Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Konstrukcja jaką pokazywano pod nazwą kodową Crystal Cove jeszcze trochę się zmieniła i już można preorderować. Devkity podrożały o 50$ (350$) ale i podciągnięto rozdzielczość oraz dodano zewnętrzną kamerę śledzącą ruchy głowy.

 

Ponoć urządzenie ma mieć konkretne stoisko na E3 w tym roku (buu szkoda że nie pojadę :().

Premiera wersji konsumenckiej ponoć najpóźniej pod koniec 2015 r. 

 

Ktoś będzie zamawiać Devkit 2? Ja strasznie czekam na to urządzonko ale zaopatrzę się dopiero w wersję konsumencką.

 

Więcej szczegółów tutaj: http://www.oculusvr.com/blog/announcing-the-oculus-rift-development-kit-2-dk2/

 

camera_dk2.jpg


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja już pisałam że mi to nie przeszkadza bo nie palę a piwo można ogarnąć w nie rozlewający się sposób ;)


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A chyba już coś nawet zrobili :P


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem okazje sprawdzić ten pierwszy devkit :P Nie za wiele bo tylko chwile pozjeżdzałem kolejką i.. na tym koniec :P Nie wywarło to na mnie jakiś pozytywnych emocji, co więcej - byłem mocno zawiedziony, a to dlatego, że rozdzielczość była strasznie kijowa i nie czuło się tego czego spodziewałem się czuć. Przedtem obserwowałem ludzi, którzy nie mieli zbyt wiele doczynienia z grami komputerowymi i po prostu łapali się wszystkiego jak zjeżdzali kolejką, a kiedy się dorwałem.. Nosz kurwa, jaka lipa - pomysłałem.

 

Ale należy pamiętać, że to tylko devkit. Jesli wprowadzą rozsądna rozdzielczość (1080p?) to może się zmieni, ale póki co MOCNO i STANOWCZO odradzam wyrzucać 300$ w błoto. Najlepiej to poczekać na wersje konsumencką i przeczytać pare recenzji i sprawdzić jakie gry będą wspierały to urządzanko bo skończy się jak niewypał Sony z ich świecącym dildem (ps move) albo playstation Vita :)

Edytowane przez St. Anger

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No poczytaj o tym devkicie, rozdziałkę podbili. Screen door effect ciągle jest ale mniejszy, myślę że do release się go pozbędą. Zwłaszcza że się rodzi powoli konkurencja :)

Natomiast jeśli ktoś nie programuje to się zgodzę, pierwszy devkit to było wywalanie kasy w błoto. Co z drugim to się okaże.

 

A akurat Vita się ma nienajgorzej i sporo ciekawych tytułów na to wyszło i dalej się pojawia - oczywiście nie w Polsce :)


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Vite mam i niestety... Żadne tytuły AAA nie zawładneły mną na dłużej niż kilka dni. Mam po prostu wrażenie, że developerzy boją się wypuszczać gry na Vitę bo się nie sprzedadzą i to takie błędne koło. Właściwie jedyny tytuł, w który grałem poważniej to Soul Sacrifice. Reszta to swego rodzaju popierdółki, choć wszystkich gier nie znam (bo jakże to tak :P). Może są jakieś ciekawe pozycje, ale ja o nich nie słyszałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No poczytaj o tym devkicie, rozdziałkę podbili.

A na tym nie koniec, opracowali też rozwiązanie które w ogromnym stopniu poprawia ostrosć obrazu w trakcie przesuwania. Do porównania tutaj: http://vr.mkeblx.net/oculus-sim/

Crystal Cove i następcy w odróżnieniu od DK1 posiada też śledzienie 6DOF.

Ja tam zacząłem zbierać fundusze w momencie kiedy wystartował kickstarter Rifta. Ostatnio wychodzi coraz więcej konkurencyjnych produktów jak chociażby Sensics dSight ale o ile nie pojawi się coś rewolucyjnego to zamierzam zamówić gogle od Oculus tak szybko jak pojawi się wersja konsumencka. W planach mam tez Sixsense STEM i w miarę możliwości Reactive Grip od Tactical Haptics.

W tej chwili najtrudniej mi o cierpliwość bo temat VR zafascynował mnie już w dzieciństwie. Po wielkiej klapie jaką były ówczesne produkcje tym razem zanosi się na coś znacznie bardziej konkretnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@St. Anger - polecam trollować co jakiś czas subreddit dedykowany vicie - tam można to i owo trafić ;)

 

@lethe - oj pamiętam VFX-1 i jakie toto ustrojstwo ciężkie było. A kontroler do tego to była jakaś masakra :)


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale należy pamiętać, że to tylko devkit. Jesli wprowadzą rozsądna rozdzielczość (1080p?) to może się zmieni, ale póki co MOCNO i STANOWCZO odradzam wyrzucać 300$ w błoto.

 

 

wersja dk2 o której mowa w tym temacie ma 1080p, dokładnie 960x1080 na kazde oko, możliwe ze wersja konsumencka bedzie oferować rozdzielczość 4k, co przy odpowiednich grach zapewni kosmiczne wrazenia.

 

jakie gry będą wspierały to urządzanko

przeciez gry które beda wspierały Oculusa sa od dawna znane, multum świetnych produkcji ma go wspierać, już teraz można na nim pograc chocby w War Thunder, Hawken + fanowskie modyfikacje Battlefield 3, Minecrafta, GTA IV ..... Pełną liste gier które obecnie zadeklarowały wsparcie dla Oculusa znajdziesz TUTAJ: http://vreality.pl/lista-gier-oculus-rift/

Oprócz tego wszystkie najpopuralniejsze silniki gier takie jak Unity 3D, Unreal Engine, CryEngine wspierają Oculusa co znaczaco ułatwi producentom gier zaimplementowanie Oculusa do ich produkcji. W skrocie o gry sie nie martw, bedziesz miał w co grać ...

 

Ja zdecydowanie zaopatrze sie w DK2 gdy tylko bedize dostepny w sprzedazy (lipiec), głownie dlatego ze oprócz gier oferuje również np mozliwość ogladania filmów ;) A pozatym jako ze Oculus w Polsce jest trudno dostepny  to jak wam sie znudzi to zawsze mozna go opylic, ba jeszcze pewnie na tym zarobicie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dragnarek ma rację bez piwa ani rusz :D a jak już wcześniej gadaliśmy na ten temat to będzie konkretny problem z  pisaniem ( nie wyobrażam sobie że za każdym razem jak coś chce napisać lub zobaczyć gdzie tak klawiatura jest żeby zdejmować ustrojstwo za każdym razem z  głowy ), bo tutaj jest konkretny problem i mam nadzieje że go jakoś rozwiążą. Mam nadzieję że google glass zrobi większe postępy i zobaczymy coś naprawdę fascynującego :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na google glass w tej kwestii nie licz bo ono jest do extended a nie virtual reality.

 

A co do klawiatury proste do rozwiązania - mikrokamerka na goglach i jedziesz. Z resztą co za problem pisać bezwzrokowo? Wszystkie klawiatury mają markery na F i J tak więc wiesz gdzie masz paluchy nawet jak na nią nie patrzysz :)

 

Poza tym zawsze jest komunikacja głosowa.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem okazję przetestować pierwszą wersję OR na IEM w Katowicach. Jest to pomysł świetny, ale wciąż wymagający dopracowania w kwestii jakości obrazu. Z tego co czytałem to Crystal Cove i Dev2 poprawiły te problemy. Co do samego VR- nie 3D, nie jakość obrazu ani wygoda urządzenia tylko śledzenie ruchów głowy zrobiło na mnie największe wrażenie. Bez tego ten cały "VR" byłby o kant dupy roztłuc. A z nim... cudo ;) Jak tylko wejdzie jakaś ostateczna wersja konsumencka którą będą wspierać dobre i ciekawe gry to nastąpi przełom w graniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na google glass w tej kwestii nie licz bo ono jest do extended a nie virtual reality.

 

A co do klawiatury proste do rozwiązania - mikrokamerka na goglach i jedziesz. Z resztą co za problem pisać bezwzrokowo? Wszystkie klawiatury mają markery na F i J tak więc wiesz gdzie masz paluchy nawet jak na nią nie patrzysz  :)

 

Poza tym zawsze jest komunikacja głosowa.

No właśnie mi o to chodzi żeby pewne elementy gry rozszerzyły się poza monitor ale wspólnie z nim współpracując.

Np.  Lecimy Hornetem czy innym ustrojstwem i zamiast pokazywania pewnych statystyk jak radar stan amunicji itp itd na monitorze pokazywało by pewnego rodzaju zewnętrzny interface który wychodził by poza monitor i wspomagał nasze zmagania w grze . Połączenie tego z dragnarka urządzeniem dało by naprawdę  wygodne i przyjemne połączenie. Oczywiście wiem że narazie nie ma koncepcji do takiej rzeczy ale mam nadzieje że kiedyś to się pojawi :D

Edytowane przez Smaily

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[...]możliwe ze wersja konsumencka bedzie oferować rozdzielczość 4k, co przy odpowiednich grach zapewni kosmiczne wrazenia.

Z mojego punktu widzenia był by to strzał w stopę. Było by to bardzo pożądane ze względu na lepsze doznania ale kogo będzie stać na zakup sprzętu renderującego 3D przy takiej rozdzielczości? To tylko kwestia czasu, ale na razie chyba jednak poza zasięgiem.

Grunt żeby VR przeszło do mainstreamu, potem się będzie można bawić w śrubowanie specyfikacji.

 

W skrocie o gry sie nie martw, bedziesz miał w co grać ...

Warto tutaj zaznaczyć że o ile War Thunder i Hawken maja taryfę ulgową bo gracz znajduje się w tej samej samej pozycji w realu co w grze tak pozostałe tytuły maja o wiele twardszy orzech do zgryzienia. Zwykłe portowanie istniejących gier do VR da tandetne rezultaty bo rozwiązania które sprawdzają się na płaskim ekranie często nie działają albo wręcz przeszkadzają w trakcie używania gogli.

Moim zdaniem najlepiej sprawdzą się gry które od podstaw zostały zaprojektowane z myślą o wykorzystaniu możliwości tego medium.

 

Dragnarek ma rację bez piwa ani rusz :D

Szczerze mowiąc nie rozumiem dlaczego jest to przeszkodą, nawet pomijając rozwiązania które sugerowała Nebthtet to wg mnie podniesienie gogli na czoło przez 15 sek nie jest problemem nie do rozwiązania.

W SC będziemy mieli analogię systemu M-TADS/PNVS z helikopterów AH-64 - broń i systemy optyczne celują tam gdzie patrzy pilot. Fakt, można to samo osiągnąć za pomocą czegoś w stylu TrackIR ale bez uczucia że jest się w świecie gry wrażenie nie będzie to samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla tych co nie chca sie bawic w Occulusa: rzuccie okiem na TrackIR 5. Sa dwie wersje- PRO dla tych co chca grac na sluchawkach i przyczepia sobie do nich emiter (dziala bardzo dokladnie), a druga wersja gdy bawisz sie na glosnikach. Wtedy zakladasz odblaski na czapke z daszkiem i jest git. Pezelacza sie bardzo szybko i latwo w programie sterujacym. Uzywalem obu wersji i uwazam, ze jest to wspaniala alternatywa dla ludzi lubiacych fajki i piwo.. Osobiscie sklaniam sie do wersji PRO. Zauwazylem jednak maly problem. Pamietajcie, by zadne mocne zrodlo swiatla nie bylo za Wami w polu widzenia kamery. TrackIR zaczyna swirowac jak glupie.


A tu mial byc jakis zajebisty podpis albo cytat, ale wole piwo i fajki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oculusa przejmuje fb. I **uj bombki strzelił świąt nie będzie :(

Już Notch pisał że w takim razie Mojang nie będzie robił wsparcia dla oculusa w minecrafcie (a to spore userbase) a ciekawe kto następny się wycofa :(


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Całego artykułu nie czytałem, więc jeśli to chłam to wybaczie ale filmik na z tego artykułu ciekawy :) szczególnie jak dojdziecie do reakcji ludzi :P

 

http://technowinki.onet.pl/artykuly/oculus-rift-klucz-do-bram-rozszerzonej-rzeczywistosci/7173k

 

co to znaczy, ze przejmuje fb?


Zapraszam do wspólnego grania (Discord):

DISCORD.GG

Check out the LYNX CORP community on Discord - hang out with 185 other members and enjoy free voice and text chat.

Zapraszam do wspólnego grania (Guilded):

https://www.guilded.gg/i/bEzq3q6p

 

Jeżeli na start w grze chcesz dostać dodatkowe 5000 UEC (5$) skorzystaj z mojego "Refferal Code"  podczas rejestracji (wystarczy kliknąć w link->)STAR-4NYK-GPNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja pierwsza reakcja była... hmm... CO TO K** JEST. Teraz jednak zaczynam widzieć w tym jakiś sens. Według ludzi z oculusa te 2 mld w jakiś sposób przyspieszą rozwój, lub otworzą nowe możliwości. Poczekamy, zobaczymy. 


"A tu mial byc jakis zajebisty podpis albo cytat."- Dragnarek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co to znaczy, ze przejmuje fb?

 

Znaczy to że Facebook wykupił Oculus.

 

Liderzy tej ostatniej firmy twierdzą że nadal będą operować niezależnie i Facebook ponoć ma się do niczego nie wtrącać przynajmniej do momentu ukończenia Consumer Kit-a.

 

tym artykule zawarte są ciekawe argumenty za przejęciem które wysuwa założyciel Oculusa. Podobnie jak Llama w pierwszej chwili byłem załamany ale z czasem zacząłem powoli przekonywać się do idei.

 

Na papierze wygląda to dobrze, obawiam się tylko o to jak będą wyglądać realia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale focus projektu się zmieni z gamingu na social. A to już dla nas graczy pozytywne nie jest. Bo to co istotne z punktu widzenia gamingu może zejść na tylny plan byle by socialowi zrobić dobrze.

 

Cóż, inne rozwiązania VR też się pieką, ja mogę poczekać.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      Są specyfikacje maszyny, na której uruchamiano gameplay Cyberpunka 2077 podczas zamkniętych pokazów na E3:
      CPU: Intel Core i7-8700 3,7 GHz Płyta główna: Asus ROG STRIX Z370-I Gaming RAM: G.Skill Ripjaws V, 2x16GB, 3000MHz, CL15 Karta graficzna: Nvidia Titan RTX Dysk SSD: Samsung 960 Pro 512 GB M.2 PCIe Zasilacz: Corsair SF600 600W Pewnym jest, że jakaś optymalizacja oraz (niestety) downgrade grafiki będą mieć miejsce. - pytanie w jakim stopniu...
    • Przez Nebthtet
      Eric "Wingman" Peterson w swoim niedawnym wpisie na devblogu Descent Underground dzieli się z nami kilkoma nowinkami dotyczącymi produkcji gry.
      Descent Underground jest tworzony na silniku Unreal - aktualnie twórcy dokonują aktualizacji do wersji 4.13 tego engine. Ma to pozwolić na odtwarzanie wideo w grze, co być może zaowocuje nowymi ciekawe ekrany z fikcyjnymi reklamami lub wiadomościami o stanie świata. Dzięki takiemu zabiegowi można by zwiększyć immersję gracza. Możliwe jest również, że zostanie udostępnione intro.
      Wersja Mac i Windows już jest zaktualizowana, ale linuxowa wciąż stwarza problemy - cały czas jednak trwają prace nad ich rozwiązaniem.

      Tworzony jest HUD, dodawane niektóre funkcjonalności radaru - tak by pasowały do ulepszonego kokpitu. Ma on wyglądać bardziej trójwymiarowo i realistycznie, a dokonywane zmiany w HUD mają w przyszłości umożliwić jego dostosowywanie.
      Testowana jest misja treningowa - po wydaniu wersji 4.13 i podpięciu w grze instrukcji zostanie udostępniona aby zebrać opinie testerów.
      Fabuła pierwszego rozdziału kampanii dla pojedynczego gracza jest już gotowa - ma zawierać ukryte elementy. Ma to trafić do gry jak najszybciej (ale po wersji 4.13) gdzie testować nową zawartość będą subskrybencji - misja po misji. Później zostanie ona udostępniona wszystkim, którzy kupili grę, co jednocześnie będzie oznaczać zakończenie etapu Early Access.
      Zespół grafików kończy mapę nazwaną "BAMM" - będzie udostępniona każdemu posiadaczowi gry. Pracowali też nad nowym kokpitem, robotami i tworzeniem większych fragmentów pomieszczeń co ma umożliwić budowę większych map. Poniżej rzut oka na sposób poruszania się robotów Hunter.
      Już wkrótce zadebiutować powinna możliwość wydobycia surowców wraz z trybem gry "Wojna Korporacyjna". Większość obecnie dostępnych w grze map przejdzie upgrade i zmiany by umożliwić taką formę rozgrywki. Ulepszane będą również drzewka technologiczne i możliwości specjalne statków (Wasp, Warlock).
      Descent Underground to tworzony na licencji i finansowany za pośrednictwem crowdfundingu projekt Erica "Wingmana" Petersona, który po odejściu z Cloud Imperium Games założył własne studio. Gra ma wspierać również Oculus Rift oraz HTC Vive.
    • Przez Dako
      Pimax 5k+ Virtual Reality czyli recenzja popełniona przez simulotnika
      Warto przeczytać
      Pimax 5k+ Virtual Reality | YoYoSims
      YOYOSIMS.PL  
    • Przez Mikolaj
      Witam, mam szybkie pytanie jako że odkąd ujrzałem SC na yt nie mogę przestać oglądać filmów dotyczących relacji z rozgrywki, to  jednak mam wątpliwości czy mój komp da radę co ciągle odwleka mnie od zakupu.  Naczytałem się różnych opinii o pojedynczych elementach mojego sprzętu ale chciałbym uzyskać od was pomoc w stwierdzeniu na co może pozwolić sobie on w całokształtnym zestawieniu.
      Parametry Techniczne:
      - Procesor Intel Core i5 ( Jedyne co spełnia minimalne wymagania według serwisu GryOnline )
      - Ram 8 GB ( Wszędzie pisze że minimum 16, ale na wielu forach czytałem że jak nie ma nic w tle odpalone to i 8 da radę )
      - Karta graficzna Nvidia GTX 1050Ti ( Też ludzie piszą że daje radę )
      - No o ostatnia kwestia, chyba pięta achillesowa to dysk niestety: HDD  SATA 7200 obr 
      Tak jak mogliście zauważyć o każdej z rzeczy mniej więcej czytałem w kwestii tego jak zareaguje na SC no i właśnie wszędzie okazywało się że na biedę się nada, nawet te 8gb ramu no, ale wydaje mi się że w tych sytuacjach ludzie opisywali pojedyncze aspekty wątpliwości ich parametrów a pewnie nadrabiane są innymi lepszymi elementami systemu  natomiast u mnie całość wygląda dość lipnie. Dopiero teraz patrzę że za niewiele więcej mogłem mieć lepszy sprzęt ale względem innych gier wyglądał super tylko teraz SC mnie zaskoczyło

      NAJWAŻNIEJSZE: Weźcie pod uwagę to że nie zależy mi ( a raczej muszę na razie z tego zrezygnować ze względu na problemy finansowe ) na dobrej grafice, chcę po prostu doświadczyć mechaniki gry i tego jak działa jej świat społeczny oraz poexplorować systemy w sposób tai na jaki i komputer pozwoli, także takie kwestie gry jak walka czy inne obiciążające rzeczy schodzą na drugi plan, nawet fps-ów nie musi być wiele byle by gra była grywalna a nie okazała się totalnym wyrzuceniem pieniędzy ze względu na lagi.

      Liczę na sprawną pomoc gdyż chcę już dołączyć do waszej floty
      Pozdrawiam Mikołaj!
    • Przez Dako
      Fajna rzecz dla latających w VR czyli coś w stylu machanie łapkami zamiast po omacku macania myszy i klawiatury
      Film z DCS



      ps.
      I dla dociekliwych temat z ichniego forum
      https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=218861
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności