Skocz do zawartości
Nebthtet

Szczególiki w FPS

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem że gif łapany w AC, ale mechanika FPS-owa. Jeśli już teraz taka drobnica jak palec na spuście ładnie wygląda, to jestem bardzo ciekawa wrażeń z gry jak już zaimplementują pełne animacje mocap.

#justpcmasterracethings  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

eee.. on prostuje łokieć przy strzale?

Być może coś tu jeszcze nie działa, ale zdarzyło mi się strzelać z broni palnej, a to co widzę nie ma dla mnie żadnego sensu. Praca nadgarstka pokazuje odrzut broni, kiedy ruch łokcia sugeruje, że pistolet ciągnie(?) rękę. Mam nadzieję, że to jest spowodowane brakiem animacji tułowia. Dla mnie jest to totalnie bez sensu. Nic z tego nie rozumiem.       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_blink.gif">:wacko: Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_blink.gif">

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chodzi o samą pracę dłoni, resztę pewnie będą dorzucać  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No animacje są tymczasowe, jeszcze nie ma zaimplementowanych tych powstałych w studiu motion capture. Gdzieś ktoś nawet pisał na r/ że nawet na FPS module mogą nie być gotowe. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po prostu to co widzę tworzy we mnie bardzo mieszane uczucia. Z jednej strony bardzo ładna animacja pracy dłoni pokazuje jak twórcy podchodzą do szczególików, ale widok reszty ręki napawa mnie obawami.

Za ładne mi się to wydawało i musiałem coś skrytykować. Przepraszam następnym razem postaram się powstrzymać(  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_devil.gif"> )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie prostowanie reki jest raczej nie zgodne z fizjologią, niemniej jestem spokojny. Skoro dbają o coś takiego jak animacja palca na spuście to na pewno to tez poprawią. 


 

 

JFK (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy jak będzie w module FPS, jestem przekonany że tego nie skopią, zresztą to będzie wczesna wersja alfa, a zanim FPS wejdzie w betę to jeszcze dużo wody w rzece upłynie, starczy czasu żeby takie mankamenty naprawić  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na ten moment pozostaje czekać, aż wezmą się za animację reszty ciała, bo najwyraźniej nie wszystko jeszcze jest w tej kwestii skończone.  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_tongue.png">

 

Na pewno jednak w ostatecznej wersji gry będzie to wyglądać o wiele lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Mam podobne doświadczenia, wydaję mi się, że oś obrotu broni po wystrzale jest w złym miejscu, nad nadgarstkiem. Przy strzelaniu raczej staramy się zablokować przedramię i nadgarstek w linii prostej żeby nie uszkodzić nadgarstka i poprawić celność, a oś obrotu jest wtedy w okolicach łokcia i po wystrzale oś ta przemieszcza się lekko to tyłu .

 

Co do animacji nadgarstka i prostowania ręki w łokciu, to jest złe :) Ale zwróćcie uwagę, że to pokazuje jak dobrze jest zrobiony szkielet postaci, zła animacja broni i nadgarstka jest przenoszona poprawnie na resztę postaci :)

 

Pozdrawki

BHoleVX


sygn.png.c4efbbba4bad9acc32e1f37d60e375b

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dużo strzelam z racji wykonywanego zawodu więc jak to ktoś już tutaj napisał broń nie powinna ciągnąć całego ramienia do przodu. Powinna powodować cofanie całego ramienia delikatnie akcentujac na bark.


Użytkownik zbanowany permanentnie za wandalizm, łamanie regulaminu i brak RiGCz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ramach szczególików mogliby wyłączyć dźwięk strzału w próżni  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


Time for some thrillin' heroics

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dźwięk by był ale zupełnie inny. Wszystko co ma kontakt z twoim kombinezonem będzie powodowało słyszalny dla ciebie dźwięk. Jednak cała reszta aktywności zapewne byłaby głucha.

 

Już pomijając fakt, że nasze ciało zaczęło by nasłuchiwać samo siebie  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png"> krążenie krwi, bicie serca itp.

Edytowane przez CPAS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Zapewne będzie taka opcja, wyłączenie muzyki i swobodna lewitacja w atmosferę planety, słowem grawitacja się kłania  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

No nie dziwie się założę się że jak by zamiast gołego pomieszczenia było brak ciążenia i zapierające w piersi dech widoku to by nie szaleli chyba że ze szczęścia   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_tongue.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Riddick88
      Witajcie. Chciałbym odzyskać pieniądze za grę i w mojej paczce mam opcje exchange i mam napisane 
      ATTENTION
      You are about to exchange your PACKAGE - AURORA MR SC STARTER pledge.
      This will remove the pledge, including any upgrades (such as customizations or CCUs) from your account awarding $195.00 USD in store credit.
      This process is intended to be final, although some pledges may be available for reacquisition using the BuyBack system, if applicable and as long as the BuyBack system remains available. Items acquired with the use of store credits are BOUND TO YOUR ACCOUNT and non-giftable.
      WARNING!
      SOME LIMITED AVAILABILITY ITEMS INCLUDED OR CONTAINED WITHIN THE EXCHANGED PLEDGE ARE PERMANENTLY RELINQUISHED.
      Type in your password to confirm:
       
      Jak mi przejdą te pieniądze do kredytów mogę je jakoś przelać na konto??
       
    • Przez Candidate
      Możecie polecić jakieś dobre miejscówki do kopania Prospectorem?
    • Przez Frosty
      Hello there,
      Skontaktowała się ze mną osoba z rosyjskiej grupy zajmującej się tłumaczeniem Star Citizena na inne języki. Jako, że opanowali już sposób na tłumaczenie oraz implementacje tekstów do gry to postanowili podzielić się swoimi dokonaniami z innymi społecznościami, które chciałyby przetłumaczyć SC na swój język.
      Popyt na polskiego Kosmicznego Obywatela od dłuższego czasu jest zauważalny, więc osoby chętne do pomocy w tłumaczeniu będą bardzo mile widziane.
      Tłumaczenie tekstu odbywa się w programie SmartCat, a do edycji tekstów 3D (takich jak interakcja z obiektami z otoczenia) wymagany jest program pokroju Autodesk.
      A więc, jeśli ktoś chce nam pomóc w tym ambitnym zadaniu albo ma jakieś pytania to walcie śmiało pod tym postem
      Możecie się również skontaktować się ze mną poprzez wiadomość na forum lub na Discordzie.
    • Przez Vanter
      Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" />
      Powoli zamknięte testy Evocati dobiegają do końca to postanowiłem zeprać razem wszystkie dotychczasowe noty łatek.
      Główne nowości to:
      Modyfikacja modelu lotu Odmienne zachowanie statków podczas lotu atmosferycznego  HUD w statkach i wieżyczkach  Przenoszenie ciał Aplikacjia Citizen Trading App do przelewów miedzy graczami Grin ROC - mały górniczy pojazd naziemny Przeróbka Origin M50 Malowania statków za aUEC  
      Alpha 3.10.0 PTU.5381545 Patch Notes
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   
    • Przez Tygrysek_C2H5OH
      Film z Star Citizen połączono z ścieżką dźwiękową trailera Cyberpunk 2077
       
      Dźwięk robi robote, np lot od 0:52.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności