Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gogle Sony już działają na PC bo podczas zapowiedzi dema były odpalane między innymi na takim sprzęcie. Kwestia teraz tego jaką politykę przyjmie firma chociaż mało prawdopodobne żeby użytkownik końcowy miał taką możliwość.

 

Ale focus projektu się zmieni z gamingu na social. 

 

Celna uwaga i to jest właśnie kwestia co do której mam największe wątpliwości. Wiem że ludki z Oculus chcą zrobić możliwie najlepszy sprzęt, kwestia tego w jakim kierunku to wszystko pójdzie jak Facebook zacznie narzucać swoje priorytety.

 

Z drugiej strony tak sobie myślę że bez względu na wszystko wyniknie z tego coś dobrego. Wystarczy że VR na dobre wejdzie do mainstreamu co teraz jest o wiele bardziej prawdopodobne i na pewno znajdzie się ktoś kto wyprodukuje porządny sprzęt nastawiony na gaming. Szkoda tylko że może się to odbyć kosztem obecnego lidera tego segmentu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Razer ponoć piecze coś swojego... Ciekawe co z tego wyjdzie


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mhh oby przyszłość oculus rift nie wyglądała tak :

 

http://kwejk.pl/obrazek/2033371/zegnaj-oculus.html

 

 


Zapraszam do wspólnego grania (Discord):

DISCORD.GG

Check out the LYNX CORP community on Discord - hang out with 185 other members and enjoy free voice and text chat.

Zapraszam do wspólnego grania (Guilded):

https://www.guilded.gg/i/bEzq3q6p

 

Jeżeli na start w grze chcesz dostać dodatkowe 5000 UEC (5$) skorzystaj z mojego "Refferal Code"  podczas rejestracji (wystarczy kliknąć w link->)STAR-4NYK-GPNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mhh oby przyszłość oculus rift nie wyglądała tak :

 

http://kwejk.pl/obrazek/2033371/zegnaj-oculus.html

 

 


Zapraszam do wspólnego grania (Discord):

DISCORD.GG

Check out the LYNX CORP community on Discord - hang out with 185 other members and enjoy free voice and text chat.

Zapraszam do wspólnego grania (Guilded):

https://www.guilded.gg/i/bEzq3q6p

 

Jeżeli na start w grze chcesz dostać dodatkowe 5000 UEC (5$) skorzystaj z mojego "Refferal Code"  podczas rejestracji (wystarczy kliknąć w link->)STAR-4NYK-GPNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja pierwsza reakcja była... hmm... CO TO K** JEST. Teraz jednak zaczynam widzieć w tym jakiś sens. Według ludzi z oculusa te 2 mld w jakiś sposób przyspieszą rozwój, lub otworzą nowe możliwości. Poczekamy, zobaczymy. 

 

FB wcale nie zapłacił 2 mld $ - zapłacił 400 mil w gotówce i 1,6 mld w akcjach FB. Te akcje warte 1,6 mld można przetłumaczyć na bardzo proste, ale jakże obrazowe stwierdzenie - zapłacono 4 kotami po 0,4 mld $ kazdy. Wartość FB na giełdzie to bańka spekulacyjna, ale to temat na inną dyskusję.

 

Znaczy to że Facebook wykupił Oculus.

 

tym artykule zawarte są ciekawe argumenty za przejęciem które wysuwa założyciel Oculusa.

 

Jeszcze nigdy nie słyszałem, żeby właściciel źle mówił o tym co dzieje sie z jego firmą, zawsze argumentują na plus.

 

Jak czytałem ten wątek, to się zastanawiałem jak wykorzystać VR do czegoś innego niż tylko grami - nie jestem jedyny, który się nad tym zastanawia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nigdy nie słyszałem, żeby właściciel źle mówił o tym co dzieje sie z jego firmą, zawsze argumentują na plus.

Jest to raczej naturalne. Mi natomiast chodziło o siłę argumentów samych w sobie, znacznie niższa cena produktu końcowego czy dedykowane komponenty zamiast przystosowywania sprzętu ze smartfonów to nie są rzeczy na które z mojego punktu widzenia można po prostu machnąć ręką.

 

Oculus do tej pory nie zawiódł, chciałbym mieć nadzieję że wykupienie firmy to część strategii która pozwoli im na spełnienie swojej wizji. Tylko czas pokaże czy była to dobra decyzja. W krótszej perspektywie czasu na pewno da korzyści, kwestia  tego jak będzie potem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogromny niesmak pozostawia kwestia podsumowana przez kogoś w necie mniej więcej tak: "zebrali kasę na kickstarterze, aby po narobieniu jeszcze większego hałasu sprzedać się, dziabnąć grubą kasę i mieć na projekt wy******"

 

Oby takie stwierdzenie nie było prorocze.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie z kickstartera otrzymali swojego oculusa w postaci dk1. Nic więcej im się nie należy. Ja też boję się o przyszłość oculusa i nie podoba mi się przejęcie go przez facebooka, jednak nie do końca zgadzam się ze słowami, że ludzie zostali oszukani.


"A tu mial byc jakis zajebisty podpis albo cytat."- Dragnarek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie z kickstartera otrzymali swojego oculusa w postaci dk1. Nic więcej im się nie należy. 

 

Tylko że bez nich nie byłoby oculusa prawdopodobnie więc.. Według mnie zostali nieźle wydymani i cieszę się, że nie kupiłem ani nie wkładałem pieniędzy w rozwój tego urządzenia. A z tego co wyczytałem Notch (gość od minecrafta) zrezygnował z oculusa w swoich grach (grze?). Jak więcej developerów pójdzie w jego ślady to będzie lipa ;)

 

Dlatego bardzo często jestem za tym, żeby czekać i nie ufać każdemu na słowo, że wszystko będzie cacy i w ogóle elegancko. Tak jak pisałem na poprzedniej stronie.

 

Tak czy owak we mnie klienta nie znajdą, poczekam i może wyjdzie coś lepszego dedykowanego głównie rozrywkom, które lubię (gry, filmy) a nie jakieś społecznościowe bzdety wypchane reklamami.

Edytowane przez St. Anger

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o społecznościowe bzdety... Nie sadze żeby doszło do tego, że zmieni się coś w pierwszej wersji oculusa. Myślę ze to byłby strzał w stopę. Jeśli jednak do tego dojdzie... Wtedy stracą wielu potencjalnych klientów, w tym mnie.


"A tu mial byc jakis zajebisty podpis albo cytat."- Dragnarek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą nie sadzę, że te 2,5 mln z kickstartera miało jakiś wielki wpływ na powstawanie oculusa. Fakt doprowadziło to do zwiększenia zainteresowania inwestorów itd. Jednak sam Luckey powiedział ze nie spodziewał się tak dużego sukcesu. Miała być to rzecz dla entuzjastów. Dodam jeszcze ze ja ich nie bronię, to tylko moja mało ważna opinia ;)


"A tu mial byc jakis zajebisty podpis albo cytat."- Dragnarek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczekamy, zobaczymy. Ja pozytywnie nastawiony do tego nie jestem niestety i nie podoba mi się, że zamierzaja zmienić Oculusa w platformę społecznościową (jak sami mówia) z róznymi popierdólkami typu kupywanie wirtualnych dóbr (jak wyczytałem w kilku artykułach, choć to może być bullshit, ale znając dzisiejszy świat to raczej prawda). Ot, żeby nachapać się kasy zmieniono target z graczy na zwykłych ludzi tzw. dojarki $$. A na takiej zmianie gracze ucierpią na pewno, wystarczy poczekać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko że bez nich nie byłoby oculusa prawdopodobnie więc.. Według mnie zostali nieźle wydymani [..]

Nie zgadzam się z takim stwierdzeniem. Wkładając kasę w projekt na Kickstarterze czy podobnym serwisie dokonuje się inwestycji, a nie zakupu. Nie ma żadnej gwarancji na to że projekt zostanie doprowadzony do końca nawet po pomyślnym zakończeniu kampanii. A w tej sytuacji przecież wszystkie cele zostały spełnione.

 

Natomiast nie da się ukryć że jeśli przejęcie przez Facebooka zakończy się niekorzystnie to w tym momencie Oculus wprawi w zawód całą rzeszę entuzjastów.

 

Nie zgodzę się też że zmiana targetu na zwykłych ludzi to zła rzecz. Bez tego VR zawsze zostanie ciekawostką w którą bawi się wąskie grono hobbystów. W takim scenariuszu o rozwój technologii będzie bardzo trudno a ceny pozostaną na wysokim poziomie. Za to w odwrotnej sytuacji - tak, może na początku ucierpią gracze ale z czasem wszystkim to wyjdzie na dobre. Pojawią się firmy produkujące różne zestawy i każdy będzie mógł sobie wybrać coś dopasowanego do własnych potrzeb.

 

Dwa że ja bym zrobił tak jak sam proponujesz i po prostu zaczekał. Spisywanie wszystkiego na straty już w tej chwili to fanatyzm w drugą stronę. Nie zdziwię się jeśli sprawa skończy się tak jak to przedstawiasz, ale nie zamierzam z tego powodu ograniczać własnych opcji. Jak na rynku zaczną się pojawiać docelowe produkty to je porównam i wybiorę najlepszy. Bez względu na to jakie logo będzie się tam znajdowało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczekamy, zobaczymy. Ja pozytywnie nastawiony do tego nie jestem niestety i nie podoba mi się, że zamierzaja zmienić Oculusa w platformę społecznościową (jak sami mówia) z róznymi popierdólkami typu kupywanie wirtualnych dóbr (jak wyczytałem w kilku artykułach, choć to może być bullshit, ale znając dzisiejszy świat to raczej prawda). Ot, żeby nachapać się kasy zmieniono target z graczy na zwykłych ludzi tzw. dojarki $$. A na takiej zmianie gracze ucierpią na pewno, wystarczy poczekać.

Mnie ciekawi, w jaki sposób ludzie krakający o FB w Oculusie sobie to wyobrażają. Że nie będą mogli odpalić gry bez konta na FB? Że im się w trakcie gry będą powiadomienia wyświetlać? To jest niemożliwe. Raczej OR pozostanie tym, czym jest, ale z dodatkowymi funkcjami społecznościowymi, co samo w sobie złe nie jest, bo dzięki temu więcej osób się tym zainteresuje. Nikt nikogo do korzystania z funkcji społecznościowych raczej zmuszać nie będzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak już pisałem - poczekam i zobaczę jak to wyjdzie. Całym sercem jestem za tym, żeby się udało i wszystko było ok, niestety mam wątpliwości :P Na tym poście skończę temat, już wszystko powiedziałem co miałem do powiedzenia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie ciekawi, w jaki sposób ludzie krakający o FB w Oculusie sobie to wyobrażają. Że nie będą mogli odpalić gry bez konta na FB? Że im się w trakcie gry będą powiadomienia wyświetlać? To jest niemożliwe. Raczej OR pozostanie tym, czym jest, ale z dodatkowymi funkcjami społecznościowymi, co samo w sobie złe nie jest, bo dzięki temu więcej osób się tym zainteresuje. Nikt nikogo do korzystania z funkcji społecznościowych raczej zmuszać nie będzie.

Również nie wiem w czym inni widza problem ... twórcy Oculusa dzięki tej "współpracy" maja znacznie większe środki które mogą np. zainwestować w fabryki które sprostają przyszłym zamówieniom na wersje konsumencka oraz przede wszystkim maja znacznie większe możliwości rozwoju i promocji.

Jedyne czego sie obawiam to wzrostu ceny ... chociaż mam nadzieje ze Facebook obniży jego cenę by Oculus sie przyjął .. 

 

 

zmieniono target z graczy na zwykłych ludzi 

Zmieniono a rozszerzono to spora różnica ! Co jest złego w popularyzacji urzadzenia, twórca Oculusa od poczatku zaznaczał ze chce by Oculus Rift był powszechnie wykorzystywany, równiez np. przez casualowych graczy. Nie pojmuje twojej logiki, według Ciebie jeśli "zwykły" człowiek ma dostep do komputera to oznacza ze komputer nie jest dla graczy .... Gdzie tu logika ? Gdyby z komputerów korzystali sami gracze to zapewniam Cie nie rozwijałyby sie tak dynamicznie i dziś zamiast w Crysisa 3 grałbyś w GTA 2 ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[...] maja znacznie większe środki które mogą np. zainwestować w fabryki które sprostają przyszłym zamówieniom na wersje konsumencka [...]

 

Z tego co się orientuję nie tyle chodzi o stawianie nowych fabryk co siłę argumentu/ilość zamówień. Fabryki są, tylko nikomu nie opłaca się robić małej partii zamówień bo przystosowanie linii produkcyjnej kosztuje. Za to przy dużej partii sytuacja się zmienia i nie dość że można wynegocjować dobrą cenę to będą to też części świetnie przystosowane do wykorzystania w VR a nie pozostałości ze smartfonów.

 

Jedyne czego sie obawiam to wzrostu ceny ... [...] 

 

Będzie wręcz odwrotnie: http://www.reddit.com/r/oculus/comments/21cy9n/the_future_of_vr/cgc0ig6?context=1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie Joe Monsterowcy już czytali a dla reszty ciekawostka. Smutne jest to, że tak wiele firm zostało poprostu zamkniętych.

 

http://joemonster.org/art/27125/10_najciekawszych_zakupow_Marka_Zuckerberga


Zapraszam do wspólnego grania (Discord):

DISCORD.GG

Check out the LYNX CORP community on Discord - hang out with 185 other members and enjoy free voice and text chat.

Zapraszam do wspólnego grania (Guilded):

https://www.guilded.gg/i/bEzq3q6p

 

Jeżeli na start w grze chcesz dostać dodatkowe 5000 UEC (5$) skorzystaj z mojego "Refferal Code"  podczas rejestracji (wystarczy kliknąć w link->)STAR-4NYK-GPNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W artykule jest błąd bo nie są to "okulary rzeczywistości rozszerzonej" a wirtualnej. W AR na prawdziwą scenę nakładane są wirtualne elementy, w VR wszystko jest wirtualne.

 

AR jest znacznie trudniejsze do zrealizowania ze względu na to że trzeba bardzo dokładnie śledzić położenie wszystkich elementów, a to bez specjalnie przygotowanego otoczenia nie jest ani trochę łatwe. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też to zauważyłem czytając no ale wybaczmy JM ;) ale tak patrząc to widać, że fb jak czuje rywalizację to się nie pieści. Kupuje i zamyka :/ Oby Oculus był ich sojusznikiem...


Zapraszam do wspólnego grania (Discord):

DISCORD.GG

Check out the LYNX CORP community on Discord - hang out with 185 other members and enjoy free voice and text chat.

Zapraszam do wspólnego grania (Guilded):

https://www.guilded.gg/i/bEzq3q6p

 

Jeżeli na start w grze chcesz dostać dodatkowe 5000 UEC (5$) skorzystaj z mojego "Refferal Code"  podczas rejestracji (wystarczy kliknąć w link->)STAR-4NYK-GPNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamknięcie Oculusa jest bardzo mało prawdopodobne, firma została wykupiona po to by stworzyć w oparciu o VR nową platformę na której Facebook ma świadczyć usługi. Przed wykupem nie stanowili oni bezpośredniej konkurencji dla FB, tym bardziej teraz, więc na zamknięciu mogą tylko stracić.

 

I co prawda upadek Oculusa stanowił by wielki cios dla rozwoju VR to nie brakuje alternatyw. Jakiś czas temu Sensics zapowiedział dSight przeznaczony na rynek masowy a kilka dni temu wypłynęły informacje o True Player Gear Totem który przy okazji rozwiązuje problem z piciem piwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Muszę powiedzieć, że przynajmniej na papierze ten Totem wygląda dość interesująco.

 

Co do tematu zakupu OR przez FB, to myślę, że nie wpłynie on w znaczący sposób na stronę gamingową Oculusa, a co za tym idzie my grając w Star Citizena nie odczujemy różnicy. Jeśli się mylę, to po prostu sporo osób, o ile nie większość przerzuci się na produkty konkurencji, które zaczynają teraz wyrastać jak grzyby po obfitym deszczu. Była moda na 3D, a teraz producenci chcą jak najszybciej mieć swój produkt VR/AR, żeby nie zostać w tyle.


... just like you imagined ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapraszam do wspólnego grania (Discord):

DISCORD.GG

Check out the LYNX CORP community on Discord - hang out with 185 other members and enjoy free voice and text chat.

Zapraszam do wspólnego grania (Guilded):

https://www.guilded.gg/i/bEzq3q6p

 

Jeżeli na start w grze chcesz dostać dodatkowe 5000 UEC (5$) skorzystaj z mojego "Refferal Code"  podczas rejestracji (wystarczy kliknąć w link->)STAR-4NYK-GPNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swiania z goscia hehe, ale fakt, blednik wariuje.
Ciekaw jestem ceny tej lepszej wersji w PL, jak byla by kolo 600zl to moglbym zaczac sie zastanawiac... ale najpierw odwiedze Neb i przetestuje u niej hehe.


trading fish? (ノ º _ º)ノ<><

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      Są specyfikacje maszyny, na której uruchamiano gameplay Cyberpunka 2077 podczas zamkniętych pokazów na E3:
      CPU: Intel Core i7-8700 3,7 GHz Płyta główna: Asus ROG STRIX Z370-I Gaming RAM: G.Skill Ripjaws V, 2x16GB, 3000MHz, CL15 Karta graficzna: Nvidia Titan RTX Dysk SSD: Samsung 960 Pro 512 GB M.2 PCIe Zasilacz: Corsair SF600 600W Pewnym jest, że jakaś optymalizacja oraz (niestety) downgrade grafiki będą mieć miejsce. - pytanie w jakim stopniu...
    • Przez Nebthtet
      Eric "Wingman" Peterson w swoim niedawnym wpisie na devblogu Descent Underground dzieli się z nami kilkoma nowinkami dotyczącymi produkcji gry.
      Descent Underground jest tworzony na silniku Unreal - aktualnie twórcy dokonują aktualizacji do wersji 4.13 tego engine. Ma to pozwolić na odtwarzanie wideo w grze, co być może zaowocuje nowymi ciekawe ekrany z fikcyjnymi reklamami lub wiadomościami o stanie świata. Dzięki takiemu zabiegowi można by zwiększyć immersję gracza. Możliwe jest również, że zostanie udostępnione intro.
      Wersja Mac i Windows już jest zaktualizowana, ale linuxowa wciąż stwarza problemy - cały czas jednak trwają prace nad ich rozwiązaniem.

      Tworzony jest HUD, dodawane niektóre funkcjonalności radaru - tak by pasowały do ulepszonego kokpitu. Ma on wyglądać bardziej trójwymiarowo i realistycznie, a dokonywane zmiany w HUD mają w przyszłości umożliwić jego dostosowywanie.
      Testowana jest misja treningowa - po wydaniu wersji 4.13 i podpięciu w grze instrukcji zostanie udostępniona aby zebrać opinie testerów.
      Fabuła pierwszego rozdziału kampanii dla pojedynczego gracza jest już gotowa - ma zawierać ukryte elementy. Ma to trafić do gry jak najszybciej (ale po wersji 4.13) gdzie testować nową zawartość będą subskrybencji - misja po misji. Później zostanie ona udostępniona wszystkim, którzy kupili grę, co jednocześnie będzie oznaczać zakończenie etapu Early Access.
      Zespół grafików kończy mapę nazwaną "BAMM" - będzie udostępniona każdemu posiadaczowi gry. Pracowali też nad nowym kokpitem, robotami i tworzeniem większych fragmentów pomieszczeń co ma umożliwić budowę większych map. Poniżej rzut oka na sposób poruszania się robotów Hunter.
      Już wkrótce zadebiutować powinna możliwość wydobycia surowców wraz z trybem gry "Wojna Korporacyjna". Większość obecnie dostępnych w grze map przejdzie upgrade i zmiany by umożliwić taką formę rozgrywki. Ulepszane będą również drzewka technologiczne i możliwości specjalne statków (Wasp, Warlock).
      Descent Underground to tworzony na licencji i finansowany za pośrednictwem crowdfundingu projekt Erica "Wingmana" Petersona, który po odejściu z Cloud Imperium Games założył własne studio. Gra ma wspierać również Oculus Rift oraz HTC Vive.
    • Przez Dako
      Pimax 5k+ Virtual Reality czyli recenzja popełniona przez simulotnika
      Warto przeczytać
      Pimax 5k+ Virtual Reality | YoYoSims
      YOYOSIMS.PL  
    • Przez Mikolaj
      Witam, mam szybkie pytanie jako że odkąd ujrzałem SC na yt nie mogę przestać oglądać filmów dotyczących relacji z rozgrywki, to  jednak mam wątpliwości czy mój komp da radę co ciągle odwleka mnie od zakupu.  Naczytałem się różnych opinii o pojedynczych elementach mojego sprzętu ale chciałbym uzyskać od was pomoc w stwierdzeniu na co może pozwolić sobie on w całokształtnym zestawieniu.
      Parametry Techniczne:
      - Procesor Intel Core i5 ( Jedyne co spełnia minimalne wymagania według serwisu GryOnline )
      - Ram 8 GB ( Wszędzie pisze że minimum 16, ale na wielu forach czytałem że jak nie ma nic w tle odpalone to i 8 da radę )
      - Karta graficzna Nvidia GTX 1050Ti ( Też ludzie piszą że daje radę )
      - No o ostatnia kwestia, chyba pięta achillesowa to dysk niestety: HDD  SATA 7200 obr 
      Tak jak mogliście zauważyć o każdej z rzeczy mniej więcej czytałem w kwestii tego jak zareaguje na SC no i właśnie wszędzie okazywało się że na biedę się nada, nawet te 8gb ramu no, ale wydaje mi się że w tych sytuacjach ludzie opisywali pojedyncze aspekty wątpliwości ich parametrów a pewnie nadrabiane są innymi lepszymi elementami systemu  natomiast u mnie całość wygląda dość lipnie. Dopiero teraz patrzę że za niewiele więcej mogłem mieć lepszy sprzęt ale względem innych gier wyglądał super tylko teraz SC mnie zaskoczyło

      NAJWAŻNIEJSZE: Weźcie pod uwagę to że nie zależy mi ( a raczej muszę na razie z tego zrezygnować ze względu na problemy finansowe ) na dobrej grafice, chcę po prostu doświadczyć mechaniki gry i tego jak działa jej świat społeczny oraz poexplorować systemy w sposób tai na jaki i komputer pozwoli, także takie kwestie gry jak walka czy inne obiciążające rzeczy schodzą na drugi plan, nawet fps-ów nie musi być wiele byle by gra była grywalna a nie okazała się totalnym wyrzuceniem pieniędzy ze względu na lagi.

      Liczę na sprawną pomoc gdyż chcę już dołączyć do waszej floty
      Pozdrawiam Mikołaj!
    • Przez Dako
      Fajna rzecz dla latających w VR czyli coś w stylu machanie łapkami zamiast po omacku macania myszy i klawiatury
      Film z DCS



      ps.
      I dla dociekliwych temat z ichniego forum
      https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=218861
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności