Skocz do zawartości
Vanter

3.6 PTU

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

PTU wystartowało!
Star Citizen Leaks - 3.6.0 Initial ETF Notes

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

 

Edytowane przez Vanter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na PTU zawsze zakładamy osobny temat, wydzielam. 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ptu będzie bardziej otwarte, to też sobie polatasz :)


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Muszę szczerze przyznać CIG że mnie zaskoczyli tak szybko rozpoczętymi testami, to dobry znak dla 3.6.
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" />
4.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja nie wiem czy taki dobry, mało co się IMO w tym patchu pojawi / zmieni, dodatkowo sporo rzeczy spadnie na patch 3.6.x. Chociaż mam nadzieję, że masz rację.

PS - załaduj proszę te załączniki na nasz serwer, bo z CDN discorda mogą zniknąć kiedy się discordowi uwidzi, nie znalazłam danych odnośnie tego, jak długo trzymają pliki.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

3.6.0c Patch Notes

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Edytowane przez Vanter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowa stacja w kształcie pierścienia, nie jestem pewien czy tak ma być czy w przyszłości w jej środku pojawi się jakiś rdzeń. 
 



 





VTOL na Conni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie nie ma sensu, żeby w tej pierścieniowatej robić jakiś rdzeń... Tak fajniej wygląda :) 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ja tam bym zrobił miejsce dokowania dla Oriona i Hulla E ze specjalną funkcją szybkiego rozładunku 😜

A jak ci się podoba VTOL w Constelacji?

Edytowane przez Vanter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Same wirniki wyglądają super (chociaż te klapki już jakoś niezbyt, ale wiadomo że one akurat nie są od wyglądania:))

VTOL w Prospectorze


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I piu piu w osłonki :) 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

3.6.0d  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

P-72 ARCHIMEDES
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /gallery/image/3564-p72-archimedes-od-spodu/" data-ratio="56.25" style="height:auto;" width="1200" data-src="https://gamearmada.org/uploads/monthly_2019_06/large.p72-do.jpg.dc0e8c8c9a677a88f29ef575a50bdefd.jpg" src="https://gamearmada.org/applications/core/interface/js/spacer.png" />large_te4.jpg.0b2a3cad3cbb55a5a27afa075d601f50.jpglarge_te3.jpg.f9a1bcbfc1dc2ba25c30f630714f39c1.jpglarge_te5.jpg.22fafbdcf7a1a1ef74039988a9bffcd4.jpg

large_te2.jpg.9e5100f6523b2d7b6abadf33a6fcdb88.jpg

Edytowane przez Vanter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś mi powie czy na PTU naprawili już buga z brakiem powietrza w niektórych statkach?


59973c1720a50_Gotowa(poobrbce).png.e3324d3f0cf88a107e142b90ab2a93b0.png

||CASE: TT CORE X9 || MOBO: ASUS X99-A II || CPU: I7-6800k@4.3GHz || GPU: EVGA 1070FTW || RAM: G.SKILL TRIDENT Z 64GB@3000MHz||
||SSD: SAMSUNG EVO-850 500GB || HDD: 2X TOSHIBA 2TB || PSU: EVGA SUPERNOVA 1000W P2 || LCS: 3xHWL BLACK ICE SR2 480 & LAING D5||

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

@Yoda Niestety nie widziałem jeszcze przecieku z takimi danymi... czyli muszę milczeć
@Xeroeth Jeśli dobrze pamiętam to naprawiono w paru statkach, chyba Cutlass, Reliant i Valkyria


Nowy sklep ze statkami w Strefie 18 ma całkiem ciekawy wybór ;)
large_asop.jpg.f6bc80683e570300c55ff60ff3e6e493.jpglarge.asop1.jpg.a392038380c5930937cdf128962f2a5e.jpglarge.asop2.jpg.f0904108c3a062f4de4353457030fcbd.jpglarge.asop3.jpg.8125a49437f0e1835586bf2ca2823cba.jpglarge.asop4.jpg.64227e40c0ae55cfae08789ff84edb0e.jpglarge.asop5.jpg.bc9b9e0af49b84fb7209194da4ff5b06.jpg

Edytowane przez Vanter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

3.6.0e PTU.1976631 Patch Notes

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 


Lista statków dostępnych w ASTRO ARMADA na Lorville:
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /gallery/image/3582-kiosk-astro-armada-lorville-1/" data-ratio="56.25" style="height:auto;" width="1200" data-src="https://gamearmada.org/uploads/monthly_2019_06/large_AA1.jpg.17291578219b94a457fc1c7f9e7f13e8.jpg" src="https://gamearmada.org/applications/core/interface/js/spacer.png" />large.Aegis1.jpg.f822d5dae4cb53884dd1a7984209a176.jpglarge.Aegis2.jpg.85cdea352b34e99d54a101bb3d179c4c.jpglarge.Aegis3.jpg.ff37cbf678284ab92c3ad37952275341.jpglarge_CO.jpg.0f56e9f765457d7af349f0e6fb1e0889.jpglarge.MISC1.jpg.1a19553b56c5f22032186bc235532d8a.jpglarge.MISC2.jpg.81469bd3cee91b2aed379766ad74964c.jpglarge.MISC3.jpg.75ff750727ecd44b6fb9f93244d8e121.jpglarge.ORIGIN.jpg.b05f91e37d77174d400413d5d026eaba.jpglarge_RSI1.jpg.8e5a19bb6b32e8ddb08922e1a18a4c24.jpglarge_RSI2.jpg.bfad6b6bd0bf9aa9cb8e43bf2b80ffe4.jpglarge.Tumbril.jpg.70f13ee4e24e900b8268891db80d68f6.jpg


Ceny statków w PTU to ponoć ceny w REC x 33.33.
Valkyria natomiast niby ma 30SCU ładowni.

Edytowane przez Vanter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3.6.0f PTU.1980571 Patch Notes

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 





 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

3.6.0g PTU.1989838 Patch Notes

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 


Wygląda na to że odświeżony Vanguard Warden zawitał do Uniwersum
@Ojciec @J4nosik
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /gallery/image/3602-vanguard-warden-z-boku/" data-ratio="56.25" style="height:auto;" width="1200" data-src="https://gamearmada.org/uploads/monthly_2019_06/large.ScreenShot0061.jpg.29c8fd9ae24831584928146f39b41f0a.jpg" src="https://gamearmada.org/applications/core/interface/js/spacer.png" />large.ScreenShot0062.jpg.76633cada25be32f41e4b293f1fe3e50.jpglarge.ScreenShot0063.jpg.cf76cf35ee0268b2c368440feb46f88b.jpglarge.ScreenShot0064.jpg.31e4c728f72bd5969b0188f59752c0d9.jpglarge.ScreenShot0065.jpg.c33f0e4abfbb8abae196e9e43c5fb1b8.jpglarge.ScreenShot0066.jpg.ef5378cab1bfe22187079e7aed695f5c.jpglarge.ScreenShot0067.jpg.83f18ccf95aa866f9a5658707d20981b.jpglarge.ScreenShot0068.jpg.c4754443e974613f7c8677b014a261da.jpglarge.ScreenShot0069.jpg.bf59f9285e4fc2ce6680c72d14aa26c8.jpg

Prawdopodobnie to nie jest ostateczna wersja! Widziałem że był do kupienia na Lorevil ale i nie pomyślałem by go kupić i sprawdzić czy będzie dostępny, dlatego myślę że to było niezamierzone oglądana rewizja może nie być ostateczną. (RoadMapa 6/14)
unknown3333.png.fb86e9939b0dbc5479921f6a274f8335.png

Edytowane przez Vanter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nos nadal jakiś taki nijaki ma. Wygląda ze mu się trochę urosło. Nigdy nie zrozumiem decyzji by Saber i Vanguard miały okrągłe retro thrustery to jest jakaś estetyczna paranoja imo. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

@Rybak Vanguard raczej ma niewiele ma zmienione wymiary, i jak na tak duży statek zawsze mi się wydawało ze jest tam dość mało miejsca w środku. Silniki mogły by być bardziej zwarte z kadłubem no i sterowanie powinno być wyłącznie strumieniowe.
@Ojciec jeszcze zaliczenie na testy ale jak przyjdzie właściwy moment na pewno sprawdzę.

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /gallery/image/3614-vanguard-hoplite-na-olisar/" data-ratio="41.86" style="height:auto;" width="1200" data-src="https://gamearmada.org/uploads/monthly_2019_06/large.hoplite_4.jpg.e9e2a0575e509b50ec106178cbc4c739.jpg" src="https://gamearmada.org/applications/core/interface/js/spacer.png" />large.hoplite_2.jpg.b107d8e671816ff6bce23b4502addd26.jpglarge.hoplite.jpg.241bdd1074715fa04a36d1fe515b1fa9.jpg



3.6.0h PTU.2003862 Patch Notes

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 



large.Lorville_Map.jpg.6cbeaf15acc800244e7725b644436b7a.jpg
large.ScreenShot0115.jpg.c09dd72b5cdbee230d9f33d1e4947bc4.jpglarge.ScreenShot0117.jpg.ec119dfd85330fa4fdf4b74698dc28ce.jpg

 

Edytowane przez Vanter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      AKTUALIZACJA: PTU jest dostępne dla wszystkich posiadaczy gry.
      Dosłownie kilkanaście minut temu dostęp do PTU wersji 3.6.0 dostali subskrybenci oraz Concierge. To oznacza tylko jedno - kolejna wersja już tuż-tuż! Bierzcie się do testów i dzielcie się wrażeniami! 
      Najważniejsze zmiany w 3.6.0 to pierwsza wersja systemu prawa, ekonomia czarnorynkowa, tryb hover dla statków, zużywanie się komponentów i związane z nim mechaniki, oraz nowe sposoby zakupu i wypożyczania statków w grze. To rzecz jasna nie wszystkie zmiany, ale na powyższe wniosą najwięcej zmian. Tym razem nie zobaczymy zbyt wielu nowych lokalizacji - jedynie Rest Stopy mają zyskać urozmaicone wyglądy zewnętrzne. Na długo wyczekiwanego Origin 890 Jump przyjdzie nam natomiast poczekać do wersji 3.6.1.

      PTU
      Wersja 3.6.0 trafiła do pierwszej fali testerów. Build jest dla odważnych - już w ostrzeżeniu o bugach pierwsza pozycja dotyczy stabilności. Tym niemniej jeśli chcecie już teraz zobaczyć, czy wasze ulubione bugi idą do piachu to macie okazję.
      Cel testów
      Balans bojowy statków: osłony, obrażenia od pocisków rakietowych, przeciwdziałanie pociskom rakietowym (flary / wabiki)Flight: Hover mode, acceleration control Śledzenie głowy P-72 Archimedes Zużywanie się / degradacja komponentów statków Kupowanie statków Dokładność pipów oraz drganie statków w locie Znane problemy
      Bardzo prawdopodobna jest niestabilność i crashe klienta. CIG zbiera dane na back-endzie i monitoruje sytuację. Terminale ASOP w Area18 mogą nie działać poprawnie. Aktualizacje systemu prawa, przewinień kryminalnych oraz VOIP / FOIP są tylko częściowo zaimplementowane, brakuje jeszcze niektórych zachowań i potrzebnych elementów. Na razie CIG nie będzie opisywać zmian, ani przyjmować informacji zwrotnej na temat tych mechanik. Tryb hover mode otrzyma zmiany / aktualizacje - nie wysyłajcie informacji zwrotnej na jego temat do czasu, aż wersja zmieniona trafi na PTU. Tekstury wyświetlają się na przyłbicy w niektórych hełmach. W zależności od statki czasami podczas próby claimu odliczanie zacznie się albo z dużym opóźnieniem, albo wcale. Śledzenie głowy Opis nowości
      Tryb hover będzie automatycznie aktywować się w pobliżu powierzchni planetarnych przy niskich prędkościach. Po jego aktywacji statki przełączą się na tryb VTOL, w yum alternatywne konfiguracje thrusterów tam, gdzie to możliwe. W trybie hover statek będzie unosić się w poziomie do czasu aż gracz poruszy sterami. Podniesienie / obniżenie dzioba spowoduje ruch w przód / tył, a ruch wzdłuż długiej osi (roll) poskutkuje ruchem bocznym. Jeśli statek rozwinie odpowiednio dużą prędkość automatycznie przełączy się na standardowy ciąg (silniki z tyłu).
      Uzbrojenie statków teraz widać wizualnie. Także prędkość zużywania się wszystkich komponentów statków została zwiększona. Degradacja może nawarstwiać się w miarę upływu czasu oraz wskutek konkretnych zachowań (częste przegrzewanie, uszkodzenia).
      Komponenty statków mają teraz szansę na pudło / awarię. Bazowa szansa dla komponentu w idealnym stanie jest ekstremalnie niska. Szanse na awarie zwiększają się miarę zużywania się komponentu, jego uszkodzeń i przegrzania. Mogą być to pomniejsze efekty wizualne, spore awarie poskutkują redukcją funkcjonalności, a krytyczne tymczasowym wyłączeniem sprzętu.
      Osłony zostały przerobione, aby dodać większe różnice między producentami i klasyfikacjami. Celem tego jest zapewnienie różnicy wrażeń z użytkowania i wartości. Moc osłon rozmiaru 1 została skorygowana,  przerobiono też regenerację. Dla rozmiaru 1 osłony przestają się regenerować po trafieniu, a po upływie określonego czasu bez kolejnych trafień ponownie zaczną się ładować. Funkcjonalnym celem tego jest ograniczenie regeneracji osłon podczas walki i sprawienie, aby działały bardziej na zasadzie powstrzymywania wroga przed zadaniem znacznych obrażeń zaraz po rozpoczęciu walki. Jest jeden wyjątek, osłony producenta ASAS regenerują się bez przerwy, ale mogą przyjąć mniejsze obrażenia. Osłony rozmiaru 2 działają podobnie jak dotychczas, ale teraz są większe różnice między producentami. Dla osłon rozmiaru 2 nie ma opóźnienia obrażeń, niska regeneracja i duża pula obrażeń jakie mogą przyjąć. Osłony o rozmiarze 3 mają bardzo duże pule punktów zdrowia i spore tempo regeneracji - celem jest wymóg współpracy wielu statków w celu przezwyciężenia ich regeneracji.
       
      Aktualnie udostępnione patch notes:
       
      Nowy launcher
      UWAGA: konieczne jest pobranie nowego launchera - znajdziecie go tutaj lub w naszej plikowni - korzystając z poprzedniego nie połączycie się z serwerami gry. Aplikacja zastąpi obecne launchery (Live oraz PTU) i umożliwia dostęp do obu kanałów.

      Kliknij tam, gdzie ramka, a pojawi się menu umożliwiające przełączanie się pomiędzy LIVE a PTU.
      Nowości
      Uniwersalny launcher: jedna aplikacja do uruchamiania wersji LIVE oraz PTU. Launcher przy uruchomieniu sprawdza, czy są jakieś aktualizacje gry, oraz przy kliknięciu “Launch Game” - koniec z czekaniem na informację o konieczności pobrania aktualizacji. Uprzednio launcher sprawdzał czy są aktualizacje co 10 min. Teraz robi to również przy kliknięciu “Launch Game” lub “Install”. Aplikacja wyświetla prędkość pobierania podczas aktualizacji. Poprawki
      Wszystkie błędy instalacji powinny być wyświetlane użytkownikom. Gracze powinni widzieć poprawną wersję po aktualizacjach. UI launchera nie powinno się wieszać po wyjściu z gry.  
      Nasz dotychczasowy wątek dedykowany PTU 3.6 znajdziecie tutaj:
    • Przez Nebthtet
      Przed przystąpieniem do dyskusji polecam obejrzenie poniższego wideo:
      Tak, nie jest o Star Citizenie. Ale chyba każdy widzi o co chodzi. Patrząc na podane tam przykłady i to, co aktualnie jest w alfie (oraz jest implementowane w kolejnych wersjach) zaczynam mieć obawy, że Krzysio w pogoni za FIDELITY ukatrupi nam sporo zabawy.
      Na dzień dzisiejszy najprostszy aktualny przykład dla mnie to ten nieszczęsny QT trwający jakąś chorą ilość czasu (gdyby można było robić coś sensownego podczas tranzytu byłaby inna sprawa, ale póki co nie można). Dołóżmy tu:
      planowane trwanie rozładunku (i podobnie, pewnie nim zaimplementują to, że będzie można proces wspomóc manualnie to będziemy jak kretyn sterczeć i czekać aż gra to zrobi), hover mode (w samym założeniu ma plusy i minusy - ale to już dyskusja bezpośrednio w wątku mu dedykowanym), czekanie na transport publiczny (tak, wiem że realistycznie metro nieraz jeździ co 5 minut, a nie co minutę, ale nie po to odpalam grę żeby sterczeć jak łoś na peronie - to mam IRL), zużywanie się sprzętu (tu się nie będę produkować, obejrzyjcie wideo powyżej - tego typu mechanika IMO tam pięknie jest podsumowana). To tylko kilka przykładów ad hoc jakie mi wpadły do głowy. Ale zastanawiam się, jak to wszystko się potoczy.
      I żeby nie było, nie chcę li i jedynie prostackiego "latam se po drucie od A do B" - ale obawiam się, że Krzysio przedobrzy i efekty tego mogą nie być zbyt ciekawe (w ten problem również wpisują się n-te reworki statków w grze, która wciąż jest alfą). Chyba można się zgodzić, że z tą szczegółowością, to jak dotąd ma swoje za uszami...
    • Przez Nebthtet
      Jak w temacie.
      Jako że ta kwestia wraca jak bumerang to w końcu się dorabia osobnego wątku (z ankietą w pakiecie). I tu można sobie dywagować dlaczego Cutlass jest lepszy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności