Skocz do zawartości
Nebthtet

Czy gry takie jak Sekiro czy Dark Souls powinny mieć "easy mode"?

Czy gry takie jak Sekiro czy Dark Souls powinny mieć "easy mode"?  

4 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy gry takie jak Sekiro czy Dark Souls powinny mieć "easy mode"?

    • Tak, niech każdy gra jak mu wygodnie
      2
    • Nie, git gud or GTFO!
      2
  2. 2. Co sądzisz o cheatach w grach / trybach single player?

    • Jasne, niech są, czasem używam
      2
    • Nie korzystam, ale jeśli są to mi nie przeszkadzają
      1
    • Absolutnie nie powinny isntnieć w żadnej formie
      1


Rekomendowane odpowiedzi

Czy uważacie, że gry takie jak Sekiro czy Dark Souls powinny mieć "easy mode"? A inne tytuły? Strategie, symulatory, RPG-i? 

Spoiler

Rzecz jasna Jim się wypowiedział na ten temat, i ja się z nim zgadzam.

Niech ludzie grają tak, jak lubią, czy koniecznie mają "git gud" albo grać w co innego? Zapraszam również do zagłosowania w ankiecie.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Produkcje From Sooftware są skierowane do pewnego określonego gatunku odbiorcy. FS nie zależy na tym aby każdy grał w ich gry, chcą zadowolić ściśle określono grono fanów. Dlatego robią je tak jak robią i jest to ich prawo. A czy używanie czitów czy exploitów do obejścia wysokiego poziomu trudności jest ok? A dlaczego by miało nie być... to gracz wybiera jak chce grać i z kolei wydawcy czy hardkorom nic do tego. 


81fdd98d-c046-4380-baf9-104380c4eec2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Absolutnie nie stoję na stanowisku, aby zmuszać developerów do implementacji takich trybów, jeśli jest to niezgodne z ich wizją artystyczną. W sumie z pierwszego pytania ankiety to nie wynika. W moim przypadku wybór tam "tak" oznacza to, że jestem za tym, żeby taka opcja tam była dostępna. Ale jak czytam te bóle dup ludzi wypominających innym, że grają w single na cheatach, kombinują czy obniżają poziom trudności, to zastanawiam się WTF.

come on wtf GIF

Przecież gry w założeniu to ROZRYWKA. Jeśli komuś przyjemność sprawia totalny power trip i katrupienie samym wzrokiem wszystkiego, co się rusza i na drzewo nie ucieka, to dlaczego mu tego zabraniać? Tak długo, jak nie psujesz zabawy komuś innemu, dlaczego ktoś może ci wpierać jak masz bawić się ty? Idąc takim tokiem rozumowania, ktoś mógłby ci mówić jakie książki czytać (i jak!). 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To bardzo zależy od gry. Na przykład w soulsach jedynce był jeden moment, który był dla mnie tak upierdliwy, że użyłem trainera na nieśmiertelność. Pewnie bym to zrobił, ale mi się nie chciało po iluś tam śmierciach tuż przed celem. Poza tym to padałem i się poprawiałem.

Te gry były trudne, ale w uczciwy sposób (przez większość czasu, bo nagły atak obejmujący większość terenu i zabijający na hita bez ładowania to niefajna rzecz). Przede wszystkim karały pośpiech i chciwość gracza. I to było fajne.

Są jednak gry gdzie wysoki poziom trudności wręcz przeszkadza. W takim Mass Effect radziłem sobie na trudnym bez większych problemów, ale szło to wolno, a walka fascynująca nie była. To zmieniłem na łatwy. Jednak tam trudność była trudnością, a nie jedną z osi gry.

Są też gry gdzie po prostu robisz radosną rozpierduchę i jesteś panem życia i śmierci. To też jest fajne.

 

Co do strategii - wnerwia mnie, że mnóstwo "strategii czasu rzeczywistego" tak naprawdę nie wymagają strategii, ale ten kto szybciej klika wygra.


"Strzeżcie się rozczarowań, bo pozory mylą. Takimi, jakimi
wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy"
   

 

amberlight_ad.png

Mój referral: STAR-ZZXF-MJF6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      Jak w temacie.
      Jako że ta kwestia wraca jak bumerang to w końcu się dorabia osobnego wątku (z ankietą w pakiecie). I tu można sobie dywagować dlaczego Cutlass jest lepszy
    • Przez Nebthtet
      Ankieta jest uzupełnieniem artykułu - zapraszam do dyskusji i podzielenia się opinią na temat planowanego systemu!
       
    • Przez Nebthtet
      Dziękuję wszystkim naszym Czytelnikom, którzy wypełnili ankietę i wzięli udział w konkursie - Wasze odpowiedzi naprawdę przydadzą się nam przy podejmowaniu dalszych decyzji o rozwoju serwisu. Ale na pewno czekaliście również na ogłoszenie, do kogo trafi nasz śliczny, wyścigowy Mustang Omega. Z wielką przyjemnością ogłaszam iż zwycięzcą został:
      @eerozeteen
      Gratuluję wygranej! A tych, którzy nie zwyciężyli zapraszam do udziału w kolejnym konkursie, który ogłosimy już wkrótce!
    • Przez Nebthtet
      Wspomóż rozwój naszego serwisu wypełniając ankietę, weź udział w konkursie i wygraj unikalnego Mustanga Omega, pakiet startowy Star Citizen oraz przepustkę do Arena Commandera!

      Tego modelu nie kupisz w sklepie CIG. Nie potrzebujesz nic więcej by grać w Star Citizena już teraz!
      Badanie Czytelników Star Citizen Polska
      DOCS.GOOGLE.COM UWAGA: biorąc udział w konkursie akceptujesz regulamin. Udział w konkursie mają zgłoszenia nadesłane do 01.01.2015 włącznie.
    • Przez Nebthtet
      Jeszcze przed E3 podczas WWDC Apple pokazywało ARKit 2 - kolejną iterację rozwiązania rozszerzonej rzeczywistości, która ma trafić do iOS 12. Jeśli ktoś oglądał relacje to pewnie z niejakim zdziwieniem zauważył assety z Eve Online - tak, to nie błąd. Będzie Eve na iOS tworzone przez CCP i NetEase. Projekt zwie się Online Galaxy i ciekawe co z niego wyjdzie - kolejna wtopa, czy coś fajnego.
       
      Z tego co można na jego temat doczytać, to może trafi i na inne systemy. Więcej w artykule tutaj.
       
      Ale to nie wszystko. Piecze się też (w kooperacji z innymi studiami kolejny tytuł. Jak widać chęć monetyzacji mobilek dalej w branży silna . 
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności