciec i pizdnac w przestrzen, osoom  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png"> Marzy mi sie zeby to zrobili tak jak w jednej z mojej ulubionej Anime. Battleship Yamato, gdzie statki ktore lataly w podprzestrzeni byly takie troche jak lodzie podwodnie (pod woda niewykrywalne), zeby zobaczyc co jest w nadprzestrzeni musialy uzywac cos na ksztalt peryskopu/disha, namierzaly, wynurzaly sie z podprzestrzeni na chwile, odpalaly torpedy i znow w podprzestrzen). Bylo by nieziemsko super. Strasznie podobal mi sie tez efekt wyjscia z podprzestrzeni, takiego jakby przebicia tafli lodu/szkla. Ooooosooom.
 

Zas dla statkow wiekszych, posiadajacych naped skokowy (patrz reklama Constelation) to beda mogly one skakac wszedzie, jescze nie wiadomo jak bedzie to wygladalo (tzn gdzie beda sie wynurzaly z tej podprzestrzeni).

 

Wiadomo, ze lepiej bedzie miec takie silniki skokowe i nie byc tak latwo narazonym na ataki piratow przy bramach/pasach asteroidow itp. 


trading fish? (ノ º _ º)ノ<><

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłby niezły cyrk jeśli podczas skoku coś się spsuło i wpadlibyśmy na inny statek albo ciało niebieskie po skoku <kabum>  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_tongue.png">


|Anime| |Gry| |PHP i bazy danych| |Folk metal <3|

Bez tego my lajf traci sens :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

To było by zarąbistą sprawą  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


 

 

JFK (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednego nie rozumiem. W Trójkącie Neso znikały statki, bo wchodziły przez przypadek w Jump Pointa. Czy też tak będzie można zrobić? Lecisz sobie, a tu nagle tunel czasoprzestrzenny cię wciąga i leć nie wiadomo gdzie. Gdyby tak się dało to śmiesznie by było gdyby ktoś tak coś odkrył.

 

 

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Czad. Lecisz sobie małym badziewkiem i ci jakiś potwór przed nos wyskakuje. Na odwrót to nie problem raczej, będzie można złom zebrać  :tongue:


"Strzeżcie się rozczarowań, bo pozory mylą. Takimi, jakimi
wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy"
   

 

amberlight_ad.png

Mój referral: STAR-ZZXF-MJF6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Miodzio :D

 

Co do randomowego wsysania w systemach z jednej strony fajnie wykonać darmowy skok w nieznane a z drugiej strony, w jaki sposób wrócisz, żeby o Swoim odkryciu światu opowiedzieć? 


sygn (4).png

Jeżeli na start w grze chcesz dostać dodatkowe 5000 UEC (5$) skorzystaj z mojego "Refferal Code"  podczas rejestracji (wystarczy kliknąć w link->)STAR-4NYK-GPNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Imo fajnie by było, gdyby nieudany skok miał szansę ( raczej niewielką ) zakończyć się w jakiejś nieodkrytej/niestandardowej lokacji, takim secret room. Coś w stylu: w połowie skoku pilot schrzanił i wyrzuciło go w nieznanym systemie, tuż przed bazą vanduuli. Kilka km dalej ich flota, właśnie zaczyna reagować na pojawienie się niespodziewanego intruza, a tu jump drive musi się ochłodzić i naładować, czy systemy wykrywają jakiś niestabilny wormhole kawałek dalej... I mamy wyścig czy się uda zwiać  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png"> Czy też wylądowanie w jakimś bogatym w rzadkie pierwiastki pasie asteroidów, na cmentarzysku statków nieznanej rasy itp itd. Możliwości jest wiele, takie miejsca mogłyby być "jednorazowe", w sensie jak odlecisz nie jesteś w stanie sam wrócić, albo stałe - i to czy udałoby się zapisać do nich drogę i stworzyć nowe połączenie zależałoby od tego, czy statek ma dostatecznie dobry komputer nawigacyjny ( albo czy gracz jest w stanie idealnie powtórzyć nieudany skok  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png"> ). Ale to raczej mrzonki :P

Edytowane przez duszy

Time for some thrillin' heroics

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Idea mi przyszła do głowy czytając o Trójkącie Nesso, bo oni nie wiedzieli o jump pointach nie mówiąc o technologii ich wyszukiwania itd.  

 

Wasze rozwinięcie myśli mi się bardzo podoba. Przypomina mi się sytuacja z książki Lema (chyba o Pirxie) jak zauważył statek obcych (chyba), ale ktoś zapomniał włożyć taśmę do komputera i obliczenia kursu poszły w nicość, a statek w nieznane.


"Strzeżcie się rozczarowań, bo pozory mylą. Takimi, jakimi
wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy"
   

 

amberlight_ad.png

Mój referral: STAR-ZZXF-MJF6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, to było w Opowieściach o Pilocie Pirxie, a powodów było więcej niż tylko brak taśmy (swoją droga, to z taśmą jest teraz bardzo zabawne  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">), byli też pijani członkowie załogi, brak możliwości poinformowania innych o statku, i chyba coś jeszcze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Latając Betą, 315 i innymi maluszkami wszystko byłoby ok, ale wyobrażam sobie takiego Javelina, który "wpadł" w jakiegoś małego wormhole'a   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_devil.gif"> Zaraz by się zleciało kilka Reclaimerów z obstawą i zaczęłaby się mała, między korporacyjna wojna   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_devil.gif">  :pirate:

Byłoby Ciekawie, ale wydaje mi się, że pod koniec trzeciego tysiąclecia będą już odpowiednie zabezpieczenia na każdym statku. Ewentualnie najmniejsze jednostki byłyby bez nich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Weźcie pod uwagę że zawsze może być kolejny typ anomalii jakiej jeszcze nikt dotąd nie odkrył ani nie opisał.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Jak zwykle krzeselkowego nikt nie slucha / czyta

2 razy odpowiadal na to pytanie 3 -6 tygodni temu

Jesli schranisz i cos bedzie po drodze to cie moze wywali, jesli nie ma to wieksza szansa na zgon

Dobra, ide pisac streszczenie wczorajszego odcinka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie każdy ma czas i ochotę oglądać/czytać wszystkich ich wywiadów, produkują się bardziej niż politycy przed wyborami. Po drugie, Ty piszesz o tym, jak oni to zaprojektowali, ja o tym jak chciałbym żeby działało, z deka dwie różne rzeczy  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


Time for some thrillin' heroics

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Owszem Duszy tylko to jedyna wiedza jaką dysponujemy. Aż do momentu kiedy to o czym mowa stanie się ciałem (wirtualnym oczywiście).  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png"> 


 

 

JFK (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Wiesz, ja widziałam filmik z jumpem, czytałem opisy, ale imo robią to trochę zbyt płytko ( z braku lepszego słowa). Taki nieudany skok jest świetnym sposobem do wprowadzenia różnych easter eggs, 'secret room', nawet nowych systemów, czy ruszenia fabuły gry. Nie powinno się to często zdarzać, bo ludzie mogliby specjalnie rozbijać się w skoku, ale byłoby ciekawą odmianą, czymś do wspominania i tworzenia historii. Np takie wylądowanie w systemie zbornym vaanduli. Graczowi udało się uciec, przekazać info jakiemuś npc'owi z UEE i wszystkie około-militarne postacie (np te po squadron 42, wykonujące odpowiednie rodzaje misji itp) dostają distress call, w związku ze zbliżającą się flotą inwazyjna. Nie udało się uciec, to vaandule atakują nieprzygotowany system, po czym gracze mają robotę przy odbiciu, odbudowie itd. Można takie rzeczy oskryptowac w pewnym stopniu. Nieudany skok, ale szczęście w nieszczęściu, statek zamiast wybuchnąć ląduje w nieznanym systemie. Po chwili radar wykrywa niestabilny i zanikający wormhole, ale i np wrak ogromnego statku, nieznanego typu. Masz kilkanaście minut na eksploracje, potem jedyna droga powrotu do znanej części galaktyki się zamknie.
Ogólnie takie rzadkie "random eventy", które mogą stworzyć legendy w grze. Coś w guście, a co gdyby tym pilotem, który przypadkowo natknął się na obcą rasę ( nie pamiętam czy to banu, czy xian byli ) był gracz  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

Nie muszą to być rzeczy rozbudowane, może być easter egg w stylu - zwaliłeś skok, włącza się animacja: "Rozwalony statek wylatuje w pasie asteroidów, stanowiącym cmentarzystko statków. Systemy siadają, lifsupport nie działa, z piersi pilota malowniczo wystaje wbity wolant, w ostatnich przebłyskach świadomości widzi wśród wraków coś, co podejrzanie przypomina klasę Firefly, czy inną Normandię z ME". Po czym normalne tworzenie/dziedziczenie postaci  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

Edytowane przez duszy

Time for some thrillin' heroics

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

a ja tobie mowie ze Chris juz 2-krotnie opowiadal jak widzi mechanike skoku i co sie stanie jesli wylicisz z tunelu, ja widze idealne polaczenie ;]

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zerat...

A. Tergo jest w cholerę i jeszcze trochę, a nie każdy ma czas/ochotę to wszystko przeglądać

B. Ja mówiłem raczej o przypadkowym wejściu w nieodkryty JP (Jak te sytuacje w Trókącie) niż zepsuciu przelotu.

 

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Zgadzam się całkowicie. Sama idea przypomina mi losowe spotkania z Fallouta 1 i 2.


"Strzeżcie się rozczarowań, bo pozory mylą. Takimi, jakimi
wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy"
   

 

amberlight_ad.png

Mój referral: STAR-ZZXF-MJF6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

a podobno wszystko jest "subject to a change"  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_tongue.png"> Mi się po prostu takie suche "spieprzyłeś w połowie lotu, oto ekran loading, a potem lusterko przy którym ustalisz sobie wygląd tego syna/brata/kochanki/córki koleżanki z piaskownicy lokaja, dziedziczącej po postaci która właśnie zginęła", nie podoba. Pomarzyć zawsze można ;)

Edytowane przez duszy

Time for some thrillin' heroics

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak czy inaczej to co proponuje Chris jest świetnym rozwiązaniem. Jeżeli dodadzą w tym elemencie jakieś niespodzianki, to będzie to zarąbistą mini gierką. Owszem nie wszyscy musza to lubić jednak będzie to ciekawe urozmaicenie.  

 

I prezentujące się ciekawiej niż skok do innego systemu w Elite. Choć wizualnie jest zrobiony rewelacyjnie to o ile nie trafimy na masywny obiekt to mam y tylko zarąbisty pokaz fajerwerków. 


 

 

JFK (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Dużo jest tego, ale czy nie miało być tych bardziej niestabilnych co częściej się zmieniają? Ciekawe czy mogłoby się zdarzyć, że zmienia kształt w czasie przelotu - to by była jazda.


"Strzeżcie się rozczarowań, bo pozory mylą. Takimi, jakimi
wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy"
   

 

amberlight_ad.png

Mój referral: STAR-ZZXF-MJF6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sądzę ,ze opisanie w jaki sposób nastąpiło odkrycie pierwszego (tu przypadkowego)  przejścia do innego systemu sugeruje  nam, że takie wydarzenia będą miały miejsca.

Gracz , który zapisze dane nowego Skoku  na pewno na tym zarobi , sprzedając korporacji, być może będzie opcja  ,że tylko  będzie cicha rejestracja  w systemie gry a korzyści czerpać będzie Syndykat. Może warto spytać Chrisa czy rozważają opcję ,że nowy System może należeć do Syndykatu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Riddick88
      Witajcie. Chciałbym odzyskać pieniądze za grę i w mojej paczce mam opcje exchange i mam napisane 
      ATTENTION
      You are about to exchange your PACKAGE - AURORA MR SC STARTER pledge.
      This will remove the pledge, including any upgrades (such as customizations or CCUs) from your account awarding $195.00 USD in store credit.
      This process is intended to be final, although some pledges may be available for reacquisition using the BuyBack system, if applicable and as long as the BuyBack system remains available. Items acquired with the use of store credits are BOUND TO YOUR ACCOUNT and non-giftable.
      WARNING!
      SOME LIMITED AVAILABILITY ITEMS INCLUDED OR CONTAINED WITHIN THE EXCHANGED PLEDGE ARE PERMANENTLY RELINQUISHED.
      Type in your password to confirm:
       
      Jak mi przejdą te pieniądze do kredytów mogę je jakoś przelać na konto??
       
    • Przez Candidate
      Możecie polecić jakieś dobre miejscówki do kopania Prospectorem?
    • Przez Frosty
      Hello there,
      Skontaktowała się ze mną osoba z rosyjskiej grupy zajmującej się tłumaczeniem Star Citizena na inne języki. Jako, że opanowali już sposób na tłumaczenie oraz implementacje tekstów do gry to postanowili podzielić się swoimi dokonaniami z innymi społecznościami, które chciałyby przetłumaczyć SC na swój język.
      Popyt na polskiego Kosmicznego Obywatela od dłuższego czasu jest zauważalny, więc osoby chętne do pomocy w tłumaczeniu będą bardzo mile widziane.
      Tłumaczenie tekstu odbywa się w programie SmartCat, a do edycji tekstów 3D (takich jak interakcja z obiektami z otoczenia) wymagany jest program pokroju Autodesk.
      A więc, jeśli ktoś chce nam pomóc w tym ambitnym zadaniu albo ma jakieś pytania to walcie śmiało pod tym postem
      Możecie się również skontaktować się ze mną poprzez wiadomość na forum lub na Discordzie.
    • Przez Vanter
      Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" />
      Powoli zamknięte testy Evocati dobiegają do końca to postanowiłem zeprać razem wszystkie dotychczasowe noty łatek.
      Główne nowości to:
      Modyfikacja modelu lotu Odmienne zachowanie statków podczas lotu atmosferycznego  HUD w statkach i wieżyczkach  Przenoszenie ciał Aplikacjia Citizen Trading App do przelewów miedzy graczami Grin ROC - mały górniczy pojazd naziemny Przeróbka Origin M50 Malowania statków za aUEC  
      Alpha 3.10.0 PTU.5381545 Patch Notes
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   
    • Przez Tygrysek_C2H5OH
      Film z Star Citizen połączono z ścieżką dźwiękową trailera Cyberpunk 2077
       
      Dźwięk robi robote, np lot od 0:52.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności