Skocz do zawartości
Nebthtet

Star Citizen 3.6.0 - LIVE

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /uploads/monthly_2019_07/maxresdefault.jpg.c98caf76fac88c78427dfce3a4165df6.jpg" src="https://gamearmada.org/applications/core/interface/js/spacer.png">

Jako, że mamy LIVE to czas zacząć osobny wątek i ten od PTU położyć do piachu. Lista nowości w newsie.

A pełne pacznotki jak zawsze w odpowiednim dziale:

Podzielcie się wrażeniami!

Edytowane przez Nebthtet
update

Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obejście problemu z nieskończonym loadingiem:

  1. Naciśnij W, Y
  2. odczekaj 15-40s
  3. przytrzymaj Backspace
     

poniżej macie nagranie instruktażowe jak zbić Crime Stat

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O tym bugu przecież napisałam w newsie... :D 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze lądowanie na planecie:

Wybrałem się na próbny lot moim najnowszym nabytkiem czyli Sześćsetką. Lot na trasie Port Olisar- Arcorp Area18 (gdyż jeszcze nie zwiedziłem nowego Area 18). Sam lot był dość przyjemny choć pod koniec QT na chwilę coś się zaczęło przegrzewać. Także do samej strefy lądowania Area 18 doleciałem cało, bezpiecznie i w sumie bezproblemowo. Gdy zbliżyłem się do lądowiska wywołałem wieże kontroli lotów która wskazała mi  odpowiedni hangar. Wszystko szło dobrze do momentu gdy statek wlatywał do hangaru. Nagle mnie obróciło o 180 stopni (do góry nogami) oraz w poprzek hangaru. oczywiście tak dużą jednostką od razu się zaklinowałem i to do tego stopnia, że nie mogłem się obrócić ani wokół własnej osi, ani wzdłuż hangaru. Po kilku bezskutecznych próbach zrobienia czegokolwiek dostałem info, że blokuję hangar, a po kolejnej chwili obudziłem się wewnątrz portu w Area 18 z uszczuplonym o 1250 portfelem. 


sygn.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie było tak źle bo mimo wszystko dotarłeś do celu, a niezdziwiło by mnie jak by statek po takich akrobacjach eksplodował.

Ja jak na razie walczę z plagą na GrimHEX i wszystko było by ok gdyby w szczytowym obciążeniu lokacji było tam 20 zamiast 10 FPS.

 

Czytałem też coś że mogą być jakieś nowości w czarnorynkowej rozgrywce więc trzeba będzie potestować i zobaczyć co tam napsuli.

Handel legalny i ten nielegalny czasami bywa uciążliwy bo towar idzie nabyć bez większych problemów ale ze sprzedażą bywają problemy. Produkcja czy dostępność towarów może być zależna od dostarczanych towarów a budżet lokacji wydaje się też ograniczony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie Grim Hex to zdecydowanie za mało aby sprzedawać na bieżąco nielegalne towary.

Swoją drogą przydałoby się info możliwości sprzedaży w innych lokacjach bo samemu nie mogę trafić odpowiedniego miejsca jak na razie 🕵️‍♂️

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do Labów i złomowisk najłatwięj trafić dzięki misją na dostarczenie paczki z zakładki personal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Mam dla was ciekawostkę związana z wypowiedzią Baior Of Red o ukrytej rozgrywce czarno rynkowej.
Na stacjach R&R są poukrywane konsole i jeszcze nie wiadomo co za nimi się kryje, ale czytałem już parę ciekawych podejrzeń.

 
 
Edytowane przez Vanter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem co się kryje: handel ;)


bgVVTCx.png

image.png.1b278d82bb9db045186593d437272419.png

Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Nic tu się zbytnio nie dzieje to ja w takim razie przypomnę o naszej tabelce z cenami komponentów do statków

Price of Ship Components PTU 3.6.1 Star Citizen: Arkusz Google, strona www



Ostatnio też przez to że misje Bounty nie działały zbyt dobrze postanowiłem zobaczyć co na słychać w górnictwie. Czytałem odrobinę o zapadających się pod powieszanie skałkach oraz zacinającym się laserze, problemy te wystąpiły i u mnie. Do Hover mode trzeba przywyknąć i górnictwo wydaje się być dość ciekawym treningiem ;)

 

 

 

Edytowane przez Vanter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Pozwiedzałem dzisiaj księżyce ArcCorp i zebrałem informacje gdzie co można kupić.

Lyria:

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Kurs z narkotykami zajął mi około 45min,  trasa z legalnym towarem jeśli się będziemy ruszać powinna zająć 25-35 w obie strony.

 

Edytowane przez Vanter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lee_rg
      Witam najstarszych Citizenów zarówno wiekiem jak i stażem (mój UEE Citizen Record #6511 - niska cyferka  ). Na to wspaniałe formu trafiłem szukając odpowiedzi na nurtujące mnie od 11 września 2012 roku pytanie.
      Co dostaniemy jako najstarsi Citizeni za obiecane 24 miesiące? Dla mnie minęło już 87 miesięcy ciągle czekam i ciągle nie wiem.
      Jeśli ktoś z tego licznego grona członków zna odpowiedź na to nurtujące mnie pytanie to proszę o uchylenie rąbka tajemnicy.
      Dla nie wiedzących o czym gadam, zrzut Godlen Ticketu poniżej

    • Przez Vanter
      Udział Barali : xWariatx, MUHIx, Dziobak, Twili, James_Poltropia, Iniemamocny, Koryslaw78, Ojczulek, Luv, MGorhe, JetBerg
    • Przez Mati
      Z tego co widzę to była kiedyś na tym forum tradycja umieszczania informacji o nowych statkach w ramach wizji twórców SC
      Wpisując się w nią to już za chwilę, już za momencik pojawi się nowy tzw. "średni górnik" do SC
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" />
      Niestety/stety dopiero w grudniu gdy pojawi się PU 3.8 i będzie go można zakupić

      Film w ramach IAE2949 dostępny na stronie RSI ...
      Dla tych leniwych album
      Argo Mole
      IMGUR.COM Post with 297 views. Argo Mole A dla nadal zainteresowanych szczegóły z CitizenConu

    • Przez Vanter
      Wiem że spora część z was nie może już się doczekać aktualizacji 3.8 i microTech . Dlatego mam dla was dobre wieści. Evocati własnie zaczynają testy i wyciekła już nota aktualizacji.

      Alpha 3.8.0 PTU.3685322 Patch Notes
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
    • Przez Vanter
      23. listopada w Manchesterze odbył się kolejny CitizenCon. Tym razem tematem przewodnim imprezy była eksploracja, a "sponsorem" imprezy została firma Anvil Aerospace. Osobom, które nie mogły dotrzeć na miejsce osobiście pozostało oglądanie konwentu na Twitchu.
      W niniejszym artykule znajdziecie skrócone podsumowanie informacji zaprezentowanych na imprezie, oraz zapisy streamów. Nie zapomnijcie podzielić się swoimi wrażeniami i opinią w komentarzach - co według was zrobiono dobrze, na co czekacie, z czego jesteście niezadowoleni.
      A teraz... W drogę!
       

       
      Rozpoczynamy przygodę
      Wydarzenie zaczęło się od prezentacji dwóch statków eksploracyjnych przez Chrisa Robertsa. Były to Carrack i C8 Pisces, które  nastepnie posłużyły do wykonania misji kradzieży danych z placówki na microTech. Podczas przelotu nad powierzchnią planety zostały zaprezentowane nowe efekty atmosferyczne oraz renderowania terenu mające zapewnić jeszcze lepsze wrażenia z rozgrywki. Miasto wokół astroportu New Babbage nie było zabezpieczone strefą zakazu lotów, dzięki czemu można lądować niemal wszędzie i latać w pobliżu budynków.
      Roberts zapowiedział, że w przyszłym roku będziemy mogli wybrać miejsce startowe spośród głównymi miast planet i stacji Olisar. Poza odświeżonymi HUD-ami statków mogliśmy zobaczyć informacje o wyziębianiu się postaci i niskiej temperaturze otoczenia.
       
      Terra Firmer
      Kolejny panel zatytułowany Terra Firmer poświęcony był rozwojowi technologii tworzenia planet i księżyców. Opisane zostały kolejne odsłony systemów i ich możliwości w starszych wersjach oraz to, co trafi do nadchodzącej czwarta iteracji. Twórcy starają się stworzyć naturalne przejścia mierzy biomami, zapewniając jednocześnie niezwykłe wrażenia z rozgrywki, czego świetnym przykładem jest Hurston.
      Ponadto najnowsza wersja systemu została rozszerzona między innymi o warstwę klimatyczną, dlatego w niektórych obszarach możemy się spodziewać że nasza postać będzie marzła. Deweloperzy dzięki tej niezwykłej technologii mogą coraz szybciej tworzyć i generować nowe planety jednocześnie dostarczając graczom niesamowitych przeżyć wizualnych.
       
      microTechnicalities
      Trzecia prezentacja to microTechnicalities. Ukazała ona prace zespołu tworzącego między innymi miasta, stacje czy kosmoporty. Dzięki wykorzystaniu podejścia modułowego nowe lokalizacje budowane są dość szybko, czego świetnym przykładem są już obecne w grze stacje R&R, a także mające trafić tam już niedługo również nowe ich typy - towarowe czy rafineryjne. Druga połowa prezentacji została poświęcona temu, jak tworzono New Babbage - główną metropolię microTech. Nowy styl został oparty na połączeniu mroźnego klimatu i zaawansowanych technicznie struktur.  
       
      Loremasters
      Loremaker’s Guide to 2949 to niezwykle ciekawy panel poświęcony historii uniwersum SC. Poruszane tam tematy to polityka, struktury państwowe UEE czy proces przebiegu wyborów. Jeśli macie ochotę poszerzyć swoją wiedzę na temat świata gry, to na RSI trafiła Galactapedia, w której znajdziecie wiele ciekawych informacji.
      Panel zakończono odpowiedziami na serię pytań z widowni.
       
      Shoot 'em Up
      Shane Tracy zaszokował prezentując Shoot’em Up! Jeśli mieliście przyjemność brać udział, albo oglądać jeden z większych eventów organizowanych przez Citizen Coffee Company lub Rexzillę, to wiecie ile czasu potrzeba na zorganizowanie się i zebranie wszystkich. Dlatego na pewno spodoba wam się nowy tryb rozgrywki, w którym możecie do siebie strzelać, walczyć w pojazdach czy latać myśliwcami jak w Battlefieldzie czy Armie.
      Projekt zdaje się być w dość wczesnej fazie, ale wiążę z nim duże nadzieje, bo taki tryb rozgrywki pozwoli na przetestowanie wielu istotnych dla PU funkcji oraz  świetną zabawę.
       
      Ksenolingwistyka
      Jeśli ciekawią was języki ras obcych, to ten panel jest dla was. Znajdziecie tu wyjaśnienia zasad gramatyki i pisowni oraz objaśnienia kulturowe. Dodatkowo jeśli w przyszłości macie zamiar wybrać się na krańce znanych układów polecam oglądać uważnie, bo nigdy nie wiadomo co się może wydarzyć.
       
      Budowanie dynamicznego wszechświata z Tonym Z
      Przedostatnim i jednym z najciekawszych wystąpień była prezentacja Building a Dynamic Universe przedstawiona przez Tony'ego Zuroveca. Zademonstrował on narzędzie do symulowania oraz podglądu na żywo ekonomii uniwersum. Podczas panelu celem demonstracji została stworzona linia powiązań dla jednego produktu. Następnie zasymulowano NPC realizujących transport i przeszkadzających im piratów.
      Uniwersum reaguje na to, co się dzieje - ceny towarów zmieniają się na bieżąco według dostępności surowców i możliwości ich przetworzenia.
       
      Przygoda trwa dalej - zakończenie
      Na zakończenie przedstawione zostało podsumowanie tego, czego możemy spodziewać się w przyszłości, oraz zaprezentowana została druga część misji wykradania danych. Roberts zapowiedział plany wdrożenia OCS po stronie serwera już w wersji 3.8, na co z niecierpliwością czekamy. Padła też obietnica trwałości postępów lub przynajmniej zachowywania zarobionych przez graczy kredytów, co wydaje mi się jeszcze przedwczesne i może dotyczyć głównie mniejszych aktualizacji. Dalsza część misji po ucieczce z planety zakończyła się podróżą przez punkt skokowy do systemu Pyro.
      I to już koniec... Pozostaje nam zaczekać na kolejny CitizenCon oraz premierę patcha 3.8. Kto wie, może przed następnym eventem CIG zdoła zrealizować kolejne ambitne kamienie milowe rozwoju gry?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności