Skocz do zawartości
Vanter

3.6 PTU

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

PTU wystartowało!
Star Citizen Leaks - 3.6.0 Initial ETF Notes

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

 

Edytowane przez Vanter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na PTU zawsze zakładamy osobny temat, wydzielam. 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ptu będzie bardziej otwarte, to też sobie polatasz :)


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Muszę szczerze przyznać CIG że mnie zaskoczyli tak szybko rozpoczętymi testami, to dobry znak dla 3.6.
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" />
4.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja nie wiem czy taki dobry, mało co się IMO w tym patchu pojawi / zmieni, dodatkowo sporo rzeczy spadnie na patch 3.6.x. Chociaż mam nadzieję, że masz rację.

PS - załaduj proszę te załączniki na nasz serwer, bo z CDN discorda mogą zniknąć kiedy się discordowi uwidzi, nie znalazłam danych odnośnie tego, jak długo trzymają pliki.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

3.6.0c Patch Notes

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Edytowane przez Vanter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowa stacja w kształcie pierścienia, nie jestem pewien czy tak ma być czy w przyszłości w jej środku pojawi się jakiś rdzeń. 
 



 





VTOL na Conni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie nie ma sensu, żeby w tej pierścieniowatej robić jakiś rdzeń... Tak fajniej wygląda :) 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ja tam bym zrobił miejsce dokowania dla Oriona i Hulla E ze specjalną funkcją szybkiego rozładunku 😜

A jak ci się podoba VTOL w Constelacji?

Edytowane przez Vanter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Same wirniki wyglądają super (chociaż te klapki już jakoś niezbyt, ale wiadomo że one akurat nie są od wyglądania:))

VTOL w Prospectorze


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I piu piu w osłonki :) 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

3.6.0d  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

P-72 ARCHIMEDES
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /gallery/image/3564-p72-archimedes-od-spodu/" data-ratio="56.25" style="height:auto;" width="1200" data-src="https://gamearmada.org/uploads/monthly_2019_06/large.p72-do.jpg.dc0e8c8c9a677a88f29ef575a50bdefd.jpg" src="https://gamearmada.org/applications/core/interface/js/spacer.png" />large_te4.jpg.0b2a3cad3cbb55a5a27afa075d601f50.jpglarge_te3.jpg.f9a1bcbfc1dc2ba25c30f630714f39c1.jpglarge_te5.jpg.22fafbdcf7a1a1ef74039988a9bffcd4.jpg

large_te2.jpg.9e5100f6523b2d7b6abadf33a6fcdb88.jpg

Edytowane przez Vanter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś mi powie czy na PTU naprawili już buga z brakiem powietrza w niektórych statkach?


59973c1720a50_Gotowa(poobrbce).png.e3324d3f0cf88a107e142b90ab2a93b0.png

||CASE: TT CORE X9 || MOBO: ASUS X99-A II || CPU: I7-6800k@4.3GHz || GPU: EVGA 1070FTW || RAM: G.SKILL TRIDENT Z 64GB@3000MHz||
||SSD: SAMSUNG EVO-850 500GB || HDD: 2X TOSHIBA 2TB || PSU: EVGA SUPERNOVA 1000W P2 || LCS: 3xHWL BLACK ICE SR2 480 & LAING D5||

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

@Yoda Niestety nie widziałem jeszcze przecieku z takimi danymi... czyli muszę milczeć
@Xeroeth Jeśli dobrze pamiętam to naprawiono w paru statkach, chyba Cutlass, Reliant i Valkyria


Nowy sklep ze statkami w Strefie 18 ma całkiem ciekawy wybór ;)
large_asop.jpg.f6bc80683e570300c55ff60ff3e6e493.jpglarge.asop1.jpg.a392038380c5930937cdf128962f2a5e.jpglarge.asop2.jpg.f0904108c3a062f4de4353457030fcbd.jpglarge.asop3.jpg.8125a49437f0e1835586bf2ca2823cba.jpglarge.asop4.jpg.64227e40c0ae55cfae08789ff84edb0e.jpglarge.asop5.jpg.bc9b9e0af49b84fb7209194da4ff5b06.jpg

Edytowane przez Vanter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

3.6.0e PTU.1976631 Patch Notes

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 


Lista statków dostępnych w ASTRO ARMADA na Lorville:
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /gallery/image/3582-kiosk-astro-armada-lorville-1/" data-ratio="56.25" style="height:auto;" width="1200" data-src="https://gamearmada.org/uploads/monthly_2019_06/large_AA1.jpg.17291578219b94a457fc1c7f9e7f13e8.jpg" src="https://gamearmada.org/applications/core/interface/js/spacer.png" />large.Aegis1.jpg.f822d5dae4cb53884dd1a7984209a176.jpglarge.Aegis2.jpg.85cdea352b34e99d54a101bb3d179c4c.jpglarge.Aegis3.jpg.ff37cbf678284ab92c3ad37952275341.jpglarge_CO.jpg.0f56e9f765457d7af349f0e6fb1e0889.jpglarge.MISC1.jpg.1a19553b56c5f22032186bc235532d8a.jpglarge.MISC2.jpg.81469bd3cee91b2aed379766ad74964c.jpglarge.MISC3.jpg.75ff750727ecd44b6fb9f93244d8e121.jpglarge.ORIGIN.jpg.b05f91e37d77174d400413d5d026eaba.jpglarge_RSI1.jpg.8e5a19bb6b32e8ddb08922e1a18a4c24.jpglarge_RSI2.jpg.bfad6b6bd0bf9aa9cb8e43bf2b80ffe4.jpglarge.Tumbril.jpg.70f13ee4e24e900b8268891db80d68f6.jpg


Ceny statków w PTU to ponoć ceny w REC x 33.33.
Valkyria natomiast niby ma 30SCU ładowni.

Edytowane przez Vanter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3.6.0f PTU.1980571 Patch Notes

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 





 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

3.6.0g PTU.1989838 Patch Notes

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 


Wygląda na to że odświeżony Vanguard Warden zawitał do Uniwersum
@Ojciec @J4nosik
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /gallery/image/3602-vanguard-warden-z-boku/" data-ratio="56.25" style="height:auto;" width="1200" data-src="https://gamearmada.org/uploads/monthly_2019_06/large.ScreenShot0061.jpg.29c8fd9ae24831584928146f39b41f0a.jpg" src="https://gamearmada.org/applications/core/interface/js/spacer.png" />large.ScreenShot0062.jpg.76633cada25be32f41e4b293f1fe3e50.jpglarge.ScreenShot0063.jpg.cf76cf35ee0268b2c368440feb46f88b.jpglarge.ScreenShot0064.jpg.31e4c728f72bd5969b0188f59752c0d9.jpglarge.ScreenShot0065.jpg.c33f0e4abfbb8abae196e9e43c5fb1b8.jpglarge.ScreenShot0066.jpg.ef5378cab1bfe22187079e7aed695f5c.jpglarge.ScreenShot0067.jpg.83f18ccf95aa866f9a5658707d20981b.jpglarge.ScreenShot0068.jpg.c4754443e974613f7c8677b014a261da.jpglarge.ScreenShot0069.jpg.bf59f9285e4fc2ce6680c72d14aa26c8.jpg

Prawdopodobnie to nie jest ostateczna wersja! Widziałem że był do kupienia na Lorevil ale i nie pomyślałem by go kupić i sprawdzić czy będzie dostępny, dlatego myślę że to było niezamierzone oglądana rewizja może nie być ostateczną. (RoadMapa 6/14)
unknown3333.png.fb86e9939b0dbc5479921f6a274f8335.png

Edytowane przez Vanter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nos nadal jakiś taki nijaki ma. Wygląda ze mu się trochę urosło. Nigdy nie zrozumiem decyzji by Saber i Vanguard miały okrągłe retro thrustery to jest jakaś estetyczna paranoja imo. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

@Rybak Vanguard raczej ma niewiele ma zmienione wymiary, i jak na tak duży statek zawsze mi się wydawało ze jest tam dość mało miejsca w środku. Silniki mogły by być bardziej zwarte z kadłubem no i sterowanie powinno być wyłącznie strumieniowe.
@Ojciec jeszcze zaliczenie na testy ale jak przyjdzie właściwy moment na pewno sprawdzę.

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /gallery/image/3614-vanguard-hoplite-na-olisar/" data-ratio="41.86" style="height:auto;" width="1200" data-src="https://gamearmada.org/uploads/monthly_2019_06/large.hoplite_4.jpg.e9e2a0575e509b50ec106178cbc4c739.jpg" src="https://gamearmada.org/applications/core/interface/js/spacer.png" />large.hoplite_2.jpg.b107d8e671816ff6bce23b4502addd26.jpglarge.hoplite.jpg.241bdd1074715fa04a36d1fe515b1fa9.jpg



3.6.0h PTU.2003862 Patch Notes

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 



large.Lorville_Map.jpg.6cbeaf15acc800244e7725b644436b7a.jpg
large.ScreenShot0115.jpg.c09dd72b5cdbee230d9f33d1e4947bc4.jpglarge.ScreenShot0117.jpg.ec119dfd85330fa4fdf4b74698dc28ce.jpg

 

Edytowane przez Vanter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      Po blisko miesięcznym opóźnieniu CIG udostępniło w końcu na produkcji wersję 3.6.0 wszystkim wspierającym. Nowości jest sporo, tak więc bierzcie się za lekturę - w sam raz na długi tranzyt QT lub czas instalacji aktualizacji. Pełne patch notes po polsku już wkrótce - dorzucimy je w aktualizacji artykułu, na razie opisy najważniejszych nowości macie w treści.
      To jeszcze nie koniec - druga część tej wersji opatrzona numerem 3.6.1 zawiera funkcjonalności, z którymi CIG mimo opóźnienia nie zdążyło. Są to: 
      Origin 890 Jump - luksusowy jacht i kolejna jednostka naprawdę słusznych rozmiarów Ship Rentals - funkcjonalność wypożyczania statków
         
      Nowy launcher
       
      Od tego trzeba zacząć - bez nowego launchera nie pobierzecie aktualizacji. Znajdziecie go tutaj lub w naszej plikowni - korzystając z poprzedniego nie połączycie się z serwerami gry. Aplikacja zastąpi stare launchery Live oraz PTU i umożliwia dostęp do obu kanałów.

      Kliknij tam, gdzie ramka, a pojawi się menu umożliwiające przełączanie się pomiędzy LIVE a PTU.
      Nowości
      Uniwersalny launcher: jedna aplikacja do uruchamiania wersji LIVE oraz PTU. Launcher przy uruchomieniu sprawdza, czy są jakieś aktualizacje gry, oraz przy kliknięciu “Launch Game” - koniec z czekaniem na informację o konieczności pobrania aktualizacji. Uprzednio launcher sprawdzał czy są aktualizacje co 10 min. Teraz robi to również przy kliknięciu “Launch Game” lub “Install”. Aplikacja wyświetla prędkość pobierania podczas aktualizacji.  
      Znane problemy
      Gracze mogą utknąć na początkowym ekranie ładowania. Jeśli to nastąpi zamknijcie grę Alt + F4 i uruchomcie ją ponownie lub spróbujcie popełnić samobójstwo postacią (na ekranie ładowania), aby wymusić respawn. Pociski Anvil Ballisty mogą czasami nie być w stanie zalockować się na celu i / lub wystrzelić. Aby spróbować usunąć problem należy spróbować odzyskać statek (reclaim) lub ponownie go zespawnować. Zleceniodawcy misji mogą czasami znajdować się w niewłaściwej pozycji przez co nie będą w stanie normalnie wchodzić w interakcje. HUD znika po włączeniu napędu kwantowego. Upuszczenie chipów do hackowania na powierzchniach planetarnych może spowodować ich wpadnięcie pod rzeczone powierzchnie. W widoku z pierwszej osoby może wystąpić znaczna redukcja liczby klatek na sekundę. Tekstury wyświetlają się na wizjerze na niektórych hełmach. Statkom AI zdarza się niezamierzone kiwanie się skrzydeł. Teren na Lyrii może znikać na niektórych obszarach (wysoki teren w obszarach o dużej gęstości).  

       
      PRAWO I PORZĄDEK
      Zbrodniarze, miejcie się na baczności!

      Uniwersum będzie znacznie mniej bezpiecznym miejscem dla graczy, którzy uciekają przed prawem. Wszystko to dzięki przebudowanemu systemowi prawa, który zapewnia odpowiednią odpowiedź służb bezpieczeństwa, oraz jej eskalację zależną od konkretnych jurysdykcji i obowiązujących tam reguł.
      Crimestat ma teraz bezpośredni wpływ na poziom przeciwników i to, jak aktywny jest ich styl gry. Im wyższy crimestat, tym bardziej aktywni i uprzykrzający życie są prześladowcy. Przestępstwa są dzielone na mniejsze wykroczenia, które są karane grzywnami, oraz na skutkujące cięższymi karami cięższe przestępstwa federalne, których popełnienie spowoduj, że gracz zostanie zaatakowany przez wrogie SI i łowców nagród. Prawo jest egzekwowane w systemie jurysdykcji, gdzie główną jurysdykcją systemu Stanton jest UEE, które śledzi i ściga przestępstwa federalne. Jurysdykcja regionalna jest specyficzna dla danego obszaru (np. Crusader, Hurston). Jej przedstawiciele nadzorują własne wykroczenia - takie organy mająwłasne zasady dotyczące substancji kontrolowanych i własne, osobne siły bezpieczeństwa. Zasady i przestępstwa dla każdego regionu będą wymienione w zakładce "Journal" w mobiGlas dla daej jurysdykcji. Zakładka będzie aktualizowane w miarę przemieszczania się przez regiony. GrimHex to wyjątkowy przypadek jurysdykcji, która nie respektuje autorytetu UEE i nie zgłasza im przestępstw. GrimHex również ma pole tłumiące sygnały z obszaru wokół stacji, aby chronić swoich gości. Grzywny za wykroczenia są potrącane bezpośrednio z konta gracza pod warunkiem, że ma on tam środki. Jest to tymczasowe rozwiązanie czasu implementacji kiosków do spłacania grzywien.

      Różne siły bezpieczeństwa mogą również losowo zbliżać się do gracza przemieszczającego się w uniwersum. Jeśli gracz jest przestępcą lub jest w posiadaniu statku, który został zgłoszony jako skradziony (inny gracz złożył roszczenie ubezpieczeniowe na tym statku) i natknie się na te siły, to natychmiast zostanie zaatakowany. Jeśli natomiast nie ma nic na sumieniu to za pośrednictwem komunikatora w statku zostanie poproszony o zatrzymanie się celem przeskanowania statku. Jeśli gracz nie zatrzyma się w określonym czasie, to po paru powtórzonych ostrzeżeniach dostanie crimestat, a służby bezpieczeństwa ruszą do ataku. Jeśli gracz podda się skanowi i jest w posiadaniu nielegalnych towarów, zostanie ukarany grzywną, a towary będą usunięte.
       
      STATION BREAK
      Warianty stacji kosmicznych

      Stacje kosmiczne w całym systemie przeszły gruntowny facelifting i mają nowe zewnętrza. Oferują te same funkcjonalności, które już znacie i kochacie, ale teraz idzie z nimi w parze znacznie ulepszony wygląd.

       
      SCUM & VILLAINY
      Zbrodnia popłaca

       
      Pamiętacie o tym nowym systemie prawa? Nie martwcie się drodzy złoczyńcy i rzezimieszkowie. W parze z większym ryzykiem idą wyższe profity dzięki rozbudowanej ekonomii czarnorynkowej, wyspecjalizowanym misjom dostawczym oraz innym bardziej zróżnicowanym możliwościom "zarządzania" crime statem. Nadeszła nowa era dla wszystkich szemranych typów.
      Skradzione towary i nielegalne towary mogą być teraz sprzedawane tylko w lokalizacjach o szemranej reputacji, a niektóre z nich mogą wymagać dochodzenia, aby odnaleźć ich lokalizacje. Obserwujcie nasze działy z poradnikami - na pewno znajdziecie tam przydatne wskazówki.

      Hakowanie, które pozwala na pozbycie się posiadanego crimestatu wymaga teraz użycia możliwego do schowania urządzenia jednorazowego użytku. Można je znaleźć w różnych lokalizacjach lub kupić w sklepach. Urządzenie jest dodawane do ekwipunku jako gadżet, można go użyć po wyciągnięciu przy pomocy klawisza "4" (przy domyślnym obłożeniu klawiatury).
      Dostępne są różne warianty, które różnią się jakością oraz stylem. Te "bardziej legalne" będą pozwalać na ukończenie hakowania z minimalną interakcją ze strony gracza, lecz proces będzie trwać dłużej. "Mniej legalne" wersje hakują znacznie szybciej, lecz wymagają ciągłej interakcji gracza. W dodatku im dłużej trwa proces hakowania, tym większe ryzyko, że zostanie wygenerowana misja mająca na celu powstrzymanie hakera.
      Uaktualnione zachowanie/mechanika odnosi się zarówno do usuwania crimestatu jak również do wyłączania satelitów komunikacyjnych. Powolne, lecz niezawodne urządzenia można nabyć w niektórych sklepach - np. w Cubby Blast, a mniej legalne wariantów trzeba będzie poszukać u mniej szanowanych dilerów. W wersji 3.6 są również dostępne alternatywne lokalizacje, gdzie gracz może podjąć próbę zhakowania swojego statusu Crime Stat. O nich również znajdziecie informacje na Game Armadzie.
       
      STATKOZAKUPY
      Możliwość zakupu statków w kioskach

      Ponad 90 zdatnych do lotu statków można zakupić walutą z gry w specjalnych terminalach znajdujących się w całym uniwersum. 



       
      FACE TIME
      Poprawki FoIP + VoIP

      'Freelook' został dodatkowo ulepszony i dodano technologię Face and Voice Over IP (FOIP) do komunikacji ship-do-statku z domyślnie włączoną opcją global proximity (a po ludzku - jeśli jesteście z interlokutorem wystarczająco blisko, to będziecie mogli prowadzić wideorozmowę). Daje to znacznie bardziej angażującą i realistyczną opcję komunikacji, organizacji działań drużynowych no i rzecz jasna zwiększa immersję w uniwersum Star Citizena.
      mp4.mp4
       
      LATAĆ NIŻEJ I... WYŻEJ?
      Ulepszenia statków i lotu

      Doświadczenia z lotu w Star Citizen są dalej ulepszane - tym razem poprzez wprowadzenie dedykowanego trybu unoszenia się (Hover Mode) wykorzystującego silniki ciągu VTOL.  Tryb hover będzie automatycznie aktywować się w pobliżu powierzchni planetarnych przy niskich prędkościach. Po jego aktywacji statki przełączą się na tryb VTOL, w yum alternatywne konfiguracje thrusterów tam, gdzie to możliwe. W trybie hover statek będzie unosić się w poziomie do czasu aż gracz poruszy sterami. Podniesienie / obniżenie dzioba spowoduje ruch w przód / tył, a ruch wzdłuż długiej osi (roll) poskutkuje ruchem bocznym. Jeśli statek rozwinie odpowiednio dużą prędkość automatycznie przełączy się na standardowy ciąg (silniki z tyłu).
       
      Przeprojektowano również osłony tak, aby zaimplementować znaczące różnice w sposobach ich działania, podczas gdy ulepszona degradacja pozwala na nawarstwianie się uszkodzeń poprzez konkretne zachowania i efekty by zwiększyć szanse awarii komponentów.
       
      SPLUWY. MNÓSTWO SPLUW.
      Uzbrojenie FPS, uzbrojenie dla statków i zużywanie się sprzętu

      Od pistoletów zwyczajnych i maszynowych, po repeatery zbudowane, by rozwalać statki pół systemu dalej Alpha 3.6 wprowadza do gry konkretną siłę ognia. Możliwości dodawania akcesoriów do broni (jak ulepszone lunetki) jeszcze bardziej rozszerza zabójczość waszych osobistych arsenałów. Akcesoria te znajdziecie w sklepach z uzbrojeniem, które sprzedają sprzęt kompatybilny z owymi akcesoriami.
      Możliwe rozszerzenia to:
      Celownik laserowy (red dot) - zoom 1x Celownik holograficzny - zoom 3x Celownik teleskopowy - zoom 4x Celownik teleskopowy - zoom 8x
      Nowe bronie:
      Pistolet Behring S38 - możliwy do zakupu w Center Mass oraz Port Olisar. Pistolet maszynowy Klaus & Werner Lumin V - dostępny do zakupu w Center Mass i Conscientous Objects MaxOx Neutron Repeaters - dostępne w Center Mass w Area18
      Uzbrojenie statków teraz widać wizualnie. Także prędkość zużywania się wszystkich komponentów statków została zwiększona. Degradacja może nawarstwiać się w miarę upływu czasu oraz wskutek konkretnych zachowań (częste przegrzewanie, uszkodzenia).
      Komponenty statków mają teraz szansę na pudło / awarię. Bazowa szansa dla komponentu w idealnym stanie jest ekstremalnie niska. Szanse na awarie zwiększają się miarę zużywania się komponentu, jego uszkodzeń i przegrzania. Mogą być to pomniejsze efekty wizualne, spore awarie poskutkują redukcją funkcjonalności, a krytyczne tymczasowym wyłączeniem sprzętu.
      Osłony zostały przerobione, aby dodać większe różnice między producentami i klasyfikacjami. Celem tego jest zapewnienie różnicy wrażeń z użytkowania i wartości. Moc osłon rozmiaru 1 została skorygowana,  przerobiono też regenerację. Dla rozmiaru 1 osłony przestają się regenerować po trafieniu, a po upływie określonego czasu bez kolejnych trafień ponownie zaczną się ładować. Funkcjonalnym celem tego jest ograniczenie regeneracji osłon podczas walki i sprawienie, aby działały bardziej na zasadzie powstrzymywania wroga przed zadaniem znacznych obrażeń zaraz po rozpoczęciu walki. Jest jeden wyjątek, osłony producenta ASAS regenerują się bez przerwy, ale mogą przyjąć mniejsze obrażenia. Osłony rozmiaru 2 działają podobnie jak dotychczas, ale teraz są większe różnice między producentami. Dla osłon rozmiaru 2 nie ma opóźnienia obrażeń, niska regeneracja i duża pula obrażeń jakie mogą przyjąć. Osłony o rozmiarze 3 mają bardzo duże pule punktów zdrowia i spore tempo regeneracji - celem jest wymóg współpracy wielu statków w celu przezwyciężenia ich regeneracji.
       
      KONTROLA NAZIEMNA
      Nikt nie spodziewał się Anvil Ballisty

      Samojezdny system obrony lotniczej od Anvil daje każdej uziemionej operacji szansę w walce z największymi zagrożeniami w universum. Ze specjalnie dostosowaną artylerią zdolną do strzelania na dystans ponad 2000 metrów i namierzania celów z malutką sygnaturą elektromagnetyczną Ballista jest w stanie anihilować każdy cel naziemny oraz powietrzny zanim ostrzeliwany zorientuje się, co go dorwało.
      Anvil Ballista jest już w grze
      - zaraz po zakupie możecie wybrać się na wycieczkę, by przemodelować jakiś zakątek Stanton.
       
      Anvil Ballista dostępna jest w pięciu wersjach:
      Bez LTI (140$ + VAT lub store credit) Warbond (120$ + VAT) Ballista Snowblind Limited Edition (125$ + VAT) Ballista Dunestalker Limited Edition (125$ + VAT) Każda opcja zawiera pojazd, odpowiednie ubezpieczenie, oraz hangar SelfLand. Snowblind oraz Dunestalker mają jeszcze odpowiednie dla wariantu skórki.
       
        


      Podzielcie się opinią na jego temat i zagłosujcie w ankiecie:
       
      NOWE I PRZEROBIONE STATKI
      5 statków i pojazdów wpadło do Uniwersum
      Przerobieni faworyci, świeżo udostępniony do lotu myśliwiec snub od Kruger Intergalactic, oraz najnowsza propozycja przeciwlotnicza od Anvil - to najnowsze wybuchowe debiuty w Persistent Universe.

      P-72 Archimedes

      P-52 Merlin

      Aegis Vanguard Warden

      Aegis Vanguard Hoplite

      Anvil Ballista
      Rzecz jasna zapraszamy do dyskusji o patchu 3.6.0 na forum:
      Za pomoc w przygotowaniu materiałów dziękuję @Vanter niezmordowanie postującemu dane z PTU i śledzącemu nowości, @Rybakowi walczącemu z tłumaczeniem patchnotek oraz @Frosty'emu .

    • Przez Nebthtet
      Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /uploads/monthly_2019_07/maxresdefault.jpg.c98caf76fac88c78427dfce3a4165df6.jpg" src="/applications/core/interface/js/spacer.png">
      Jako, że mamy LIVE to czas zacząć osobny wątek i ten od PTU położyć do piachu. Lista nowości w newsie.
      Podzielcie się wrażeniami!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności