Skocz do zawartości
Konrad Fx

Strzelamy na planetach?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

ostatnio rozkminiałem na temat strzelania na planetach. 

Jak myślicie:

-Czy będzie można strzelać do tubylców?

-Czy dwa statki które wylądują obok siebie będą mogły być ostrzelane nawzajem?

-Czy każda planeta będzie miała inną grawitację i "kulę" (amunicje) będzie nosić dalej lub będzie opadać bardzo szybko?

-Czy planety będą miały atmosferę inną niż ziemska i broń będzie miała problem z chłodzeniem?

 

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Tu mamy pokaz jak idą badać tubylców, może będzie broń unieruchamiająca.

 

 

b0h7oYIE1s0N.878x0.Z-Z96KYq.jpg

 

Czekamy :D :D To przebije wszystko.

Piszcie co uważacie

 

 


113001380.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Chcą żeby były inne, a jak będzie to zobaczymy. :)

Edytowane przez Dastro

ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Takie coś możesz śmiało zamieszczać na forach RSI bo to ciekawa dyskusja.  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png"> 

 

 

@Dastro myślisz że zainteresowali by się tym tematem?

 

 

 


113001380.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Oczywiście, poszukaj tez na RSI czy już ktoś taki wątek nie rozpoczął, a jak nie to opisz swoją koncepcje jak to widzisz.  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png">


ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W końcu symulacje balistyczne w grach już są. Tylko trzeba mieć na uwadze że to zawsze wpieprza spore ilości mocy obliczeniowej. Oni celują w balans pomiędzy realizmem a funem, tak więc cudów bym nie oczekiwała (w sensie realnego odwzorowania oddziaływań grawitacyjnych na pocisk) - z resztą pytanie ile tam będzie kinetycznych broni, jeśli mała ilość to nie będzie się opłacało nawet programować skomplikowanej balistyki.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Neb masz wiele racji, jednak należny pamiętać, że broń w SC spotkamy bronie balistyczne i energetyczne i według mnie w zależności od atmosfery będzie można używać lub tylko jednej lub drugiej lub jeżeli atmosfera pozwoli obydwóch rodzajów. 

 

Poza tym myślę myślę sobie, że grawitacja powinna mieć jednak także wpływ. i wcale nie trzeba tu wielkiego realizmu. Po prostu na planetach z niska grawitacja zwiększyć donośność a na planetach z dużą grawitacją zmniejszyć i po sprawie (oczywiście w przypadku broni balistycznej).

 

Niemniej nie spodziewam się, że zostaną zaimplementowane warunki w których trzeba uwzględnić dla snajpera:

- prędkość wiatru

- ciśnienie powietrza

- wilgotność powietrza

- odległość do celu

- prawo coriolisa.

 

Choć było by super  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

Edytowane przez Jazz

 

 

JFK (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jazz masz racje w obu rzeczach   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png"> jeszcze dodać ze można tez w jakiś sposób bronie energetyczne modyfikować  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png"> np jonizacja atmosfery zakłóca zasięg "lasera" przez rozproszenie itd itp .

 

Zakładając ze będą cos ala fity do walki fps, lądując na rożnych planetach trzeba mieć różne sety przygotowane co zwiększa różnorodność rozgrywki ;]

Edytowane przez Szakal / Demonides

6T0c2xV.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Warunki atmosferyczne będą na pewno, bo to już było kilkukrotnie powiedziane, to samo dotyczy grawitacji i składu gazowego atmosfery.

Czy będzie to miało wpływ na fizykę lotu, trudno powiedzieć, skoro wszystko ma być takie super można założyć że tak  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Dokładnie tak i ty taj nie trzeba bawić się w jakieś specjalistyczne pisanie kodu, wystarczy prosty skrypt opisujący parametry broni.


 

 

JFK (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Oni wzorują się na takich tytułach Arma była też wymieniona, więc jest duża szansa na to, tym bardziej że projekt jest już tak rozbuchany że nie mają czasu na wymyślanie wszystkiego od zera !


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozwijając temat, zastanawia mnie inna kwestia.

 

Jeśli faktycznie popchną to dalej i razem z walkami na statkach i w wnętrzach otrzymamy również wojny lądowe, to przecież wymaga to kolejnych nakładów pracy. Wiemy, że latanie w atmosferze będzie równie możliwe jak i w kosmosie, więc walki w powietrzu są. Model FPS działa, tak więc co stałoby na przeszkodzie zwykłym walkom piechurów na obojętnie jakiej planecie, gdzie nie ma miasta, zabudowań, czegokolwiek?

 

No, ale skoro mówimy o starciach na lądzie, to przecież nieodzowne jest posiadanie pojazdów. Czołgi, roboty - cokolwiek co jeździ i strzela. W tej kwestii chyba nic nie zostało ruszone? Rozwiejcie moje wątpliwości - staram się śledzić na bieżąco Star Citizena, ale pewne info mogło mi umknąć, a też nie przeglądam wszystkich tematów na forum. Zastanawiają mnie plany Chrisa - bo jeśli będzie chciał ograniczyć walkę tylko do kosmosu oraz ewentualnych abordaży i potyczek na statkach, no to jak dla mnie to troszkę zmarnowany potencjał.

 

Swoją drogą, planetside mnie zastanawia jeszcze od innej strony. Jak rozumiem, CR nie zamierza oddawać nam totalnego sandboxa, a wręcz przeciwnie - chce stworzyć kosmos obfitujący w ciekawe miejsca. Brzmi to jak robota na kolejne 100 lat i ciekawi mnie, jak on chce to osiągnąć. Czy będzie to po prostu eksploring zwykłych, pustych planet? To jest - gracz odkrywa nową planetę i dajmy na to, wzorem z mass effecta 1 - znajduje tam ze 3 ciekawe lokacje, które mu coś dają (surowce, przedmioty, informacje)? 

 

Patrząc realnie na całość projektu, tylko coś takiego sobie wyobrażam. Bo przecież nie ma fizycznej możliwości, żeby tworzyli tętniące życiem ogromne planety, które porasta roślinność, na których możemy znaleźć jakieś obce formy życia. Przecież to masa roboty.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Nie za wiele wymagasz? Może niech najpierw porządnie zrobią to co mają zrobić. Potem kto wie co dodadzą. 


"Strzeżcie się rozczarowań, bo pozory mylą. Takimi, jakimi
wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy"
   

 

amberlight_ad.png

Mój referral: STAR-ZZXF-MJF6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najpierw niech zrobią do porządku część kosmiczną. Strzelanek jest od metra  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Tak szczerze to nie przypominam sobie ani słowa o walkach na planetach. Te cywilizowane będą miały policję, miasta itp, więc co najwyżej napadzik na przechodnia, rabunek w sklepie i takie tam. Na dzikich masz zajmować się eksploracją, nawiązywaniem kontaktów z dzikusami itp., a wszystko to w ramach prywatnej instancji, więc na takiej planecie raczej nikt spoza Twojego teamu nie będzie Ci przeszkadzał. No chyba, że zabiją Cię z nudów lub przez niewypłaconą pensję Twoi załoganci...  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_pirate.gif">

Edytowane przez Marek2704

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli z tego co rozumiem, bo ostatnio z kimś tam się chyba na forum nawet przekomarzałem - planety będą eksplorowalne wraz z ich "produkcją" w studio? Tzn na start jeden bądź kilka portów lotniczych a później, z czasem możliwość lądowania i chodzenia po coraz większych połaciach planet aż do ich całkowitej powierzchni?


Szukasz finansowego wsparcia? Nie nadążasz z kontraktami? Chcesz dołączyć do sprawnej ekipy, z którą pomnożysz stan swojego konta? Dołącz już dziś do [url="https://robertsspaceindustries.com/orgs/WSSC"][b]Wide Spectrum Solutions Co.[/b][/url]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Przy przekroczeniu progu 41 milionów zielonych, CIG zobowiązał się do utworzenia specjalnego zespołu zajmującego się tworzeniem silnika do automatycznego generowania powierzchni planet.

Mimo że od tego czasu minął cały rok nie wiadomo czy coś w tym kierunku zostało zrobione, możliwe że dłubią ale może się okazać że nic w tej sprawie nie zrobiono, już wtedy CIG pisał że będzie to w przyszłych iteracjach gry ( pewnie w wersji 3.0 PU  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_tongue.png"> ).

 

Do wyjścia pełnego PU, dostaniemy na pewno spreparowane i przygotowane do automatycznego lądowania lokacje, miasta, posterunki, kopalnie, bazy, stacje kosmiczne, czy ograniczone miejsca do eksploracji  ( tzn z której strony planety byś nie wylądował to i tak będzie to ta sama przestrzeń ). 

 

To i tak dużo biorąc pod uwagę mnogość planet, baz i tego typu lokacji, no ale chciało by się czegoś więcej ;)


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

100 to mnogość? Bo zdaje się, że tyle ma być na starcie. Chyba, że cosik to przeoczyłem...?  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

100 to ma być systemów, planet będzie znacznie więcej, dodatkowo średnio dwie zamieszkałe planety w systemie na których może być po kilka lokacji do lądowania, do tego dojdą stacje kosmiczne, księżyce, może jakieś asteroid-owe bazy i zrobi się setki miejsc do odwiedzenia. Przy wszystkich założeniach i rozmachu jaki ma towarzyszyć lokacjom oraz po tym co wiemy jak one mają wyglądać, to nawet 100 to już jest naprawdę dużo. Pokaż mi grę MMO, która na starcie dostaje 100 lokacji po których można łazić ( a tu ma ich być setki ) ?


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Dlatego mają jeszcze na to dwa lata, a my wszyscy zakładamy że wystarczy im na to czasu  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

Choć po moich wczorajszych przebojach z multi i straconym czasem też jestem pełen obaw i wątpliwości, co pewnie niebawem mi minie :D


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 powtorze za kims z forum na RSI -" przestancie juz z ta alfa" ,po to byl poltora tygodniowy PTU zeby to przetestowac ,a ten problem byl tam od poczatku

Edytowane przez Blackjack

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • Przez Zgudi
      Tematu nowego założyć nie mogę, coś nie działa.
       
      Jak to "tylko z trollowania". To tak samo prawdziwe co stwierdzenie "jak zwykle przyszedł Zgudi" wobec pierwszego posta po 50 miesięcach nieobecności.
      Na forum raczej nie zdarzało mi się trollować, ale na discordzie owszem już tak. Na forum co najwyżej  spekulowałem na temat przyszłości SC, za co kilku obrońców Star Citizena solidnie się na mnie wkurzyło, bo jak tak można bez sensu spekulować i źle napisać o przyszłości naszej ulubionej gry. Dziś już ich nie ma w powodów jak wyżej, czyli zmiana zainteresowań, dom, rodzina i tak dalej.
      Była jeszcze jakaś kłótnia z mojej strony o zakaz promowania innego korpo/orga na forum bez zgody admina, ale mniejsza o to co było ponad 4 lata temu.
      Neb też się nie zmieniła bo wciąż chętnie posądza o trolling i wciąż jest jak osa.
    • Przez Mati
      Tak przewrotnie zapytam:
      Skoro parafrazując klasyka "I nie ma tu już nikogo" to kto teraz zgasi światło?
       
    • Przez Frosty
      Sprzedam konto w Star Citizen.
      W skład wchodzi:
      - paczka z Aurorą MR (24 miesiące ubezpieczenia);
      - Dragonfly Black ( Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
    • Przez number10
      Cześć, ostatnimi czasy myślę coraz bardziej nad poszerzeniem swojej floty, jedyne co mnie powstrzymuje to dosyć wysokie ceny jak na grę,  z tym związane jest moje pytanie. Jakie są wasze triki na obniżenie ceny? Podzielcie się proszę swoimi sposobami na oszczędzanie. Wprowadzam ten temat do poradników aby inni gracze również mogli  przeczytać wszystkie porady. 
    • Przez Riddick88
      Witajcie. Chciałbym odzyskać pieniądze za grę i w mojej paczce mam opcje exchange i mam napisane 
      ATTENTION
      You are about to exchange your PACKAGE - AURORA MR SC STARTER pledge.
      This will remove the pledge, including any upgrades (such as customizations or CCUs) from your account awarding $195.00 USD in store credit.
      This process is intended to be final, although some pledges may be available for reacquisition using the BuyBack system, if applicable and as long as the BuyBack system remains available. Items acquired with the use of store credits are BOUND TO YOUR ACCOUNT and non-giftable.
      WARNING!
      SOME LIMITED AVAILABILITY ITEMS INCLUDED OR CONTAINED WITHIN THE EXCHANGED PLEDGE ARE PERMANENTLY RELINQUISHED.
      Type in your password to confirm:
       
      Jak mi przejdą te pieniądze do kredytów mogę je jakoś przelać na konto??
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności